施設の正面 (日没後)

パン パシフィック ハノイの口コミ

5 out of 5
パン パシフィック ハノイ
1 Thanh Nien Road, Ba Dinh District, Hanoi

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 849 件の口コミ中 458 件が非常に良い" "
評価 8 - 849 件の口コミ中 295 件が良い" "
評価 6 - 849 件の口コミ中 65 件が普通" "
評価 4 - 849 件の口コミ中 21 件が不満" "
評価 2 - 849 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

shigeto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroko

2023 年 10 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

KEISUKE

良かった点 : 清潔度
2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ASAMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
24時間のサークルkが近く便利。 スタッフもみんな親切。 レイクビューの部屋も良かった。
2022 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
Dear Asami,Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi and taking the time to share your effortless stay with us.It has been my pleasure to learn that you have enjoyed many aspects of your stay with us from the convenient location, the magnificent vista to the Westlake, to the attentiveness of our all associates. My team and I appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another memorable trip in the near future.Yours sincerely,Christoph StrahmGeneral ManagerPan Pacific Hanoi

6/10 (普通)

takahisa

良かった点 : 設備とサービス
クラブラウンジ良かった
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
Dear Takahisa,Thank you so much for taking the time to share your pleasant experience at Pan Pacific Hanoi!It has been my pleasure to learn that the attentive and dedicated service at the Pacific Club has made such a dear impression on you.We all look forward to welcoming you back for another memorable trip in the near future.Yours sincerely,Christoph StrahmGeneral ManagerPan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

TADAMICHI

2022 年 6 月に 1 泊滞在
Kurt Wehingerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 1 日)
Dear TADAMICHI, Thank you so much for your rating. We are looking forward to welcoming you back soon! Sincerely, Kurt Wehinger General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールやジムを使う時鍵だけ渡されたが、初めての時はもう少し丁寧に説明をしていただきたい。
2020 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
一部の照明に不具合が有ったが、短期の為修理依頼をしていない。電球切れ、配線不具合はしっかり点検して置いて欲しい。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to share your comments. I am so sorry to hear that your room experience was less than perfect. Your feedback is very important to us as only through the lens of customer we are able to critique and further improve quality of our service and facility. We hope to have opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語スタッフもすぐに呼んで頂けましたし、コンシェルジュさんも私たちの希望を聞いてよく動いてくれました。 とても良いホテルだと思います。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing Pan Pacific Hanoi and sharing your comments. We hope that we will have the opportunity to continue and still impress you on your return. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing Pan Pacific Hanoi and taking the time to complete our guest questionnaire. We hope that we will have the opportunity to continue and still impress you on your return. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

畑、ジャパン

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
レストランの朝食メニューが少なく一流ホテルとは思えない。また、通訳の人の数も少なく、コミュニケーションをとるのに、時間を取った。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing Pan Pacific Hanoi and sharing your comments. We hope that we will have the opportunity to continue and still impress you on your return. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋や眺めなどまずます。朝食もおいしかったがもっと温かければと思った。都会の中だが近所にあまりめぼしいレストランはなさそう。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Cozy, Thank you so much for taking the time to share your comments. We are looking forward to another opportunity of welcoming you again. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. We are looking forward to having you again soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感のある綺麗なホテルで、湖を見渡せる窓からの景色が良く、とても気に入った。(スタジオスイートに宿泊) 交通量の多い交差点の前という立地のため、バルコニーがある部屋からは外のクラクション音が少し気になった。 クラブラウンジが利用できるプランだったので、そこでの美味しいスイーツやお惣菜、ワインやコーヒーなどを存分に楽しんだ。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Valued Guest, We would like to thank you for choosing to stay with Pan Pacific Hanoi during your recent visit to Hanoi and for sharing your appreciation with us. We are delighted to learn that you enjoyed the beautiful view of the lake and the Pacific Club Lounge. However, we are sorry for any disturbance caused due to the noise from the street during your stay. It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again soon to Pan Pacific Hanoi. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay and for giving us a perfect rating. Looking forward to welcoming you back very soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
セクリティーと景色は最高だと思います!
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your great review. We are very happy to hear your compliments about the security and the scenery of our hotel. We look forward to having another chance of welcoming you back. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗でよかった 食べ物も美味しかった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review after the stay with us. We are so glad to read that we could exceed your expectations. We would be more than happy to have you with us soon again! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

masa、sapporo

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは非常によく、二つの湖(池)側にしてくれた。16階の端に近い、屋上テラスのある部屋でした(お隣の端部はスイートでしょう)。ノイバイ空港からも30分ほどで近く、帰路はフラットレート(33万ドン)でホテルのコンシェルジェに依頼してもらいました。タクシーのドライバーがメーターで精算しようとしたのですが、丁寧に伝えたところフラットで対応してくれました。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear masa, Thank you so much for taking the time to share your comments. We are looking forward to another opportunity of welcoming you again. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
サービスがとても良い。スタッフはみな親切で気が効く方ばかりだった、快適に滞在できました。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to share your comments. I am so happy to learn that you have thoroughly enjoyed your stay, and forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

