Hotel Madhushrie

Hotel Madhushrie

3.5つ星宿泊施設

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2024 年 Juneと 2024 年 Julyです。
2024年6月
2024年7月

Hotel Madhushrieの写真ギャラリー

プールサイドバー
外観
バー (施設内)
ミニバー、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾、客室ごとに異なるインテリア
コーヒーショップ
口コミ
4.4

人気の設備とサービス

  • プールプールプール
  • 朝食あり朝食あり朝食あり
  • ランドリーランドリーランドリー
  • レストランレストランレストラン
  • バーバーバー
  • ルームサービスルームサービスルームサービス

周辺ガイド

地図
282001, Uttar Pradesh, Etmadpur, Taj Expressway Link Rd,, opp. State Bank of India Nunhai, Agar
  • 人気の観光スポットアーグラ城塞車で 6 分
  • 人気の観光スポットソーミ バック テンプル車で 6 分
  • 人気の観光スポットタージ マハル (霊廟)車で 11 分
  • 空港アグラ (AGR-ケリア空港)車で 33 分
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

客室のオプション

エグゼクティブ ルーム

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
キッチン
テレビ
洗濯機
可動式 / エキストラ ベッド
  • シティ ビュー
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

エグゼクティブ ダブルルーム

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
テレビ
洗濯機
遮光カーテン
デザイナー バスアメニティ
電気ポット
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

エグゼクティブ ルーム

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
テレビ
洗濯機
遮光カーテン
デザイナー バスアメニティ
電気ポット
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

類似した宿泊施設

周辺地域について

エットマッドプール

Hotel Madhushrieはエットマッドプールにあります。Rambagh DhamやMoti Masjidは地域の人気スポット。ショッピング好きの方には、キナリ バザールやサダー バザーは外せません。Grape GardenとChhatri of Raja Jaswant Singhも訪れる価値のあるスポットです。

周辺情報

  • エーテマードゥ ッ ドウラー廟 - 車で 3 分
  • キナリ バザール - 車で 6 分
  • アーグラ城塞 - 車で 6 分
  • ソーミ バック テンプル - 車で 6 分
  • タージ マハル (霊廟) - 車で 11 分

交通案内

  • ヤムナブリッジステーションから車で 5 分
  • ケリア空港 (AGR) から車で 34 分

レストラン

  • ‪Sri Dauji Mishthan Bhandar - ‬徒歩 7 分
  • ‪Mahaver Dhaba - ‬徒歩 7 分
  • ‪Golden Curry Restaurant - ‬徒歩 1 分
  • ‪Pappu Juice Centre - ‬徒歩 1 分
  • ‪Anjali Sweet House - ‬徒歩 1 分

この施設について

Hotel Madhushrie

宿泊施設の特長
Hotel Madhushrieでは、毎日開催されるマネジャー主催のレセプション (無料)、コーヒーショップ / カフェ、ドライクリーニング / ランドリー サービスを利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のコーヒーショップ「Golden Curry」では、インド料理をお楽しみいただけます。宿泊者は、室内 WiFi (無料)、暖炉 (ロビーエリア)、バーなどの設備・サービスを利用できます。
このホテルのその他の特典には、次のようなものがあります。
  • 屋外プール
  • セルフパーキング (無料)
  • 朝食 (有料)、空港へのお迎えサービス (有料)、エクスプレス チェックイン
  • ロビーでのコーヒー / ティーサービス、新聞 (無料)、宴会場
客室の特長
それぞれ異なるインテリアのすべての客室で、ウェットバーをはじめ、深夜のルームサービスやWiFi (無料)などの快適に過ごせる設備・サービスが用意されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • 洗濯機、アイロン / アイロン台、洗濯洗剤
  • テレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • 電気ポット、毎日の客室清掃、電源アダプタ / 充電器

対応言語

英語、ヒンディー語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi と有線インターネット接続

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港お出迎えシャトルサービス (運行時間指定、要リクエスト、有料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 有料の朝食あり
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • レストラン 1 か所
  • 共用エリアのコーヒーと紅茶
  • 支配人主催のレセプション (無料、毎日)

