クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポート

2.5つ星宿泊施設

Hotel Milwaukee Airport

朝食 (無料)、フィットネスセンター付きのミルウォーキーのホテル

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クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートの写真ギャラリー

バー (施設内)
高級寝具、ピロートップベッド、セーフティボックス (室内)、デスク
ランチ、ディナーに営業
外観
内装

口コミ

10段階中5.2

人気の設備とサービス

  • バー
  • プール
  • 客室清掃
  • 朝食付き
  • ジム
  • ランドリー

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周辺地域について

地図
53221, WI, Milwaukee, 6331 S 13th St

周辺情報

  • ザ・ロック・スポーツコンプレックス - 車で 12 分 - 10.7 km
  • ハーレー ダビッドソン ミュージアム - 車で 13 分 - 14.0 km
  • ザ レイブ イーグルス クラブ - 車で 15 分 - 17.2 km
  • アメリカン ファミリー フィールド - 車で 16 分 - 13.7 km
  • ウィスコンシン ステート フェア パーク - 車で 19 分 - 14.9 km

交通案内

  • ミルウォーキー エアポート駅から車で 4 分
  • ジェネラル ミッチェル国際空港 (MKE) から車で 8 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 4 分
  • ‪McDonald's - ‬車で 3 分
  • ‪Oak Creek Diner - ‬徒歩 12 分
  • ‪Branded Steer - ‬徒歩 2 分
  • ‪Al-Yousef Supermarket & Restaurant - ‬徒歩 13 分

この施設について

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポート

カレッジハイツにあるリフォーム済みのホテル (2020 年に改修)
クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートに宿泊すると、朝食のテイクアウト (無料)、炉、庭園を利用できます。敷地内のレストラン「Tavern on 13th」では、ランチ、ディナー、ハッピーアワー (サービス タイム)をお楽しみいただけます。宿泊者は、ランドリー設備、バー、室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 屋内プール、屋外プール
  • セルフパーキング (無料)
  • 駅でのお迎えサービス (無料)、エクスプレス チェックアウト、宴会場
  • ATM / 銀行サービス、24 時間対応フロントデスク、コンピューター ステーション
客室の特長
全 152 室の客室で、高級寝具やノートパソコン用作業スペースのほか、WiFi (無料)や冷房などの快適に過ごせる設備・サービスが用意されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (浴槽またはシャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 44 インチ LED テレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • コーヒー / ティーメーカー、暖房、毎日の客室清掃

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ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 3:00
非対面式のチェックイン
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 21 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、駅からの送迎をご利用いただけます。予約確認通知の連絡先をご覧のうえ、ご旅行前に到着の詳細を宿泊施設までお伝えください
ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
ご到着が深夜 0 時を過ぎる場合は、事前に施設までご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

改装と休業

次の施設 / 設備は火曜日、水曜日、木曜日、金曜日、土曜日はご利用いただけません。
  • バー / ラウンジ
  • 屋内プール
次の施設 / 設備は月曜日と日曜日はご利用いただけません。
  • バー / ラウンジ
  • 屋内プール

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可 (介助動物は料金免除で同伴可)

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
12 歳以下のお子様は、2 名まで無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
施設から 24 km 圏内の現地にお住まいのお客様のご予約 / チェックインは受け付けられません
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています
この宿泊施設は性の多様性への配慮があり、LGBT+ のお客様を歓迎しています

宿泊施設の別名

Ramada Plaza Milwaukee Airport
Ramada Plaza Milwaukee Airport Hotel
Days Inn Milwaukee Airport Hotel
Days Inn Milwaukee Airport
Ramada Conference Center Milwaukee Hotel Milwaukee
Days Milwaukee Airport
Ramada Conference Center Milwaukee Hotel
GrandStay Hotel Milwaukee Airport
GrandStay Milwaukee Airport
Radisson Milwaukee Airport

よくあるご質問

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋内プールと屋外プールがあります。

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません (介助動物を除く)。

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 3:00 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートはどこにありますか ?

カレッジハイツに位置するこのホテルは、サウスミルウォーキー・パフォーミング・アーツ・センター、アセンション・セントフランシス病院、サウスミルウォーキーダウンタウンマーケットから 10 km 圏内です。ライマン パブリケーションズ ビジター センターおよびロック スノー パークも 10 km 圏内です。

口コミ

クラリオン ホテル ミルウォーキー エアポートの口コミ

5.2

6.0

清潔度

7.2

ロケーション

6.0

スタッフとサービス

4.4

環境への配慮

5.6

施設のコンディションと設備
評価 10 - 395 件の口コミ中 69 件が非常に良い
評価 8 - 395 件の口コミ中 55 件が良い
評価 6 - 395 件の口コミ中 52 件が普通
評価 4 - 395 件の口コミ中 71 件が不満
評価 2 - 395 件の口コミ中 148 件が非常に不満

口コミ

4/10 (不満)

John

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There was no restaurant or bar. The pool was filthy. I wish they would update their info so we know that they no longer have these amenities. The room was nice. If you went there and just stayed in your room the whole time it would be ok
2022 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mike

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
this is the last place i will ever go again
2022 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alexander

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was no hot water in the bathroom sink. Customer service was terrible if I owned this hotel I would Fire everyone except for the maid. I called this place HOTEL HELL
2022 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Richard

