施設の正面 (日没後)

ホテル ブックエットの口コミ

4 out of 5
ホテル ブックエット
Karoliny Svetle 27, Prague

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1002 件の口コミ中 593 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 316 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 65 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yuno

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは中心地から近く歩いて移動できるので便利。 ホテルの目の前の川の景色も綺麗で、プラハ城も見れる好立地。 ただGoogleマップで表示される場所と少し違うので タクシーで向かう時は気をつけて。 素敵な滞在になりました。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear guest,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed the tastefully furnished modern-antique mix of styles in our hotel. Creating a feel-good atmosphere is important to us, and we're thrilled that it resonated with you.It's great to know that our location was ideal for your sightseeing tour, with all points of interest within walking distance. We strive to provide convenience and accessibility to our guests, and we're happy to have met your expectations.Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Takehiro

2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NAOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所も良くとてもきれいなホテルだった
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 10 日)
Dear valued guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at hotel Leonardo & Bookquet prague.We are so thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We are blessed with the location and building itself holds so much fascinating history.The team hope to welcome you back in the near future.kind regards,MohamedGuest relations

8/10 (良い)

Keiji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 6 泊滞在
Jakubからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Guest,Thank you for your review, we will be glad if you visit our hotel again.Best Regards,JakubHotel Leonardo & Bookquet Prague

10/10 (非常に良い)

Shunsuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
小振りだが、清潔感溢れる。小綺麗な中庭があり、朝食はそこでゆっくり楽しめる。カレル橋近く観光にも便利。
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Keita、Yokohama

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Their hospitality was great. I would like to stay at the same hotel when we visit Prague again.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Patriciaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
全体的によかったと思います 朝食のレベルは高く大変満足いくものでしたが基本の内容は同じですので連泊の方はご注意ください ドアはオートロックでカードキー式でしたが磁気が弱いのか連泊中2度ほど入室できなくなり受付にて磁気のかけなおしをすることになりました お財布等に入れると他のカード等と干渉したのが原因かどうかはわかりませんがご注意いただければと思います 暖房の効きは抜群です。 お世話になりました。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Patriciaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 17 日)
ご意見ありがとうございます。ご滞在を楽しんでいただけたことをうれしく思います。ドアを開けられない鍵の不便をおaび申し上げます。 敬具、 パトリシア ガスト満足チーム

10/10 (非常に良い)

HIDE、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光に便利。色々なタイプの部屋あり。外観より中味よし
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Dear Guest, thank you for your comment. We hope that you enjoyed stay and see you again. Best Regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
排水口が詰まっていて常に足元が水に浸かりながらシャワーを浴びなければならなかった。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Good afternoon, we would like to thank you, that you chose the Leonardo hotel for your stay in Prague as well as such nice review. We hope, that we will have a chance to welcome you back in the future. Best Regards

6/10 (普通)

PONPON、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
4泊したが、最初に2泊は屋根裏部屋タイプで天窓のみで、室内の明かりも暗くどんよりした感じだった。部屋は広く、ゆとりはあった。 一度チェックアウトしてドレスデンへ一泊、この時はスーツケースを預けていったが、気持ち良く引き受けてくれた。 戻ってからの部屋は2階の部屋で2泊、こちらは道路に面した部屋で採光には問題なかったが、部屋は狭く、クローゼットが古い年代物で清潔感がなかった。3個あるコンセントの一つが壊れているので、冷蔵庫・テレビ・ケトルのいずれかが使えなくなる状況だった。最終日にはなぜかWi-Fiがつながらなくなった。(テレビも使えなくなって、それについてはメッセージが来ていた。) 朝食は評判どうり種類もあり美味しかった。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Dear PONPON, Thank you for your stay in the Leonardo hotel Prague as well as for your review, despite not such positive. Our regret is, that you haven't been satisfied with the room and we do apology for the inconveniences with the Wi-Fi. We do appreciate you rating of the breakfast. In case, you will return to us in the future, we will make our best to provide an excellent service to change your opinion on our hotel. Kind Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is very good, and calm. Room is satisfactory. Shower is also good.
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Good afternoon, we would like to thank you for your stay and for the review as well. We are glad to read, you consider your stay nice. Best Regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Good afternoon, thank you for your review - we do aprreciate it. Best Regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
お友達にも是非薦めたいと思います。総合的にとても良いホテルでした。 朝食も美味しかったですし、お部屋が素晴らしくてとても満足でした。 カレル橋から近く静かで雰囲気も良くプラハの滞在にホテルの存在の大きさに改めて感じました。 ありがとうございました。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Good afternoon, We would like to thank you for choosing our hotel for your stay with us. We are proud to read such nice review. Thank you! Please, in case of your interest, don't hesitate to contact us for your new reservation. Sincerely

