グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブ

5.0つ星宿泊施設

Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa - All Inclusive

3 つの屋外プールを備えた海辺の高級宿泊施設

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中8.6
非常に良い

人気の設備とサービス

  • プール
  • プライベートビーチ
  • スパ
  • 朝食付き
  • オールインクルーシブ
  • レストラン

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
8 室中 8 室を表示中

Deluxe Junior Suite

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 431 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
  • 52 ㎡
  • 定員 5 名
  • ダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

デラックス スイート

10 点中 7.8
良い
(口コミ 16 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
2024 年、改装済み
  • 52 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

Deluxe Junior Suite Single

10 点中 8.4
とても良い
(口コミ 30 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
2024 年、改装済み
  • 52 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 1 名
  • キングベッド 1 台

Suite Deluxe With Garden View

  • 52 ㎡
  • 定員 5 名

Deluxe Junior Suite Ocean View

10 点中 8.4
とても良い
(口コミ 36 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
  • 52 ㎡
  • オーシャンビュー
  • 定員 5 名
  • ダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

Mini Suite

10 点中 7.0
良い
(口コミ 11 件)

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
  • 72 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 5 名
  • キングベッド 1 台およびダブルベッド 2 台

Deluxe Junior Suite Ocean View Quadruple

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
2024 年、改装済み
  • 52 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

Mini Suite Quadruple

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
専用のホットタブ
温度調節可能な冷房
ミニバー (アイテム無料)
スマートテレビ
2024 年、改装済み
  • 72 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびダブルベッド 2 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
77710, QROO, Akumal, Zona Costera K256

周辺情報

  • ヘカブ ビー ビブリオテカ - 車で 4 分 - 4.7 km
  • アクマル ビーチ - 車で 5 分 - 5.0 km
  • アクマル エコロジカル センター - 車で 5 分 - 5.0 km
  • リビエラ マヤ ゴルフ クラブ - 車で 6 分 - 8.5 km
  • アクチュン チェン - 車で 6 分 - 8.5 km

交通案内

  • カンクン国際空港 (CUN)から車で 68 分

レストラン

  • ‪Xtra Time Sport Bar - ‬車で 2 分
  • ‪Lobby Bar White Sand - ‬徒歩 20 分
  • ‪La Hacienda - ‬車で 2 分
  • ‪Aurum (Lobby Bar) - ‬徒歩 19 分
  • ‪Helios Restaurant - ‬車で 5 分

この施設について

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブ

アクマル ビーチの近くにある高級感のあるオールインクルーシブの宿泊施設 (2024 年に改修)
グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブは、ヤルク ラグーン、ハーフ ムーン ベイの近くにあり、朝食ビュッフェ (無料)、ナイトクラブ、2 か所のビーチバーを利用できます。この宿泊施設は日光浴にぴったりの場所で、プライベートビーチ、ビーチでのマッサージ、サンラウンジャーを利用できます。敷地内にリフレクソロジー、ボディラップ、ボディスクラブを受けられるスパがあり、癒しの時間を過ごせます。敷地内にある 10 つのレストランでは、朝食、昼食、夕食、キッズメニュー、汎アジア料理をお楽しみいただけます。フィットネスクラブ (スタッフ常駐)のほか、ビーチバレー、カヤック、アーチェリーなどのアクティビティを満喫できます。共用エリアでの WiFi (無料)、3 か所のプールサイドバー、毎日開催されるマネジャー主催のレセプション (無料)を全宿泊者が利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 3 つの屋外プール、子供用プール (流れるプール、サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)
  • レンタル自転車 (無料)、テニスコート、2 面の屋外ピックルボールコート
  • パラソル、夜のエンターテインメント、ビリヤードまたはビリヤード台
  • 家族向けの設備 / サービス、食事のオプション、朝食が口コミで好評です。
客室の特長
934 室ある客室すべてで、専用のホットタブ、冷房のような心配りの行き届いたサービスのほか、独立した応接スペース、ミニバー (無料)などの快適な設備・サービスを利用できます。 この施設は、客室の清潔さ、広さが口コミで高く評価されています。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (ジェットバス、デザイナーバスアメニティあり)
  • 50 インチ スマートテレビ (Netflix、ストリーミングサービス、ケーブル放送あり)
  • プライベート ヤード、独立した応接スペース、LED 電球

