外観

NH デン ハーグの口コミ

4 out of 5
NH デン ハーグ
Prinses Margriet Plantsoen 100, The Hague

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 693 件の口コミ中 280 件が非常に良い" "
評価 8 - 693 件の口コミ中 320 件が良い" "
評価 6 - 693 件の口コミ中 61 件が普通" "
評価 4 - 693 件の口コミ中 21 件が不満" "
評価 2 - 693 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

shigenobu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Team NH Hotel The Hagueからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 23 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you once again in NH Den Haag.Best wishes,

8/10 (良い)

Masataka

2022 年 11 月に 1 泊滞在
Team NH Hotel The Hagueからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback. We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

8/10 (良い)

Hiroyasu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感があり、良い滞在
出張で使わせて頂いたが、目的地までも近く、またホテルも清潔でいい滞在でした。
2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
デン・ハーグ中央駅、HS駅のひとつ手前(東)のLaan van NOI駅から徒歩7分程度、トラム駅からなら3分程度で交通の便の良い新しいホテル。中央駅やHS駅周辺のホテルは高いため1駅シフトさせたところ、部屋は広く冷暖房完備・バスタブ付きでリーズナブル価格。ビュッフェ朝食の種類も多く美味しかったが、生野菜の種類がもっと多ければさらに良かった。 ホテルの受付でデン・ハーグ1日チケットを購入、これを使ってデルフトまでトラムで行けるためデン・ハーグ、デルフト観光に大活躍。楽しく家族旅行ができました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
朝食ブュッフェは良いが、同じレストランでの夕食は普通。ウエイターが同僚との私語でフロアの状況を注視していない。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Trecyからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Good evening, thank you for the review. we hope you have enjoyed the stay! kind regards,

10/10 (非常に良い)

Tatty、Sagamihara, Kanagawa, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Exellent for my business three nights stay. Midnight shift receptionist kindly rent his personal lighter though he is non-smoker. Only regret is the unnecessary counter just above wash basin in room. It is very incovenient to wash face.
2018 年 11 月に 3 泊滞在
FOからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 11 日)
Dear, Thank you very much for your positive review! We are happy to hear that you enjoyed your business trip in our hotel and that our colleague was kind enough to rent his lighter. We will take your feedback on the counter in the bathroom into consideration of course. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Team NH Den Haag

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に便利でした!
部屋はとても清潔で十分に広かったです。駅から近かったのも便利でした。隣の建物にコンビニが入っており、非常に便利です。 朝の時間、Uber が捕まらず焦りましたが、ホテルで呼んでくれ、すぐきてくれました。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 11 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind regards, Team NH The Hague

8/10 (良い)

mooru、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
小綺麗なビジネスホテル
スタッフの対応が良かった。お部屋は綺麗に清掃ができていた。アメニティは最低限のものがあるだけなので、ご自身でご用意ください。

10/10 (非常に良い)

Junya、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very good
very good, satisfied

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
いつものNHとは違いました
4泊させて頂いたのですが、運悪くホテルの隣のWorld Trade Centerの突貫工事と重なり、夜10時まで工事の音で8階の部屋でも地響きのような振動がしました。そこには「Shoku」という食堂施設ができるようなので、これからNHに宿泊される方にとっては便利になるかもしれませんが。夕方フロントデスクに食事等のお尋ねをしに行ったのですが、振動と騒音で職員の方の声が聞こえないほどでした。今までNHホテルをよく使っていて、その安定感い満足していましたが、今回だけは少し残念でした。ホテル内のレストランはとても美味しく、サービスも良かったです。

8/10 (良い)

Takaaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋が広くて快適
部屋が広くて清潔でした。バスタブが広かったので、ゆっくり疲れを取ることができました。

4/10 (不満)

ふーたん、日本

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
街の中心から離れ不便なホテル
部屋にエスプレッソマシーンがあるにもかかわらず、滞在2日目からコーヒーポーションが置かれておらず、意味がなかった。 また、サービスのペットボトルの水も、ある日とない日があった。 チェックイン時のロビーの担当者の対応が悪く不愉快な思いをした。 ベッドや浴室が快適だっただけに残念。もう利用しません。

