セーフティボックス (室内)、デスク、遮光カーテン、アイロン / アイロン台

ハイアット プレイス ワイキキ ビーチの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 2235 件の口コミ中 1220 件が非常に良い" "
評価 8 - 2235 件の口コミ中 624 件が良い" "
評価 6 - 2235 件の口コミ中 254 件が普通" "
評価 4 - 2235 件の口コミ中 83 件が不満" "
評価 2 - 2235 件の口コミ中 54 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

ZHONGYU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
Aloha ZHONGYU,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your perfect rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Riho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Water service is very helpful
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Aloha Riho,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Sho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Aloha Sho,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you had a great experience with us. We take pride in our work and we are committed to providing exceptional service to all our guests. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

NORIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Aloha NORIKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

SOSUKE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
オーシャンビューの部屋を予約したが、海がよく見え綺麗だった。スタッフが親切で何かと対応してくれた。ウォシュレットとバスタブがある。朝食会場は鳩と鳥が多く糞をされたりする。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Aloha SOSUKE,Mahalo for choosing to stay with us. We are glad you liked our stunning views. However, we're very sorry if we did not fully meet your expectations. We've shared your comments with the relevant department. Should you wish to discuss your stay further, please reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

YUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
スタッフの対応は親切で、宿泊前の問い合わせメールに丁寧に答えてくれ、安心して滞在することができ、良かった。 部屋は清潔感があり良かったが、シャワーの水圧が低かったこと、バスタブで貯められる水位が低かったことが気になった。 また、洗面所の排水口から夜通しノッキング音が聞こえたため、睡眠の妨げになった。翌日、排水口の蓋を閉めたところ、音がしなくなった。 歯ブラシやコームなどは部屋には用意が無く、フロントでお願いするともらうことができた。 1階のラウンジに電子レンジがあり、紙皿、スプーン、フォーク、ナイフも用意されていたので、とても便利だった。 コインランドリーは有料で利用できる。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Aloha YUKO,Mahalo for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We understand that this is not typical of the service we strive to provide. We have shared your feedback with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you would like to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly and ask for the Manager On Duty. We once again apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Ryota

気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食がイマイチでした
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Aloha Ryota,Mahalo for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We understand that this is not typical of the service we strive to provide. We have shared your feedback with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you would like to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly and ask for the Manager On Duty. We once again apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Miyazawa

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
急な清掃を依頼してもすぐに対応してくれてたすかりました!
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Aloha Miyazawa,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to learn that our Ohana was able to welcome you with the spirit of Aloha. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YUICHIRO

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Aloha YUICHIRO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled by your excellent rating. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

YOSHIAKI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Aloha YOSHIAKI,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. It brings us great joy to hear of your high rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

HIDEKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
朝ごはん付きの魅力で選びました。 残念ながら、プールサイドで鳩がたくさん飛んでいる中の朝食で食事環境がわるく、3泊しましたが初日に行って以来そこに行くのはやめました。 部屋は比較的きれいですしお値段も良かったので朝ごはん以外は値段相応に満足しました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Aloha HIDEKI,Mahalo for choosing to stay with us. We are sorry for any trouble caused. Your feedback has been passed on to the relevant team, and we guarantee that we will take the necessary actions to enhance our services. If you wish to discuss your stay in greater detail, please contact us directly, and we will make every effort to address your concerns. Thank you once again for choosing to stay with us.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Mitsuo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ハイアットホテルをイメージしてましたが、傘下に収めたホテルでハイアットとして手を入れてはいない様でした。ハウスキーピングもリクエストしないとシーツの交換は限定的です。 スタッフはフレンドリーでした。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Aloha Mitsuo,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

2/10 (非常に不満)

NOBUTAKA

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Aloha NOBUTAKA,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