オールインクルーシブの詳細

この宿泊施設は、オールインクルーシブです。施設内でのご飲食は宿泊料金に含まれています (制限事項が適用される場合があります)。

チップおよび税

チップは含まれています。追加のチップはお客様の判断にお任せします。

ご飲食

ビュッフェとアラカルトのお食事、軽食、お飲み物が含まれています
営業時間内のルームサービス (メニュー限定)
室内ミニバー (すべての飲料込み)
飲食施設によっては、提供可能なお食事が限られています

アクティビティおよび設備 / 器具

すべてのウォータースポーツ (動力装置を要するものは除く)、ランドアクティビティ、レクリエーション設備および器具のご利用が含まれています。

ウォーターアクティビティ

カヤック
シュノーケリング

ランドアクティビティ

サイクリング
フィットネス設備
サッカー
テニス
バレーボール
キッズクラブ

レッスン / クラス / ゲーム

エアロビクスクラス
ダンスレッスン
ヨガクラス

エンターテインメント

施設内エンターテインメントおよびアクティビティ
施設内ナイトクラブの利用
施設内のライブ パフォーマンス

受賞歴と加盟団体

エコ認証取得施設
この施設は、環境、コミュニティ、文化的遺産、地域経済のうち 1 つ以上についての配慮を評価するアースチェックに参加しています。

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : インターネット接続
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • 無料のビュッフェ形式の朝食の提供あり (毎日、7:00 ~ 11:00)
  • コーヒーショップ / カフェ 2 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 10 か所
  • ビーチバー 2 か所
  • プールサイドバー 3 か所
  • レストラン 10 か所
  • 共用エリアのコーヒーと紅茶
  • 支配人主催のレセプション (無料、毎日)

敷地内のレストラン

  • Butchers
  • Carnal
  • Lima
  • Oishii
  • The Park

現地ツアー

  • 2 か所の屋外ピックルボールコート
  • アーチェリー
  • エコツアー
  • カヤック
  • キッズクラブ (無料)
  • ゲーム
  • ゲームコーナー
  • コンサート / ライブショー
  • サウナ
  • シュノーケリング
  • ショッピング
  • スチームサウナ
  • テーブルサッカー台
  • テニス
  • ナイトクラブ
  • ハイキング / サイクリング
  • バスケットボール
  • ビーチバレー
  • ビリヤード台
  • フィットネスクラブ (スタッフ常駐)
  • フルサービス スパ
  • プレイグラウンド
  • ホットタブ 1 か所
  • レンタル自転車 (無料)
  • 屋外プール 3 か所
  • 音楽ライブラリ
  • 子供用プール
  • 卓球
  • 夜のエンターテインメント
  • 流れるプール

家族向け

  • キッズクラブ (無料)
  • ゲームコーナー
  • スナックバー / デリ
  • ソファーベッド (客室内)
  • プレイグラウンド
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 3 か所
  • 子供用のおもちゃ
  • 子供用プール
  • 流れるプール

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス
  • 美容室

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ターンダウンサービス
  • ツアーとチケットの案内
  • プロポーズ / ロマンスパッケージ
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • カンファレンス センター
  • 会議室

屋外

  • ウォーターフロントに位置
  • テラス
  • ビーチタオル
  • ビーチパラソル
  • ビーチラウンジャー
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • プライベートビーチ
  • 屋外エンターテインメントエリア
  • 屋外用家具
  • 庭園

フルサービス スパ

  • アーユルヴェーダ トリートメント
  • アロマテラピー
  • カップル用トリートメントルーム
  • サウナ
  • スチームサウナ
  • スパは毎日営業
  • デトックスラップ
  • トリートメントルーム 17 室
  • ハイドロセラピー
  • ハマム (トルコ式スチームバス)
  • フェイシャル トリートメント
  • ホットタブ
  • ボディスクラブ
  • ボディラップ
  • マニキュア / ペディキュア
  • リフレクソロジー
  • 屋外トリートメントエリア

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の通路

その他

  • 18 棟の建物
  • 2006 年建築
  • 3 フロア
  • ビーガン料理のオプション
  • ベジタリアン料理のオプション
  • リサイクルに関するポリシーあり
  • 共用リビングルーム
  • 全館改装済み - 2024 年 12 月
  • 全館禁煙
  • 地元文化とエコシステムに関する教育
  • 動物愛護の理念の下で動物を飼育