敷地内のレストラン

  • Golden Curry

現地ツアー

  • フィットネスクラブ (スタッフ常駐)
  • 屋外プール 1 か所
  • 共用エリアのテレビ

家族向け

  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所
  • 防音室

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • ロッカー
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • 会議室 3 室

スパ

  • マッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 車椅子対応の駐車場

その他

  • 2 フロア
  • 2014 年建築
  • バンケット ホール
  • レセプション ホール
  • 喫煙スぺース (違反の場合は罰金)
  • 暖炉 (ロビー)

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • タオル
  • デザイナーバスアメニティ
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)

エンターテインメント

  • テレビ (プレミアムデジタルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • ウェットバー
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ミニバー
  • レストラン食事ガイド
  • 深夜のルームサービス
  • 電気ケトル

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • コンセントのアダプター
  • スマートロック
  • セーフティボックス
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 客室ごとに異なる装飾
  • 市内通話 (無料)
  • 洗濯機
  • 洗濯洗剤
  • 電話
  • 防音室
  • 無料新聞サービス (毎日)

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 12:30 ~ 指定なし
非対面式のチェックイン
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:30
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、空港からの送迎をご利用いただけます (有料の場合あり)。予約確認通知の連絡先をご覧のうえ、ご旅行前に到着の詳細を宿泊施設までお伝えください
ご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 空港シャトルサービス料金 : 1 車両あたり 800 INR (最大 3 名)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
キャッシュレス決済をご利用いただけます

その他の情報

ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Hotel Madhushrie
Hotel Madhushrie Agra
Madhushrie Agra
Hotel Madhushrie Hotel
Hotel Madhushrie Etmadpur
Hotel Madhushrie Etmadpur
Madhushrie Etmadpur
Madhushrie
Hotel Hotel Madhushrie Etmadpur
Etmadpur Hotel Madhushrie Hotel
Hotel Hotel Madhushrie
Hotel Madhushrie Hotel Etmadpur

よくあるご質問

Hotel Madhushrieにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールがあります。

Hotel Madhushrieはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

Hotel Madhushrieの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

Hotel Madhushrieのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 12:30 ~ 指定なし です。

Hotel Madhushrieのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:30 です。

Hotel Madhushrieには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、要リクエストで利用可能な空港お迎えサービスがあります。利用料は 1 車両あたり 800 INRです。

Hotel Madhushrieはどこにありますか ?

エットマッドプールにあるこのホテルは、アラム バーグおよびRambagh Dhamから徒歩 15 分圏内です。チニ カ ローザおよびエーテマードゥ ッ ドウラー廟も 2 km 圏内です。ヤムナブリッジステーションまで徒歩わずか 22 分です。

Hotel Madhushrieの口コミ

口コミ

4.4
評価 10 - 10 件の口コミ中 0 件が非常に良い" "
評価 8 - 10 件の口コミ中 3 件が良い" "
評価 6 - 10 件の口コミ中 1 件が普通" "
評価 4 - 10 件の口コミ中 1 件が不満" "
評価 2 - 10 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

5.4/10

清潔度

4.0/10

スタッフとサービス

5.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Definitely the worst hotel I've ever stayed in
Hotel is very far from anything, you can't just walk, even if you want to walk through slums, because everything else is on the other side of the river connected by two cars-only bridges. You have to get a rickshaw for 300-500rupees one-way.Take that into consideration when thinking about saving $30 off downtown located hotel. When I arrived for a checkin they didn't have my hotels.com reservations. Ok, they've asked me to send vouchers via email, and I did that. Despite the fact, that I had booked and paid for Executive room with kitchen and city view, they gave me a double with stone wall view, two rooms away from the restaurant and conference hall aka "party place". Walls are sliver thin. So every day I'd wake up at 7am, because people would start coming for breakfast blabbing on their way, and go asleep at 1am when people finally stop partying (they rent "party place" for non-guest parties). Mentioned all that to staff to no avail. The room doesn't have any heaters, so when it's 5C outside, it's like 15C inside. No hot water either, only mildly tepid - I'd say at most 20C. For the first day I had no toilet paper. In-room WiFi at best 1mbps, when standing near the door, when it works at all. Specifically asked the night previous to long-awaited checkout for a taxi at 7am next morning, only to be said at 7am that all taxis are booked, get a rickshaw.