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方はフレンドリーで、ちょっとした書類(飛行機のチケットなど)の印刷も快くサポートしていただけました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Good afternoon, thank you for your decition to stay with us. We are glad to read, that you have spent a nice time in our hotel and we will be pleased to welcome you anytime in the future again. Sincerely

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

心地よいホテルです。
12年ぶり2度目の滞在でしたが、今回も心地よい時間を過ごせました。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 5 日)
Good afternoon, thank you for the review. We are really glad, that you have spent a memorable time in the hotel Leonardo. We will be pleasured to welcome you in our hotel in the future again. Best regards

8/10 (良い)

yukiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良く 優しいホテル
3泊しましたが 立地が良く 旧市街からすぐに歩いて帰れ、早朝にカレル橋へ行くなど 自由に動く事が出来ました。お部屋は広く 朝食も美味しかったです。ぜひプラハ城が見えるお部屋をリクエストすべきです。夜はライトアップしたプラハ城が 部屋から 見る事が出来絶景でした。8月の滞在で プラハの気温が30度を超えていた事もありますが 空調が追いつかず 部屋の温度が下がらず 少々 困りました。暖房対策はしっかりしているようでしたが クーラーは ほぼ効かないと言って良いです。それ以外は 中庭もおしゃれで ステキなホテルだと思いました。フロント対応も良かったです。毎日翌日の天気と気温の書かれたカードにチョコが添えられて 部屋に置いてありました。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Tereza Paličková, Guest Relations Officerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 5 日)
Good afternoon, yukiko, thank you for choosing the hotel Leonardo for your stay in Prague. We do appreciate your rating and would like to make you sure, we will warmly welcome you in here anytime in the future again. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても快適に過ごせました。ロケーションも良く、ホテルスタッフの対応も気持ちよかったです。お勧めです。
空港からタクシーで30分くらいです。観光拠点としては、いい立地です。歩いて、回れる立地です。トラム、地下鉄も近く、便利です。朝食が非常によく、合計4泊しましたが、飽きることなく、おいしい現地の朝食をいただきました。何度か質問をフロントスタッフにしましたが、とても対応が良く、助かりました。帰りのタクシーをお願いしましたが、行きより安い金額で手配してくれました。
2018 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした。部屋、アメニティー問題なし。朝食が非常に満足度の高い、ハイクオリティーでした。従業員の人
3泊し、その後1泊を別のところでし、最終日に更に1泊しました。 初めはアパートメントタイプ。 2回目がデラックスダブルでしたが、両方ともに満足です。 アメニティーはデラックスが良かったのですが、前述のとおり、朝食がとてもよく、スタッフの方の対応も非常に良かったので、満足度の高い、旅行となりました。
2018 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

スマイリーMM、大阪市

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
カレル橋に近い機能的なホテル
カレル橋に程近く、プラハを歩いて観光するにはベストのロケーションです。ストラホフ修道院に行く時だけ、路面電車を利用しましたが、それ以外は全て徒歩で済ませることができました。今回は思い切ってリバーサイドビューの部屋を利用しました。カレル橋とプラハ城を一望できる素晴らしい部屋でした。
2018 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どこに行くにも便利です! 途中でホテルに立ち寄る事も出来ました。 中庭から見える建物も素敵です。部屋も広々しておりとても清潔で快適です。 モーニングもよかったです! 女性1人でも安心して利用出来ます。 次も絶対に利用したいです!
2018 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yoo、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心して滞在できます
3人で4泊しました。 夜にプラハ中央駅に着いたのでタクシーで向かいました。15分くらいかかりました。 駅からは少し離れていますが、中心部やカレル橋には徒歩で行ける範囲内です。 ホテルの雰囲気はよく、対応が丁寧で安心して宿泊できました。 部屋には天窓があってそこから月や星が見えるのはとても素敵でした。 お掃除も毎日キレイにしてもらいました。 朝食は毎日少しずつ変わっていて楽しめました。 初日の夕食をレストランで取りましたが、とてもおいしかったです。 毎週金曜はピアノの演奏が聴けます。 気になったのは部屋の暗さと排水の悪さです。 全て間接照明で、夜は全てのライトをつけていても暗かったです。 シャワーは排水がうまくいかず、お湯を出していると足元に溜まってきました。シンクも同じ状況でした。 それ以外は大満足でした。 プラハに来る際はまた泊まりたいです。
2017 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

datona、東京

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
カレル橋に近い綺麗なホテル
旧市街で徒歩圏内に観光地が揃っていて、買い物や食事にも便利。従業員は人によって態度が良かったり悪かったりする。精算時には内容をしっかり見ないと、同じサービスが重複して記載されているなどした。

