屋外プール

プルマン バンコク キング パワーの口コミ

5 out of 5
プルマン バンコク キング パワー
8-2 Rangnam Road, Thanon-Phayathai, Ratchathewi, Bangkok, Bangkok

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 555 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 354 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 64 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 22 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yota

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Chennida (Jen)からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Khun Yota,We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. It is a pleasure to hear that you had a great experience with us. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regards,Chennida (Jen)Welcomer Team Leader

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 10 泊滞在
Tongからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Tongからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

8/10 (良い)

Zenichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Breakfast is so,so.
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 23 日)
Dear Khun Zenichiro,Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. We are glad to know that your overall experience was up to meet your expectations. However, I am terribly sorry to know that we have not met your satisfaction regarding breakfast experience. Please be rest assured that I have shared your feedback to team for efficient improvement.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Thanthita SakulyingtaweesiriWelcomer Manager

6/10 (普通)

Ryoji

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
美味しい朝食
免税店直結で買い物に便利です。朝食がとても豪華でした。
2021 年 11 月に 1 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 2 日)
First of all, please allow me to reply you in English. Thank you very much for your feedback. We love to know that you had a pleasant stay regarding hotel's experience and staff service. Your kind words were visibly heartening us a lots. Again, thank you very much for your expression. We all looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
清潔、サービス良し 部屋、エレベーターのカードで不良が多く、3回交換した。
2021 年 3 月に 1 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 23 日)
Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. First of all, please allow me to reply you back in English.Thank you very much for taking your time to give us a nice feedback regarding staff service and our cleanliness. However, I am truly sorry for your inconvenient in regards to key card's experience. Please be rest assured that I have shared among team for efficient improvment for further service. Again, thank you very for your expression. We all looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

SUGIYAMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地以外は満足なホテルでした。隣のデューティフリーにはタイの有名レストランやフードコート、スタバもありました。しいていえばアメニティが最低限のものしかありません。コンビニはこれからできるようでした。場所的にまた泊まるかは不明ですが、ホテルのクオリティ、部屋の広さ、朝御飯、値段、満足です。
キングサイズベッド
ロビーの一部
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear Ms. Sugiyama, First of all, please allow me to reply you back in English. We thank you very much for choosing us during your recently special occasion in Bangkok, it was our pleasure to serve you. I am very happy to know that your overall experience was to your satisfaction. Thank you for your kind words, and for saving some of your time sharing your experience with us. However, I am truly sorry for your inconvenient regarding hotel's location. Again, thank you very much for your expression. We all look forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歩いての場合、敷地入ってからエントランスまで歩ける道が無く車道を無理やり歩く必要があるし、かなりの距離を歩く。免税店施設がオープン中の時間帯なら中を抜けていけるが、いずれにしても距離が長い。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Thanthita Sakulyingtawesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
First of all, please allow me to reply you back in English. Thank you very much for choosing us and giving a nice feedback. Moreover, we thank you for your suggestion. Please be rest assured that I would share to Management team for efficient improvement. Again,thank you for your expression. We all look forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広くてリビングとわかれてたので、使いやすかった。タクシーを呼ぶときにホテルのかたか゛しんせつた゛つ゛た
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Karaked Santinanont/Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Please allow me to respond your review in English Language. Thank you very much for taking time to sharing your experience with us, it is our pleasure to read that your have an enjoyable stay with specious of room size and great location of the hotel. Nothing better than learnt that our guest leaving the hotel with satisfied. Once again thank you very much and we all look forward to welcoming you again soonest. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. It was our most pleasure to receive your feedback and learn that we have made your stay wonderful. Once again, thank you very much for taking your time to give us a feedback. We all hope to welcome you back at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

6/10 (普通)

UMEZAWA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. It was our most pleasure to receive your feedback and learn that we have made your stay wonderful. Once again, thank you very much for taking your time to give us a feedback. We all hope to welcome you back at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパの良い最高級ホテル
コスパの良い最高級ホテル
2019 年 12 月に 13 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
First of all, Please allow me to reply you in English. Thank you very much for your kind comment about our service, is most appreciated for us. Moreover, we are really grateful for getting your nice feedback. Thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you at Pullman Bangkok King Power again and again. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お勧めのハイレベルなホテル。
ハイレベルなホテルで大満足です。
2019 年 12 月に 10 泊滞在
Thanthia Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
First of all, Please allow me to reply you in English. Thank you very much for your kind comment about our service, is most appreciated for us. Moreover, we are really grateful for getting your nice feedback. Thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you at Pullman Bangkok King Power again and again. Sincerely, Thanthia Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
必要なものは揃っているし、何の落ち度もないホテル。それ以上でもそれ以下でもない。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
First of all, Please allow me to reply you in English. Thank you very much for your kind comment about our service, is most appreciated for us. Moreover, we are really grateful for getting your nice feedback. Thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you at Pullman Bangkok King Power again and again. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manger