MIHO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビーチから近く、すぐそばにABCあり、トロリー乗り場も目と鼻の先、とロケーション最高。部屋はマウンテンビューの10階で広く綺麗。アーリーチェックインの際、アップグレード(有償)もしてもらえた。朝食ビュッフェ付きは何より助かった。メニューも毎日少しずつ違い、おいしくて楽しみだった。ビーチタオルやチェアも無料で貸し出しあり。またHyattのオリジナルボトルが一人一つもらえて、かつ各所にあるサーバーからいつでも自由。ホテルスタッフはメイドさんも含め、親切でヘルプフル。安心して過ごせた。ちなみにホノルルマラソンのフィニッシュ地点にも近いので、ホノマラ初心者の私たち夫婦にはぴったり。次回もここに泊まりたい!かなりおすすめです。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Aloha MIHO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear of your excellent feedback. We're also delighted you liked our cleanliness, excellent location, breakfast options, and welcoming staff. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

??

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good!!
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Aloha,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you had a wonderful stay. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

4/10 (不満)

HIDEMASA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本人には不向きです。
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Aloha HIDEMASA,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YUKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
事前に新婚旅行ということを伝えると、アーリーチェックインをさせてもらえたり、もともとシティビューのお部屋だったがオーシャンビューのお部屋に変更してくださり、素晴らしいサービスに感動しました。たしか、Lisaさんというお名前でした。6泊させてもらいましたが、何不自由なく楽しめました。デスティネーションフィーに含まれるサービスの使い方がわからず、日本語表記のあるものがあればいいなと思いました。
2023 年 10 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Aloha YUKA,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear that you chose us to celebrate such a special occasion. Our Ohana takes pride in providing exceptional service with an Aloha spirit, and we're glad to hear that their warm welcome made your stay even more enjoyable. It was a pleasure hosting you, and we can't wait to have you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

JUNKO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3泊しました。元からワイキキのこのエリアのホテルが好きなので今回はハイアットプレイスを選びました。 到着便が遅れてたとはいえ、チェックイン時間よりだいぶ早くホテルに着きましたが、アーリーチェックインの対応をしてくれました。 ホテルの案内についてまとめたガイドは多言語であるようですが、私たちのチェックイン時には日本語版はありませんでしたが、フロントスタッフも丁寧に説明してくれるので何も問題ありませんでした。Thank you, Joy! 朝食はいろんなメニューがあり味噌汁もあったのがよかったですが、他の口コミにもあるように鳥が多く旦那さんにはフン攻撃がありました。スタッフの方も対応していましたが、オープンエアで食事するには仕方がないですね。 全体的にとてもコスパのよいホテルだと思います。
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Aloha JUNKO,Mahalo for choosing to stay with us. We are glad you had a great stay with us and that our Ohana was able to welcome you with much Aloha. However, we are very sorry if we did not fully meet your expectations. We've shared your comments with the relevant department for improvements. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

misaki

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Aloha Misaki,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled by your perfect rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Hideyasu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
また、次回、利用します。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Aloha Hideyasu,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled by your high rating. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back in the near future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

HIROKO

2023 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Aloha HIROKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to hear of your high rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

2/10 (非常に不満)

TAKESHI

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Aloha TAKESHI,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Waki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Aloha Waki,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're delighted you of your perfect rating. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Hidetaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Aloha Hidetaka,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to hear of your high rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Kazuto

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
非常に満足。ただ朝食のラインナップが少なすぎたため減点
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Aloha Kazuto,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear you had a great visit. Your comments will be shared with the proper department. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

TORU

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食の場所が分かりにくかった、訊いても分からなかった。
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Aloha TORU,Mahalo for your feedback. We are very sorry if we did not live up to your expectations. This is not typical of a usual stay and we've reported your comments to the relevant department. Should you wish to discuss this further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, we're sorry for any inconvenience caused and we're looking forward to hosting you in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Teruji

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスタブなしの固定シャワーが気にならなければ、とても良いホテルです
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Aloha Teruji,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your high rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Fumio

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
朝食が毎日同じような単調なものだった。部屋のクリーンアップが毎日ではなかった。それ以外は概ね良好。
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 11 日)
Aloha Fumio,Mahalo for choosing to stay with us and sharing your experience. We are very sorry to hear that we fell short of your expectations. We will have the appropriate department collect your comments and incorporate them to make improvements going forward. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us, and we look forward to hosting you again in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Yuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Aloha Yuya,Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We're so thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a delight. We're excited to have you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

MIWAKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
無料の朝食もついてるし、ジムも24時間使えるので空いた時間に活用できてとてもよかったです。
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 22 日)
Aloha MIWAKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're glad you enjoyed our breakfast options and excellent facilities. We had a great time hosting you, and once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Shinya

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
ペットボトルのお水が毎日もらえるので重宝しました。
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 2 日)
Aloha,Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We greatly appreciate your rating. We're also glad to know that you enjoyed our complimentary water bottles. We had a great time hosting you, and once again, thank you for staying with us. Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Norie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
帰国前PCR検査で陽性になり急きょ宿泊延長し、その間水や食料品他必要な物を適時運んで下さり、スタッフ皆さんの快い対応に安心して待機することが出来、帰国出来ました。
2022 年 7 月に 16 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Aloha Norie, Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We're glad to know that we were able to accommodate you well. We had a great time hosting you, and we hope you're doing well. We hope to welcome you again in the future. Mahalo, Guest Services Manager

6/10 (普通)

hiroko

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
軽食の朝ごはん充実感はあまり感じませんでしたが、無料でしたので 十分かなと思います。フロント設置されていた、ウォーターサーバーは、助かりました。
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 15 日)
Aloha Hiroko, Mahalo for staying with us and for sharing your experience. We greatly appreciate your rating. However, we're deeply sorry if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

6/10 (普通)

Hiroo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ワイキキ周辺としてはリーズナブルな価格で泊まることができる。アメニティの充実は日本のビジネスホテル以外なので、歯ブラシ等を持参する必要がある。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 5 日)
Aloha Hiroo, Mahalo for choosing to stay with us and for sharing your experience. We greatly appreciate your high rating. However, we're deeply sorry if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIDE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 7 泊滞在
Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIDE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 (非常に良い)

Akiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 9 日)
Aloha Akiko, Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We greatly appreciate your perfect rating! We're glad you enjoyed your entire stay. It was a pleasure hosting you, and once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

8/10 (良い)

Mariko

良かった点 : スタッフとサービス
シャワーの調整が上手くいかず困った。
2021 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 2 日)
Aloha Mariko, Mahalo for staying with us and for sharing your feedback. We greatly appreciate your high rating. However, we sincerely apologize if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Enchin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Walking distance to public parking and restaurants. Friendly staffs and always helpful.
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert Ashley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Peter

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Arrival was easy. Check out with bag security was great, buffet breakfast was great,
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nathan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was helpful and friendly. I do wish we had a microwave in the room. Other than that, our expeirence was wonderful!
2024 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sergio

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel to stay at beds were comfortable, cleaning staff was good, ice machines on floors, water bottle stations, breakfast included was the biggest plus.
2024 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eder

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay just a 3 minute walk to Waikiki Beach. Good breakfast
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Eder,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear you liked our breakfast options and convenient location. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Adriana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a pretty great spot! Everything to beach and shopping centers are nearby.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Adriana,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you've given us a high rating. We take pride in providing the best service to our guests and we're glad to know that we have met your expectations. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Feroze B

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
My bad rating for service is only for the concierge. It seems those are external contractors . Their only job seems to sell tours. They refuse to give out any information and act in a very condescending way. The only good concierge we got was the one on Sunday. The ones on Thursday and Friday were horrible. We asked if there is anything scenic on the way to the airport or nearby. The concierge on Friday tried to sell us a helicopter tour before our flight back. Refused to understand what we were asking and kept talking past us. Advice to management- please fire the company you hired for concierge services. Put your own employees there.
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Feroze,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Jasmin Jay、NORTH VANCOUVER

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Jasmin,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Momomi

良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Momomi,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Viktor

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice, we are very happy
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Aloha Viktor,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are delighted to hear that you rated our service highly. Our team takes great pride in providing excellent service, and we are pleased to know that we have met your expectations. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager