Rooms that we were given was dirty no towels no so
James
2019 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Richard
2019 年 1 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス
Richard
2019 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Jimmie、USA
2018 年 11 月 7 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Staff are nice and helpful. The air conditioner wasn't strong enough so they brought me a fan which they did promptly. The room didn't have towels, which I found out after I took a shower. The staff in general are very nice and I feel like it's a solid hotel but they need to double check things like towels and so forth.
Jimmie
2018 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Michael
2018 年 11 月 4 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Poor
Old hotel very poorly maintain, in the rooms are very poorly kept air conditioning doesn’t work well if the hot at all
Michael
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Brandon
2018 年 11 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス
The service was great, however there were gnats everywhere in the room upon arrival.
Brandon
2018 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jan Arild
2018 年 10 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jan Arild
2018 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 10 月 23 日
宿泊されたお客様
2018 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 10 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Chris
2018 年 10 月 11 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Chris
2018 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 17 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very tired rooms
Tired room, small toilet from children’s kindergarten, hard to use
Difficult shower process to get water flowing
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Edward W
2018 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Good airport pick up
Has improved...but need little more improvment in rooms
Edward W
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Bob、Manila
2018 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
This is a good budget hotel centrally located with a great staff.
Bob
2018 年 9 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mark
2018 年 9 月 5 日
Stranded
We flew into Manila Airport at 03.15am. Prior to our arrival i had emailed the hotel our arrival time to avail ourselves of their airport transfer service. I received a reply confirming a representative will meet us at Bay 14 and bring us to the hotel.
We rang the hotel about 4am only to be told that the hotel does not pick up in early morning! We told them of their email confirming pick up and said we are waiting as arranged previously. The girl said ok. Further call was made at 05.30am to hotel. The girl said " we thought you will get a taxi". We said "No we are still waiting as arranged". We rang again at 6am to be told the driver has been here twice already. This was not true. We had been waiting here all the time. About 6.30am the driver came to collect us. He claimed not to have been told of our booking or calls we had made.
Clearly a bad breakdown in communication at hotel reception and between reception and the driver. It was not a good start to the day.
Mark
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Bob、Guam
2018 年 8 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
This is a nice Budget Hotel in the heart of Manila. Near Robinsons Mall and the US Embassy..
Bob
2018 年 8 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Peter
2018 年 8 月 2 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Please don't say here this is the worst hotel ihave ever stayed in i have been to the Philipenes 17 time's and This Is by far the worst hotel i have ever stayed in