施設の正面

ダイアモンド ホテル フィリピンの口コミ

5 out of 5
ダイアモンド ホテル フィリピン
Roxas Blvd Cor Dr J Quintos, Manila, Manila

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 536 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 299 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 94 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 34 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

shoji

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
OK GOOD
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Shoji, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.It gives us great pleasure to know that you had a great stay with us. Rest assured that we would maintain or even exceed the experience you had with us on your next stay in our Hotel. We shall cascade to the team your valuable comments and your patronage and loyalty are very important to us. We hope you can visit Diamond Hotel Philippines again in the not so distant future.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

6/10 (普通)

hikaru

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度
ベッドメイクは素早く、きれいにしてくれました。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Hikaru, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

6/10 (普通)

Takanori

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
よかったです。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Takanori,Mabuhay! Thank you for your rating! We are happy to hear you had a good experience during your recent visit. If there’s anything we can do to improve our facilities and services, please let us know. Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

8/10 (良い)

YOSHIKAZU

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
トイレの水が流れなかった。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Yoshikazu, Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.The feedback you have mentioned regarding the toilet flush in the room during your recent visit has been shared with our Executive Housekeeper for review and improvement. We sincerely appreciate you sharing your comment, and it is our hope that despite your recent experience, you'll give us the opportunity to better serve you in the near future.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

IIZUKA MSARU

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かった
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Mr. Iizuka,Mabuhay! Thank you for your positive rating! We are happy to hear you had a great experience during your recent visit. If there’s anything we can do to improve our facilities and services, please let us know. Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kazuhiko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
周辺の治安が良くない
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Kazuhiko,Thank you for sharing your comments as your valuable feedback is essential in our continuous efforts to improve our service standards. We are disappointed to hear that your recent stay was not up to expectations and we will share with the team for review and improvement. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil AbundoAsst. Front Office Manager

6/10 (普通)

??

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at Diamond Hotel Philippines. Our team always looks forward to the feedback of our guests as your comments assist us in improving our facilities and services. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office Manager

2/10 (非常に不満)

TOSHIYUKI、MINAMIASHIGARA

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Mr. Toshiyuki,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at Diamond Hotel Philippines. Our team always looks forward to the feedback of our guests as your comments assist us in improving our facilities and services. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Noriaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
立地が最高です。サウナが使えなかったのが残念。
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are delighted that you appreciate the hotel's strategic location. Meanwhile, we do apologize that the sauna was undergoing repair and maintenance during your recent stay. Once again, thank you and I assure you the best of our services and look forward to the pleasure of welcoming you back for a flawless stay!Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

8/10 (良い)

HITOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. We hope to learn which areas we need to focus on in order for us provide an excellent experience for you. Please feel free to contact me at vsiasat@diamondhotel.com shall you have suggestions on how we can make a more delightful stay on your next visit. Yours sincerely, Vianny SiasatGuest Services Manager

2/10 (非常に不満)

???

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
多分使わない
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 9 日)
Dear Valued Guest, We regret that your check in and guest room experience fell short of expectations. Rest assured that this will be discussed with the team so improvements can be made.Please free to contact us should you have suggestions on how we can make your next stay with us a more delightful experience.Yours sincerely, Vianny SiasatGuest Services Manager

10/10 (非常に良い)

ARIKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 10 out of 10. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel.Yours sincerely, Vianny SiasatGuest Services Manager

8/10 (良い)

?

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 9 日)
Dear Valued Guest,Thank you rating us 4 out of 5. We are delighted that we have met your expectations. Please free to contact us should you have more suggestions on how we can make your nextstay with us a more delightful experience.We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

4/10 (不満)

MAKOTO

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest,We sincerely apologize that your overall stay fell short of expectations. Should you wish to share in detail your concerns, please feel free to reach me so we can learn more about your experience. If you'd give us a chance, we would love the opportunity to resolve this.Once again, our apologies and we hope to be able to match up to your expectations in the future!Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

6/10 (普通)

Keita

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルはかなり古い感じです。昔は良いホテルだったと思いますが、施設や内装デザインなど、かなり古臭い印象です。サービス面でも、決して良いとは言えません。スタッフの接客対応も印象が良くありません。
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to send your feedback. We are disappointed to know that we were not able to meet your expectations. We take all guest comments seriously, rest assured, the points that you have raised regarding our facilities will be discussed with the concerned departments for improvement. Should you wish to share in detail your concerns regarding our staff, please feel free to reach me so we can learn more about your experience. If you'd give us a chance, we would love the opportunity to resolve this.Once again, our sincere apologies and we hope to provide an improved service soon.Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Noriaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションが良い。
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 5 out of 5. We are delighted that you prefer our location and we had consistently met your expectations. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel.Yours sincerely, Vianny SiasatGuest Services Manager

6/10 (普通)

