アカザ ホテル リッチモンド

2.0つ星宿泊施設

Akaza Hotel Richmond

リッチモンドのコンベンションセンターに直結した場所に位置するカンファレンス センター付きのアールデコ様式のホテル

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アカザ ホテル リッチモンド の写真ギャラリー

ロビー応接スペース
レストラン
スタンダード ルーム キングベッド 1 台 禁煙 | ピロートップベッド、客室ごとに異なる装飾、客室ごとに異なるインテリア、デスク
シャワー付き浴槽、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
外観

口コミ

10段階中3.8

人気の設備とサービス

  • 駐車場利用可
  • ペットとの宿泊可
  • ランドリー
  • 24 時間対応のフロントデスク
  • 客室清掃
  • 冷房

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
6 室中 6 室を表示中

Bring "Fido" Pet Friendly, Double Two Beds, Non-Smoking

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 33 ㎡
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

スタンダード ルーム ダブルベッド 2 台 禁煙

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 33 ㎡
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

ラグジュアリー スイート キングベッド 1 台ソファーベッド付き 禁煙

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 46 ㎡
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

スタンダード ルーム キングベッド 1 台 禁煙

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 33 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

Bring "Fido" Pet Friendly, One King Bed, Non-Smoking

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 33 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

スイート ダブルベッド 2 台 禁煙

おすすめポイント

客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
テレビ
遮光カーテン
ピロートップ ベッド
専用バスルーム
  • 33 ㎡
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

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周辺地域について

地図
23230, VA, Richmond, 6531 A West Broad Street

周辺情報

  • リッチモンド大学 - 車で 5 分 - 2.7 km
  • ルイス ジンター植物園 - 車で 7 分 - 5.9 km
  • カリータウン - 車で 8 分 - 6.8 km
  • バージニア美術館 - 車で 9 分 - 9.8 km
  • バージニア・コモンウェルス大学 - 車で 9 分 - 11.6 km

交通案内

  • リッチモンド ステープルズ ミル ロード駅から車で 6 分
  • リッチモンド国際空港 (RIC)から車で 21 分

レストラン

  • ‪Burger King - ‬徒歩 16 分
  • ‪McDonald's - ‬徒歩 19 分
  • ‪Sonic Drive-In - ‬徒歩 17 分
  • ‪Denny's - ‬徒歩 3 分
  • ‪Taco Bell - ‬徒歩 16 分

この施設について

アカザ ホテル リッチモンド

バージニア・コモンウェルス大学の近くにあるホテル
アカザ ホテル リッチモンド では、ボウリング場、ランドリー設備、暖炉 (ロビーエリア)を利用できます。宿泊者は、カンファレンスセンター、有線インターネットアクセス (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • TV (ロビー内)、全館禁煙、24 時間対応フロントデスク
  • ATM / 銀行サービス、ウェディングサービス、エレベーター
  • 多言語サービス、2 室の会議室
客室の特長
全 50 室のそれぞれ異なるインテリアの客室で、冷房をはじめとした快適な設備・サービスに加えて、インターネット (無料)などもご利用いただけます。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー付き浴槽、バスアメニティ (無料)あり)
  • テレビ (ケーブル放送あり)
  • コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃、デスク

対応言語

中国語 (北京語)、オランダ語、英語、フランス語、ドイツ語、ギリシャ語、ヒンディー語、イタリア語、日本語、韓国語、ポルトガル語、ロシア語、スペイン語、タイ語、ベトナム語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の有線インターネット接続
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の有線インターネット接続

駐車場と送迎

  • 敷地内の駐車場に車高制限あり
  • 敷地外駐車場 (要予約)
  • 敷地内の RV / バス / トラック用駐車場 (有料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

現地ツアー

  • ボウリング場
  • 共用エリアのテレビ

家族向け

  • ボウリング場
  • ランドリー設備

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ランドリー設備

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • カンファレンス センター (929 平方メートルのスペース)
  • 会議室 2 室

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路
  • 点字表記

その他

  • アールデコ建築
  • 全館禁煙
  • 暖炉 (ロビー)

客室の設備

ベッドルーム

  • ピロートップ マットレス
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー付き浴槽
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー

その他

  • アイロン / アイロン台
  • コネクティングルーム利用可
  • デスク
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 客室ごとに異なる装飾
  • 市内通話 (無料)
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 深夜 0 時
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
アーリーチェックイン料金 : 50 USD
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウト料金 : 30 USD

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットとの宿泊可
介助動物は料金免除で同伴可
犬のみ同伴可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • アーリーチェックイン料金 : 50 USD (空室状況によって利用可)
  • レイトチェックアウト料金 : 30 USD (空室状況によって利用可)
  • 冷蔵庫(室内)は追加料金でご使用いただけます

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書のご提示および付随費用精算用の現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます

その他の情報

コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています
駐車場には車高制限があります

宿泊施設の別名

Akaza Hotel Richmond
Akaza Hotel
Akaza Richmond
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Akaza Hotel Richmond Richmond
Akaza Hotel Richmond Hotel Richmond

よくあるご質問

アカザ ホテル リッチモンド はペットと宿泊できますか ?