客室の設備

ベッドルーム

  • ソファーベッド
  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • ジェットバス
  • シャワー、浴槽別
  • シャンプー
  • スリッパ
  • タオルあり
  • デザイナーバスアメニティ
  • トイレットペーパー
  • バスローブ
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 50 インチ のスマートテレビ (ケーブルチャンネルあり)
  • Netflix
  • ストリーミングサービス

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ルームサービス (利用時間限定)
  • 無料のミニバー (補充済み、無料)

その他

  • LED ライト
  • アイロン / アイロン台
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 温度調節可能な冷房
  • 外通路よりアクセス可
  • 客室内の省エネスイッチ
  • 電話
  • 独立した応接スペース

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウト料金 : 15 USD

チェックインに関する特記事項

事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順と鍵の受け取り方法をご確認ください。ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
72 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
無制限のアラカルトのテーマレストランは予約制で、空き状況によりご利用いただけない場合があります。ご到着時にご予約いただけます。この宿泊施設のテーマレストラン会場では、ドレス コードが適用されます。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)、鍵の受け渡し

ペット

ペットの同伴不可 (介助動物は料金免除で同伴可)

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 施設あたり、1 泊につき、2.93 USDの市税が徴収されます。この税金は 12 歳未満のお子様には適用されません。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • レイトチェックアウト料金 : 15 USD (空室状況によって利用可)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、消火器、煙感知器が備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

スパ トリートメントの利用には事前予約が必要です。ご到着前に宿泊施設に直接ご連絡のうえ、ご予約ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
施設にご登録済みのお客様のみ入室いただけます
この施設へのアクセスには車両をご利用いただくようおすすめしています
18 歳未満のお客様は、スパをご利用いただけません。また、16 歳未満のお子様がスパをご利用の際は、保護者の同伴が必要です

宿泊施設の別名

All Inclusive Grand Sirenis Riviera Maya
Grand Riviera Maya Sirenis
Grand Sirenis All Inclusive
Grand Sirenis Riviera
Grand Sirenis Riviera Maya Resort All Inclusive Akumal
Grand Sirenis Riviera Maya Akumal
Grand Sirenis Riviera Maya Resort All Inclusive
Grand Sirenis Riviera Maya All Inclusive Akumal
Grand Sirenis Riviera Maya All Inclusive Solidaridad
Grand Sirenis Riviera Maya Solidaridad
Grand Sirenis Riviera Maya All Inclusive Kantenah
Sirenis Riviera Maya Inclusiv
Grand Sirenis Riviera Maya Resort Spa All Inclusive
Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa - All Inclusive Akumal

よくあるご質問

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には3 つの屋外プールと子供用プールがあります。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません (介助動物を除く)。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。レイトチェックアウトは 15 USDでご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブはオールインクルーシブですか ?

はい、オールインクルーシブの宿泊施設です。シュノーケリング、カヤック、サイクリングなどのアクティビティをお楽しみいただけます。

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブはどこにありますか ?

アクマルのこの宿泊施設はビーチに位置し、アクマル ビーチから 4.5 km、シュプハ ビーチおよびセノーテ・アスールから 10 km 圏内です。ハーフ ムーン ベイおよびヤルク ラグーンも 15 km 圏内です。

口コミ

グランド シレニス リビエラ マヤ リゾート& スパ - オールインクルーシブの口コミ

8.6

非常に良い

8.8

清潔度

8.8

設備とサービス

9.2

スタッフとサービス

9.0

環境への配慮

8.4

施設のコンディションと設備
評価 10 - 383 件の口コミ中 230 件が非常に良い
評価 8 - 383 件の口コミ中 79 件が良い
評価 6 - 383 件の口コミ中 40 件が普通
評価 4 - 383 件の口コミ中 17 件が不満
評価 2 - 383 件の口コミ中 17 件が非常に不満

口コミ

8/10 (良い)