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハイレベルなホテル!
バンコクではいつも利用しています。駅までの送迎にツクツクが利用できるので助かっています。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
First of all, Please allow me to reply you in English. Thank you very much for your kind comment about our service, is most appreciated for us. Moreover, we are really grateful for getting your nice feedback. Thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you at Pullman Bangkok King Power again and again. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

Meat

良かった点 : スタッフとサービス
Hospitality is excellent especially staff at the executive lounge. They were always very helpful and friendly. Room was good for one person and balcony was so nice. I will have a breakfast in the balcony next time. House keeper was a little inexperienced but always tried to be kind to the guests.
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
It is our pleasure to welcome you at Pullman Bangkok King Power Hotel and thank you very much to spend your time writing this amazing review. I am grateful while reading your wonderful feedback of this recent stay with us and learnt that we have made your stay met your satisfaction in regards to room condition and staff service with helpfulness. I ensure that they would love to receive your kind words. Your feedback would be their esteemed encouragement and continue enhance our high standard service to serve our fabulous guest like you, as our guest satisfaction is our priority. Again, thank you very much for your beautiful feedback. We all hope to have another chance to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 4 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. It was our most pleasure to receive your feedback and learn that we have made your stay wonderful. Once again, thank you very much for taking your time to give us a feedback. We all hope to welcome you back at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段もそこまで高くないのに最高のホテル!! ロビーがとても広く高級感があった。 中国系のホテルなのか?中国人が多く、スタッフも中国語で話していた。 プールもとても広く清潔感があった。 静かで過ごしやすいホテル。 免税店と直結しており、ブランド数も豊富で、5000バーツごとに1000バーツのホテルでの金券をもらえた。 ホテルのレストランはやや高め。 部屋もシャワーブースト分かれてバスタブがあり日本人にはとても良かった。 次回もリピートしたいホテル。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 5 日)
Greeting from Pullman Bangkok King Power. First of all, please allow me to reply you back in English. I am grateful to read your nice praise that you had a wonderful stay, regarding to our service. I am surely pass your compliment to our team for esteemed encouragement. However, I am sorry for any cases that caused you during your stay with us. Once again, Thank you very much for letting us to be a part of your Bangkok trip. We all look forward to welcoming you again soon. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3泊利用しました。とても良かったです。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Karaked Santinanont/Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 29 日)
Thank you very much for your positive feedback. Look forward to welcoming you again. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全て最高でした! もっと泊まりたかった!
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Karaked Santianont / Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear Anonymous, Kindly allow me to respond in English languages. Pleased to read that you have a great time with us during your visit and we will be a part of your next journey in Bangkok. We all look forward to welcoming you again soonest. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 11 日)
Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. It was our most pleasure to receive your feedback and learn that we have made your stay wonderful. Once again, thank you very much for taking your time to give us a feedback. We all hope to welcome you back at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

さやか、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗なホテルでサービスも良かったです。何か困った事があればすぐ対応していただけました。しかし、最終日、隣の部屋の方が夜中まで騒いで大変うるさく数時間寝れませんでした。ビジネスホテルなら少し我慢するしかないですが、ホテルもこだわって予約して取っていたので少し残念でした。ロビーでも子供が走り回っていて、ホテルのレベルを考えると少しがっかりしました。ホテル自体は大変キレイで清潔ですし、サービスも素晴らしかったです!日本語に対応できる方はいません。英語に対応できる方もあまり居なかったと思います。こちらが伝えてる事を理解してもらえるのに少し時間がかかりました。
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Karaked Santinanont/ Front office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear さやか, Please allow me to respond in English, I glad to read that your overall experience was great. I do sincerely apologize for any inconvenience you were encountered on last day noise disturb from next door room. Kindly noted that we have take your comment to our account and forward this to Engineer team looking for better solution on sound proof. Regarding for Japanese speaker actually we have one staff who able to speaking in Japanese. Once again thank you for providing us feedback we all look forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目の宿泊でした。 部屋は広くて清潔、また、バスタブが大きくゆっくりできたところが良かったです。 朝ご飯も美味しかったです。フルーツが豊富なたころが気に入りました。 パヤタイ駅とビクトリーモニュメント駅が徒歩圏内なのもありがたいです。 また泊まりたいと思います。
2019 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても快適な時間を過ごすことができます
2019 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お風呂などの掃除が、日によって違った。ただ、便利で、値段と比較して、朝食やベッドなどがとてもよかった。
2019 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいなホテル
貰った商品券の使い方が良く分からなかった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