TOSHIYUKI、MINAMIASHIGARA

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear TOSHIYUKI,Greetings from Diamond Hotel Philippines! Thank you for taking time to accomplish the survey review. It gives us great pleasure to know that you had a great experience with us. Our team is always looking forward to hearing the feedback of our guests as your comments assist us in improving our facilities and services. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Noriaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コロナ禍のせいなのか、朝食のビュッフェの品数が大幅に減少していたのが、残念。
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 8 日)
Dear Mr. Noriaki, Thank you for your feedback. We apologize that your breakfast experience at Corniche fell short of expectations. Rest assured that this has been shared to our Culinary Team for review and improvement. Once again, our sincere apologies and we hope to provide an improved service soon.Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

8/10 (良い)

koshi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コロナの影響でレストランが閉鎖されていたり セキュリティが厳しかったので平常にもどったらまた泊まりたいかな また スタッフの対応も良く 中々 良いホテルでした また次も行きたいね!
2022 年 8 月に 7 泊滞在
Viannyからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 1 日)
Dear Mr. Koshi,Thank you for your review. We sincerely apologize that some of our restaurants were closed during your previous stay due to a private event. Hotel is fully operational following the government regulation under alert level 1. With regards to tight security, please know that your safety and security is our utmost concern. I assure you the best of our services and look forward to the pleasure of welcoming you back for a flawless stay!Yours sincerely,Vianny SiasatGuest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Kiyoharu

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good place
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Viannyからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 1 日)
Dear Mr. Kiyoharu, Thank you for your feedback. We hope your stay was comfortable, and you had easy access to everything you needed. Once again, thank you and we are looking forward to having you back at Diamond Hotel.Yours sincerely, Vianny SiasatGuest Services Manager

8/10 (良い)

kazuhiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
綜合的には良かったですがレストランのマンネリ化と味に工夫が何年も無いのが非常に残念です。
2022 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RYOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 2 月に 18 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 5 out of 5. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 7 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear Valued Guest, We apologize that your overall stay experience fell short of expectations. It is our commitment to provide our guests a memorable experience and we regret that this was not the case during your recent visit. We hope that you will allow us the opportunity to better serve you in the near future. Yours sincerely, Vianny Siasat

8/10 (良い)

しん、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
それなりに綺麗で、セキュリティもしっかりしてました。コロナウイルス対策の為、入り口で毎回体温チェックもしていました。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
The Diamond Hotel Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to share your feedback. We highly value your positive comments. Diamond Hotel is committed to continuously providing the finest and bespoke service and facilities to our guests. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

8/10 (良い)

nanchie

家族旅行
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
立地は良いけど、老朽化がやばいです。食事も値段が高いのにあまり美味しく有りません。ホテルのランクは当てにならないですね。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We would like to thank you for bringing to our attention the problems you have encountered during your recent stay with us. This has been shared to our operations team so we may review and ensure to improve on. Please know that we are always committed in providing the finest service and facilities to our guests who hopefully will leave with many fond memories. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

8/10 (良い)

JoJo、CHIBA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
毎回利用してスタッフの対応がよい。一番は、スタッフの笑顔が素晴らしい。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to share your feedback. We are delighted that you enjoyed the hotel most especially the hospitality shown by our colleagues. Rest assured that your comments will be shared to the team as words of appreciation never fail to inspire us to continue providing our guests with memorable and excellent experience. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

2/10 (非常に不満)

YAMA、日本

気になった点 : スタッフとサービス
設備は古いです空調の温度設定がうまくいかず、寒すぎたり暑かったりして温度調整ができませんでした。部屋によっては古い電話機を使用していたりして日本人には使いづらいと思います。冷蔵庫は狭く、また温度調節もできないため良くないです。ただシャワーについては熱いお湯が出るのでそこはよかったと思います。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Dear Valued Guest, We would like to thank you for bringing to our attention the problems you have encountered during your recent stay with us. It is our commitment to provide our guests a memorable experience and we regret that this was not the case during your recent visit. Please accept our apologies for our shortcomings and we assure you that our team will definitely review those areas for further improvements. We hope that you will allow us the opportunity to redeem ourselves to you by welcoming you back to Diamond Hotel. Vianny Siasat Guest Services Manager

6/10 (普通)

Kiwamu

2020 年 2 月に 2 泊滞在
Cecilからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Kiwamu,Greetings from Diamond Hotel Philippines! Thank you for taking time to accomplish the survey review. It gives us great pleasure to know that you had a great experience with us. Our team is always looking forward to hearing the feedback of our guests as your comments assist us in improving our facilities and services. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office Manager

8/10 (良い)

EIJI

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 2 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 8 out of 10. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

4/10 (不満)

Naoyuki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest, We apologize that your overall stay fell short of expectations. Should you wish to share with us in detail your concerns, feel free to reach us at your earliest convenience. Looking forward of having you back and allowing us to redeem ourselves to you. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

2/10 (非常に不満)

Ash、Osaka

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベーター横の部屋、いつまでのエレベーターの上り下りの音が鳴り響き、、眠れず。 部屋を交換                  
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Valued Guest, We would like to apologize for the inconvenience you experienced with regards to your room assignment and the elevator noise. Please be assured that your comments has been shared to the team to ensure that you will have a better experience at the hotel on your next visit. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の照明が暗い、浴室が古いタイプであまり良いとは言えない。シャワー室があれば、未だ良かったのにと思います。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to thank you for bringing to our attention the problems you have encountered during your recent stay with us. It is our commitment to provide our guests a memorable experience and we regret that this was not the case during your recent visit. Looking forward of having you back and allowing us to redeem ourselves to you. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

