ニューカッスル ジェスモンド ホテル

3.0つ星宿泊施設

Newcastle Jesmond Hotel

ニューカッスル アポン タインにある駐車場 (無料)付きボザール様式のホテル

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ニューカッスル ジェスモンド ホテルの写真ギャラリー

ロビー応接スペース
クラシック ルーム ベッド (複数台) | 2 室のベッドルーム、エジプト綿のシーツ、高級寝具、セレクト コンフォート製ベッド
階段
外観
廊下

口コミ

10段階中8.0
とても良い

人気の設備とサービス

  • ランドリー
  • 駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

ダブルルーム (Small)

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
ベビーベッド (無料)
液晶テレビ
高級寝具
遮光カーテン
エジプト綿のリネン
  • 7 ㎡
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

ベーシック トリプルルーム

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
ベビーベッド (無料)
液晶テレビ
高級寝具
遮光カーテン
エジプト綿のリネン
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

クラシック シングルルーム

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
液晶テレビ
エジプト綿のリネン
2 室のベッドルーム
セレクト コンフォート製ベッド
高級寝具
  • 6 ㎡
  • 定員 1 名
  • シングルベッド 1 台

ダブルルーム ダブルベッド 1 台

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
液晶テレビ
エジプト綿のリネン
2 室のベッドルーム
セレクト コンフォート製ベッド
高級寝具
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

クラシック ルーム ベッド (複数台)

10 点中 9.0
とても素晴らしい
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
液晶テレビ
エジプト綿のリネン
2 室のベッドルーム
セレクト コンフォート製ベッド
高級寝具
  • 16 ㎡
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

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周辺地域について

ニューカッスル ジェスモンド ホテルは、ニューカッスル アポン タインのジェスモンド地区にあり、エンターテインメント地区かつ空港の近くに位置しています。セント ジェームズ パークやビーミッシュ野外博物館は人気のスポット。アクティビティを楽しみたいなら、キーサイドはいかがでしょう。 グレート ノース ミュージアム - ハンコックとセブン ストーリーズ (児童書専門の博物館)も訪れる価値のあるスポットです。ハイキング / サイクリング トレイルなどのアウトドアを満喫しましょう。
地図
NE2 2TA, England, Newcastle-upon-Tyne, 105 Osborne Road

周辺情報

  • ニューカッスル アポン タイン大学 - 徒歩 19 分 - 1.6 km
  • フリーマン病院 - 徒歩 19 分 - 1.6 km
  • ノーサンブリア大学 - 車で 3 分 - 2.0 km
  • キーサイド - 車で 4 分 - 3.6 km
  • セント ジェームズ パーク - 車で 4 分 - 2.9 km

交通案内

  • マナーズ駅から車で 7 分
  • ウェストジェズモンド駅から徒歩 7 分
  • ニューキャッスル国際空港 (NCL) から車で 16 分

レストラン

  • ‪Lonsdale Hotel - ‬徒歩 7 分
  • ‪Pizzeria Francesca - ‬徒歩 7 分
  • ‪Osbornes - ‬徒歩 3 分
  • ‪Caffè Nero - ‬徒歩 2 分
  • ‪Spy - ‬徒歩 2 分

この施設について

ニューカッスル ジェスモンド ホテル

セント ジェームズ パークの近くにあるホテル
ニューカッスル ジェスモンド ホテルでは、ドライクリーニング / ランドリー サービス、スナックバー / デリなどの設備やサービスを利用できます。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • エクスプレス チェックアウト、全館禁煙、TV (ロビー内)
  • 荷物保管サービス
客室の特長
それぞれ異なるインテリアのすべての客室で、高級寝具をはじめ、WiFi (無料)や防音仕様の壁などの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • エジプト綿のシーツ、セレクト コンフォート ベッド
  • バスルーム (シャワー、ヘアドライヤーあり)
  • 液晶テレビ (デジタル放送あり)

対応言語

アラビア語、英語、フランス語、スペイン語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 無料の敷地外駐車場
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • スナックバー / デリ

現地ツアー

  • 共用エリアのテレビ

家族向け

  • スナックバー / デリ
  • ランドリー設備
  • 防音室

アメニティ

  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • ドライクリーニング / ランドリーサービス

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 車椅子可
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路
  • 上層階は階段でのみアクセス可

その他

  • 1 棟の建物
  • 4 フロア
  • ボザール建築
  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • エジプト綿のシーツ
  • セレクト コンフォート製マットレス
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 液晶テレビ (デジタルチャンネルあり)

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 客室ごとに異なる装飾
  • 電話
  • 防音室

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 16:00 ~ 23:30
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
アーリーチェックイン料金 : 35 GBP
非対面式のチェックイン

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00
非対面式のチェックアウト
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウト料金 : 35 GBP
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
ご到着前 72 時間以内に、チェックインの手順とアクセスコードをメールでお送りします。専用の入り口から入ることができます
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません
到着前に、安全なリンクを介してオンライン登録を完了させる必要があります
この宿泊施設では、予約後にパスポートの写しを提供するよう求められます