take

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
部屋にとにかくたくさん蚊がいました…トイレを流すと数匹飛び立ちます。汚くて耐えられないわけではありませんが色んな所に古さを感じます。部屋とバスルームを仕切る扉(開ければ部屋とバスルームが一体化します)がきちんと閉まらず、ベッドルームから、シャワーやトイレしてる場面が丸見えでした。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Firstly, please allow me to reply you back in English. Thank you very much for choosing us to be a part of your journey and thank you for your feedback of your current stay with us. Please accept our sincerest apology for the cases that caused you. Hopefully, we all look forward to have an opportunity to provide you a better experience in very near future at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

Shino、gunma, jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっと駅から距離はありますが、ホテル内はとても快適。従業員の皆さんもいい感じです。けど、朝食は悪くはないですが、よくもないです。
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 2 日)
First of all, Please allow me to reply you in English. Thank you very much for your kind comment about our service, is most appreciated for us. Moreover, we are really grateful for getting your nice feedback. Furthermore, thank you very much for pointing out your concerning feedback regarding breakfast experience. I have shared to concerned department for improvement. Thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you at Pullman Bangkok King Power again and again. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

TAKESHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高級ホテルです。
最高級ホテル!駅まで歩いて5分くらい。ツクツクで送ってもらえるのも便利。
2019 年 1 月に 5 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
First of all, please allow me to reply you back in English. Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. I am grateful to read your review which was found that you have a wonderful stay with us regarding our location. Thank you very much for choosing to stay with us. We hope to have an opportunity to service you again at Pullman Bangkok King Power. Warm Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 3 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Thank you for choosing to stay with us as your Bangkok Trip. It was our most pleasure to receive your feedback and learn that we have made your stay wonderful. Once again Thank you very much for taking your time to give us a feedback. We all hope to welcome you back at Pullman Bangkok King Power. Warm Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 4 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Thank you very much for taking your value time to share us a nice feedback. I grateful to know that you had a good overall experience at Pullman Bangkok King Power. Once again, thank you very much for letting us to be a part of your Bangkok journey. Hopefully, we all hope to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