8/10 (良い)

NHデン・ハーグ、フランス

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最近できた高層ビルのホテル
新しく開発が進む地域にある高層ホテル。街の中心部からは少し離れているが、公共交通機関での移動は便利。但し、周囲にお店は少なく、ビジネス街なので夜は閑散としており、夕食や買い物は街の中心で済ませる必要がある。 客室内でのインターネットが有料であるなど(ロビーではWifiが無料で利用可)、ビジネス客への対応を考えるとイマイチな部分はあるものの、部屋は非常に清潔で充分満足できた。ただ、最近のデザイナーズ・ホテルにありがちな、お風呂やトイレが開放的な作りになっているので、夫婦やカップルならばともかく、友達同士が二人で泊まる場合は居心地が悪いかも。 観光目的であればもっと街中に泊まるのも手だと思うが、コストパフォーマンスはとても良いと思うのでお勧めできる。

10/10 (非常に良い)

Darren

2024 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Chelsea Dawn Anastasia van

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
I booked a room with a king size bed, I got two twins. They put a topper on the twins after I fell between them. There were weird liquid stains all over the yellowed sheets and what appeared to be old blood stains. Most of the staff were friendly some were not. it is quiet which is nice but the overall condition is not great. I had to switch plugins to use the lamp and the coffee maker as one outlet was dead. They ran out of coffee pods so I had to buy some.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear guest, We appreciate you taking the time to provide us with such important feedback of your stay while staying with us at NH Den Haag. We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations and truly apologize for this bad experience. We are taking corrective measures to avoid these situations from happening again. We really hope that you give us another chance to show you all the improvements done and change the perception of your experience.Best regards. NH Den Haag Patrick

8/10 (良い)

Sabrina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag and I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Tamar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were friendly and hotel room was nice and clean. Only negative for me was that the aircon didn't get cold enough for the thick duvet so I was sweating the first night. Easily solved by sleeping on top rather than under it.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear guest, We appreciate you taking the time to provide us with such important feedback of your stay while staying with us at NH Den Haag. We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations and truly apologize for this bad experience. We are taking corrective measures concerning the climate control to avoid these from happening again. We really hope that you give us another chance to show you all the improvements done and change the perception of your experience.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Darren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Really nice and convenient
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag and I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information.Best regards,

8/10 (良い)

sunil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
overall a good hotel
overall it was a good stay.only the bedlinen were not done as expected. the nightstaff which i understand was a hired security guard ..was impolite but the rest was good.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Dear guest, Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Den Haag. We regret we did not cover your expectations and would like to thank you for your comments regarding the areas we should improve on and about our customer service , in which we will work hard in order to make you feel special and cared for, as it is one of our main promises. Please accept our sincere apologies regarding your experiences at our reception and please rest assured we investigating what has happened on the day of your stay that could have caused this impression and ensure to take measures to prevent this from happening again. We would really hope you give us a second chance to welcome you back to the NH Den Haag very soon.Best regards,

8/10 (良い)

Monique

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Prima ontbijt , 24/7 drank/snack mogelijkheden …
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Michellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Beste Monique, Dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij zijn erg blij dat uw verblijf naar wens was en dat het ontbijt naar mening prima was. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

6/10 (普通)

Gini

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ik het geweldig
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 30 日)
Beste gast, Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven in NH Den Haag en wij zijn erg trots om te horen dat uw ervaring bij ons een gedenkwaardige was! We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen in het hotel in de nabije toekomst. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp of informatie nodig heeft.Met vriendelijke groet,

2/10 (非常に不満)

