They says pet friendly but received hostility when in rough fly pet
Told there is zero tolerance for pet, the ‘welcome’ was stressful, frustrating and false accusations left me feeling unsafe here.
The manager, Andrea is unprofessional and argumentative
There are railings missing from the 2nd floor porch which feels unsafe
b
2024 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Francisco
2024 年 4 月 2 日
Francisco
2024 年 4 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Valeri
2024 年 2 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Valeri
2024 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kyra
グループ旅行
2024 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kyra
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Blake
2024 年 1 月 4 日
Blake
2024 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Tina
2023 年 12 月 30 日
Tina
2023 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nieves Palerm
カップルで旅行
2023 年 12 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
El lugar es bonito con cabañitas amplias y comodas . Para mi gusto faltaria un calentador de agua y quizas una cafetera para no tener que molestar en recepcion. Los alrededores son tranquilos teniendo en cuenta que el hotel esta en la zona hotelera de Tulum, lo cual significa que en menos de cinco minutos te encuentras en plena zona de restaurantes, bares y clubs.
Un plus es el cenote desde donde puedes tomar el sol y bañarte tranquilamente.
Nieves Palerm
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jessica
2023 年 7 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect stay :)
We loved staying at Cormoran, with a private Cenote, you can go swimming and kayaking, and they have free to hire bikes to ride around Tulum. The hotel is a little bit out of the main restaurant area so it’s really lovely and quiet. The staff are very friendly and helpful.
Jessica
2023 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Kathy
2023 年 3 月 24 日
Kathy
2023 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2023 年 2 月 2 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
BED BUGS
Booked six nights at Cormoran Tulum (partner hotel to Posada Lamar and Casaambar) but left the first morning after being bitten all-night then waking up to bedbug blood-stained sheets. Hotels.com (aka Expedia) advised us to check-out immediately, assuring us they’d escalate the health violation issue to obtain a refund from the hotel. 72 hours later, Hotels.com responded, “The hotel has advised they will only honor the original cancellation policy and have declined your refund request.” In the end, one sleepless night cost us nearly $1,000. Needless to say we wouldn’t reco Cormoran or Hotels.com/Expedia.