Room rate a bit high for facilities provided. Surrounding not well lighted. Toiletories & towel disappointing.
H.H.K
2018 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Ben、Johor
2018 年 10 月 1 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Caribbean Bay Resort
No Maintenance on many facilities. Bath room is dirty...
Ben
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
amn、jb
2018 年 9 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very nice and big room for two person, nice staff and suits with us
amn
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
Not bad
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
zila、putrajaya
2018 年 9 月 18 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
zila
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
cindlow
2018 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rooms were nice and clean. Unfortunately, due to high occupancy during our time there, rooms were not ready for check-in until 5.30pm. There were also no toiletries in the room. On the plus side, rooms were clean and comfortable
cindlow
2018 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 11 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Expected WiFi in the room as shown in their promo. But WiFi only in the public areas.
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 7 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 5 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Do not compliment guests'needs such as soap & shampoo are not available when the room is occupied.
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Shida、KL
2018 年 9 月 3 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Improvement required for signage and warmth welcome by hotel staff towards us (visitor) ...
Shida
2018 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 2 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Yatie、Malaysia
2018 年 8 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yatie
2018 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
KOTOR
saya daftar masuk pd 24/08/2018, terdapat rambut bertaburan di atas blanket dlm bilik utama. saya mengadu di counter untuk pertukaran bilik yg baru. Namun, hanpa permintaan saya tidak dilayan. Mereka hanya memanggil housekeeping utk membersihkan bilik tersebut. Fridge juga berbau busuk kerana masih terdapat sisa makanan yang tidak dibersihkan. Adalah tidak adil bagi bayaran yg mahal utk service yg tidak memuaskan.