テラス / パティオ

シェラトン マニラ ベイの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 571 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 340 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 55 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Matsuzaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設はまだ新しく清潔感がありとても良いです。いわゆるシェラトンクオリティです。ただ周りの環境が悪い。臭いもするし浮浪者やストリートチルドレンもいるエリアです。女性や小さいお子さんのいる方、海外旅行初心者には向いていないと思います。ロビンソンショッピングモールが徒歩数分のところにあり買い物や食事には困らないです。
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kiyoshi、Shikigun Tawaramotocho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールが適度な大きさで良い
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check-in was very smooth, the room was clean, shower, and amenities were also good. I was satisfied while I stayed. I will stay next time again.
2024 年 1 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

MASATOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Wi-Fiが役に立たない
2024 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKAYUKI

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YASUSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
トイレが詰まりやすいので注意。価格はかなり高め。
2023 年 11 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YAGUCHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歓楽街のマラテ中心部にありますが、街の喧騒を忘れるくらい静かでラグジュアリーな雰囲気でした。 スタッフの対応も、さすがのシェラトンで、雑な東南アジアの印象を良い意味で覆してくれました。施設もとても清潔でキレイでした。
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

nobutoshi

2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kota

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shigeru

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
環境面スタッフの対応、全てに対して良かったです
2023 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hirokazu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に快適です。
出張で3泊しました。部屋はきれいでアメニティーも水を含めてそろってます。ただ、コーヒーはインスタントでした。治安と綺麗さを求めるならマカティのグリーンベルト付近のほうがいいと思いますが、マニラでの観光地はこの近くなのでその点では非常によいと思います。近くにロビンソンモールもあり、買い物や食事にも便利です。
2023 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Koki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
やはりまだ周りの物売りとかが多いので施設外が少し怖い
2023 年 4 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

jun

2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hiroshi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

rowena

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

4/10 (不満)

hideki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

HIROSHI

2022 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hidehiko

2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

AKIHISA

2022 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

KAZUO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shigenori

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが洗練されていて気持ちいい
2022 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mitsuhiro

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022年8月24日から3泊しました。 スタッフやホテル自体はさすがシェラトン、門部屋でかなり広くて最高の部屋でした。 しかしながらシャワーの調整がイマイチなのと、浴槽にためる水がまったく調整できず、浴槽にお湯を入れたのは3時間かけて1回だけでした。 とにかく水回りが最悪でした。 早く修理すべきだと思います。
2022 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

akihiro

2022 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

??

2022 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

yoshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームクリ−ンが遅い
2022 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
最上階の20階は当たりか外れか?
20階の部屋だったが夜中になると毎晩、叩く音や引きずる音が聞こえてくる。たぶん21階のラウンジで掃除やメンテナンスをしているためだと思われる。部屋がすばらしい分残念でした。
バスタブにテレビ付き
立派なワークデスク
2022 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Hiroyuki、KAWASAKISHI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが気さくで良かった 日本人スタッフがいると助かる
2022 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

HIROSHI、huchu cho akigun

出張
アルコールやマスクなどのサービスがなくなっていた。
2022 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shigeharu

2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tomofumi

2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YASUO

2022 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

NOBUTOSHI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食の質が、落ちた。
2022 年 4 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

HIROSHI、huchu cho akigun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
人が少ない状況なのでなんとも言えないです。
2022 年 3 月に 4 泊滞在
MNLSBからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 13 日)
Thank you for your feedback. We look forward welcoming you again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear valued guest, Greetings from Sheraton Manila Bay! Thank you for the high rating you have provide to us. This is definitely well appreciated. Here in Sheraton Manila Bay, we strive to create memorable experiences for our valued guests like you. We do hope that you had a pleasant stay with us. Once again, thank you for staying with us and if I can ever be of assistance to you, any inquiries or future reservation, please do not hesitate to email me directly. It will be our pleasure to host your visit again. Warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アメニティーの補充が不十分
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comment is always welcome and very much appreciated We have duly noted your concern regarding the replenishments of amenities and have shared this to the concern departments for immediate rectification. We apologize for the inconvenience that we may have caused you and thank you for raising this to our attention as this will allow us to further identify areas to improve. It's been a pleasure to be of service to you and we look forward to welcome you back soon.

6/10 (普通)

旅行仙人

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
以前のパンパシフィックホテルと比較してしまうと、スタッフの接客面は落ちてしまうが、決して悪いスタッフやホテルでは無いです。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear 旅行仙人, Thank you for taking time to comment on your recent stay with us. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can improve our service to guests like you. Thank you for staying at the Sheraton Manila Bay and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Manila. Warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フェイスタオルが2日目から無かった。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear valued guest, Mabuhay from Sheraton Manila Bay. Thank you for your comment during your stay with us. Your feedback is highly appreciated. I have duly noted your concern regarding the towels and have shared this to the concerned department for immediate rectification I am very sorry for any inconvenience this matter may have caused you and thank you for raising this to our attention as this will allow us to further identify areas to improve. Once again, thank you for staying with us and rest assured that your survey has been shared to the rest of the team. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
施設はやや古いが、高級ホテルの品格を保っており、スタッフも皆とてもサービスが行き届いている。 ただし、立地が悪い。周囲は歓楽街で客引きがたむろしており、客層も若い現地女性を連れた中高年男性のグループなどが多い。エレベーターで一緒になったときはとても不快だった。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for your comment during your stay with Sheraton Manila Bay. Your valuable feedback is highly appreciated. We have duly noted your comments and have shared this to our team in a critical way to improve our services in the future. Once again, thank you for your staying with us. It will be our pleasure to host your visit again Sincerely,

8/10 (良い)

shinncyan、Japan

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
panpacificから経営が変わって初めて利用しました。 全般的にすばらしいホテルと思います。 また利用したいです。 ルームサービスメニューがもう少しあればいいなあと
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear shinncyan, Greetings from Sheraton Manila Bay. Thank you for taking time to comment on your recent stay with us. Your valuable feedback is important to us. Rest assured that this is shared to the rest of the team. Once again, Thank you for your loyalty and friendship. Warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear valued guest, We appreciate he high rating you have given us We always strive to create memorable experiences for our valued guests like you. We do hope that you had a pleasant stay with us. Once again, thank you for staying with us and rest assured that your survey has been shared to the rest of the team. Should you have any inquiries or future reservation, please do not hesitate to email us directly. It will be our pleasure to host your visit again. Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 17 日)
Mabuhay and Greetings from Sheraton Manila Bay! Thank you for taking the time to rate us. We are truly delighted to know that we continue to create a memorable hotel experience for you.It's truly been a pleasure to host your stay and we look forward to your next visit in Manila. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地、サーブス良し
とても、リラックスできました。ありがとうございます。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear valued guest, Thank you for the fantastic rating to us. We are glad to know that you had a relaxing stay with us during your visit in Manila. Once again, thank you for staying with us and rest assured that your survey has been shared to the rest of the team. Warmest regards,

8/10 (良い)

HIROAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Hiroaki, Thank you for taking the time to rate your recent experience at the Sheraton Manila Bay with us. Your valuable feedback helps identify areas of opportunity for us to improve the guest experience. While I’m glad to hear you enjoyed your stay, I am curious to know if there were any elements of your visit we could have enhanced. The hotel team is committed to delivering an exceptional experience to exceed the expectations of our valued member, such as yourself. At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Manila. warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Wendny G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Dear valued guest, Thank you for taking the time to rate us.We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Manila. It was truly a pleasure to serve you. Once again, thank you for staying at the Sheraton Manila Bay and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Manila. Sincerely,

8/10 (良い)

YASUO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
旧パンパシフィックの時から良く宿泊していましたが、現シェラトンに変わってからセキュリティが強化されていたので安心して過ごせました。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Yasuo, Thank you for choosing to stay with us We are delighted to know that you had a wonderful hotel experience and that you felt secured staying with us. It was a pleasure to host your stay and we look forward to welcome you back to the community in the nearest future. Best Regards,

8/10 (良い)

YASUO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Yasuo, Mabuhay from Sheraton Manila Bay! Thank you for electing to stay with us.We are delighted to know that you had a wonderful hotel experience It was a pleasure to host your stay and we look forward to welcome you back to the community in the nearest future. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

MASASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Wendy G. Dyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Masashi, Mabuhay and Greetings from Sheraton Manila Bay! Thank you for supporting our hotel and Brand. We certainly look forward to welcoming you back to your Home in Manila in the nearest future. In the meantime, if I can be of any further assistance, please feel free to contact us at your earliest convenience. Best Regards,