10/10 (非常に良い)

KENJI、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
カレル橋からすぐ!
ホテルは綺麗だし、従業員も親切で感じも良かった。また、ロケーションは最高で、夜でも朝でも、行きたい時にササットカレル橋まですぐ行けるし、旧市街もいつでも行けるから、便利! ただ、泊まったのがアパートメント(ジュニアスイート)だったら良かったけど、チラ見した他の部屋は、とても狭そうだった。

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フレンドリーで便利なホテル
受付、ベルボーイ、レストランいずれもとてもフレンドリーで感じがよく、部屋も広くて快適でした。観光にも便利な立地で、他の部屋の物音も全く聞こえませんでした。プラハでの三日間をとても気持ちよく過ごすことができました。

6/10 (普通)

blackmore、東京

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
場所は良いが色々と残念な点が
カレル橋の近くでロケーションは便利。ベッドがロフトにある部屋だったが何かと使いにくい。水まわり等、ハードもガタがきている部分が散見。7連泊したが、従業員によってかなり親切でフレンドリーな人とそうで無い人の差が激しかった。

10/10 (非常に良い)

まりも、英国

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
絶対に後悔しないであろう、お薦めのホテル!

10/10 (非常に良い)

ATSUSHI、千葉県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プラハ城が見える快適な滞在
プラハの宿泊ホテルで一番拘ったのが、部屋の窓からプラハ城が見えることでしt。それでこのホテルのプラハ城が見える部屋を選びました。部屋はとても広くて快適でした。毎日窓から見える朝晩のプラハ城を写真におさめました。 一つだけ残念だったのが、部屋はとても広くて居心地も良いのですが、バスタブがなかったことです。 朝食は品数も多く美味しかったです。ホテルのスタッフの方も感じよかったです。 また、ホテルから空港に向かうタクシーを事前に予約して、早めにチェックアウトして言われた通りにロビーで待っていましたが、いつまでたってもタクシーは来ませんでした。しびれをきらしてこちらからフロントに言うと、やっとタクシー会社に電話しました。その方が言うには、手配したタクシーにはホテルの他の客が乗ってしまったとのこと!代わりのタクシーが来るまでにも時間がかかり、空港までも言われた時間のほぼ倍かかりました。飛行機に乗り遅れたらどうしよう、と本当に焦りました。 タクシーの手配をお願いされる方は気をつけてください。 このホテルに宿泊されるのでしたら、プラハ城が見える部屋をお勧めします。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一泊しか滞在していませんが、とても快適でした。清潔ですし、朝食が無料でついてくるのも嬉しかったです。そして接客がすごくよかったです。

6/10 (普通)

Jose A.

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I didn’t like that the hotel is under construction and there they have not restaurants, lobby, front desk At the arrival was really scary because what you can see from the street is a construction workers and partially under construction building . Very bad impression
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Mr. Jose,Firstly, I would like to extend my heartfelt gratitude to you for choosing Hotel BOOKQUET Prague for your recent stay. Your decision to stay with us means a great deal, and we sincerely appreciate your patronage.I would also like to express my gratitude for taking the time to share your feedback with us. We value guest feedback immensely, as it enables us to continuously improve our standards and address any issues that may arise. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience you experienced during your stay.We are committed to ensuring that every guest has a comfortable and memorable experience with us. While we understand that your recent experience may not have met your expectations, we are dedicated to making necessary improvements to enhance our guests' experiences.I truly hope that you will consider staying with us again in the future, especially once our renovation is complete. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with a superior experience that exceeds your expectations.Should you decide to return, please do not hesitate to contact me personally. I would be delighted to assist in ensuring that your next stay with us is nothing short of exceptional.Warm regards,HendrixAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Martin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Guest.,Thank you for taking from your time to share with us this review,We will be looking forward your future stay in our hotelKind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Bongjin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean & good staff
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear Mr. Bongjin,Thank you for your kind words of praise. I was delighted to read that your stay at Hotel Bookquet Prague met your expectations.Warmest wishes,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Anne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
You enter property from main street (not back side street due to construction). We were able to take the bus from airport then metro to old town. On corner where metro/subway comes to street is the main street. You can walk to hotel or take the tram. The tram by hotel takes you everywhere you need to go (22). Charles Bridge is only a few steps away. Easy Check in & out. No breakfasts due to construction. Easy lift to floors with luggage.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear valued guest,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you appreciated the tasteful blend of modern and antique styles throughout our hotel. Creating a welcoming atmosphere is a top priority for us, and it's wonderful to know that it resonated with you.It's also fantastic to hear that our location proved to be ideal for your sightseeing adventures, with all points of interest conveniently within walking distance. Providing convenience and accessibility is something we strive for, and we're pleased to have met your expectations in this regard.Once again, thank you for your kind words. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Warm regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

