アパートスタイルホテル

フィルナイジャ アット シェル レジデンシーズ

4.0つ星宿泊施設

FilNaija at Shell Residences

日付を選択して料金を確認

フィルナイジャ アット シェル レジデンシーズの写真ギャラリー

プール
屋外プール
外観
スタンダード ルーム
レストラン

口コミ

10段階中5.2

人気の設備とサービス

  • キッチン
  • プール
  • 駐車場利用可
  • ルームサービス
  • ランドリー
  • 24 時間対応のフロントデスク

客室のオプション

スタンダード ルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
冷房
簡易キッチン
薄型テレビ
独立したベッドルーム
ソファーベッド - ダブル
専用バスルーム
  • 27 ㎡
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
1300, Manila, Pasay, EDSA Extension corner Pea Road 1, Moa Complex

重要事項

宿泊施設の別名

FilNaija Shell Residences Aparthotel Pasay
FilNaija Shell Residences Aparthotel
FilNaija Shell Residences Pasay
FilNaija Shell Residences
FilNaija at Shell Residences Pasay
FilNaija at Shell Residences Aparthotel
FilNaija at Shell Residences Aparthotel Pasay

フィルナイジャ アット シェル レジデンシーズの口コミ

口コミ

5.2
評価 10 - 59 件の口コミ中 4 件が非常に良い
評価 8 - 59 件の口コミ中 15 件が良い
評価 6 - 59 件の口コミ中 9 件が普通
評価 4 - 59 件の口コミ中 14 件が不満
評価 2 - 59 件の口コミ中 17 件が非常に不満

5.2/10

清潔度

4.8/10

スタッフとサービス

5.6/10

設備とサービス

5.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

Yukihiko

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

ダブルブッキングで宿泊できず、路頭に迷いました。

年末から6泊で予約をしていましたが、ダブルブッキングで部屋がないと言われ宿泊できませんでした。 当方はこれまでに相当数のホテルに泊まっておりますが、ダブルブッキング時に代替の宿泊先を全く紹介されないという今回のようなケースは初めてのことでした。通常オーバーブッキング時には、ホテルフロントで提携ホテルへの斡旋等があるはずですが、今回のホテルはコンドミニアムに近いものらしく、デスクだけのフロントにガードマンのような人間のみがおり、「部屋がないから帰れ」の一点張りでした。当方は妻が現地タガログ語と英語にも堪能でありますので、言語の問題ではありません。 ホテルがダブルブッキングやオーバーブッキングをしてしまうことは仕方のないものと考えますが、非常時の常識的な対応ができないホテルは、利用客にとって大変迷惑なホテルです。

4/10 (不満)

N、横浜市

なんでバラバラ?

3部屋とって、なぜか棟も階数も何もかもバラバラ。しかも、部屋から部屋同士の電話が通じず(棟が違うとかからない)フロントまでいちいち行って連絡するという… 部屋は子供と二人で普通に過ごせました。

6/10 (普通)

TK、Yokohama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

ホテルではなくウィークリーマンションの感じです。

ホテルではなくウィークリーマンションとしてわかりやすく紹介されていたら利用者も驚かないと思います。 タオル交換とか掃除とかは連絡したら行ってくれます。シャンプーや石鹸、歯ブラシなどのアメニティーはなく、自分で購入しなくてはなりません。 部屋があるコンドミニアムのロビーでスタッフと会って部屋に案内され、鍵を預かります。場所は買い物も便利なとこなのですが、一番近いTaft Avenue 駅からまあまあはなれているのでUBERとか使えば長期滞在には使えると思います。友人に勧められない理由は、 *ウィークリーマンションタイプならAirbnbでもっと安価に見つかる。 *電気代未払いの督促状が部屋に届いた。 *冷蔵庫に前の利用者の水、柑橘系果物が残っていた。 *チェックインしてすぐに掃除用品を買いに行き、1時間くらい掃除した。 などです。

2/10 (非常に不満)

Richard

2022 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
I like it as it is close to the Mall of Asia. Access to public transport was easy. It was a narrow unit compared to what we stayed in at Shell Residences in 2017. This room has few issues like: broken shower head, leaking tap and many tiny cockroaches were running around specially in the kitchen that really needs getting rid of. In our second night (we booked 3 night stay) the air conditioning was leaking water. Overall, not happy at all.
2020 年 2 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

