パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブ

3.5つ星宿泊施設

Park Royal Beach Cancun - All Inclusive

ラ・イスラ・ショッピングモールの近くのプライベートビーチに位置、2 つの屋外プール付き

日付を選択して料金を確認

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブの写真ギャラリー

屋外バンケット スペース
2 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー
Deluxe King | 部屋からの景観
外観
Family Suite with Terrace | 部屋からの景観

人気の設備とサービス

  • プライベートビーチ
  • オールインクルーシブ
  • バー
  • プール
  • 朝食付き
  • 客室清掃
現在の料金は ¥31,735 です
合計 ¥39,023
税およびサービス料込み
7 月 29 日 ~ 7 月 30 日

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
7 室中 7 室を表示中

Deluxe Superior

おすすめポイント

冷房
LED テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
専用バスルーム
ボトルウォーター (無料)
ミニバー
ケーブル / 衛星放送テレビ
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

ハネムーン ルーム

おすすめポイント

冷房
LED テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
専用バスルーム
ボトルウォーター (無料)
ミニバー
ケーブル / 衛星放送テレビ
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

Deluxe King

10 点中 10.0
最高に素晴らしい
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

冷房
LED テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
専用バスルーム
ボトルウォーター (無料)
ミニバー
ケーブル / 衛星放送テレビ
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

Family Suite

10 点中 7.6
良い
(口コミ 24 件)

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
ベビーベッド (無料)
LED テレビ
ソファーベッド - ダブル
独立したベッドルーム
遮光カーテン
  • 74 ㎡
  • 定員 6 名
  • ダブルベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

Deluxe Double

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 81 件)

おすすめポイント

冷房
LED テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
専用バスルーム
ボトルウォーター (無料)
ミニバー
ケーブル / 衛星放送テレビ
  • 36 ㎡
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

Family Suite with Terrace

10 点中 7.6
良い
(口コミ 18 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
ベビーベッド (無料)
LED テレビ
ソファーベッド - ダブル
独立したベッドルーム
  • 113 ㎡
  • 定員 6 名
  • ダブルベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

Family Suite with Balcony

おすすめポイント

冷房
ベビーベッド (無料)
LED テレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
専用バスルーム
ボトルウォーター (無料)
ミニバー
  • 定員 6 名
  • ダブルベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
QROO, Cancun

周辺情報

  • ラ・イスラ・ショッピングモール - 徒歩 2 分 - 0.2 km
  • カンクン インタラクティブ水族館 - 徒歩 5 分 - 0.4 km
  • フォーラム ビーチ - 車で 6 分 - 3.2 km
  • カンクン コンベンション センター - 車で 7 分 - 3.6 km
  • ガビオタ アズール ビーチ - 車で 7 分 - 3.9 km

交通案内

  • カンクン国際空港 (CUN)から車で 21 分

レストラン

  • ‪Starbucks - ‬徒歩 3 分
  • ‪Duna Pool Bar - ‬徒歩 7 分
  • ‪Andiamo - ‬徒歩 1 分
  • ‪Los Chachalacos - ‬徒歩 3 分
  • ‪Azulinda Cafe & Bar - ‬徒歩 1 分

この施設について

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブ

ラ・イスラ・ショッピングモールの近くにあるオールインクルーシブのホテル
パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブでは、朝食ビュッフェ (無料)、2 か所のプールサイドバー、スイムアップバーなどの設備やサービスを利用できます。このホテルは日光浴にぴったりの場所で、プライベートビーチ、ビーチでのマッサージ、ビーチバレーを利用できます。敷地内にホットストーン マッサージを受けられるスパがあり、癒しの時間を過ごせます。敷地内にある 4 つのレストランでは、朝食、昼食、夕食、シーフードをお楽しみいただけます。ヨガクラス、エアロビクスクラスが開講されているジムを利用できるほか、バレーボールなどのアクティビティも満喫できます。宿泊者は、室内 WiFi (無料)、テラス、施設内のショップなどの設備・サービスを利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 2 つの屋外プール、子供用プール (ウォータースライダー、サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)
  • TV (ロビー内)、全館禁煙、ツアー / チケット案内
  • マッサージルーム、エレベーター、ウォーターサーバー
  • ビーチの目の前というロケーション、親切なスタッフが口コミで評判です。
客室の特長
全 155 室の客室で、ノートパソコン用作業スペースや冷房に加え、WiFi (無料)やセーフティボックスなどの快適に過ごせる設備・サービスが用意されています。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • シャワー、バスアメニティ (無料)
  • 32 インチ LED テレビ (ケーブル放送あり)
  • ハイチェア、毎日の客室清掃、デスク

