外観

ユー・サトーン・バンコクの口コミ

5 out of 5
ユー・サトーン・バンコク
105, 105/1 Soi Ngam Duphli, Thung Maha Mek, Sathorn, Bangkok

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1002 件の口コミ中 662 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 233 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 67 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 18 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YASUHARRU

2024 年 1 月に 5 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Yasuharru, Thank you for taking the time to share your feedback with us, we are delighted to hear you had a pleasant stay at U Sathorn Bangkok.Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you.May I once again thank you for reviewing your stay at our hotel and sharing your valuable feedback with us. We look forward to welcoming you back on your next visit to Bangkok. Kind regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Tokiko

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バンコク中心部と思えないくらいの静かな空間とリラックス出来る素敵なプールと最高の朝食がお気に入りで昨年に続きリピート泊しました! また来年も来れたらいいなと思っています☆
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Thank you from U Sathorn Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Dear Tokiko,Greetings from U Sathorn Bangkok.I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay.May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Hanako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

hiromi、kumamoto

家族旅行
良かった点 : 清潔度
当日から最低限のアメニティが揃ってない。催促しなければ、歯ブラシなど 揃ってない プールも清潔とはいえない。 朝食はまぁまぁ 日本語を話せるスタッフはいない ホテルから駅にでるまでは かなり距離がある もちろんその間タクシーかトゥクトゥク
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Thank you from U Sathorn Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Value Guest,Greetings from U Sathorn Bangkok.I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay.It has been brought to my attention that your recent visit with us was not up to our usual exacting U standards and I would like to offer my genuine apologies for this. Providing the highest levels of hospitality is our overwhelming aim and hearing we have fallen below that standard is something I would like to address immediately. I hope you can forgive us for the inconvenience you suffered and it will not stop you from staying with us in the future.Looking forward to welcome you back again soon in near future.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

6/10 (普通)

KENJI

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
4か月ぐらいに6部屋予約しました。なるべく隣同士か近くで部屋割りをお願いしましたが、全て階数も違い建物も違っていたりと、全く対応していただけませんでした。ホテルの状況は夜の外から見る限り、満室ではなかったようなので、どうして希望を聞き入れてくれなかったのかがとても不満です。部屋割りは、旅行者にとっては大切な事であるという事を知っておいてほしいと思います。4カ月ぐらい前に予約をしても部屋割りに配慮いただけないことは、5つ星としてはとても残念なサービスだと思います。 その他の件でのサービスは、良いと思います。朝食も美味しいです。プールは小さいですが、バンコク市内でリゾート気分が味わえるのは、このホテルぐらいではないでしょうか。また、近くの駅は寺院観光にはもってこいのルートになりますので、タクシー観光でなくても十分楽しめます。 1組だけの旅行の場合は、このホテルはおすすめです
2023 年 2 月に 5 泊滞在
Thank you from U Sathorn Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear KENJI,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at U Sathorn Bangkok. We greatly appreciate your kind words regarding our breakfast and swimming pool, and are delighted to hear that you found our hotel’s proximity to the nearby Lumphini MRT station to be convenient for sightseeing.We would like to apologise that we were unable to fully accommodate your request for adjacent rooms during your stay. We would like to assure you that we always do our best to meet our guests' preferences, but in some cases, such as when twin beds are required, it may not be possible to assign groups of rooms that are all next to each other. We apologise for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.We value your feedback and would like to thank you for choosing U Sathorn Bangkok for your recent stay in the city. We hope to welcome you back in the near future for an even more enjoyable visit.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

NOBUAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
バンコクの喧騒からかけ離れたスモールラグジュアリーホテルです。 全てのセッションのスタッフが心地の良い対応をしてくれます。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Thank you from U Sathorn Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 13 日)
Dear Nobuaki,Greetings from U Sathorn Bangkok!Thank you for taking the time to share a review of your recent stay with us! We’re glad that you enjoyed our hotel but would like to apologise if our location was not to your expectation.We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.We look forward to welcoming you back on your next visit to Bangkok.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

yuumi

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Seiji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Daisuke

