コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ C

3.0つ星宿泊施設

Cozy and Modern Stay in the Heart of C

シカゴのモーテル

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中6.2

人気の設備とサービス

  • 冷房
  • WiFi (無料)

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
60608, IL, Chicago, 1407 w 15th St Chicago

周辺情報

  • イリノイ大学シカゴ校 - 徒歩 11 分 - 1.0 km
  • ラッシュ大学医療センター - 徒歩 16 分 - 1.4 km
  • イリノイ大学病院 - 徒歩 16 分 - 1.4 km
  • クレジット ユニオン 1 アリーナ - 車で 3 分 - 2.1 km
  • ユナイテッド・センター - 車で 3 分 - 2.8 km

交通案内

  • ハルステッド駅から徒歩 17 分
  • 地下鉄 18th 駅 (ピンク ライン)から徒歩 12 分
  • ミッドウェイ国際空港 (MDW) から車で 32 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 5 分
  • ‪La Casa Del Pueblo - ‬徒歩 6 分
  • ‪Atotonilcos - ‬徒歩 6 分
  • ‪Taquería Los Comales 3 - ‬徒歩 9 分
  • ‪Coyotes Restaurant - ‬徒歩 7 分

この施設について

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ C

ユナイテッド・センターの近くにあるモーテル
コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cは、ウィリス タワーの近くにあり、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
客室の特長
コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cでは、全室でWiFi (無料)のほか、冷房などの快適な設備・サービスを利用できます。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • ヘアドライヤー、シャンプー

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 500 Mbps 以上 (6 人以上向け、10 台以上接続可)

駐車場と送迎

  • 敷地内に駐車場なし

家族向け

  • 洗濯機 / 乾燥機 (客室内)

アメニティ

  • バーチャルフロントデスク

バリアフリー

  • エレベーターなし

客室の設備

バスルーム

  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸

その他

  • アイロン / アイロン台
  • 洗濯機 / 乾燥機
  • 洗濯洗剤
  • 暖房
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
チェックインの最低年齢 : 19 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
ご到着前 24 時間以内に、チェックインの手順とロックボックスの情報をメールでお送りします。専用の入り口から入ることができます
到着前に、安全なリンクを介してオンライン登録を完了させる必要があります
この宿泊施設では、予約後に政府発行の写真付き身分証明書の写しを提供するよう求められます
バーチャルフロントデスクがお客様をサポートします

改装と休業

この宿泊施設は、2025 年 9 月 16 日から 2025 年 12 月 31 日まで休業となります (日程は変更になる場合があります)。
この施設では、2025 年 9 月 16 日から 2025 年 12 月 31 日まで、次のエリアで改修工事が行われます (完成予定日は変更になる場合があります)。
  • 外装
  • 客室
  • 廊下
  • ロビー
改修工事は営業時間内にのみおこなわれます。工事中、お客様に騒音などのご迷惑をおかけしないよう極力配慮いたします。
次の施設 / 設備は月曜日、火曜日、金曜日、土曜日、日曜日はご利用いただけません。
  • バー / ラウンジ
  • 子供用プール
  • レストラン
  • フィットネス設備
  • フルサービス スパ
  • フィットネスクラブ
  • 温泉
  • 屋内プール
  • 屋外プール
  • 公衆浴場
  • サウナ
  • ホットタブ

チェックイン方法

ロックボックス、専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 清掃料金は宿泊数とユニットによって異なります
  • チェックインの前に、損害補償金として 300 USDをお支払いいただきます。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Cozy Modern Stay in the Heart of C

よくあるご質問

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設には駐車場がありません。

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cはどこにありますか ?

ニア ウェスト サイドに位置するこのモーテルは、イリノイ大学シカゴ校から 1.1 km、ユナイテッド・センターおよびマコーミック プレイスから 5 km 圏内です。ソルジャーズフィールドおよびミレニアム パークも 5 km 圏内です。地下鉄 18th 駅 (ピンク ライン)まで徒歩 12 分、地下鉄 ポルク駅 (ピンク ライン)まで徒歩 21 分です。

口コミ

コージー アンド モダン ステイ イン ザ ハート オブ Cの口コミ

6.2

7.0

清潔度

6.0

設備とサービス

6.6

スタッフとサービス

7.0

環境への配慮

7.0

施設のコンディションと設備
評価 10 - 28 件の口コミ中 12 件が非常に良い
評価 8 - 28 件の口コミ中 1 件が良い
評価 6 - 28 件の口コミ中 3 件が普通
評価 4 - 28 件の口コミ中 0 件が不満
評価 2 - 28 件の口コミ中 12 件が非常に不満

