Easy access to shopping, etc. and the staff was very helpful.
MASASHI
2025 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Haruko
家族旅行
2025 年 2 月 14 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
安いけどスタッフはみんな良い人たち。
タオルの交換が無いのが微妙だった。
Haruko
2025 年 2 月に 8 泊滞在
6/10 (普通)
Taha
2025 年 1 月 13 日
Taha
2024 年 12 月に 8 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Naoko
2024 年 11 月 26 日
Naoko
2024 年 11 月に 9 泊滞在
8/10 (良い)
kanako
家族旅行
2024 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
kanako
2024 年 9 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yoshihiro
2023 年 8 月 16 日
Yoshihiro
2023 年 8 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
RM
家族旅行
2020 年 1 月 29 日
気になった点 : スタッフとサービス
Worst correspondence with trouble.
I've stayed this hotel 5 days. During my stay, cleaning staff might throw away my stuff. I claimed to handle this trouble to the hotel staff 3 times (twice by phone, 1 time at the reception).
The staff attended on the phone replied me that he would check the situation and would report to me. However, he never called me again. It happened twice. Finally I directly claimed a receptionist about the problem. He promised that he would come to my room with cleaning staff next morning at 8:00 a.m. However, they didn't come to my room even though I waited them for 30 minutes.
I found that they were lack of responsibility and didn't want to solve my claim. I gave up claiming anymore.