改装と休業

この宿泊施設は、2023 年 9 月 8 日から 2025 年 9 月 7 日まで休業となります (日程は変更になる場合があります)。

チェックイン方法

アクセスコード、専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊する 3 歳以下のお子様は、無料でご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • デポジット: 1 滞在につき、1 施設あたり 35 GBP
  • チェックインの前に、損害補償金として 35 GBPをお支払いいただきます。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • アーリーチェックイン料金 : 35 GBP (空室状況によって利用可)
  • レイトチェックアウト料金 : 35 GBP (空室状況によって利用可)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この施設には安全設備として、消火器が備わっています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
施設にご登録済みのお客様のみ入室いただけます
館内設備のご利用が制限されている宿泊施設もあります。詳細は、予約確認通知に記載されている連絡先をご確認のうえ、施設まで直接お問い合わせください

宿泊施設の別名

Hotel Jesmond
Hotel Jesmond Newcastle
Hotel Newcastle Jesmond
Jesmond Hotel
Jesmond Hotel Newcastle
Jesmond Newcastle
Jesmond Newcastle Hotel
Newcastle Hotel Jesmond
Newcastle Jesmond
Newcastle Jesmond Hotel
Newcastle Jesmond Hotel Newcastle-upon-Tyne
Newcastle Jesmond Newcastle-upon-Tyne
Newcastle Jesmond Hotel Hotel
Newcastle Jesmond Hotel Newcastle-upon-Tyne
Newcastle Jesmond Hotel Hotel Newcastle-upon-Tyne

よくあるご質問

ニューカッスル ジェスモンド ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ニューカッスル ジェスモンド ホテルの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングを無料でご利用いただけます。近隣の駐車場も無料です。

ニューカッスル ジェスモンド ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 16:00 ~ 23:30 です。35 GBPでアーリーチェックインをご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。レイトチェックインはご利用いただけません。

ニューカッスル ジェスモンド ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。レイトチェックアウトは 35 GBPでご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。

ニューカッスル ジェスモンド ホテルはどこにありますか ?

ジェスモンドに位置するこのホテルは、ジェスモンド クリケット グラウンドおよびジェズモンドデンパークから徒歩 15 分圏内です。ニューカッスル アポン タイン大学およびエキシビション パークも 2 km 圏内です。ウェストジェズモンド駅まで徒歩 7 分、イルフォード・ロード駅まで徒歩 15 分です。

ニューカッスル ジェスモンド ホテルの口コミ

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 268 件の口コミ中 92 件が非常に良い
評価 8 - 268 件の口コミ中 108 件が良い
評価 6 - 268 件の口コミ中 36 件が普通
評価 4 - 268 件の口コミ中 14 件が不満
評価 2 - 268 件の口コミ中 18 件が非常に不満

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Rebecca

気になった点 : スタッフとサービス

Marie celeste

Change of owner not communicated prior to stay, nor how to check in. I had to phone several numbers to find this out.Room very small, we never saw any other guests (were we tho only ones). Coffee and tea provided but no milk and no refresh of supplies during our stay. No housekeeping. Tiny room, basic bathroom. On the plus side when I did get through to the number full details on check in were provided and the 2 staff members who were there that day were helpful.
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Samantha

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lee

2023 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Adele

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 4 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Vincent

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Very poor 1 star

Booked and paid for breakfast. No food available all closed down looks like a derelict building. No staff. Keyless entry good. But oh my god how many texts and duplicate emails from the owners about getting in. Checking out and give us a review. No staying again.
2022 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

John

2022 年 9 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Martin

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Non refundable damage charge

Nothing wrong with the room however i had to pay an additional mandatory charge of £12.50 for an non refundable damage waver prior to check in which I was not made aware of prior to booking. Most hotels I have been too put a charge agaist your card which is refunded on check out but not this hotel. This additional charge needs to be reflected in the price when booking
2022 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Unimpressed

Awful, firstly i couldn't get into my room and there is no reception you are sent codes to enter, it didn't work, it took over an hour before someone responded to my messages and answered the phone. It was then dealt with promptly and i was moved to another room. In my room there was a dirty towel hanging in the bathroom, the toilet couldn't fill it was running all night, very annoying and then my kettle didnt work.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Dawn

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度

Nice hotel, great location

We booked this hotel for gnr, the location is brilliant, buses run past front of hotel, 5 min walk to metro, plenty of shops and bars close by ,city centre close by, 15 min walk. limited parking on site if available.the coded entries are good, never saw a staff member, all pleasantly decorated throughout, our room was on 4th floor, nice and cosy, well equiped with iron and board, hairdryer, tv. Kettle with tea and coffee.Even complimentary toiletries. Bathroom was a wet room, plug hole was full of clumps of hair and toilet seat lid was broken at hinges. And the tv got no reception.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Christine

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス

Weekend jaunt.

It served its purpose but I wouldn't stay again. On site parking was a bonus. Bed not very comfortable and creaked! Sheets too small for the bed. 2 lights bulbs out. No teaspoons to make tea. No glass in the bathroom. Little things but inconvenient. Expensive for bed and no breakfast. Still waiting for refund of deposit!
2022 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Karma

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Do not book!

