"Great location for my trip to SummerLand. The bus to SummerLand is next to the hotel. Wonderful staff. Delicious breakfast. The location is good. It is next to lots of nearby food options."
"朝食が「おにぎり🍙」スタイルで、とても新鮮でした!どれを食べても美味しくて申し分無かったです。また利用したいです。"
"とても気持ちよく過ごせた。スタッフの対応がとても良かったです"