口コミ

10/10 (非常に良い)

danny

2025 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Oghenewoma

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely stay, and the host was truly phenomenal and extremely responsive whenever anything small came up. Roommates were all great and respectful. The surrounding area is nice too. very bike-able area. Comes with a very convenient bike room that's key card accessible. Would definitely come back again.
2025 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Giselle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed here for Lollapalooza and had a comfortable stay. Area is close to downtown and is in a quiet area. The room and bathroom were clean, and felt secure. The kitchen and living room are shared spaces but there isn't much traffic between units. Would recommend a stay here but keep in mind there are quiet hours late night to morning. The staff I was in contact with was very attentive and accommodating during our stay.
2025 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Donald

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Clean and quiet.
2025 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Darryl

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
DON'T STAY HERE!!! Couldn't check in properly, nobody to get in contact with. No accountability. Just dont do it.
2025 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sharon

I was very disappointed. I tried to cancel my booking the Monday before but was told by Expedia they would not answer the phone. Not only was I charged but it included an 80 cleaning fee and I did not even stay there. I reached out to them to get them to not charge me or at least reduce the amount but was told it was "their policy".
2025 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2025 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dale

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I arrived at the property and was unable to gain access via the intercom or the phone number listed in the confirmation email and on the Hotels.com website. I waited outside for around 20–30 minutes before being let in by someone who happened to be entering the building. Once inside, I was unsure where to go as my app hadn’t been set up correctly. I eventually found an office with two staff members and asked for assistance. The listing did not clearly state that this is shared accommodation, with communal kitchen facilities and other occupants, more like a hostel. This was not suitable for the nature of my trip, and had I known, I would not have booked. The listing did not clearly state that the accommodation was shared, with communal kitchen facilities and other occupants—similar to a hostel setup. This was not suitable for the nature of my trip, and had this been disclosed, I would not have made the booking. In addition, the room itself had several issues: there was a constant noise from the air conditioning unit that could not be turned off, and the window blinds were poorly fitted with no curtains provided, making it difficult to block out light and get a proper night’s rest, I was also told by several taxi drivers the area wasn’t a nice area to be in. Due to these issues and the misleading listing, I was forced to book another hotel for several nights at additional personal cost.
2025 年 6 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Rosa Maria

Sucia
2025 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Rosa Maria

Sucia
2025 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mariah

2025 年 5 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ashley

First night we were locked out and no one was there to help us.
2025 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hyeli

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was good to stay there. Had good traveling. Thank you for taking care of staying safety!
2025 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Julianne

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
I paid roughly $300+ for a property that was filthy, was a shared space with men, and also was given only one bed when I paid for two (which was not disclosed), the fob rarely worked and who had no one on sight. I have tried to get my money back, even if only partial but they have not responded to me or Expedia. I WILL NEVER EVER use the property and will actually be filing a fraud claim through my bank. I will say the folks cleaning downstairs were nice.
2025 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Abdul Qahar

出張
Terrible and irresponsible staff. I was sent instructions that on arrival you will receive a digital key in JustIn app, when I arrived it was late hours and followed every instruction but couldn’t find any key. I had to stay outside for hours till 1 a.m in the morning in total unsafe environment and my phone battery dead, couldn’t even had other options to got to at such late hour. I had to then sleep on the couch, there was not a single person responding, tried tens of different numbers. Then in the morning a person came and gave me physical keys, I went to my work meetings and again when I came back tired, my keys were not functioning. I had to sit on the floor for several hours and call tens of different people each one saying I am not responsible, I should call that person, expedia or third party etc. I made video and send it to them/emailed, then they send another key after several hours. The place is literally like a bank locker, have three different heavy doors with digital locks. It gave me a terrible time, thinking I might be locked again and there will be no one responding again. The place doesn’t even have someone there at the reception to talk to and they don’t pick up the phone either. I almost missed important meetings, was sleep tired and had a terrible experience. Please don’t book it unless they address the key issues, apparently people before me had similar issues and I read it after getting stuck in their mess.
2025 年 5 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

