4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 14 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
設備と値段が合っていない
他の人が記載している通り、とても分かりにくい場所にある。詳しく書くと、ターミナル1(出発階)のチェックイン4の近くにあるカフェの奥の通路(チェックイン1〜3 への通路)にある。トイレは真横。シャワーなし。
チェックイン後も何度も出入りは可能だが、チェックアウトをし忘れると罰金。隣の部屋の人の声が全部丸聞こえ。空調がずっとONで、調整不可なので、とても寒くて寝られなかった。当時の外気温は0度。掛け布団ないなら、せめて空調調整させてほしい。
セキュリティのある壁付きベンチという感じ、そのわりには値段が高い。
チェックインが深夜だったので、どうやるのか不安で確認メールを送ったが「前日にメール送るのでそれを見ろ」と返信来ただけでなにも説明なし。案の定メールも来ず。チェックインは、予約時の自分の番号だった。イタリアは夜のシャトルバスは時間通りに来ないので、離れたホテルに行くよりは良いが、深夜便or早朝便の人以外にはオススメしない。
It's in a very confusing place, as described by others. And there is no explanation about how to check-in etc. The location is in the aisle in the back of the cafe (passage to check-in 1 to 3) near the check in 4 of Terminal 1 (departure floor). The toilet is right beside. There is neither a comforter nor a shower.
You can in and out again after check-in.
enter the reservation number. The voice of the person in the next room can be heard well. The air conditioning was on all the time, so I couldn't adjust it, so it was very cold and I couldn't sleep. The outside temperature at that time was 0 degrees. If there is no comforter, let me at least adjust the air conditioning.
It feels like a walled bench with security, but it's expensive.
As check-in was at midnight, I sent a confirmation e-mailabout how to do it, but I received a reply saying, "Look at it as I sent an e-mail the day before." No explanation. I didn't even get a definite email. I don't recommend it for people other than late-night flights or early-morning flights.
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在