オールインクルーシブの詳細

このホテルは、オールインクルーシブです。施設内でのご飲食は宿泊料金に含まれています (制限事項が適用される場合があります)。

チップおよび税

チップは含まれています。追加のチップはお客様の判断にお任せします。

ご飲食

すべてのビュッフェとアラカルトのお食事、軽食、対象のお飲み物が含まれています

アクティビティおよび設備 / 器具

施設内のすべてのアクティビティと設備、器具のご利用が含まれています。

ランドアクティビティ

サッカー
バレーボール

レッスン / クラス / ゲーム

ダンスレッスン
ヨガクラス

エンターテインメント

テーマパーティ

その他含まれるもの

施設外アクティビティへの送迎サービス

対応言語

英語、ポルトガル語、スペイン語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • 無料のビュッフェ形式の朝食の提供あり (毎日、7:00 ~ 11:30)
  • スイムアップバー 1 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 3 か所
  • プールサイドバー 2 か所
  • レストラン 4 か所

敷地内のレストラン

  • Andiamo
  • Ekinox
  • El Pescador
  • Frida
  • La Veranda

現地ツアー

  • ウォータースライダー
  • キッズクラブ
  • サウナ
  • ジム
  • ショッピング
  • ビーチバレー
  • フィットネスクラス
  • フルサービス スパ
  • プレイグラウンド
  • ヨガクラス
  • 屋外プール 2 か所
  • 共用エリアのテレビ
  • 子供用プール

家族向け

  • ウォータースライダー
  • キッズアクティビティ (スタッフ常駐)
  • キッズクラブ
  • スナックバー / デリ
  • ハイチェア
  • プレイグラウンド
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 2 か所
  • 子供用プール

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ウォーターサーバー
  • ギフトショップ、ニューススタンド
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • タオルの交換 (要リクエスト)
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ベッドシーツの交換 (要リクエスト)
  • ポーター / ベルボーイ サービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

屋外

  • テラス
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • プライベートビーチ
  • 庭園

フルサービス スパ

  • トリートメントルーム 4 室
  • ホットストーン マッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター (ドア幅 84 cm)
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のフロントデスク (高さ 110 cm)

その他

  • 2 棟の建物
  • ウォーターサーバーの利用を推奨
  • バンケット ホール
  • ボールルーム
  • レセプション ホール
  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • 石鹸

エンターテインメント

  • 32 インチの LED テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • ボトルウォーター (無料)
  • ミニバー

その他

  • アイロン / アイロン台
  • セーフティボックス
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 深夜 0 時
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウトには料金がかかります

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
お子様を含むすべてのお客様について、チェックイン時に有効な政府発行の身分証明書のご提示が必須となります。同伴の未成年者は、出生証明書または写真付きの学生証を提示する必要があります。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 施設あたり、1 泊につき、4.22 USDの市税が徴収されます。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 空室状況により、レイトチェックアウトをご利用いただけます (有料)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
キャッシュレス決済をご利用いただけます
この宿泊施設では風力エネルギーを利用しています。
この施設には安全設備として、消火器、煙感知器、セキュリティシステム、救急セットが備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

施設にご登録済みのお客様のみ入室いただけます

宿泊施設の別名

Cancun Park Royal
Park Royal All Inclusive
Park Royal Cancun
Park Royal Cancun All Inclusive
Caribe Park Royal Grand Cancun
Grand Park Royal Cancun Caribe Hotel Cancun
Park Royal Beach Resort Cancún All Inclusive Cancun
Park Royal Beach Resort Cancún All Inclusive
Park Royal Beach Cancún All Inclusive Cancun
Park Royal Beach Cancún All Inclusive
Park Royal Cancun Inclusive
Park Royal Cancun All Inclusive
Park Royal Cancun - All Inclusive Cancun
Park Royal Beach Resort Cancún All Inclusive
Park Royal Cancun - All Inclusive All-inclusive property
Park Royal Cancun - All Inclusive All-inclusive property Cancun

よくあるご質問

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には2 つの屋外プールと子供用プールがあります。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 7 月 28 日 現在、2025 年 7 月 29 日 に大人 2 名でパーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブに 1 泊した場合の最低料金は ¥31,735 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 深夜 0 時 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。有料でレイトチェックアウトをご利用いただけます (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブはオールインクルーシブですか ?

はい、オールインクルーシブの宿泊施設です。食べ物と飲み物が含まれています (一部制限あり)。また、サッカー、バレーボール、ダンスレッスンなどのアクティビティをお楽しみいただけます。

パーク ロイヤル ビーチ カンクン - オール インクルーシブはどこにありますか ?