Isaac

グループ旅行
I would say this place was very pretty and very nice to relax. We arrived on Friday and there was a pool party that was going on. It was a stark contrast to the place we had come from. the property was very pretty with the lobby, pools and the trails being at the top of my list. I will say the entertainment was kinda annoying. it seemed everywhere we went they we doing movie trivia. It would have been nice to sit in the lobby and listen to the rain. over all the buffet was very good. the other food on the property was so,so. I would say the peruvian restaurant was my Fav. I drove a car and every time i left it seemed to confuse the staff. My friend had to check out early and could not stay the required 3 night. the staff seemed very concerned about this but not concerned enough to compensate him for his paying for a night he did not use. kinda disapointing.
2025 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fernando

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our experience at Grand Sirenis was absolutely incredible from start to finish. The resort itself is beautiful, but what truly made our stay unforgettable was the exceptional team who went above and beyond in every way. A special thank-you to Juan from Guest Services, whose warm personality and genuine care set the tone for our entire trip. Juan was always ready with helpful recommendations, and a friendly smile. He made us feel welcomed and valued every single day. The Concierge team—Leo, Aldais, and Icela —deserve praise as well. Their professionalism and attention to detail were outstanding. Whether we needed dinner reservations, activity planning, or just a bit of guidance, they handled everything flawlessly. Their knowledge, kindness, and dedication truly elevated our experience. The food options were another highlight of our stay. From delicious buffet selections to a variety of specialty restaurants, there was always something amazing to enjoy. Fresh ingredients, great flavors, and plenty of choices made every meal something to look forward to. Whether we wanted a quick bite or a full dining experience, the resort offered fantastic options for every taste. From the beautiful surroundings to the exceptional service, Grand Sirenis exceeded all expectations. We left with wonderful memories and can’t wait to return. If you’re looking for a resort where the staff makes you feel like family, this is the place!
2025 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was amazing, cleaning staff did a great job, food was awesome, resort was amazing and the staff were super helpful and always confirming satisfaction. Erik Medina From the resort was always around making sure we had an amazing stay and helped us with our dinner reservations as well as shared some tips to make our trip more enjoyable. I would highly recommend a stay at this resort and will be a returning customer.
2025 年 11 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sophie

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We loved our stay here. The staff was very friendly and helpful. They helped us arrange dinner reservations for every night we were there. They even helped squeeze us in when we were late to making reservations. Erik from guest services was very attentive and made sure to check in with us almost every day of our stay. The room was beautiful and had everything we needed. We loved the bathrobes. The resort is well laid out and very clean. They've done renovations to the main buffet which look great and make it feel more cozy. The pools are a great temperature. There's lots of greenery and wildlife around which makes it feel like you're staying in the jungle. All the food we had was excellent including from the buffet and the a la carte restaurants. The Mexican food especially was very good.
2025 年 11 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dylan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was an amazing resort by far the best experience we have had in Mexico. From Isaac our concierge greeting us every day to Eduardo checking in with us to make sure everything is going good to Omar with food services we always made sure to sit in his section at the buffet since he was amazing at his job to Cecilio taking us on a bike tour and teaching archery to Ricardo and our Mexican Harry Potter at the mixology bar. This resort has everything and more the rooms were clean and they had the grounds crew cleaning the property everyday. We will definitely be returning to this resort
2025 年 11 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful resort, clean rooms, great food and fantastic service. The beach and pools are stunning, and the staff truly go above and beyond. Perfect place to relax and enjoy your vacation. Highly recommended! 🌴✨
2025 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Angelique Christine Gonzales

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a very good stay!
2025 年 11 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Colby

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bed quilt cover was stained 3 times, lots of raccoons around the resorts. Other then that it was excellent
2025 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Bianca

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is a massive property that feels like you are also experiencing the jungles/beaches of Mexico. It has a really cool vibe to it. The staff were also really friendly and funny!
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Annalisa

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms are clean staff is amazing food was great Adan was great
2025 年 11 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lisa Ann

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a fantastic time at this all-inclusive resort. The staff were friendly, the food and drinks were great, and the resort was clean and relaxing. Beautiful pools, along with a lazy river, gorgeous beach and lots to do. Highly recommend.
2025 年 11 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff, Kevin the shuttle driver especially. Rooms nice as well
2025 年 11 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kerri

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were amazing. So friendly and helpful with everything you needed. The resort was clean and the food was great.
2025 年 11 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Norma

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス
This place is horrible from the food to the service... They changed me a 350 dollars for a dual message that we never got and they said we were a no show. At checkout they we're trying to hold us there until that charge was paid.. Which we did because we had to catch a flight.. I wiill be disputing this
2025 年 11 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Darren