Jeevan

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worst business hotel I have stayed at!
Location of the hotel is ok as the station is not too far to walk. I was allocated a room where there were building works going on. I was assured that the works would be completed by 8pm local time. However I was awoken by very loud thudding noises and drilling at 2, 3 and 4am in the morning. I did not get any sleep. When I called reception, I had to justify and prove the noise was there (she arrived just when there was a pause). Luckily the noise started again whilst I was trying to find recordings of the previous noise on the phone but really why was I asked to prove there was unbearable noise all morning/night? I was eventually moved to the 8th floor, where the carpet was outdated and there was a strong stench of cigarette smoke. This was at approximately around 5:30am. I was about to get about 2 hours sleep. I am pretty sure the staff were aware of the ongoing works and the noise, and they could have made more of an effort to allocate a more appropriate room for my stay. All in all, the worst hotel I've stayed at for business. I don't really find the time to write reviews but my experience was so awful, I felt compelled to leave a review for this one.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear guest, We appreciate you taking the time to provide us with such important feedback of your stay while staying with us at NH Den Haag. We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations and truly, we do apologize for this bad experience.During the evening we were informed that maintenance will take place in the evening from our neighbors. Unfortunately, the work also took place late at night which we were unfortunately not aware of.In the meantime we of course will contact you in order to find a correct solution.Once again our apologies for the inconvenience.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Joost

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Top
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag and I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one!We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Fei

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were able to check in early and checked out late for free. Staff was so friendly and helpful. Breakfast was amazing too. Would definitely stay again
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to see you have enjoyed our hospitality and enjoyed the breakfast.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

Sandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Zere rug van het bed, deze matras is denk ik aan vervanging toe. Verder prima verblijf, schoon, goede faciliteiten. Loopafstand naar centrum viel tegen maar met tram prima te doen
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Allereerst onze excuses voor het ongemak, vervelend om te horen dat de bedden niet naar wens waren.Eventueel zijn er toppers beschikbaar die wellicht uw slaapcomfort kunnen verbeteren.Fijn om te horen dat buiten uw ervaring met het bed heeft genoten van uw verblijf.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Freddy

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag and I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Mostafa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Beste gast, Allereerst dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Den Haag.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Trung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
SJからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Thank you for choosing to stay with us at NH Den Haag. Please do not hesitate to contact us if you need any help or information. Kind Regards, NH Den Haag

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在
SJからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
Thank you for staying with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Please dont hesitate to contact us if you need any help or information. Kind Regards NH Den Haag

8/10 (良い)

Alberto

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

R

2023 年 9 月に 9 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Tan Minh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wir hatten 1 Doppel- und 1 Einzelzimmer für 4 Nächte ohne Frühstück reserviert. Nach Absprache mit der Rezeption am Tag unserer Ankunft durften wir trotzdem frühstücken und die Rechnung dann vor der Abreise begleichen. Selbstverständlich hätten wir eingesehen, falls es mit dem Frühstück nicht klappen könnte, weil wir das ja nicht mitgebucht haben. Jedenfalls ging es problemlos, aber am 2. Tag (Sonntag, den 24.9.) wurden wir von einer Mitarbeiterin des Frühstücksteams sehr unfreundlich empfangen und auf äußerst unhöflicher Weise aufgefordert, das Frühstück sofort zu bezahlen, was wir auch getan haben. Dieses Verhalten fanden wir inakzeptabel und besonders sehr schade, weil das restliche Personal stets zuvorkommend war. Deshalb haben wir, trotz dieses bedauerlichen Ereignisses, das Hotel sehr gut bewertet. Übrigens waren die Frühstücke an den 2 nächstfolgenden Tagen wieder problemlos und das Personal, wie erwartet und gewohnt, sehr liebenswürdig .
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are sorry about your experience the in the restaurant.Your feedback will be shared with our F&B manager and there will be taken action where needed and possible.Best regards,

6/10 (普通)

Artur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Jourdan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were amazing !! Very helpful and kind. I would happily stay again and recommend to others !
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

4/10 (不満)

Shaipoor

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Best regards,

8/10 (良い)