Mary

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
年末年始に五泊しました。すべて素晴らしくまた利用したいです。デラックスルームです。 ・スタッフ:全ての人が感じよく、一度も不快な思いをしませんでした。(ある程度英語話せます) ・食事:朝食つきプランのため毎日の朝食と、一階のレストランラウンジで1度お酒を飲みました。朝食は感動する味ではありませんが、どれもそれなりに美味しかったです。とにかく種類が多く毎日少しずつ変わるので、五泊しても全く飽きるませんでした。洋食、和食(鉄火巻きやお粥)、フォー、タイ料理、点心などがいただけました。フルーツやデザートも豊富でした。目の前でオムレツを作ってくれたり、フォーもお願いするとその都度作ってくれました。ラウンジでのお酒はそこまで高くなかったです。(シャンパン一杯750バーツ、イタリアのスパークリングワインだと一本1450バーツ) ・交通:ホテルから近くのビクトリーモニュメント駅近くまで無料のトゥクトゥクがでてます。この無料トゥクトゥクについてはあえて案内されませんが、入口で告げると呼んでくれます。一番待ったときでも5分程度でした。ほぼ歩かずにBTSに乗れます。帰りも、同じ場所にトゥクトゥクがいるので、乗るだけで特になにも言わなくてもホテル向かいの免税店まで連れていってくれます。 ・プール:そこまで混んでおらず、ゆっくりできます。ミネラルウォーターが無料じゃなかったので、部屋から持っていったほうがいいと思いました。ジムは使用しませんでした。 ・部屋:あまり広くはないですが、二人利用でギリギリストレスは感じませんでした。部屋は隅々まで常にきれいでした。お水も毎日2本/人ずつ追加され、ソフトドリンクも毎日1本/人無料でした。お風呂が広くてとても良かったです。広いバスタブ&バスソルトのお陰で毎日ゆっくりお風呂には入れました。ウォシュレットはついてませんでした。アメニティは使わないのでよくわかりません。シングルベッド×2の部屋を選びましたが、それぞれのサイドに電源があり、usbポートもありました。充電には困りませんでした。(日本の充電器がそのまま挿せます) ・向かいにキングパワーの大きな免税店ありました。(空港のと同じです) ・チケット:チェックインのときに三種類のチケットをもらいました。①500バーツ券/泊➡5拍したので5枚もらいました。隣の免税店で2500バーツとして使えました。これでお土産すべて買えたなと思いました。(すでにスーパーで買ってしまっていたので自宅用のお菓子を購入)何バーツ以上じゃないと使えない、とかがないので、必ず使った方がいいと思います。②20%割引券➡免税店で化粧品を買う際に使いました。③5000バーツ買うと1000バーツ券を貰える券➡免税店でバッグを買ったため、夫とあわせて10000バーツ分の券をもらいました。ホテルでのみ使えるとのことで、最終日にスパで使用しました。この券のみで90分のスパを夫と二人で受けることができました。 向かいに大きなキングパワーの免税店があります。(空港の免税店もキングパワーです)スーパーにいかずとも、お土産はここで充分でした。 ・スパ:とても綺麗で上手でした。 ・チェックアウト後:受付で聞いたところ、プール、ジム、シャワーを使ってもオッケーとのことでした。帰りのヒコウキガ深夜便だったので、スパに行かなければこちらのシャワーが使えると思いました。 ・空港まで:免税店で買い物をすると無料でシャトルバスに乗れます。前日から予約した方がいいです。
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Greeting from Pullman Bangkok King Power. Firstly, please allow me to reply your back in English. We truly appreciate you taking your time to write us this review and your feedback is most valuable. I grateful to know that your had a pleasant and enjoyable stay with us regrading to our room, our facilities, shuttle service, staff friendliness and especially to shopping experience. I will certainly share your lovely praises to everyone here. Thank you very much again for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you again and again at Pullman Bangkok King Power in very near future. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ぜひ利用したいホテル
ホテルの設備は最高!周辺エリアも便利です。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
First of all, please allow me to reply you back in English. There are no words to convey our gratitude for your kind review about your fabulous stay experience here with us regarding hotel's location and facilities. It's our pleasure to have you here with us. And, your wonderful feedback have been shared with the team. Most of all, I am very happy to be your choice if you come to travel in Bangkok again. Thank you very much for choosing us and we hope to have a chance to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Thathita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
We are so pleased to read that you had a wonderful time with us with a memorable experiences from our team member including hotel's ambiance and the breakfast spread. Again, thank you very much for choosing to be a part of your Bangkok journey. We all look forward to welcoming you again at Pullman Bangkok King Power. Best Regards, Thathita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

10/10 (非常に良い)

fu-san

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
昨年に続き2回目の利用でした。続けて利用したのは ①訪問先のスクンビット地区から少し離れているがBTS1本で行けること。もより駅まではツクツクのサービスがある。 ②スタッフがとてもにこやかに話しかけてくれること。 ③お部屋は静かでプールも落ち着ける。 ④隣接にキングパワーがあること。 ⑤朝食が美味しい 次回もぜひ利用したいと思います。
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Thanthita Sakulyingtaweesiriからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 29 日)
First of all, please allow me to reply you back in English. Thank you very much for choosing us to be a part of your Bangkok journey. I am glad to learn that you had a pleasant stay with us regarding hotel's location, room condition, pool area, breakfast and throughout staff service. I will surely share the compliment to our team for esteemed encouragement. Again, thank you very much for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 (良い)