2022 年 6 月に 3 泊滞在
Chuleekorn Mungsunti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 1 日)
Dear Daisuke, Greetings from U Sathorn Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sathorn Bangkok experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Chuleekorn Mungsunti (Ms.) General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 7 月に 1 泊滞在
Chuleekorn Mungsunti (Ms.) - General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 11 日)
Dear Anonymouse, Greetings from U Sathorn Bangkok I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sathorn Bangkok as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Chuleekorn Mungsunti (Ms.) General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daisuke

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

4/10 (不満)

Zoo、日本

気になった点 : スタッフとサービス
チェックインに1時間30分もかかった。24時間部屋を使えるはすごい有難いけど、他に最初の印象を覆せるほどの魅力が無く、総じて悪い印象になってしまった。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたい
ホテルもすごく綺麗で、プールも最高。スタッフさんの対応がすごく素敵で、心地よい時間が過ごせました。駅から遠いかな?と思いましたが、ほぼタクシーなどを使いましたので、大丈夫でした。最寄り駅までの無料シャトルバスもあり楽でした。朝ごはんも美味しくて毎朝楽しみでした。 部屋の清掃だけ入っていないようでして、そこがどうしてかな?と思いました。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Unfortunately, the person at the reception was the same person as our last visit. She just did the check in process with no smile, no words for welcome back and no hospitality. We did not feel welcome at all. It was too bad because other staff were nice with smile, but because of her, unfortunately our impression of this hotel was not good.
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear U Sathorn Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. I am disappointed that we could not meet your expectations. Please feel free to contact me whenever I can be from help. Still your feedback is very much appreciated and will also help my team and myself continue driving for exceeding our guest’s expectations. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

kottiy

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
口コミ通り、白を基調とした部屋 ロビーの開放的な感じ スタッフの感じの良さ 最高でした♪ ただ、駅までのkシャトルバスの時間帯が分からず 一回しか乗れなかったことが残念でした また、オプションツアーの参加で 朝食が1日食べられなかったのですが、 そんな時は昼でも夜でも食べられると 知らなかったので、夕飯をレストランで有料で食べました シャトルバスと食事の件は、 積極的に案内があれば、ありがたかったです 小さな子ども連れにも、ありがたい 浅くて小さめのプールがあり その横に、椅子があるので 子どもを遊ばせるのに良さそうでした 13歳の、娘と3泊したのですが、 出かけては、ホテルに戻りたがり 次回来た時も、またここに泊まりたい という程、気に入っていました スタッフの方は、どの方もとても素敵でした 拙い私の英語を一生懸命聞き取ろうとしてくださり いつも快く対応してもらいました 客室が多すぎないので、朝食もゆっくり取れ ごちゃごちゃしてないのが、特に素敵でした☆
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一泊のの利用なのでバタバタしててプール使ってなかったけど気持ち良さそうでした。ベランタからの景色も良くて落ち着ける。 コスパ良いホテルでしたー!
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても清潔で可愛らしいお部屋だった。何と言っても朝食が美味しかった!オーダーして出してもらったチョコレートのフレンチトーストが絶品だった。プールも居心地が良かった。都心部へのアクセスが便利だった。 ホテルに呼んでもらったタクシーが、超ぼったくりかつ、全く違う目的地に連れていかれたので注意。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

8/10 (良い)

ガンビー

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブがないが雰囲気良かった‼️
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 11 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

YASUHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾート気分が味わえるホテル
中心街にありながらバカンス気分を味わえるホテル。プールは快適。MRTからの距離は徒歩10分程あるので、ホテル内でのんびりする方向け。尚、自転車を貸してくれるし、1時間に1本のシャトルバスも利用可。朝食はビュッフェとアラカルトがミックスされて、大満足。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的には満足しています。プールサイドでフードの注文をしたいときに、スタッフがほとんど気を使っていなかったのが残念です。また注文を忘れて、いつまで経っても料理を持ってきてくれなかったのが残念でした。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 27 日)
Dear U Sathorn Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. I am disappointed that we could not meet your expectations Please feel free to contact me whenever I can be from help. Still your feedback is very much appreciated and will also help my team and myself continue driving for exceeding our guest’s expectations. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったですが、ひとつだけ、水圧が弱く、温度が変わったりする部分がありました。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

Hitomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の滞在になりました。
中心地とは思えないくらいにゆったりした時間が流れていて、快適な部屋と設備、美味しい朝食に大満足でした。 朝食以外にもホテル内のレストランを利用したが、どれも美味しくて満足でした。 プールも最高でした。 この内容から考えれば、金額もリーズナブルに感じます。また利用したいです。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 4 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最後以外良かった! どっちかというとお籠りホテルです。 タクシー必須ですのでどちらかと言うとバンコク上級者向きです。 朝食は素晴らしかったです! 最後空港までタクシー(流しのタクシー)をお願いして、いざ乗り込む時にボーイが500バーツと言いました。 普通に行けば250-300バーツぐらいでしょうか。 ここに泊まるので細かいお金は気にしませんが バンコクに慣れてる方なら気分を害すと思います。 grabタクシー使って空港行ってください(*^^*)
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again for taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 26 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

PANAWUT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごせた。
親切丁寧なスタッフで、滞在中安心して過ごせた。お部屋は、狭かったものの清潔で良かった。食事も美味しくコスパの高さを感じた。 ただ、近くにコンビニはあったが、ホテル内にもショップがあれば、より良かったと思う。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

ItoGoo、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 27 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゆっくり過ごせました
深夜便着でもチェックインは24時間対応頂けるので心配ありません。ドンムアン空港⇔ホテルはタクシーを利用しました。行きは空港のタクシー乗り場から乗車で500バーツ(高速利用なし・メーター利用なし)で、帰りはホテルで呼んでもらい空港までは330バーツ(高速利用高速代込み・メーター利用)でした。ホテルから最寄駅までは1時間に1回のシャトルバスがあり、徒歩だと10分程度で私達には不便はありませんでした。 朝食は美味しかったです。10:30までですが、希望すれば10:30以降でも食べることができるようです。WIFIは問題なく繋がります。スタッフの方はフレンドリーでした。ゆっくり過ごすには最適なホテルだと思います。
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 27 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
隠れ家的なホテル
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 27 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

shuichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
音を気にせずのんびり過ごす!
サービス・ホテル内は清潔で快適です。食事も美味しいく、ゆっくり過ごすには良いところです! ただし、周りには何もなく駅に行くには歩いては辛い距離です。ここは、ホテルで寛ぐところですね ☆彡
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 12 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗なホテル
ソファーに期待してデラックスガーデンを予約したのですが、ソファーのない部屋でした。ガーデンに面してるけど、ソファーのない部屋もあるんだそう。ご注意ください。 一番安い部屋の方が良いかも…と思いました。 朝食は席に着いたら飲みものを聞かれます。メニューも渡されるのでアラカルトを頼んで大丈夫です! いつでも朝食…は利用する機会がなかったので利用された方の口コミを見てみたいです。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 19 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. Our Deluxe Garden rooms facing the pool have some with sofa some with table and chairs. I do apologies when you booked via expedia this was not highlighted to you to choose. If you visit next time BKK please contact me direct and I will guarantee you a room with sofa on the balcony. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit. Please feel free to contact me direct whenever I can be from help. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

8/10 (良い)

モリちゃん、東京

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2018 年 8 月に 5 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 23 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I would like to stay here again.
飯店整體設施非常的棒 ! 有別於曼谷其他的飯店, 這裡完全是渡假型的飯店, 讓人進去後就不想出來。美中不足的是距離車站遠, 需要靠飯店的接駁車或是Taxi來接送。另外, 雖然是24hrs check in 的飯店, 但是到達時因為仍無空房, 所以空等了3個小時才空出來。當天櫃台的服務員的態度是沒有房間不關他們的事情, 要我們自己可以選擇先去吃早餐慢慢等或是去游泳池玩, 態度有點讓人不舒服。
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Markus Schneider – General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 14 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again.

10/10 (非常に良い)

RYUICHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バンコク大好き
最寄りの駅(ルンピニ)から少々遠いですが、サービス、朝食、お部屋、とても満足しました。最寄り駅までは1時間に1回のシャトルサービスが有り便利でした。
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Markus Schneiderからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 2 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

10/10 (非常に良い)

Minju

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I really had great time staying this hotel
2018 年 6 月に 2 泊滞在
Markus Schneiderからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 15 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