ビーチに位置する、ソナ オテレラのこのホテルは、ラ・イスラ・ショッピングモールおよびイスラ ムヘーレス、プンタ カンクン、プンタ ニズク国立公園の西海岸から徒歩 10 分圏内です。カンクン コンベンション センターおよびガビオタ アズール ビーチも 5 km 圏内です。

Park Royal Beach Cancun - All Inclusiveの口コミ

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 1017 件の口コミ中 339 件が非常に良い
評価 8 - 1017 件の口コミ中 257 件が良い
評価 6 - 1017 件の口コミ中 184 件が普通
評価 4 - 1017 件の口コミ中 124 件が不満
評価 2 - 1017 件の口コミ中 113 件が非常に不満

7.8/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Marisol

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
Great location if you plan on visiting la isla which has a variety of shopping stores and restaurants! The food is not good here and you have to make reservations for all restaurants except for the buffet which does not have a good variety of food. We ate across the street every day and night. The first night we got there, most food was gone at the buffet. There is no room service at this hotel. The grounds are kept a neat and nice. I would probably not return here.
2025 年 7 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

kathy、cordova

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This property is at an excellent location. Right across from the mall. However, the room is old and very dirty, AC is mess up, pool is packed and dirty. Kiddie pool is super dirty with cloudy water. Public restroom was the worst with the smell of sewerage. Food and drink was not good. We spent a ton of money eating out although we paid to stay at an all inclusive resort. Very little selection at the buffet mostly vegetables. The other restaurants are hard to get in. No time slot available for reservation. Menu stay the same every day. Food served very slow. That’s why they couldnt accomodate all guests. I do like that they offered a breakfast box in case we had to go on an early excursion. I love our concierge Juan carlos. he was the only one that made our stay more enjoyable. He helped us in every way he could and check on us everyday to see if we need anything. Very good man.
2025 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shakil

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the vibe of the place, the hotel building was architecturally beautiful and the surrounding landscape, and swimming pools along with the dine in food places situated next to the pool and lush landscape complimented the resort. The resort has one of the best white sand and blue water beach location access with complimentary straw covered umbrellas. Late night music and dance arrangements. Food was great selectively. The staff was hardworking and polite. Just dont lose or throw away the wrist bands the actual cotton strap along with the room key otherwise they will charge you for it.
2025 年 7 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Staff was friendly and rooms were clean but there was very few pool seating available, only 1 small pool for all ages, and it was really hard to make reservations for the restaurants. Sometimes the bars/restaurants seemed understaffed and it would take a while to get food/drinks.
2025 年 7 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Rosa、Mokena

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Couldn’t get reservations at restaurants easily .. pools small… Only one place for snacks … line was long always ( only one person attended the place) more than 30 min to get fries or hot dogs etc Food was okay… (but not enough people to attend in el pescador restaurants. Took a lot of time to be attended)
2025 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bianca Maria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Carlos was amazing and so nice. He brought me cake my birthday. It was very clean and I appreciate this day. I will come again.
2025 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Mauricio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
La ubicacion del hotel es muy buena, la playa es amplia, y las intalaciones estan cuidadas a pesar de no son un hotel nuevo.
2025 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Merab

小さなお子様連れの家族旅行
Service was mediocre , cheap alcohol, unhappy staff and not enough to do or availability to reserve at restaurants.
2025 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Moises

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Na
2025 年 7 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

jorge

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
most of the staff was very rude and unproffesional, the room was a mess not clean, they did not try to make it right for us as customers.
2025 年 7 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Jacquelyn Gabrielle、Londonderry

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Rooms are nice and plenty of room. Making reservations for dinner was very easy. Buffett
2025 年 7 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marisela

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Front desk was very rude
2025 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raquel Navarro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es un lugar increible para no salir de la propiedad, todo muy limpio y el personal súper atento, nos encantó el Hotel
Desde el bar en el piso 10
2025 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Food was good, staff was helpful and friendly.
2025 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jaime Mondragón

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
Una experiencia decepcionante desde el primer momento Nuestra llegada al Hotel Park Royal Cancún fue un verdadero calvario. El servicio en recepción fue atroz, y no uso esa palabra a la ligera. La supervisora que nos atendió no solo estaba evidentemente de mal humor, sino que fue altanera y completamente déspota. En lugar de ayudarnos a resolver una situación con nuestra reservación, nos dijo con total indiferencia que lo solucionáramos por nuestra cuenta. Una respuesta inaceptable viniendo de alguien en un puesto de supervisión. El proceso de check-in tomó más de dos horas, y para colmo, íbamos con niños. Nadie nos ofreció una solución ni mostró empatía. Fue una total falta de profesionalismo y humanidad. Por más amenidades o ventajas que tenga el hotel, el pésimo trato al cliente arruina por completo la experiencia. Si tienen la oportunidad de venir a Cancún, sáltense este hotel. Hay muchas mejores opciones donde al menos el trato es digno y respetuoso. No lo recomiendo bajo ninguna circunstancia. El servicio deja muchísimo que desear y el mal sabor de boca con el que uno se va no lo compensa ni la mejor vista al mar.
2025 年 7 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Cristal Rodriquez Heredia、Baytown