くるちゃん、神奈川県川崎市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
・エアポート・レール・リンクとBTSのパヤタイ駅から徒歩圏内のため、空港からアクセスしやすいです。隣に免税店、近くに映画館のフードコートがあるので、食事も取りやすかったです。 ・中庭が静かで落ち着けます。鳥のさえずりを聞きながら、ベンチで読書できました。バスソルトやシャンプー類のアメニティの質も高いです。 ・中国系ホテルのため、朝ごはんのビッフェは中華が多いですが、洋食・お寿司・ベトナム料理も置いてあります。美味しいです。 ・唯一残念だったのは、シャワーを浴びると、シャワーブースからお湯が流れてトイレ前の床が濡れてしまうことでした。
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Karaked Santinanont/ Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 14 日)
Dear くるちゃん, We are delight to learning that you enjoy your stay with us, atmosphere at the Botanical Garden made you more relaxing, hotel location is suitable for you easy to access and travelling together with Buffet breakfast at the restaurant that so delicious. In the means while I regret to read that your experience with hotel bathroom was not reach your expectation please allow me to express my apologize. Please rest assure that your specific comment been forward to Engineer team for their further improvement. Once again thank you very much for sharing your feedback we all look forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Mase、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
英会話の経験のないまま利用しました。伝えるべきフレーズは覚えていったつもりでしたが、予想から外れたことを話されるとよく聞き取れず。。。そんな自分にもスタッフの方はゆっくり話してくれたり、こちらが伝えようとすることを待ってくれたり、柔軟に対応してくれました。 とても申し訳ないので、次に利用するときはもっと英語を練習していきます。 素晴らしい対応をありがとうございました。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Karaked Santinanont/ Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Mase, It is our pleasure to serve you and nice to hear that you have a good time while staying with us. We all look forward to welcoming you again soon. Sincerely,

8/10 (良い)

gaku、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅まで近くて利便性が高い。部屋も清潔でよい。従業員も親切。日本語が話せる従業員がいるとのことだったが、一週間の滞在中に一度も会えなかった。
2018 年 8 月に 6 泊滞在
Karaked Santinanont Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 22 日)
Dear Gaku, Please allow me to reply in English. Very much appreciated your feedback of your recent stay we are pleased to read that your were enjoyed your stay with us. regarding for the staff who can speak Japanese I do apologize as he now working night shift. Once again thank you for stay with us and we hope to welcoming you again in the near future.

8/10 (良い)

TAKASHI、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
買い物に便利で、ホスピタリティも最高なホテル
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 24 日)
We greatly appreciate your wonderful feedback and look forward to welcoming you back in the very near future.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
残念
宿泊代金(バンコクでは高い)に値するホテルではなかった。チェックイン時の受付の対応が最悪。予約していた部屋が準備できておらず、不本意な部屋にせざるを得なかった。 エレベーターから相当離れた部屋かつ低層階で普通の部屋。理由は前日満室で清掃が済んでいないと。チェックインは午後5時で事前に連絡した通りなのに。 翌日夜仕事から戻ると謝罪とアップグレードした部屋を用意したとのレターが部屋に。レターです。その後も電話でのコンタクトなし。 一旦荷物を解いてしまった後の部屋移動の面倒なことは、ご理解いただけると思います。 高級ホテルを宣伝しているところとは思えませんでした。残念。
Anabelle Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 15 日)
Dear Guest, Allow me first to reply in english and to deeply apologize for your unsatisfied experience. I am sincerely sorry we did not provide the room as per your request and expectations. I understand your frustration: we promise you to move in a smoking room with an upgrade, despite our calls we were not able to reach you, i am sorry we did not follow up to ensure you receive this attention. Please once again accept our sincerest apologies, and i hope you still consider us for your Bangkok journey.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
対応が良いと思います。
ビジネスで訪問していたので町の中ではなく少し離れたこちらに宿泊しましたが 対応も、食事も良かったと思います。 日本人のスタッフはおりませんので英語が必要にはなりますが、 対応は親切であったと感じます。 中国からの渡航者が多いのことがびっくりした点ですが、 特段、ホテルの中ですのでトラブルもなく快適でありました。
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear, I noted your positive comments along with the constructive ones which are welcomed and helpful. I am sorry that we felt short in some areas, and will put your candid observation in good use in effort to improve. We look forward to an opportunity to welcome and serve you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely,

8/10 (良い)

