外観

ウィンダム ガーデン カンクン ダウンタウンの口コミ

4 out of 5
ウィンダム ガーデン カンクン ダウンタウン
AV. Tulum SM. 4 MZA. 14 Lote 2, Cancun, QROO

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 399 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 315 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 163 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 66 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 58 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Kyoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
長距離バス停からは歩いて25分と遠いですが、Uber を利用すれば便利な所です。徒歩圏内にショッピングセンターがあります。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Kyoko, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We look forward to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 (普通)

Ichiro

気になった点 : 設備とサービス
寝るだけですから
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 19 日)
Dear Ichiro, Thank you for choosing us, all hope you have enjoyed your time here with us. We look forward to welcome you back soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Hishinuma

2023 年 4 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 19 日)
Dear Hishinuma,We thank you for choosing us, all hope you have enjoyed yout time here. It will be a pleasure to welcome you back soon.Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ごはん
朝ごはんが特に美味しかったです
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Lucía Chabléからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Good morning, Thank you very much for your review, we really appreciatte your feedback. Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
郊外観光メインのスケジュール日に利用。 部屋は清潔で広く騒音もなく十分快適に過ごせる。 タクシー常駐、洗濯機・乾燥機各1台あり。 スペイン語しか話せないフロントスタッフもいたが、翻訳を使って親切に対応してくれる。 裏手に日本食レストラン、コンビニもあり便利。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Lucía Chabléからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Good morning, Thank you very much for your great score, your feedback is very much appreciated. Ha ve a great day kindly regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Lucía Chabléからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Good morning, Thank you very much for your review, i would like to know if you have any kind of inciden during your stay to serve you better in the future. Have a great day. Best regards

8/10 (良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が便利なホテル
事前に確認していた口コミ通りにお部屋は広くて清潔でした。立地もショッピングモールに近くて便利でしたが、朝食が口に合うものがほとんどなくて残念でした。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Lucía Chabléからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Hello Junko, Thank you very much for your comment, we gonna work on breakfast suggestion, we hope to see you on you next visit! Have a great day! Best regards

8/10 (良い)

AKIKO、TOKYO、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいでアクセスも便利なホテル
ダウンタウンのメイン通り沿いでアクセスもよく、とてもきれいなホテルでした。朝食も美味しく、ホテルの方はとても笑顔で親切でした。徒歩一分圏内にコンビニと美味しいタコス屋さん(現地在住の方が旅行本に載ってないけどおいしいとオススメと教えてくれました)も近く、治安も良かったです。また大きなショッピングモールが徒歩圏内、ウォルマートやスーパーも近くてとても便利でした。星と貝のモニュメントまでもすぐそこといった感じでホテルゾーンに行くにも便利。ローカルも楽しみたい人にはオススメ。また行きたいです。
2018 年 4 月に 5 泊滞在
Fpardoからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 7 日)
Thank you for your recent stay and for taking the time to share your experience here with us Your review was very helpful, thank you, we hope to see you soon!!

8/10 (良い)

supezaemon、メキシコ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地、価格、サービス良し
ホテルゾーンのような豪華さはありませんが、ホテルは寝泊まりだけで良いというのであれば最高です。スタッフは親切、安全性も高く、近くにカフェ、コンビニ、和食レストラン、タコス屋があり、夕食も困らないです。朝食も無料。予算を抑えたい人にはイチオシです。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Fpardoからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 8 日)
Thank you for your recent stay and for taking the time to share your experience here with us!!