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The resort staff are very helpful, and even though the hotel was full, the pools and lazy river was never too busy. The spa was a little chaotic and not as relaxing as I would have expected but the food and drink was well above average. The resort I think is better for families of all ages than couples wanting a quiet beach vacation.
2025 年 11 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ives

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best resort ever will try it again next time
2025 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alana

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room size was great. And was spotless.
At the quiet section of the beach
2025 年 11 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Monireh

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great but they didn’t change our sheets and blankets sheet !
2025 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kyle

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing resort amazing staff highly recommended will definitely visit again
2025 年 10 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Amanda

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Positives: The restaurants were beautiful and food options were plentiful and always fresh. Several of the wait staff, bartenders, and housekeepers were hardworking and professional. General resort grounds and pool areas were clean + upkept. Negatives: Check-in took a long time w/limited acknowledgement re: room accommodations. Immediately after checking in, an employee tried to sell us a timeshare. We stated we were "hot + tired only wanting to get to our luggage + rooms" however a 2nd attempt was made to sell us a timeshare which we again declined. Check-out was also a poor experience since the elevators were broken, no shuttle service was available + our Building Concierge pretended not to speak English as we asked for assistance. It should be noted this is the same Building Concierge who attempted to sell us a Timeshare mid-way through our vacation and refused a 3rd time. Overall: We would happily return now knowing what to expect from Check-In + the Building Concierge point of contacts. We didn't let these situations deter us from enjoying our vacation. The resort is beautiful, vibrant and we made a lot of great memories!
2025 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Theresa Lyn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed October 27- November 4, 2025. The Grand Sirenis did excellent work engaging guest interest in property amenities, and provided very attentive dining services; well-staffed at every bar, lounge, and restaurant. The property was well-managed and clearly prioritized cleanliness, maintenance, groundskeeping, and guest comfort (loose pavers are an issue, though). Our junior suite, king bed, was situated in the Luum (17) block. Our room was clean and fresh. Our mini bar was stocked with our preferences after a simple request. Frankly, all staff interactions were very pleasant. The ala carte restaurants were inconsistent on presentation and quality of food served, but with a wildly divergent menu between 10 overall dining options, we were able to work around any issues and pivot to the buffet afterwards, if needed! We give high marks to Pueblito Lindo (Mexican) and Bazaar (Mediterranean). The resort features “show cooking” in most restaurants and the buffets so you will come away with smell in your clothes and hair. Febreeze and dry shampoo would be on my packing list. We would go back to the lush resort, so full of greenery, nice pools, and friendly staff. Clearly also a family destination, we were a couple just seeking relaxation and time to reconnect. For us, it was glorious. The resort is about 1hr 45 minutes southbound from the Cancun airport. Highly recommend prebooking transfers, the taxis are regulated pricing and it was ridiculous.
Spicy margaritas
Relaxation pool
Pueblito Lindo (carnitas)
2025 年 10 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Johanna

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr zuvorkommenden Personal, leckeres Essen, alles sehr sauber auch der Strand. Wir kommen definitiv wieder !!!
2025 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joanne Louise

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great! Grounds, room, staff, food, drinks, activities. Adan was our Concierge and was exceptional and attentive
2025 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Guest services were amazing! Adan took care of us after we experienced some harassment from the concierge desk in bldg 10. We put a maintenance order in 2 days in a row. Nothing was done until we went to the main lobby and explained what was going on. We didn’t get our restaurants we booked. Concierge is a joke, they only care about trying to convince non members to attend a breakfast and meeting to “join the club” AKA timeshare. We are thankful Adan understood us and our concerns.
2025 年 10 月に 9 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sandra

It was so rundown, not at all like how it was described on here and on YouTube we were misled. We had a baby with us when we got stranded we couldn’t go to any other resort reserve in person. Their service was really bad. They didn’t really care about us. They didn’t wanna offer a refund on this spot and gave us hell on earth. The hotel was so big in the middle of the jungle we cannot walk outside. I didn’t see any of the restaurants on the resorts. They were like in weird spots or from their rooms the rooms look like condos apartments run down. I will never go to Riviera Maya again if you really wanna go to Cancun Mexico, go to action Cancun do not go to Riviera Maya or other other areas.
2025 年 10 月に 6 泊滞在