DJIMRA、Brooklyn

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
What an horror story! I landed at 9:22PM and arrived at this residence around 11PM; there was no way for me to get inside of the building... Earlier in the morning, I reached out to this residence and advised that the application (I was asked to download) did NOT work because [apparently] my phone number wasn't registered. Some one texted me about a lockbox that would on-site with my key... There was no lockbox on-site. I ended reaching out to Expedia and was credited for this big inconvenience. I was left outside from 11PM to 2AM when I finally booked another hotel. PLEASE STAY AWAY FROM THIS LOCATION. EXPEDIA NEEDS TO REMOVE THIS RESIDENCE AS WELL.
2025 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Martin

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a terrible experience with this property and strongly advise others to be cautious. Prior to arrival, we were told to use a "smart door lock" at the gate to access the building, but there was no smart lock in sight. Instead, there was a directory screen that required a unit number we were never given. We immediately called the number provided by the property and received no answer. We then contacted Expedia customer service, who also tried calling and got no response. Eventually, we received a vague text asking if we had downloaded an app to get in. There was absolutely no mention of an app in the check-in instructions. By this point, we had been stranded outside the property with our luggage for nearly an hour tired, frustrated, and without any support. Only after all this time did we get another text asking if we were still outside, saying that staff was there to help. By then we had already left to get help for a last minute booking at another hotel. The entire process was annoying: poor communication, missing or misleading instructions, and unhelpful staff. We ended up having to find alternative accommodation. This was a total waste of time and money. Do yourself a favor and book elsewhere.
2025 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Pleasantly surprised, unsure at first

I had a great stay overall! Communication started about 24 hours before check-in, which included instructions and a note that I’d receive a link to the JustIN app for entry. Unfortunately, I never received the app, which made me very anxious/nervous about getting into the property. Thankfully, there was a responsive property manager (via text) on site who provided me with a physical key fob and room key, so I didn't end up needing the app at all. The property itself is clean, modern, and spacious. My room had a private bathroom, which was a nice touch, but it's worth noting that not all rooms have this—so double-check if that’s important to you. The shared kitchen and living areas were tidy and well-maintained, and the location felt safe with easy access to excellent Latin food nearby (highly recommend Pollo Express!). It’s also not too far from downtown Chicago—Uber rides were typically 10–15 minutes. Overall, a simple, clean, and pleasant stay. While there was a hiccup with the entry process, it was quickly resolved and didn’t affect my experience in the end.
2025 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roxanne

2025 年 5 月に 12 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ruben

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Horrible experience I reserved a double room and they only gave me one room with a small bed. I asked to get another blanket so my friend can sleep on the floor and they refused. The shower wasn’t working either.
2025 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Monzerratt Del Mar Garcia

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rishab

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a horrible experience here and it came down to two things. It was extremely hard to get into this property. Before arrival, someone had sent an email with a link to an app I could download on my phone that would have a key to enter the building. However, they had not set that up prior to my arrival. To set it up, I had to wait over 40 min outside the building with multiple unsuccessful attempts to call them and no answer. Finally someone shows up and directs me to a different room where they supposedly activated my key, however it kept not working. The lady that came to show me how it works also could not get it to work on my phone but she provided no solution for that. The second reason for the bad experience was that I was not aware it was a shared bathroom. Nowhere in the mobile app listing did it state it would be a shared bathroom. I have provided some screenshots and it doesn’t say anything about a shared bathroom. Ultimately we did not end up sleeping one night here and had to book another hotel last minute in Chicago at a really expensive rate. On top of this, I was refused a refund even though we did not sleep here a single night. Spend more money and get a better place. This place is not worth it, don’t ruin your trip.
2025 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ariel

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There were some small balls of hair and dust on the floor in the room, and it was a little confusing at first how to get into the building/room and out with the phone app, but otherwise it was excellent! The apartment seemed pretty modern and well-maintained, I used the gym at one point, and it was a great location! Definitely worth the money.
2025 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス

Unsure if this is a real property

I contacted the property via Hotels.com site to let them know my arrival time. Instructions on the site was that the property was supposed to send me a link to register and then send me access details to the building. That never happened. I called, left messages, sent several emails and they didn't respond until the day before my arrival - they had asked for my mobile number so that they can link it to an key application, which I had emailed to them. They NEVER responded until well AFTER my arrival time and by then, I had to book another hotel. Hotels.com need to do a better job vetting these private properties. This was completely unacceptable! I had to book last minute and ended up spending triple the amount!
2025 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

angelique

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice and quiet
2025 年 5 月に 6 泊滞在