8/10 (良い)

トンボ、九州

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
街中で大きなモール、元闘牛場のそばで便利
一人で宿泊。早朝に到着しのでアーリーチェックインしました。16ドルだったので。安かったかと思います。 部屋はとても広く、清潔です。従業員も感じ良く対応してくれました。 モールがある家5分以内の所にありましたので、買い物は便利でした。また、今は使われていない闘牛場も近くにあり、そこの一階に飲食店が数件入っていて賑やかでした。地元価格だったのでとてもリーズナブルで美味しかったです。 一つ気がかりは、街中ではトイレに紙を流せないという話を聞いたこと。肝がんの方のホテルゾーンでは問題ないなしいのですが、このホテルは街の中。確かにトイレの横にゴミ箱が置いてありました。知らずに流しておりましたが。あえて、そのことはスタッフに各kニンしておりませんので、ことの真意は不明です。
2017 年 11 月に 3 泊滞在
Lucia Chabléからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 1 日)
Hello, Thank you for your comments, we really appreciatte your feedback. Have a really nice day! :)

4/10 (不満)

jackie、東京

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
セントロの最高級。。
セントロの最高級を感じるホテル。 便利だし、外観は綺麗だが、中身は薄暗く残念感が否めない。 セントロ内ではきっと1番いいホテルだが、次は泊まらない。 航空関係の人も止まっており悪いホテルではないと思うが。。
Lucía U.からの返信 (投稿日 : 2017 年 4 月 6 日)
Dear Guest we appreciate the time devoted to answer our survey, for us your opinion is of great value. We apologize that your experience was not what you expected from LQ Hotel by La Quinta Cancun Rest assured that our team is constantly working in every area that you mentioned to improve every day. I hope you can give us the opportunity to stay with us again, in order to provide a better serve you and exceed your expectations. Sincerely hope see you soon!!

8/10 (良い)

りんご、長野県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
お安く泊まるなら十分なホテル
長期滞在で使用させて頂きました!ベッドメイキングの際バスタオル、バスマット、フェイスタオルがほぼ毎回なくて自分でもらいに行ってました。それ以外は、清潔的だし、従業員の方も親切で、立地的にも良いホテルでした!価格重視の方はオススメのホテルです!!
Lucía U.からの返信 (投稿日 : 2017 年 2 月 3 日)
こんにちは 私たちはあなたの経験は良好で、受信サービスは彼らの期待を超えていることを知って感謝し、私たちのホテルについてのあなたの親切なコメントをいただき、ありがとうございます。 私たちはお客様のためにやっている新しいexperiementeのために私たちと一緒に戻ってあなたを招待したいと思います。 敬具

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gracias por tomarse el tiempo de calificarnos. Le enviamos un saludo!!

8/10 (良い)

yyyy、H

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋がきれい
部屋がとてもきれいで、サービスがとてもよかった。 あと朝ご飯がおいしかったです。オススメ! 近くにレストランもあるので、便利です。 スーパーも近くて便利
Lucía U.からの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 15 日)
Muchas gracias por sus comentarios!!! Nos encanta saber que su estancia fue satisfactoria y que la disfruto!!

8/10 (良い)

hiro、日本、広島

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ダウンタウンにありコンビニも隣で便利です。
キングサイズベットの部屋は、広くて長期滞在にも快適です。シャワーのみの部屋ですが不便は感じません。 冷暖房のしっかりしてますし、冷蔵庫も強弱が可能です。 ただ、壁が薄いのかとなりの部屋の音と廊下の声が良く聞こえますのが少し難点。 ホテルゾーン行きのバスも徒歩5分の乗場から可能なので便利です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すぐ隣にコンビニやタコス屋さんがあり、便利でした。部屋もスーツケースを2つ広げられる余裕がありました。お部屋も清潔でよかったです。

8/10 (良い)

Ariana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El tema de los alrededores le quita muchos puntos no te da confianza salir a explorar la zona
2024 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Claudia paola

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
la habitación estaba muy sucia, en especial el baño, le falta mantenimiento de pintura a las paredes y cancelaria del baño
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Apreciable Claudia, Agradecemos por elegirnos y por tomarse el tiempo de compartir sus observaciones de su estadía con nosotros. Externamos nuestras más sinceras disculpas que su estancia con nosotros no haya excedido sus expectativas. Somos una empresa comprometida con la excelencia, esforzándonos todos los días por crear y mejorar nuestros servicios y procedimientos hacia nuestros huéspedes generando la mejor experiencia posible. Tenga la seguridad que hemos dirigido las incidencias con las áreas a cargo y tomar acciones al respecto. Nuevamente, nuestras más sinceras disculpas, esperamos tener una segunda oportunidad y recibirle en un futuro no lejano.Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Carlos

