「Wat een mooi authentiek gebouw, diep in de bergen. De mensen waren uiterst vriendelijk alleen de taal barrière maakt communiceren uitdagend. Er zat een mooi zwembadje bij, precies genoeg voor de kids om lekker dol te doen. Ik werd verrast door de uitgebreide menukaart en het smaakte heerlijk. Een heerlijk rustige plek waar ik graag nog eens zou willen verblijven.」
「Wat een mooi authentiek gebouw, diep in de bergen. De mensen waren uiterst vriendelijk alleen de taal barrière maakt communiceren uitdagend. Er zat een mooi zwembadje bij, precies genoeg voor de kids om lekker dol te doen. Ik werd verrast door de uitgebreide menukaart en het smaakte heerlijk. Een heerlijk rustige plek waar ik graag nog eens zou willen verblijven.」
Anouk