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property is awful. Garbage in the hall , elevator broke. No air conditioning except for your room. Keys do not let you in side door. Management was rude, ignorant, non professional. Not courteous in any way and never apologized for any inconvenience. It was terrible.
2022 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

JEFF Y

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the only words upon check in from the completely unwelcoming staff was my room number. completely and totally unfathomable. worst customer service experience of my entire life. the elevator was broken. i was given a room on the 3rd floor ! how many ways can I say, never again.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Randi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Room was clean. There was no “grab and go” breakfast as advertised. No vending machine to even be able to grab a drink.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Joseph

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Stay away. Local park would have been better

The hotel is a dump. Renovations should be done prior to opening. Elevator in repair. Broken lamps in the room, no toilet seat cover on toilet. No plate in microwave. Uncleaned refrigerator. Extremely very shabby work being done. Walked into a unattended front desk area. Had to call for help just the register in.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kayla

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度
I stay at a lot of cheaper hotels, and the condition of such hotels does not generally bother me. However, this one was so bad that I feel compelled to warn others. When we arrived, we were given a room that had obviously not been cleaned. There was trash on the nightstand, and the sheets on the bed had been smoothed out but not changed, as there was hair and unidentified black specks all over the bed. Only one towel in the bathroom, and the thermostat was turned off so it was 80 degrees in the room as well. We asked for a different room and were given one with a clean bed, but this bathroom wasn't cleaned, as there were stains in the toilet and dirt in the shower. Getting to both of these rooms had required us to walk through long narrow hallways with random suspicious characters loitering throughout, and we were so exhausted that we chose to keep the room despite the lack of cleanliness. The hotel is relatively new construction, so I had expected better than your typical older cheap hotel, but this was the worst place I have ever stayed. Avoid at all costs.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Michael

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No coffee cups in lobby. No staff, no spoons , no wash clothes in room. Took 20 mins to get reciept at check out. Im done w expedia
2022 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Travis

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kionte

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Christine

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Choose elsewhere!

Upon checking into the hotel their system was down. So checking over our reservation was not going to be able to happen. The front desk clerk asked on 3 separate times if we needed the 2 - Double Queen room, since it was my husband, my daughter & myself. We were given a key and no explanation on directions to the room or any other information we needed like when breakfast starts, check out time, etc. We drag all of our baggage because there were no luggage carts to be found at 6pm, only to get into the room to find out after asking 3x's about the double queen room to see 1 king size bed. So hauled everything back out to the front desk. No sorry given, just that the new right room is on the 2nd floor and only 1 set of elevators were working in the building. The ones farthest from check in of course. The room wasn't cleaned fully. Trash cans had trash in them, previous guests refrigerator items still in there. We were too tired to bother going through the trouble of going back down to front desk. You could not close the bathroom door without tremendous strength, like it was off the roller system. 1 half roll of toilet paper left for us. Shower door handle broken off. Beds were comfortable overall. The next morning at 6am-8am there was 1 fig bar and a pot of coffee offered for a "full breakfast". One of the top reasons we chose to stay here was to be able to eat free and save time for breakfast before hitting the road to our next destination. Checkout was a joke no one up front.
2022 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tanya

2022 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Catherine

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Go elsewhere and save your money!!! I checked in just after midnight after an entire day of driving. My daughter sat in the car waiting for me to get to my room before she felt uncomfortable leaving me because the parking lot had a basket of clothes strewn all over, various women smoking on the side of the building, and a non employee man hanging out in the lobby. The front desk service attendant was barely functioning and couldn’t even get my key in the envelope. The hallways had trash on the ground, ceiling tiles were sagging, the up keep was poor, and several doors were propped open at midnight. The room appeared tidy but the 1st floor window latch was concerning and I did not feel safe. I’m a world traveler and this is the first time I cried when I got to my room. Between the area of town and the amenities, I decided not to stay the night. Instead I “preferred” to stay at my ex husbands house for the night and see about cancelling my reservation the next morning with some one competent. I’m appalled that Expedia even offers this hotel as an option. Instead I booked with Marriott the next day for the next two nights. Btw, I was only given a refund for one of the three nights I had prepaid. Stephanie, the manager at Clarion, stated because I checked in after midnight on my first night, she would only refund one night. As bad as the accommodations were, I’d rather lose that money than stay there. I will never consider Clarion again and I expected better from Expedia.
2022 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Asennette

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
No me gustó para nada. Mi reservación expedia la canceló y no tuve dónde dormir en la noche. Pésimo servicio. Y cobraron la reservación y no pude utilizarla. Se me dañaron todos los planes y me voy para Puerto Rico. Esa noche todos los hoteles/ moteles del mismo área ya estaban vendidos.
2022 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Dallas

気になった点 : スタッフとサービス
No wash cloths or hand towels. No sugar or creamer packets for coffee made in room. Noisy children next door. Front desk acted like they didn’t know what a wash cloth was. Coffee we mad in room was good. Beds were ver comfortable and clean.
2022 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lisa

2022 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Taras

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Go somewhere else.

The hotel was dirty. One elevator wasn't working, the stairway smelled to the point that you had to cover your nose. The room was dirty with hair on the shower walls. Breakfast was nonexistent. And this was for $150 per night.
2022 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

David

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jacqueline

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

TroyAnna

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was disgusting. The rooms were disgusting. Workers smoking cigarettes. The elevator didn’t work so the stairway was gross. Horrible place wouldn’t recommend to my worst enemy
2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

James

家族旅行
2022 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jose

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Joanna

2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Chris

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在