はい、この宿泊施設には犬を同伴できます。1 滞在につき一定の保証金が必要です。介助動物は同伴無料。

アカザ ホテル リッチモンド のチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 深夜 0 時 です。50 USDでアーリーチェックインをご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。

アカザ ホテル リッチモンド のチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。レイトチェックアウトは 30 USDでご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。

アカザ ホテル リッチモンド はどこにありますか ?

リッチモンドにあるこのホテルは、ボン・セクールハートインスティテュート・アット・レイノルズクロッシング、ウィロー ローン ショッピング センター、ヘンリコ・ドクターズ病院から 3 km 圏内です。リッチモンド大学およびバージニア カントリー クラブ (ゴルフ場)も 5 km 圏内です。

Akaza Hotel Richmondの口コミ

口コミ

3.8
評価 10 - 48 件の口コミ中 2 件が非常に良い
評価 8 - 48 件の口コミ中 3 件が良い
評価 6 - 48 件の口コミ中 8 件が普通
評価 4 - 48 件の口コミ中 9 件が不満
評価 2 - 48 件の口コミ中 26 件が非常に不満

4.0/10

清潔度

4.8/10

スタッフとサービス

2.8/10

設備とサービス

3.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

Jessica

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst place ever sign said they closed today !

Today’s the day they closed for good thank God. Had to change our room two times due to hair on bed and in bathroom . Mold in shower plus hair ! Hair everywhere ! Yellow sheets . We ended up getting our own bedding and pillows . It’s run down hotel , pool closed for service they say and parts of hotel is closed sucks won’t even let me dog stay here .
2019 年 4 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in was awful. The guy at the desk took a super long time to check us in. As we were checking in a tow company kept coming in and asking about cars with out hotel tags hanging from the mirror to tow away. They were about to take a picture of mine and my husband stopped them. They dont accept credit cards there so you have to give a cash deposit and then at check out they go up and check your room before you leave and then if its ok, they return your cash deposit.
2019 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Donna

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
What may have once been a good hotel has been reduced to staying in a crack house. Warnings taped to walls about towing cars, no drugs and no weapons. Any police activity will result in eviction. I literally was scared to stay here. What attracted me was the price but I guess you get what you pay for.
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property needs to be renovated. There aren't any refrigerators in the rooms. No ice machines, but has ice buckets. The towels are dingy. I spilled some water on the bathroom floor. When I wiped it with a tissue, it became black. There was long hair left on the bathroom from a previous customer . Note, I'm bald.
2019 年 4 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The front desk staff was friendly and accommodating during check in. The entire hotel smelled of stale smoke and alcohol. The room was smokey, there were beer cans, and ashes fromnthe previous guest. There were roaches and mold in the bathroom.
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I took some pictures of what me any my family had to forcibly had to accept because the hotel did not give back refunds! You’ll see roach, tv didn’t work, stains all over the room, water came out yellow, the Elevator went down almost got stuck with us in it. And room service never came to clean and patience was short with customers and when We needed 2 more pillows was denied.
2019 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

George

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Disaster at Akaza

The place was horrible, it was a welfare hotel, it smelled and was not taken care of. There was no maid service and no towel service. The hall ways were dark and dingy, the elevator had something spilled on the wall and it smelled. I will never, ever go to this place. Also i was charged 85.00 per night and the price on the billboard was 59.99 per night. Total disaster and should not be a hotel that is part of the Hotel.com offerings.
2019 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
no toilet paper, no paper cups, elevator not working. terrible place
2019 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The rooms weren’t that good at all , old model , no working heat in the room and no wash clothes smh customer service was bad had to wait up to 30 mins to get deposit back. Would definitely not recommend to any one to stay even if one night
2019 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

RITA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
IT WAS NOT THE HOTEL THE INTERNET SHOWED. IT WAS A DISGUSTING PLACE TO STAY AND I WOULD NOT RECCOMEND THIS HOTEL TO ANYONE.
2018 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Angie、Richmond

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
This was the WORST mistake I could have made. We needed a room just got the night since having house work done. Found this and from check in to check out it was horrible. Dirty! Had wait 1.25 hours for them change linen because it was dirty! Then comforter she changed to had a 2 inch hole in it. Then the bathroom shower curtain had MOLD on it. There were bugs in the bathroom floor ! I can’t believe I used my hard earned money here. This is a JOKE.
2018 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

nhan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

DO NOT GO HERE

Why this place is only taking cash? If people don't have cash they what they do? Areas is so dirty, room so dirty, bed and sheet is so dirty., very bad area. don't go here
2018 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

John

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

If you’re just looking for a place to sleep...