10/10 (非常に良い)

Yamato

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 10 out of 10. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

8/10 (良い)

Hiro、Japan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
コンセントが、大分古くなったので、使えなかった箇所があった。改善すればもっとよかった。 セービスや、スタッフの対応は、良かった。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines! Thank you for sharing your feedback. Our team always looks forward to every comment submitted by our guests. Your comments are catalysts to continuous improvement of the delivery of our products and services. We shall cascade to the team your valuable comments. Please feel free to contact us at your most convenient time should you have suggestions on anything to make your next stay with us a more delightful experience. Your patronage and loyalty are very important to us. We hope you can visit Diamond Hotel Philippines again in the not so distant future. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

10/10 (非常に良い)

koichi、日本

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
他のホテルにくらべて、エレベーターが早く来て、ストレスがなかった。 また、フロントの対応が特に良かった。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Diamond Hotel Philippines. We are pleased to read the various things you like in the Hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
部屋のエアコン設定が出来なくすごく寒かった! 何度も何度もフロントに連絡してサービスの方が対応してもらったのですが温度は上がらずエアコンを切るしかなく、とにかく寒かったです
2020 年 2 月に 3 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to thank you for bringing to our attention the problems you have encountered during your recent stay with us.This is will be further shared with the team for us to be able to maintain or even exceed your experience on your next visit. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

2/10 (非常に不満)

スキューバダイビング

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく清潔感など全く無い。1週間まとめて急遽5部屋を確保するには、このホテルしか空いておらずこちらを予約。値段も強烈に安いが、部屋の中はヤモリ、ゴキブリ、蟻など出没。特に排水溝の臭いが部屋全体に行き渡り全ての部屋も同じ。ドアや金庫は壊れている状態。正直人生で初めての二度と泊まりたく無いホテルです。バックパッカーでとにかくお金を使いたく無い方なら大丈夫です。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines! We would like to thank you for bringing to our attention the problems you have encountered during your recent stay with us. It is our commitment to provide our guests a memorable experience and we regret that this was not the case during your recent visit. Please be assured that your feedback is taken on board and will be duly addressed in order to improve our service standards. Please feel free to contact us should you have suggestions on how we can make up for the disappointment of your last stay. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for positive rating. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, The Diamond Hotel Team

10/10 (非常に良い)

HIROTO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
喫煙部屋のある5星ホテルです。
おそらくマニラの5星で、唯一喫煙部屋のあるホテルでしょう。喫煙部屋がある限り、多少高くてもここに泊まります。ホテルは問題なく5星です。 一つ難を言えば、朝食です。終了時間が10時と早いのです。また以前と比べると、朝食の種類が減ったようです。改装後のマカティにあるデシュタニの方が、今では朝食に関しては上です。 場所は非常に便利であり、換金は食事、カラオケと全て徒歩圏内です。旅行代理店の人から、この地域は危ないので、絶対行かないでください、と言われたのが不思議な位です。マニラでの私のホームタウンとなっています。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for valuing the efforts that we do to make sure that you will have an enjoyable stay with us. Meanwhile, the comments and suggestions shared allow us to maintain and improve the services we provide to meet the needs of our valued guests. We truly appreciate you taking the time to let us know as it only shows that you are giving us the opportunity to improve. Once again, thank you and we look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
玄関周りのスタッフが最高。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are delighted that you enjoyed the hotel most especially the hospitality shown by our colleagues. Rest assured that your comments will be shared to the team as words of appreciation never fail to inspire us to continue providing our guests with memorable and excellent experience. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

6/10 (普通)

Yashi、Philippnes LAGUNA

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
VIP特典は、案内すらされませんでした。 こちらから言わないとないものでしょうか? 残念です。 これではVIPの意味が無い。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments as your valuable feedback is essential in our continuous efforts to improve our service standards. We are disappointed to hear that your recent stay was not up to expectations and would like to extend our most sincere apologies for the frustration that this has caused. Rest assured that we will address this with the team for review and improvement. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特にスタッフの対応が良い。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Vianny Siasatからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are delighted that you enjoyed the hotel most especially the hospitality shown by our colleagues. Rest assured that your comments will be shared to the team as words of appreciation never fail to inspire us to continue providing our guests with memorable and excellent experience. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, The Diamond Hotel Team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約した部屋よりグレードの下の部屋に通された。 予約は45㎡で部屋は40㎡だった。 グレードアップの逆でした。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We apologize the several aspects of your stay fell short of expectations. Please be assured that your feedback is taken on board and will be duly addressed in order to improve our service standards. Please feel free to contact us should you have suggestions on how we can make up from your last stay. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team

8/10 (良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
The Diamond Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Diamond Hotel Philippines. We appreciate you taking the time to let us know and we look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Yours sincerely, The Diamond Hotel Team