カスミン、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
騒がしいホテル
免税店の隣にあるホテルの為、某大陸の人達が永遠に途切れることなく騒がしく存在する。 ホテルのロビーにも騒がしく存在する為、五つ星ホテルなのに印象が悪くなり、ホテルの印象が下がりもったいない。 だか、部屋の設備や清潔さは申し分ない。 ホテルの周辺は色々な店があり、食事や買い物には困らない。 ビクトリーモニュメント駅や、パヤタイ駅からも近く便利だと思う。 だか、パヤタイ駅からスーツケースを引きながらホテルまでは遠く感じる為、私はタクシーを利用した。 某大陸の人々がいないなら、本当に良いホテルだと思う。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear カスミン, Please allow me to reply in English, thank you for rating us,and let us know your suggestions for improvement. I'm sorry your experience wasn't as perfect as it could have been in some areas. However I'm glad to hear that your room condition, the cleanliness, hotel facilities are up to your satisfaction. Thank you once again for your feedback and please do let me know if I may personally assist with anything. We look forward to your next stay with us! Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
隣の免税店3Fのフードコートは名店揃い。特に本店は行きづらいパッタイの名店、ティップサマイが入っているのが嬉しい。
2018 年 2 月に 10 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 23 日)
Thanks so much for your feedback. We’re honored that you chose our for your visit to Bangkok.  We hope to have a chance to welcome you again and provide you better experience. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

YO、Tokyo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バンコクの街中でも静かにステイ
バンコク市内ですが、大通りから少し奥まったところにあるので、静かです。 他のプルマンと同様、内装がモダンです。 部屋は、シティホテルとしては十分広くて快適です。 朝食は、特筆すべきものはなかったですが、全体的に良かったです。 私は用事はありませんでしたが、高級デパート隣接です。ショッピングする人にも便利だと思います。
2017 年 12 月に 2 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 3 日)
Dear YO, It is delightful to learn that you enjoyed your stay with us with the facilities throughout our location. It would be nice to welcome you back to our property soon again.  Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Nishimura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルは良かったです
フロントも開放感があって清潔でした。部屋もとても良かったです。ただ、チェックイン待ちが長かったのと、自分で言いましたが、平気で横入りしてくる無神経な中華圏の人に、ホテル側からちゃんと支持を出して欲しかったです。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Kitiporn/Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 20 日)
Dear Nishimura, Thank you for the wonderful review and recommendation. I am delighted to hear that you enjoyed our Thai Hospitality and cleanliness of the room. As well please accept my sincerest apologies for keeping you waiting upon check-in. We do hope to see you return us soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

yoshi、JAPAN NAGOYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気持ち良いホテル
大晦日からエグゼクティブルームに親子3名で3泊しました。 大晦日の夜は隣接する免税店でライブイベントが開催されておりとても賑やかな雰囲気でした。 室内はバスタブも広く、シャワーの水圧も全く問題ありません。清掃も行き届き気持ち良く過ごせました。 朝食ブッフェは種類も多く、手間もかかりそうな趣向を凝らした品もありました。 ラウンジのハッピーアワーもオードブル多々あり大満足です。 周辺にはタイローカルの人たちが利用する食堂も点在しており、タイ料理の好きな私たちは大満足でした。 但し、クリーニング屋さんは付近になく、ホテル内にもコインランドリーがなかったので、要注意です。 プールも気持ちよく利用しました。が午後はだんだん日陰になってしまうので、少し寒く感じます。 次回も利用したいです。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Kitiporn Prapatsorn (Ki) Welcomer Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 16 日)
Dear yoshi, Thank you for your generous compliments and for choosing to stay with us. It brings me pleasure to know that you thoroughly enjoyed your stay here as we aim to provide our guests with memorable experiences. Sincerely,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2017 年 12 月に 2 泊滞在
Sakdapolからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 4 日)
 I would like to thank you for the review you have written about your recent stay here at the Pullman Bangkok King Power. I do look forward to have you back with us soon again. 

10/10 (非常に良い)

eisuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
友人の家のそばで免税店もあり良かった
まずまず良かったと思う
Sakdapolからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 4 日)
Dear eisuke, I am pleased to learn that you were enjoyed the stay with us and also impressed with our staff services and hotel location. I do look forward to welcome you again soon. Sincerely, Kitiporn Prapatsorn (Ki) Welcomer Manager 

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港アクセス関係
滞在自体は大変満足していますが、エアポートレイルリンク駅からホテルまでの道の歩道に段差が多数あり、十分徒歩圏ですが、荷物を持っての移動はやや難儀です。 ショッピングセンターや他のもより駅との間ではタクタクのサービスがあるように聞きました。 お買い物以前に、到着出発がよりスムーズになるととても助かります。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Sakdapolからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 22 日)
Dear, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in servicing to our guests' needs the best way we can. We are looking forward to having you again as our guest in our hotel. Best regards, Kitiporn/ Welcomer Manager.