We would never have booked this hotel if it was made clear that it was staff less and also that the hotel was under construction, hassle from the minute we arrived at the property regarding codes to get into the hotel then codes to get into the room! The place was covered in dust due to the construction I have left the hotel very ill due to this as I have sever asthma! The place is very run down outside and inside we didn’t have any large/regular size towel when arriving had to phone 4 different times to get this sorted we got hung up on 3 times! Room was far too hot only a old broken fan to cool the room down will definitely not be back nor will I recommend this either very disappointed & the fact we got a email saying they pay £20 Amazon voucher for 5 star reviews just shows how desperate they are for this
2022 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

P

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

A bit of a moan

No staff available at this hotel - all key codes - but before we were allowed access I had to pay £12.50 as a damage waiver which I am still waiting to have it paid back. I have emailed the hotel but am still waiting ( 3 days ) for a response. It would have been nice to know when we booked that this was going to happen when we booked. The stay itself was just OK. Finding a bag of laundry in the room was a surprise but there was nobody to hand it to so we left in what used to be reception. Banging doors throughout Friday night didn't help in getting a nights sleep. How this ' hotel ' could resolve any real problems with noisy guests or other issues I have no idea. It wasn't a disaster but we would never consider staying there again.
2022 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sue

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not what is seems Jesmonds worst accommodation

This is not a hotel it is rooms via unknown bandb operator no reception no food had to pay an insurance premium and have ID verification this was not good and won't be going again and if this is the way forward for hotel stays won't be going anywhere like this and will use known hotel chains like Travelodge or Premier Inns which have excellent friendly service. This type of accommodation is no good for anyone without technology.
2022 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

David

2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

matthew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
I stayed here last year and it was excellent ,this year it has gone staff less and it was not the best ,no milk in the room for re and coffee and the old dining area is now just a storage for equipment ,I was greeted by a security guard eating a keebab when I arrived ! Change from September to July is not good ,it’s a shame as it was amazing last year
2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Samuel

2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ian

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
First time using this property and 'Luke Stays'. There are no staff at this property it is all\done by entry codes. On arrival there were no spaces left in the rear car park even though I was told there would be parking. The whole area is permit parking so trying to find a place to park is really quite difficult. Not what you need after a 100 mile drive and at 9.00 pm. Trying to enter the building from the car park (to drop the bags off) there was an unusual coded door lock that was not included in the pre visit video's. Entry by the code pad at the front door was okay and the code given was as notified in pre visit information. However, we could not find the key box that contained our key to the room. The room lock was not part of pre visit information and we were looking for a key lock that actually wasn't there. After nearly half an hour and in a fit of despair my partner found there was a key pad on the room door (it was really quite difficult to make the numbers appear - it already must be suffering from use). After several attempts as the touch pad didn't always recognise the touch, we gained access. The rooms were tiny; there was dust behind the bathroom door (clearly never been cleaned with bathroom door shut); the room was very hot - even with window wide open; bed was two singles pushed together and really quite uncomfortable. I particularly object to the paperwork to be completed in advance and the hided cost of the damage waver. Iwill avoid in future.
2022 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jenni

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
We didn't have a good experience with this property. When I booked I chose it as it had breakfast & good reviews. We found out a couple of days before the stay that it had changed ownership and was now 'staffless'. I only discovered there was no breakfast after phoning up when I got no reply to my message about dietary requirements. I was also faced with an extra £13 nonrefundable damage waiver fee before they'd release the check in codes. On the listing it said there was a refundable security deposit. They hadn't changed their Expedia listing at all. I am still waiting for the return call I was promised regarding a partial refund due to booking a service that wasn't provided and facing extra fees not agreed at booking. The room itself was very small, very tired looking, extremely hot & needing some tlc. Someone had clearly painted the ceiling at some point as there were flecks of white paint over the headboard, wall paper etc and the file telling us about all the non existing breakfast and room service was filled with flakes of dry paint. There was no toilet roll in the room. We messaged the owners (all communications were via WhatsApp) and they said they'd sort it. An hour later they called with the room code for an adjacent room so we could take their toilet roll. The bathroom is a wet room style so after showering you spend the rest of the night stepping into a puddle everytime you go to the toilet. The cleaner obviously never cleans behind the bathroom door either...
2022 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Claudia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It’s was fine bed wasn’t very comfortable could do with more toilet roll
2022 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jennifer

Do not book!

We arrived and could not gain access to the hotel.The door was boarded up and the hotel was empty.Having spoken to staff at the neighbouring hotel, we were not the first people that day that had the same issue.Seemingly the hotel had been having issues with staff.i am awaiting a response and a refund.Do not book this hotel!!!!
2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Emily

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rebecca

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Julie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel we booked did not recognise our reservation

We never checked in as we were unable to We rang several times and the system did not recognise our confirmation code We also tried chat bot and it stated it could not help but would find someone who could We waited over an hour and never heard anything so we drove back home to Nottingham
2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Peter

2022 年 4 月に 1 泊滞在