6/10 (普通)

Anurag、Delhi

良かった点 : 客室の快適度
Decent hotel, disappoints on random things
Checked into three rooms with my family. Checkin was quick. Rooms are not as luxurious as portrayed in pics. Good stuff: - staff is helpful - there's free wifi - food at the restaurant is decent Bad stuff: - staff can be amateurish at times - dishes at kitchen are not cleaned well

2/10 (非常に不満)

Moa、Sverige

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Uselt!
Vi hade smutsiga sängkläder och handdukar när vi checkade in. Ingen städade vårat rum under tiden vi bodde där. Vi hade aldrig varmvatten och vid ett tillfälle hade vi inte ens vatten! Servicen var inte bra och det var väldigt omständigt att få wifi att fungera.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very bad
Its a third class hotel....will never recommend it to anybody.

2/10 (非常に不満)

Mahssa、Stockholm

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Major disappointment
Description on hotels.com is straight up a falsification from the management.as an example the hotel claims online to be 4 stars but in real life they say 3. No non-smoking rooms despite claiming so. Sheets were not changed in the rooms. There were blood on the sheets. There were hair in the beds. One room also had hair on the soap and on the floor in the shower. None of the mirrors were cleaned. We were shuffled around for 1 hour in between rooms until we had it and shouted at the manager to upgrade us. He finally did. Although the sheets were used we did not have energy in complaining anymore also in the upgraded room the toilet was dirty. The response from the manager was to say sorry no staff due to major holiday (Diwali). Hot water in the shower only mornings without informing us. If you as we wanted to visit Taj early forget about breakfast and shower before the visit. The service in the restaurant was poor. The food was expensive but nothing to write home about. This is to management issues. Sorry to see as it is a great hotel if handled right. Will be run down quickly if nothing is done. The Taj Mahal visit was amazing. Go there and stay somewhere else. We live in India and this is the biggest let down on our expectations.

8/10 (良い)

Maria、Danmark

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lækkert
Lækkert nyt hotel i udkanten af agra. Personalets engelsk er begrænset og gjorde det svært at kommunikere. Ellers fuld tilfredshed

2/10 (非常に不満)

Rishi suri、Noida, UP.

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worst experience ever!!
It was my first experience with expedia and hotel madhushrie. Both were not encouraging. Hotel room snaps shown on expedia and hotel website were fake. Hotel room was ok hwever it did not have any facility or service matching any 3star property. Food was worst i ever cud expect. electricity supply kept on intrupped repeatedly and once i really had to ask reception to turn generator on which they did not do till 10 Mins.. breakfast was included in package but hotel staff denied when i asked them fr breakfast at 11am saying that we only serve breakfast till 10 Am and no courtsey at all, i thought as if i was staying in a guest house rather than 3 Star hotel. overall bad experience not recommended at all.

4/10 (不満)

Vijay、Mumbai

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
located close to the taj.
Rooms are luxurious. Though no hot water in the rooms. Room service very slow and needs reminders. cant rely on their taxi bookings as taxi didn't turn up at appointed time. looks like they forgot to book the car. If you plan leaving early for sightseeing (before 730am) etc, don't count on their kitchen/ room service. they have kitchen staff come in only by 730am. Guess they were overwhelmed by the sudden rush in the long weekend holiday. No remote for airconditioner which was located a good 9 feet high and couldn't adjust temperature/ fan speed. Our room would have a quirky main switch which would switch off power odd times at night. Had to fiddle with the main switch few times to get power back on.

8/10 (良い)

omthong、TH

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean comfort but staff lack of efficiency
easy checkin by expedia voucher print out. However, staff knocked door for passport and return after half and hour then in the morning they ask again because they forgot to photo copy visa page. Food in the voucher said to be buffet but in the end we need to order from kitchen. And they tried to charge us until we showed them voucher. Anyway its clean, comfort and new hotel.

8/10 (良い)

kuldeep、delhi

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Welcoming and cheerful staff!!
We went to this place on weekend it was quite busy place but still all the staff were trying hard to keep up standard and making stay comfortable for each guest.