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy agusto , excelente servicio
2024 年 5 月に 2 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Apreciable Carlos, El equipo de Wyndham Garden Cancun Downtown le da las gracias por elegirnos para disfrutar de unos días con nosotros, y qué gusto leer que hemos cumplido con sus expectativas. Estaremos encantados de recibirle nuevamente pronto.Sinceramente,

8/10 (良い)

Pepe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sería excelente si: el clima a/ac fuera más grande o con un poco de mejor enfriamiento, el menú de room service incluya postres y precios un poco más accesibles y platos botaneros. Sin embargo es cómodo, buen ubicado, y amenidades como internet, frigobar, escritorio son fenomenales
2024 年 5 月に 2 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Apreciable Pepe, Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en Cancún. Agradecemos el tiempo que se tomó para dejar su valoración la cual suma a la mejora de nuestros servicios y satisfacción de nuestros huéspedes. Para nosotros será un placer recibirle nuevamente en un futuro no lejano. Sinceramente

2/10 (非常に不満)

cindia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Al llegar nos recibió un joven muy amable que nos ayudó con nuestras maletas, cabe mencionar que éramos 5 amigas. Llegamos a recepción y JOSEPH nos atendió, de entrada se confundía constantemente con las reservas, a mi amiga le check in por dos huéspedes cuando en realidad era por tres, mi reserva estuvo bien hecha pero su pésima atención, posteriormente empieza a discutir que estaba mal hecha la reserva de mi amiga, pedimos ayuda a VERONICA pero fue lo mismo, atención nula y nos regañó. Al final tuvimos que pagar la persona extra cuando ya estaba reservada por expedia, pero no lo hicieron válido. La experiencia pésima, eso sumándole a que: dos focos fundidos en la habitación, filtraciones de agua en la recepción, la cortina le entra toda la claridad y a las 6 am ya estás lampareada sin descanso alguno. NO RECOMENDABLE. Pero aún más, por la atención tan pésima de JOSEPH Y VERONICA.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Apreciable Cindia, Agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus comentarios los cuales suman a la mejora de nuestros servicios, lamentamos el detalle de la reservación de sus acompañantes, si bien nuestras habitaciones son para máximo una ocupación de cuatro personas cabe mencionar que la reservación fue realizada para dos personas, lo cual fue anunciado por nuestro equipo de Recepción. Por otro lado, tenga la total seguridad que hemos transmitido sus comentarios con las áreas a cargo para dar seguimiento inmediato. Quedamos a sus ordenes. Sinceramente,

2/10 (非常に不満)

nabil

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Cuando compré la habitación en EXPEDIA, elegí la que claramente marcaba capacidad para 4 personas (habitación con 2 camas Queen) a la hora del check-in llegamos 3 huéspedes para alojarnos y el Staff del hotel no lo permitió. nos dijo que la habitaciones eran únicamente para 2 personas y de manera grosera hizo que pagáramos 600 pesos mas por lo que ellos consideraban una persona extra. Les enseñamos la reservación y se ve que claramente el wyndham garden inn de Cancún tiene publicadas habitaciones de 4 huéspedes en EXPEDIA y el hotel no lo respetó. Pésimo servicio al cliente de parte del hotel y mal por EXPEDIA que no obliga a los hoteles a respetar lo que publican en su plataforma
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Patricia Villgasからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Buenos días srita. De La Torre, Agradezco que nos comparta sus comentarios, los cuales nos ayudan a mejorar, nuestro objetivo es atender a nuestros huéspedes y para nosotros es un honor contar con su preferencia. Dando seguimiento a su comentario he revisando la reservación directamente con la agencia Expedia, veo que su reservación esta confirmada únicamente para 2 personas, esta información también esta disponible para usted y puede consultarla directamente con la agencia. Me parece que la confusión sobre la capacidad para 4 personas se dio en el momento en que se selecciono el número de personas que estarían hospedándose, por lo que en la reservación de la habitación que tiene la máxima capacidad efectivamente para 4 personas, solo registro 2 personas que en automático toma como base el sistema y que el huésped al reservar modifica de acuerdo a su requerimiento. Entiendo que nuestro equipo de recepción le comento en su momento, lo que en nuestro sistema teníamos confirmado a través de la reservación que usted realizo en Expedia y al tener solo dos personas registradas le solicitaron el pago de la 3ra persona. Lamentablemente no hubo oportunidad de comunicarla con la agencia, de manera que pudiera aclarar esta confusión y apoyarnos a que su experiencia resultara mucho más satisfactoria. Nuevamente agradezco su tiempo para compartirnos sus comentarios que nos dan la oportunidad de atender sus recomendaciones. Atentamente Dirección de Ventas.