8/10 (良い)

Hyunjin、houston

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed 2 nights in this hotel. Overall was good except someone who stole my necklace from my room. The necklace was gift from my mom. Hopefully the person read this little note and give it back to me. It was not good experience during travel in Prague.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear Ms. Hyunjin,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the distressing experience you encountered with the loss of your necklace.Please be assured that the security and well-being of our guests are of paramount importance to us. Upon receiving your report, we conducted a thorough investigation and searched the room meticulously, but unfortunately, we were unable to locate the missing item.We understand the sentimental value attached to your necklace, especially as it was a gift from your mother, and we deeply regret that this incident has marred your travel experience in Prague. We can assure you that we take reports of lost items very seriously, and we have communicated this matter to our team to ensure all necessary measures are taken to prevent such occurrences in the future.If there is anything further we can do to assist you, please do not hesitate to contact us directly. Your satisfaction and comfort are our top priorities, and we are committed to doing everything within our power to address your concerns.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve.Warm regards,HendrixAsst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Elizabeth、Cambridge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean room, comfortable bed, air conditioning, wonderful staff
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Elizabeth,Thank you for your review, We appreciate your kind words regarding our services. Our team strives to provide exceptional service and ensure a memorable experience for our guests. We will make sure to pass along your gratitude to for their outstanding service. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another enjoyable stay.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Youting

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room is modern and clean. The staff are very friendly and helpful. The location is great - close to most tourism places and restaurants.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear guest,Thank you for the positive review! We're glad you enjoyed our great location,and friendly staff. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Jia-Ting

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
飯店的位置很好,步行5分鐘即可抵達查理大橋 入住時飯店正在整修 櫃台人員很友善,詳細解說週邊景點 是由舊飯店改建,房間是重新裝潢過的,但廁所還是維持舊式風格,淋浴時水會流出來
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Guest,We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us. It is gratifying to learn that you found the service provided by our colleague to be exemplary. Your commendation serves as a source of encouragement for our team.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for another stay at our hotel in the future.Warm regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Janet

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Even though the hotel is undergoing major renovations until August , and the restaurant was closed and could not provide breakfast. The rooms were very clean and modern ours overlooked the river. Would definitely stay there again .
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Ana Sola

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very pleasant hotel, quiet, and with excellent facilities (comfortable beds and spacious rooms). When I stayed, they were renovating the restaurant area, so breakfast service was not available. It wasn't easy to find a nearby place for breakfast. However, there are plenty of options nearby for lunch and dinner.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Sola, Thank you for your feedback. We are so pleased to know that you enjoyed your stay, Thank you also for your kind words regarding our location and the hotel itself.We sincerely apologize for any inconvenience this temporary adjustment may cause and greatly appreciate your understanding as we strive to create an even better experience for you.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

8/10 (良い)

Spencer Edward

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Cesar

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel, original, close to Old Town. Would stay again.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Moreno

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Struttura e luogo tutto bello
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hendrix. Asst.Front Office Manager.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Guest,We thank you immensely for your fantastic review ! We are delighted that you enjoyed our fantastic view and locationWe hope to have the honor of welcoming you again soon.Kind regards, Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 (非常に良い)

Nathaniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kaan

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel、Spring

2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eunjung

2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Javier

2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely hotel in great location - recommended!
Lovely hotel in a great city centre location in easy walking distance to all the wonderful sights.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Hotels.com.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

4/10 (不満)

Franchys

Carpet in lobby and room was dirty
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Mohamedからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear valued guest,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the cleanliness issue with the lobby and room carpet. Your feedback is valuable, and we will address the issue promptly to ensure a better experience for future guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.Kind regards,MohamedFront Office Manager