Akşam perdeleri kaparken fark etmediğim ancak sabah perdeyi açtığımda fark ettiğim, benden önceki ziyaretçiden kalan bir çift çorap perdenin yanında duruyordu. Odanın geri kalan temizliğinin nasıl yapıldığını sorgulattıran bir durum...
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ozturk
2021 年 3 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect
Was good
Ozturk
2021 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Hasan
2021 年 3 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hasan
2021 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2021 年 3 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a nice hotel with a cooperative staff and the receptionist was very helpful.
It was a nice time at all.
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2021 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
neslihan
2021 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
neslihan
2021 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Abdulbakir
2021 年 2 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdulbakir
2021 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Sibel
2020 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sibel
2020 年 12 月に 6 泊滞在
6/10 (普通)
Gökhan
2020 年 12 月 7 日
Gökhan
2020 年 11 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Murat
出張
2020 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Konum ve her şey güzel. Üçretli 20 TL günlük otelin otoparkı 😡.
Otelin karşısında otoparK 10 TL bilginiz olsun
Murat
2020 年 11 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Emre
2020 年 11 月 20 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Kötü hizmet
Genel olarak otel çalışanları ilgisiz ve herhangi bir sorununuzu çözmek için bile 10 kere kendilerini aratıyorlar. Peşinden koşmazsanız hiç bi şey yapmıyorlar. Hizmet hiç iyi değil maalesef hatta çok kötü:(
Emre
2020 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Murat
出張
2020 年 11 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Murat
2020 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
TUGCE TOPCU
出張
2020 年 11 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Thanks
It was a nice quick stay, Hotel is very clean my room was very clean and comfortable.
All staff i met was helpful and kind
TUGCE TOPCU
2020 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
ilker
2020 年 11 月 3 日
ilker
2020 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
cemil
出張
2020 年 10 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
konfor ve hijyen
Oğlum ile birlikte istanbul a iş seyahatı için geldik. Kastamonu dan. Konaklamamız gayet rahat ve konforlu geçti. Bu imkanı sağlayan otel ekibine sonsuz teşekkürler.
cemil
2020 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hatice
出張
2020 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hatice
2020 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kemal
出張
2020 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
özelikle resepsiyon görevlisini ilgi ve alakası için tşk ederiz
Kemal
2020 年 9 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Yesim
2020 年 9 月 8 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yesim
2020 年 9 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 8 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
klimasız, havasız odalar, berbat konaklama
Ailece kalmak için iki oda tutmuştuk, odalar aşırı sıcak ve havasızdı, klimalar çalışmıyordu, nefes almak dahi zordu, sorunu ilettiğimizde yoğunluk nedeniyle tüm klimaların kapatıldığını ve pencereleri açarak odayı havalandırabileceğimizi söylediler, o kadar sıcak ve havasız bir odada kalmamızın imkansız olduğunu söylediğimizde 4 ümüzü 3 yataklı bir odaya almayı teklif ettiler, asla yardımcı olmadılar ve gece yarısı çocuğumuzla birlikte oteli terk etmek zorunda kaldık, kesinlikle tavsiye etmiyorum
宿泊されたお客様
2020 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Halit
2020 年 3 月 18 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
0,0 (waarschijnlijk kan ik niet onder de nul)
Hebben 2 dagen gediscussieerd of mijn ontbijt inbegrepen was of niet. Heb hen mijn reservering laten zien waarin mijn ontbijt wel inbegrepen was, toch geloofden ze me niet. Kamer op zich was ruim maar door de muren van de badkamer was er water doorgesijpeld naar de vloer waardoor er schimmelvorming was in de vloer. Service trok op niets. Hebben elke dag een extra kussen, een mesje, een paar borden gevraagd die nooit van de eerste keer geleverd werden. Hebben hiervoor steeds verschillende keren moeten bellen. Via de receptie kregen we zelfs de telefoonnummer van de keuken waarvoor wij zelf moesten bellen. Na veel poespas hebben we 1 dag kunnen ontbijten. De persoon die buiten de beveiliging deed, kwam in de eetzaal ook nog eens opdienen. Op de eerste dag werd zelfs onze koffers niet naar de kamer gebracht. Ben zoveel keren naar Istanbul geweest maar dit was voor mij tot nu toe de duurste maar dan ook de minst kwaliteitsvolle hotel ooit.
Halit
2020 年 2 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 18 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lieber nicht!
Für das Geld kann man auch in einem anständigen Hotel übernachten, wo alles auch funktioniert und die Mitarbeiter freundlich sein können.
宿泊されたお客様
2020 年 3 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 18 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not worth the money
Located in a less touristic area of Istanbul, the employees of this Ramada Hotel are very much committed to a strict never smile policy. The hotel is located next to Altunizade Metro station and in walk distance to a shopping Mall (Capitol), which is an advantage for daily trips. However the rooms and interior of this hotel have probably seen better days, long long time ago. If you are looking for arrogancy and unfriendly staff combined with old rooms and equipment and enjoy to sleep in unheated rooms, you should book this hotel immediately. There are worlds between this Ramada and any other Ramada I've stayed before, including Ramada Osmanbey on the other side of Istanbul, where you can experience the famous hospitality of Turkey combined with a professionalism you would expect from an international 5 Star Hotel like Ramada. Don't expect anything like this in this location!