8/10 (良い)

samoo、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
カオスの中のオアシス
立地は少し不便ですが、ホテル内の快適さのほうが勝っています。ホテルスタッフの接客も肩の力が抜けていて、ゲスト達もリラックスしており、プールサイドの雰囲気の良かったです。
2018 年 5 月に 5 泊滞在
Markus Schneiderからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 22 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所的に少し不便だけれど、それを補うだけはある。
不便感はそれぞれ違うと思いますが、MRTの駅前のバイクタクシーの人達はホテルの場所は知っているから一人男性は大丈夫だけど・・・ ホテルからMRTまでは1時間に一回送ってもらえるけれど、BTSまでは運転手によってはお金がかかる。日本ほど高いものでもないが面倒でもある。 スタッフは悪くはないと思います。 プール好きはいいと思う。緑もあり陽射しはずっとあたります。 場所取りもそうでもないのでゆっくり感もあります。 マナーのまあ悪いCやKや、子どもたちもいますがどうって騒ぐことでもないでしょう。朝食は悪く無いと思います。高級ホテルでもこんなもんでしょう。
Markus Schneiderからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 22 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パーフェクト!
お部屋も食事もスタッフの対応も、価格以上のパーフェクトなホテルです。ただ中心部より離れているのでバンコクが初めての方には向かないかもしれませんが、慣れてらっしゃる方には快適に過ごせると思います。
Peerasak S./Reservation Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 9 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

hiroyasu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バンコクの定宿
何度も利用してるので、スタッフの人も 覚えてくれて、会う度に笑顔で挨拶して くれます。 帰りもわざわざタクシー乗り場まで来て 挨拶してくれました。 場所は多少不便ですが、リラックスで きるホテルです。 日本人の宿泊者を見たことがなく、 日本人はあまり知られてないのかもしれ ません。 日本語を話すスタッフが居ないので、ある 程度の英語力がないと不便を感じかもし れません。
Markus Schneiderからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 23 日)
Dear U Sathorn Bangkok Guest, Thank you very much for taking your time and reply to us about your experiences during your stay with us. We will continue driving for exceeding our guest’s expectations and we truly look forward to be your host whenever your next Bangkok visit and to ensure that your return would be even more special. Thanks again taking your time to give us your feedback and hope to see you soon again. Markus Schneider – General Manager

8/10 (良い)

TSZ WA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
性價比很高的酒店,環境很好,早餐出色得很,職員服務也很稱心,價錢更是超值!唯一最大問題是位置差勁,步行到MRT需要至少15分鐘,Tuk Tuk 全日卻只提供數班,就算要截的士也很不方便呢!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear TSZ WA, Greetings from U Sathorn Bangkok! May I begin by thanking you for sharing your U Sathorn Bangkok experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Warm regards, Jason Macleod General Manager

10/10 (非常に良い)

Abby

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had an excellent stay. As others have said, the hotel is a welcome retreat from the city, situated in a green oasis. Staff were helpful and welcoming and the breakfast was one of the best we had during our 3 weeks in the Far East. Thanks so much!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Abby,Greetings from U Sathorn Bangkok!I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay.May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Helen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel. Huge rooms, amazing breakfast, lovely onsite bar / restaurant and great pool. An oasis away from the busy city
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Helen,Greetings from U Sathorn Bangkok! a real resort in the heart of the city. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay.May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests.Warm regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Wai Hei Calvin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Big balcony to enjoy nice pool and garden view. Good service by the staff
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Wai Hei, Greetings from U Sathorn Bangkok! May I begin by thanking you for sharing your U Sathorn Bangkok experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Jason Macleod General Manager

6/10 (普通)

ka wai

良かった点 : 設備とサービス
WiFi not auto connect after back to hotel ( need to login again)
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Dear Ka Wai,Greetings from U Sathorn Bangkok! May I begin by thanking you for sharing your U Sathorn Bangkok experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us.We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok.Best regards,Jason MacleodGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

DAHAE

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Dahae, Greetings from U Sathorn Bangkok! a real resort in the heart of the city. Thank you for taking the time to share your feedback with us, we are delighted to hear you had a pleasant stay at U Sathorn Bangkok. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. May I once again thank you for reviewing your stay at our hotel and sharing your valuable feedback with us. We look forward to welcoming you back on your next visit to Bangkok. Kind regards, Jason Macleod General Manager

10/10 (非常に良い)

Anders

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Jason Macleod からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Anders,Greetings from U Sathorn Bangkok!I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay.May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests.Warm regards,Jason MacleodGeneral Manager