6/10 (普通)

Tanasia Breanne

2024 年 3 月に 5 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Tanasia, Receive our warmest greetings from Cancun. Thank you for your ranking, all hope you had a pleasant stay here.We look forward to welcoming you back. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Maria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy buen servicio
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Apreciable Maria, Muchas gracias por su visita, y por el reconocimiento con respecto al servicio. Será un placer recibirle nuevamente muy pronto.Sinceramente,

8/10 (良い)

Christine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed a month here recently and the staff was SUPERB!! I am a recent amputee & this was my first solo trip and although I have stayed in Cancun many times before this was a first at a hotel downtown. The pool was very accessible, the restaurant had some great specials (just wish there were more traditional Mexican options) but they were very accommodating. I had a regular room and was able to move about comfortably. The housekeeper on my floor (2nd) was terrific. Room was always freshened and I appreciated the towel characters (yes I tipped her). The area around has good restaurant options, Walmart, Plaza Americas & Chedauri are all within walking distance. You are approx a 10 min Uber ride to the beach. My only 2 complaints I have was there is no microwave in the room (even though the website says there is) but you do get a small fridge and the air conditioning did not work for my last 10 days. You also are provided bottled water daily with your housekeeping. In addition I met some awesome guests from various parts around the world (a few will be life long) so that’s an added bonus. Thank you Guadalupe, Mario, Diego, Gilberto, Ricardo and all of you made my trip very memorable.
2024 年 2 月に 19 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Christine, Thank you so much for taking the time out to post such a detailed and thoughtful review about your time here.It was a pleasure to have you stay with us and we are delighted to note that we were able to make your visit memorable. Rest assured the details will be shared with the areas in charge for improvement. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Anthony

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great service.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Anthony, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 (普通)

Victor

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Amazing staff but facilities are dated and room was noisy. Our room looked like recently renovated but AC was through a noisy portable unit. For a brand name hotel we were expecting a more standardized facilities.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Victor, First of all receive our warmest greetings from Cancun. We deeply apologize for the inconveniences caused, please make sure we will pass on your comments to the correct department for their consideration and improvement. Once again, we would like to thank you for your important opinion, and we all hope that you had a pleasant journey home.Sincerely

6/10 (普通)

Martha

良かった点 : 清潔度
Limpio, bueno para estancia de una o dos noches máximo y para viaje laboral. Para viaje de turismo no lo ocuparía
2024 年 3 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Apreciable Martha, Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en Cancún. Agradecemos el tiempo que se tomó para dejar su valoración la cual suma a la mejora de nuestros servicios y satisfacción de nuestros huéspedes. Para nosotros será un placer recibirle nuevamente en un futuro no lejano. Sinceramente,

10/10 (非常に良い)

Chandan

2024 年 3 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Chandan, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Saisuma

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We stayed there for 2 nights and felt very inconvenient. When we informed the reception, a person came after so long checked something (didn’t solve the issue), said he would come back in 5 min but never came back. It was very hot and couldn’t sleep the entire night. We were shifted to another room the next day because of that but it was really disappointing.
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Saisuma, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.Nevertheless, as you mentioned the following day we provided you an upgraded room, with additional amenities, and we remained at your service for all you might need. Here at Wyndham Garden, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

