Bad services hotel.com, when I make a payment to success the room, when I want to check in , hotel staff tell me we out cooperation with hotel.com, how can I want to refund my money
Chow
2020 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Zamri
2019 年 9 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Parking problem.. Had to pay everytime going out.
Zamri
2019 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
XIN NING
2019 年 8 月 11 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad experience.
Reaching time check out, they direct cut off the electrical too chase people. Staff too lousy. The info difference people difference word. I have booking but arrival they don’t have booking said is my problem instead of them problem.
XIN NING
2019 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Binair
2019 年 5 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Binair
2019 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
sufian
2018 年 11 月 12 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not recommended
Bilik berbau dan tidak bersih. Sempit dan kurang selesa.
Not value for money.
sufian
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 1 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Drop off guest at hotel lobby.
Paid RM2 for parking.