I paid for my stay through Hotels.com. Prior to checking in, I received an email saying that I was to pay a $3.00 tourism fee per night and put down a $50 cash deposit. I called Hotels.com customer service to attempt to switch hotels but that would incur a substantial fee. When I was shopping for a hotel, I was doing it based on price. I don’t want any surprise fees upon arrival. The WiFi was unreliable. There was no refrigerator. There was a picture of a restaurant seemingly within the hotel on the website however there wasn’t a restaurant in which I could eat. There was no daily cleaning service. There was no breakfast or even coffee in the lobby. Completely bare bones hotel. I could have paid less nightly and gotten more. The staff there did treat me kindly.
2018 年 7 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Kenneth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Akaza Hotel Richmond

Not what I was expecting. Required cash for entire bill. Required $50 cash extra that was returned in the morning AFTER room was inspected. Staff was courteous. Room was very sparse (no cups, not even one plastic one). Hotel.com is a rip off, daily rate was $15 less than "Special Coupon". Definitely not using this service again.
2018 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

David

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Akaza - UNSAFE... AVOID

We booked a stay at the Akaza hotel while returning from a family vacation in NC. We decided to stop in Richmond to seek out and visit certain points of interest. I paid in advance for two nights at the Akaza through Hotels.com believing that I was booking accommodations in a clean business conference center hotel... NOPE. The business that is conducted at rooms in this hotel are not the kind that taxes are paid on. We didn't feel safe from the moment we arrived. My car was being prepared for towing by an aggressive "bandit" tow truck operator, within 15 minutes of arriving, while I was checking-in, and within 30 feet of the front door of the hotel (in the hotel's lot). A $50 CASH security deposit was required, the sheets and pillows were unclean, the shower curtain had mold, the room carpet had been soiled by unimaginable substances, there was an offensive odor in the room, and throughout the hotel, no iron, no wash cloths, no maid service unless you call for it. The key/door for the first room did not work, so we had to be given another room. The staff was unprofessional and 3 bottles of Corona beer were clearly visible on the staff's desk at the check-in counter. We checked-out after 2 hours. Our safety, and the preservation of my car and property, were more important than the cost of a 2-night stay. There was no manager on duty to express our concerns, only the staff with beer. Akaza refused to refund. Hotels.com offered $80 coupon for a future visit.
2018 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Michael

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kelly、Va

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Unsanitary

We arrived and checked in to the hotel which the sign face was literally falling off. The staff checked us in and required a cash deposit of 50.00. Upon entering the room the refrigerator was not plugged in, and the ice machine was no longer in the building, we later noticed a rat trap in the place it used to be. We checked the coffee pot to ensure there would be coffee for the AM. The filter was full of mold. The pot was replaced by a house keeper in street shorts and t-shirt that explained she came right over to take care of it after just opening her first alcoholic beverage. She seemed to live at the hotel? We left for the race in Richmond. Upon our return, we began to settle into the room. I turned back the sheets and went to move the decorative pillows to discover large rodent feces under the pillows. One of the pillows was actually chewed into. We immediately notified the desk we would be checking out and expecting a refund. They tried to offer an upgraded room. We had a loss in confidence at this point. We requested a full refund and were told to contact Expedia and Expedia would refund it. My boyfriend called his bank and we tried to call Expedia to explain the issue but the person who took the call was very difficult to understand and asked that we email.
2018 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Rough !!!!

All-around dirty, one TV station and loud guests yelling in hallways. Unsanitary their soap bar wouldn't even lather. Mold on shower curtain.
2018 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Hernan

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Bathroom Needs Help

Bathroom floor was dirty and unswept. Base of wall behind toilet was crumbling. Tub drained slowly. Very slowly. There are better run budget hotels.
2017 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Terrible

Once I arrived to the hotel, I realized that it wasn’t up to my expectations from the photos. The hotel looked like low encome housing from the outside. The hallways and room smelled like a locker room. And the room had an outdated tv from the early 2000s.
2017 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Sleep in your car

I will list the many reasons not to book here: -No one mans the front desk. You have to call a number to get someone to come out the back (at all hours) -There are crazy fees for everything. A $3 tourism fee. . .in Richmond, VA? A $50 hold is placed on your card for 7 days. Late check-out (we are talking 30 minutes) is $15. -It was 11:30am when we were preparing to leave and Shanta, the manager, literally came into our room and demanded we leave unless we gave her $15 for being there past 11am. -Shanta refused to give me her business card or contact information so I could file a complaint about the hotel. When I asked her for her name, she claimed she did not give this information out. Her name was on our "itemized bill" though. -The rooms were very dirty and nothing worked - phones and TV were broken, there was used soap and dirty towels in the bathroom -Very sketchy area -No service whatsoever -Pretty sure our "cash only" charges were all pocketed as the itemized statement they gave us did not allocate the funds we gave appropriately for a receipt
2017 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jesse 、williamsburg va

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Only 1 ice machine for the whole hotel that's in the lobby the lobby smells like a bathroom it's run down the elevators are very sketchy barely work the room it self wasn't bad but they give tiny pillows look like couch pillows only saw 2 people working no cleaning stuff nothing at all you have to take out your own trash or you get a 250 fine this should be like a 40 dollar a night hotel at max dont recommend to anyone
2017 年 9 月に 1 泊滞在