8/10 (良い)

Nancy

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean and comfortable.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Nancy, Thank you for your visit and for leaving your comments. It will a pleasure to welcome you back soon.Sincerely

6/10 (普通)

Richard

良かった点 : 清潔度
This is a definitely not a 4-star hotel, 3-star at best. The room was adequate but noisy, I could hear the room talking next door so very thin walls.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Richard, First of all, receive our regards from Cancun. We thank you the time you have taken to leave your comments, and we apologize if we do not meet your expectations, please make sure these will be shared with the departments in charge, this help us to improve due to our main goal is that our guests’ memorable vacations. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

6/10 (普通)

Debra

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Woman at the front desk was just okay, not very friendly. The guys at concierge were very friendly and helpful (motivated by tips obviously, lol). We reserved a king size bed and was assured by receptionist at check in thats what we were getting, but when we got in the room, we had dbl queens. Shower was dirty with calcium and water spots built up, and no hot water, just luke warm for both nights we stayed. We dined in the hotel restaurant our first night and although we were the 2nd guests to arrive, no one would take our order even though there were 3 waiters standing around looking at us. After about 15 minutes, they finally took our order, but did not serve our drinks or the chips and salsa for another 15 minutes until we asked if we could at least get the cokes we ordered, as well as our margaritas. Never did get chips and salsa, and meanwhile 4 other tables who came in well after us were served drinks and chips promptly within a few minutes of arriving. After finally complaining, the waiter apologized, saying it was his fault, and he messed up, even though he kept looking at us and walking past us numerous times to help other tables. It took almost a full hour to get a couple of tacos with no drink refills. This was not the Marriott we expected and we will definitely steer people away from this location!!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Debra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and we are saddened to hear your room details. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Wyndham Garden, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

6/10 (普通)

Pooyan、Shrader St.

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Pooyan, Thank you for your feedback about your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

8/10 (良い)

Christine

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This spot is very convenient to everything you will need. Staff is very helpful & friendly (thank you Guadalupe at the front desk you made check in lovely & easy) and rooms are as pictured and clean, beds are comfortable. Only thing I would have liked to see was a better selection of authentic Mexican dishes offered on the menu in the restaurant. I would absolutely recommend this hotel & location to others.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Christine, It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.In addition we would like to share you that we are changing a new menu, with more Mexican dishes option. We hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 (良い)

Juan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was exellent and the breakfast is absolutely delicious and fresh.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Juan, It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

David

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable, Vans, quiet hotel good service
2024 年 2 月に 1 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear David, Thank you for letting your opinion about your time here and it is glad to know you have enjoyed your stay. It will be a pleasure to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 (普通)

Luis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Estuvo Bien
2024 年 1 月に 4 泊滞在
QA / Calidadからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Apreciable Luis, Muchas gracias por su visita y por sus comentarios. Esperamos recibirle nuevamente en un futuro. ¡Saludos cordiales!

6/10 (普通)

Shariq

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
The property seems to be old. The room is not sound proof so you will hear a lot of noise specially on weekends. The staffs are good & helpful. The location is good.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Shariq, First of all, receive our regards from Cancun. We thank you the time you have taken to leave your comments, it is glad our staff exceed your expectations with their service. On the othe hand we are sorry hotel's appearance did not meet your expectations please make sure we are committed to offering our guests memorable vacations, and your opinion is very important. Once again, thank you for your feedback, and we all hope that you had a pleasant journey home.Sincerely,

6/10 (普通)

Matthew

2024 年 1 月に 1 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Matthew, Thank you for your scoring , we would like to know more about your time here due to we are committed to offering our guests memorable vacations, and your opinion is very important. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

6/10 (普通)

Karolina

2024 年 1 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Apreciable Karolina, Reciba nuestros más cordiales saludos.Esperamos haya disfrutado de su estadía en Cancún, será un placer recibirle nuevamente pronto. Sinceramente,