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property is not well maintained our first night was not a good experience we had to look for everything staff is not attentive rooms need a lot of maintenance our hot tub didn’t work and door latch was broken a/c leaked we had to lay towels so it wouldn’t be slippery also beds were old mattresses all ripped we will not me coming here ever again also restaurants were not good at all food was nasty and waiters were very rude
2025 年 7 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Danielle Kelly

気になった点 : 設備とサービス
Family of 5-3 teenagers.June 29 -July 4.First impression-Felt outof place.If U are from the U.S/don't speak Spanish, DO NOT CHOOSE THIS HOTEL.Employees were RUDE.If you spoke Spanish, you were fine.If you didn't, you were treated like a low class citizen.We paid$$$$ for a room with a terrace pool, ocean or lagoon view.We were put on 0 floor in the condo building NO VIEW unless you peaked thru the groves and saw the kiddie pool.If U wanted to go dinner anywhere but the buffet,U had to make reservations.Which is a joke.U must download the app,so if you don't have a smart phone your out of luck. Buffet was horrible My phone was having issues,the staff refused to book for us.Couldn't accommodate family of 5.The manager suggested(no joke)just make a reservation for 4.He wanted me to leave one of my family members out.We celebrated 2 birthdays.My daughter's birthday was amazing-Italian restaurant.Our waiter sang to her.Wonderful.2 days later we celebrated our son's birthday-Mexican restaurant & NOT acknowledged.They give you a flyer at the desk for you to figure the hotel on your own.If your hungry after 10pm,oh well. NO ROOM SERVICE but says they do on flyer.Flyer says that the buffet is open from 11pm-2am It's not.The water is not potable. They give 2 cheap plastic flasks so you can fill them with water. Down in the stairwell. No water bottles.Our room wasn't cleaned nor mini fridge stocked for 2 days.Theyallowed 5 drinks per day. I want a refund!!!!
2025 年 6 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

lena

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was amazing, but the resort was disappointing. Room smelled musty, A/C leaked when adjusted, and it was freezing cold. Pools lacked enough seating, and I got a rash. Common bathrooms were dirty and often flooded. Food was average, and reservations were hard to get. No hot water for a day, with no notice. Not a luxury stay—wouldn’t return.
2025 年 6 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dawn Marie

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff.
2025 年 3 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Adriel

2025 年 6 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Kyle

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
We had a very disappointing experience at this resort. On the first morning, the lobby supervisor targeted my father-in-law—who doesn’t speak Spanish and has limited English—offering “50% off excursions” while repeatedly asking to see his credit card. We later realized they were trying to sign him up for a resort membership without clear explanation. When we declined, the staff became rude. On day three, a vent above our toilet leaked water and a black substance. Despite reporting it, no one came to check, and I ended up cleaning it myself. This showed a complete disregard for guest safety. We were also hit with hidden fees at check-in and were double-charged for excursions with no resolution. Dining was frustrating—we were told to book through an app that never had availability. Our "butler" was unhelpful and just referred us back to the app. We were constantly approached by staff trying to sell services, making the stay feel more like a sales pitch than a vacation. The only positive aspects were the kid pool, which kept our child entertained, and the beach area, which had good shade. However, the beach had a heavy seaweed buildup, making it unpleasant to enter the water. We’ve visited Cancun many times, but this was by far the worst experience. Management clearly doesn’t care, offering only copy-paste replies to negative feedback. Save your money and go elsewhere.
2025 年 6 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

aimer

家族旅行
Excellent location No AC in lobby Access to restaurants reservations was terrible
2025 年 6 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Lina

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed 12 days here and before we were approached to become members which we ended up signing up for , we had better service in the entire hotel specially in the buffet several days we requested drinks and never arrived or the waiter never came to serve us the drinks also i had to find my own high chair or my toddler had no where to sit . The family suit bathrooms smell like sewage and mold the entired 12 days we stayed also the other guest there were super loud children screaming late at night and early morning and the housekeepers will have loud conversations in the hall way early morning with the employees and other guest . The 3 restaurants there are average but the worse one was definitely the mexican restaurant nothing was good there. We ended up going to eat authentic mexican food somewhere else outside the resort overall for the 6k we spent for 12 days and the 4 hour presentation to get us to become members which we did was not worth it all that money at all at most 3k will not be returning here.
2025 年 6 月に 12 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MA

2025 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Mariela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 6 月に 5 泊滞在