ANGELO JR

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ed、Florida

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Our room was given to someone else. We where left high and dry with no place to stay for the night. I still need to contact Expedia to get a refund when I get back in the USA.
2020 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Robert

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Ej värt pengarna varning

Mycket smutsigt på rummet, dålig service i receptionen, min fru fick lämna sitt pass där, trots att det stod att rummet bokats för 2 personer! Sämst var att man har bild på poolen för locka folk, men det ingår inte utankostar 150 pesos extra
2019 年 12 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Patrick

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

SCAM and RIP OFF

It was a rip off and a scam. The desk had no reservation for me, the agent never showed up and the phone # given was not answered. I want a refund.
2019 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Reekos、USA

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Just remember this is a condo rental and it is a fully functioning unit, which is good, but it gets used by many people over the year.
2019 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I've noticed that there is no inspection of the unit upon check out. There should be some inspection for security purposes just like hotels. You have to wait on the reception until they told you that its cleared.
2019 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Eric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room was disgusting mouldy shower mouldy aircondition full of small cockroaches even inside the refrigerator the kitchen table never been wiped.
2019 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I was really disappointed. I checked out right after I saw the place/room. Just to mention a few inconvenience: door lock broken, missing light bulb, roaches noted, dusty appliances, no signal. I will not recommend the place. I was really unfortunate to booked here...wasted money, effort and experience.
2019 年 1 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Myungkeun

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Never never go back stay this hotel

One of the worst stay ever in my hotel stay history.
2019 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2018 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Michael、Australia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst room that I have stayed in

Communication non excistant, room full of bugs and insects, bathroom full of mould, flat battery for air conditioning, could not get rely for owner after repeated text messages and phone calls, only help we received was from a guard at front desk who arranged for Room to be fumigated, for less than 2 year old it was discusting
2018 年 8 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kazuya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

messy room

room is messy and smells bad thats why we decided to check out immediately, and also the owner of the said unit didnt response to our call on that day.
2018 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Bad for everything!!! Cockroaches everywhere!

Cockroaches running around like crazy!!! Washing machine not working!!! People are not friendly! Rude and no respect at all!! We were about to go swimming and we are being stop and asked "Have you guys paid for the pool already?!" What the heck???? Pool are not clean,,,,and we didn't even swim due to all of that stressful day going on. :( :( :( I hope they will do some change! I like this area though!
2018 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kristine Jane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Kristine Jane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

2/10 (非常に不満)

Mae

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

VERY VERY BAD!!!!

We booked and found that booking was overlapped! Owner of unit kept on accepting booking thus overlapping all his clients! Hotels.com should not even be posting in behalf of FILNAIJA! What a shame!!! I need a refund! The trouble this cost me and my family!
2017 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

leo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Near the mall choose other management

Arrive easy check in but the room was dirty the bathroom was disgusting dead bugs on the wall I seen a couple of cockroaches so I definitely not going to stay there again no more. I even called to the management to put light bulb in the kitchen cuz it was hard to cook in the dark
2017 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Staff sensitivity rating

It was our second time to stay here. The place itself is amazing. Fabulous pool, great location, and nice room. The only bad part is that I think the management company needs to train their staff better. They seem to be in the dark about a lot of things. This last time we had our flight changed on us at the last minute, and we got there about 3 hours before our room was ready. We were all very tired from packing hurriedly the night before and then having to leave on such an early flight. They had no place to store baggage, so we had to sit in their lobby with our luggage until our room was ready. I almost fell asleep several times, as did my wife. My daughter did fall asleep, without my noticing. The saw the guard (Belmonte) walk over to her and slap her on the leg a couple of times, waking her up, and then told her she couldn't sleep in the lobby. I chased him down and told him how he rude he was. He said it was against the rules. I told him I was OK with the rules, but that wasn't the issue with me. It was the way he enforced them. He could have asked if she was with anyone, and then explained to us. We could have woken her gently. Or he could have been more gently waking her. I was very upset with him, but I don't think he ever understood my point of view on what happened. I did not report him, but I should have.
2017 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not recommended!!

The place was tiny, no hot water, the bed covers were old and smelly and the small kitchenette was deplorable.
2017 年 9 月に 2 泊滞在