6/10 (普通)

Manuel

出張
Fue una estancia bien a secas…deben tener cuidado con el mantenimiento, el baño se mantenía tapado o con fugas e incluso lo reporte y no vi mejora. De igual manera durante 4 días tuve una toalla colgada que nunca se llevaron y es importante cuidar este aspecto. No pospusieron jabones nuevos y en cuanto el clima era ruidoso
2024 年 1 月に 4 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Apreciable Manuel, Agradecemos por elegirnos y por tomarse el tiempo de compartir sus observaciones de su estadía con nosotros. Externamos nuestras más sinceras disculpas que su estancia con nosotros no haya excedido sus expectativas. Somos una empresa comprometida con la excelencia, esforzándonos todos los días por crear y mejorar nuestros servicios y procedimientos hacia nuestros huéspedes generando la mejor experiencia posible. Tenga la seguridad que hemos dirigido las incidencias con las áreas a cargo y tomar acciones al respecto. Nuevamente, nuestras más sinceras disculpas, esperamos tener una segunda oportunidad y recibirle en un futuro no lejano.Saludos cordiales

8/10 (良い)

Merlyn

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good value hotel. Great free parking.
It was a very nice looking facility with a few drawbacks. The hot tub is cold and maybe not even advertised as an amenity. I couldn't understand why no face cloths at all. They did bring two asap. Biggest issue was a quick shower with coolish water 2 of 3 days. Hot seemed to vary and only one day was it warm enough. Room was very quiet.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Merlyn, First of all, receive our warm greetings from Cancun. We sincerely regret some of our services did not meet your expectations please make sure we are committed to offering our guests memorable vacations, and your comments have been shared to the departments in charge. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

VaLori

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was clean, the staff was very nice and helpful. The breakfast buffet is very good consisting of traditional American and Mexican dishes. We stayed there at the start of our month long vacation and returned at the end of the trip as well. Highly recommended.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear VaLori, We thank you for your visit, all hope you have enjoyed your time here at your second home. It will be a pleasure to welcome you back soon.Sincerely,

6/10 (普通)

Daniel

気になった点 : スタッフとサービス
Hotel normal para pasar una noche
Siendo Gold no tuve ninguna atención, ni subida de categoría de habitación.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Apreciable Daniel, Reciba nuestras más sinceras disculpas por no haber cumplido con sus expectativas, hemos tomado nota de sus comentarios los cuales son valiosos para mejora de los mismos. Esperamos tener una segunda oportunidad de recibirle en un futuro. Quedamos a sus órdenes. Saludos cordiales,

6/10 (普通)

Caroline

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
It was not as good looking as the pictures. Way too expensive for what it was
2023 年 12 月に 1 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Caroline, First of all, thank you for your visit. We sincerely regret our services did not meet your expectations please make sure we are committed to offering our guests memorable vacations. Once again, we are sorry and all hope to have a second chance to welcome you back in the future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Fernando

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gerencia Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Apreciable Fernando, Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en Cancún. Agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus comentarios. Será un honor recibirle nuevamente pronto, en su segunda casa. ¡Saludos cordiales!

2/10 (非常に不満)

Nimisha

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good location but property is pretty run down. I had a terrible nights stay where I could not sleep due to their service room making so much noise I could hear into my room. They offered to let me switch rooms but all other rooms were equally noisy there was no point in moving. Would not stay here again.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Nimisha, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Garden Cancun Downtown. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and we are saddened to hear your room details. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Wyndham Garden, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

4/10 (不満)

Timothy

2024 年 1 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Timothy, First of all receive our warmest greetings from Cancun.Thank you for your ranking, we would like to know more about your time here, your opinion is very important for us. It will be a pleasure to welcome you back soon.Sincerely

8/10 (良い)

Charanjit

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
QA Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Charanjit, Muchas gracias por su puntuación con resprcto a su estadía con nosotros, esperamos tener el honor de recibirle nuevamente pronto en su segunda casa en Cancún. Quedamos a sus ordenes, Saludos coordiales