Walter

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nvt
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Eduard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Goed personeel. Wij hebben zelfs een aanpassing van een kamer gekregen. Mijn partner is hulpbehoevend, de kamer was ook praktisch en ruim ingericht. Mijn complimenten voor de service
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Beste gast,Dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in NH Den Haag.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Amir

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
Everything was perfect. Friendly staff. Free parking places on the street during weekends. Near shopping mall.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear guest,Thank you for sharing the feedback.We are glad to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag. Best regards,

8/10 (良い)

Franko

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Angenehmes Hotel mit Optimierungspotential
Das Hotel ist gut gelegen. Wir konnten von da aus alle Ziele erreichen, die wir besuchen wollten. Für Hunde hat es auch ausreichende Grünflächen. Man kann das Parkhaus gut nutzen. Über das Hotel kann man einen günstigeren Parktarif beziehen. 25 Euro statt 50 Euro. Die Handhabung ist sehr mühsam, da man sich täglich ein Ausfahrt- Ticket an der Rezeption holen muss. Wir waren 10 Tage im Hotel und mussten täglich ein neues Ausfahrt-Ticket holen. Generell ist das Hotel sehr sauber. In unserem Zimmer war der Fön voller Make-Up und klebte total. Die Tassen im Zimmer waren beide schmutzig und es fehlte ein Toilettenbürste. Die Handtücher waren Fleckig. Vom Room-Service hatten wir das Zimmer nur zwei mal reinigen lassen, dabei wurde nie die Bettwäsche gewechselt. Toilettenpapier und Kaffeepads wurden nicht aufgefüllt. Die Mitarbeiter an der Rezeption sind sehr freundlich und hilfsbereit. Hier fühlt man sich gut betreut. Das Frühstück ist reichhaltig und bietet eine gute Auswahl. Leider werden die Zutaten nicht variiert, immer die gleiche Wurst und Käse.
2023 年 8 月に 9 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you enjoyed your stay in the NH Den Haag. Your feedback regarding the cleanliness of the room will be shared with our housekeeping manager in order to taken action directly.We do hope to welcome you once again in het NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Top
RUSTIG GELEGEN EN MAKKELIJKE VERBINDING NAAR VERSCHILLENDE PLAATSEN
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Beste gast, Dank voor het delen van uw ervaring.Fijn om te horen dat u een goed verblijf in NH Den Haag heeft gehad.Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 (良い)

Kevin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The staff and amenities within the hotel were ok.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

Leoni

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag. We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

enrique

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Dear guest, Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag. We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

8/10 (良い)

Martina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Praktisch und angenehm
Sehr gut gelegen und sehr ruhig in der Nacht. Das Hotel erfüllt seine Versprechen
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

6/10 (普通)

Cees

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Het betreft een goede hotelkamer met goed ontbijt op een uitstekende locatie. Het klimaat in de kamer is echter heel erg slecht. Heel erg warm en benauwd en de ramen dichtgeplakt kunnen niet open. airco werkt bedroevend slecht dus de temperatuur is zeker niet onder de 23 graden geweest Hoe goed alles verder ook is -en dat mag ook wel voor die prijs- dit gaat ten koste van de nachtrust en uiteindelijk kom je daar voor.
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Beste gast,Allereerst dank voor het delen van uw ervaring.Goed om te horen dat de kamer en het ontbijt naar wens waren.Wij vinden het vervelend om te horen dat de climate control tijdens uw verblijf niet goed heeft gefunctioneerd.Uw ervaring zal met onze technisch manager worden gedeeld en waar mogelijk actie worden ondernomen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Adolfo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ubicada cerca del centro, sin los problemas de acceso de esa área, transporte rápido por tramway a estación de tren y al centro.
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Lisa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very good breakfast
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you enjoyed your stay and breakfast in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

amarcus749

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very clean property.
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you enjoyed your stay in the NH Den Haag.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Ewan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Front Office NH Den Haagからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Dear guest,Thank you for sharing your feedback.Good to hear you have enjoyed your stay.We are looking forward to welcome you once again in the NH Den Haag.Best regards,