Shingo、日本 大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベルボーイの方が入口の前から部屋までスーツケースを運んでくれたのは本当に感動的でした。 受付の方も丁寧に対応してくれました。 帰る際、タクシーを呼んでくれて、行き先も伝えてくれたので本当に助かりました。 日本人のスタッフはお会いしませんでしたが、初めての方でも安心して宿泊できるホテルだと思います。 本当に悪いところが一つもありませんでした。 次回ハノイへ渡航する際も利用させて頂きたいと思います。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Shingo, Thank you so much for choosing Pan Pacific Hanoi and taking the time to complete our guest questionnaire. We hope that we will have the opportunity to continue and still impress you on your return. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear Valued guest, Thank you so much for your rating. Hopefully we will have the opportunity to welcome you back soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスが値段に釣り合っていない。 五つ星ホテルとは言えない。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share with us your latest experience at Pan Pacific Hanoi. We regret to hear that your stay was not up to expectation, please accept our sincere apology. We very much appreciate if you could communicate us more details about your stay, therefore we can spot out the area of improvement, and to undertake the necessary actions and always improve the quality of our service. We are looking forward to hearing from you soon! Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

TORU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
VIP気分満喫
2部屋を申し込んだだけなのに、チェックインからVIP扱いでした。 各階の(下2桁)36号室を予約することをお薦めします。 2階の中華レストランはお安くて、味は最高です。 これから毎年ここに遊びに行くことにしました。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Toru san, Thank you for giving us a perfect rating. We are so glad to read that we could exceed your expectations. We would be more than happy to have you with us soon again! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share with us your latest experience at Pan Pacific Hanoi. We regret to hear that your stay was not up to expectation, please accept our sincere apology. We very much appreciate if you could communicate us more details about your stay, therefore we can spot out the area of improvement, and to undertake the necessary actions and always improve the quality of our service. We are looking forward to hearing from you soon! Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review. We are looking forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate us! We look forward to seeing you soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2泊3日であったため、時間不足であり,施設を十分に活用できなかった。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay and for sharing with us your review. We hope that on your next visit to Hanoi, you will have opportunities to stay longer with us to experience more our services and facilities. Looking forward to welcoming you back. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating. We are so glad to read that we could exceed your expectations. We would be more than happy to have you with us soon again! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

m.nakano

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応が良かった。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear m.nakano, We would like to thank you for choosing to stay with Pan Pacific Hanoi during your recent visit to the city and for sharing your appreciation with us. Your comments on the service provided by our staff are most gratifying and will be shared with the whole team. It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again soon to Pan Pacific Hanoi. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブレベルの部屋がおすすめです
シティビューの部屋を予約していたのですが、レイクビューの部屋に通してもらえて、部屋からの景色も、とても楽しめて、満足でした。周辺エリアは、観光中心地からは少し外れていますが、その分静かで、それでいて、おしゃれなカフェやレストランも徒歩圏内にあり、リラックスできる雰囲気です。 クラブラウンジのフードやドリンクは普通ですが、ラウンジからの眺めがよく、ゆったりした造りなので、くつろぐことができました。一階のレストランは、朝、混雑しているし、景色も楽しめないので、ラウンジの価値は、かなりあると思います。 他の人も、書いていましたが、アイロンがけを頼んだ服は、こちらからリマインドするまで、忘れられていたのか?返してもらえませんでした。アイロンがけや、洗濯を頼んだ場合は、注意してください。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YJ

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
高級感のある内装で、水回りも清潔。落ち着いたインテリアでゆっくりと休めましたが、とくに個性はなく外資らしいホテル。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear YJ, Thank you very much for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay in Hanoi and for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to the hotel not so distant future. Yours sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋からの眺めが最高でした。また、スタッフの対応がとても良く、とても気持ちよく過ごすことができました。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your great feedback. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Sincerely, Andrew Kim General Manger Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

アオ、日本

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レストランの中華が、美味しいです。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear アオ, Thank you so much for staying with us and taking the time to share your feedback. I am happy to hear that you especially loved the food here. We are looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

6/10 (普通)

Kazuhiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食
朝食とチェックインに難有り
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Kazuhiro, Thank you for taking the time to share with us your review. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. However, in a continuous hunt for improvement, we really concerned about the difficulties you have experienced at breakfast and check-in during your stay. Please spend a few minutes to communicate us for more details as it is only through the lens of our customer are we able to critique and further improve the overall operation of our property. We are looking forward to hearing from you soon! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Andrewからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your feedback. We are looking forward to welcoming you again soon! Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

YUKIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
眺望とベッドが素晴らしいホテル
スタジオスイートルームに、家族4人で一泊した。 ソファーベッドタイプのエキストラベッドが今ひとつだったが、キングベッドの方は、記憶にある中では一番の寝心地だった。 シャワーブースとバスタブが別れており、大きなバスタブにゆっくり浸かることができた。 夕食はレイクビューが美しいルーフトップ「サミットバー」にて。料理はしっかり量もあり美味しかった。 翌朝食は1階レストラン「パシフィカ」にて。和洋食が揃い満足できた。 チェックアウト後、2階の中国レストラン「ミン」にて昼食。ランチブュッフェスタイルでお腹いっぱい食べた。海老系の点心が美味しかった。 眺望、ジム・プール設備、室内設備、スタッフ対応どれも素晴らしかった。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
広々して快適
ロケーションがよく。 フィットネスジムやプールが広く快適でした。 洗面所やバスタブの流れが良くなかった。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay and for sharing with us your review. We were pleased to read that you liked the hotel location and the Fitness Centre. However, we were sorry to hear there was an issue with the drainage of bathroom and bathtub. Please rest assured we have addressed this with the Director of Engineering to ensure we improve on this. Thank you again for your feedback and it will be our pleasure to welcome you back to the hotel in the near future. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
5つ星にふさわしいと思いました。ありがとうございました。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your great review. We are very happy to hear your compliments about the hotel. We look forward to having another chance of welcoming you back. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
暖房が効かなくて、チェックしていただきました。と、同時にヒーターも運んでくださいました。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your comments. We hope to have another opportunity of welcoming you again. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
湖の眺めがよくて、ベッドも快適
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to share your comments. We are looking forward to another opportunity of welcoming you again soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
交通量の多い交差点に有る高級ホテル
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your perfect rating. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
頼んだ洗濯物が返って来なかった
特典の一つである二枚無料の洗濯物のプレスが部屋に戻ってこなかった。どの国の5つ星ホテルでも、洗濯物が仕上がったらゲストの部屋に戻されているのが常識。ベッドの上やクローゼットに吊るされて戻っている。 実は旧ホテルの時も洗濯物の戻しを忘れられていて、チェックアウトの際に告げたら、慌ててスタッフが持ってきたことを記憶している。 今回はチェックアウトを急いでいて、私も洗濯物のことを失念していたため、取り戻せないまま次の国へ経ってしまった。翌日メールでその旨を伝えたら、「お金を払って貰えれば日本に送る」との返事があったが、そもそもホテルスタッフの怠慢と責任者の管理不足なのだから、ホテルサイドの責任で速やかに返して貰いたい。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to share your comments. I regret to hear that your experience this time did not mark good impressions and feelings on you. While I wish you had a better experience, may I take this opportunity to inform you that unless the laundry is sent before 10.00 am, it will be returned before 21.00 the next day. As this laundry is part of your benefits, it was not posted to your room and we could not remind you upon check out. Hence, the laundry was considered as forgotten belongings and kept in our Lost and Found. Since the laundry was requested to send to Japan, we have contacted a dedicated shipping company on your behalf and indeed the shipping fee was quite high. We finally paid for that courier service as gesture of goodwill, and I hope you understand that we have done our best to assist our guests. Thank you for your understanding. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

MASAHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
余裕を持って行動出来る方におすすめ
室内は広く解放感があり快適に過ごせました。スタッフの対応もとても良くハノイでの滞在時にはお勧めします。旧市街からは離れている事だけが少し不便です。道が混むので時間がかかる事を考えて計画されるといいと思います。隣接のロッテマートもいいです。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 26 日)
Dear MASAHIKO, Thank you so much for sharing your review. We look forward to another opportunity of welcoming you back. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
夜は少し部屋が寒かったので、もう一枚布団があったら良かったです。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 31 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for choosing Pan Pacific Hanoi and taking the time to share your feedback. We hope that we will have the opportunity to continue and still impress you on your return. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ビジネスでの利用でしたが、到着→チェックイン・滞在→チェックアウトまで対応に不満・不足はなし。 レストラン利用は朝食ブッフェのみだが、満足できるものであった。 設備類の若干の古さは否めないが、従業員の応対や雰囲気はトップクラスと感じた。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us after your recent stay. I am equally glad to hear that you enjoyed your experience and received great service. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

Siro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Andrew Kimからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Siro, Thank you very much for your feedback. We are looking forward to welcoming you soon again to our Pan Pacific Hanoi. Sincerely, Andrew Kim General Manager Pan Pacific Hanoi

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Pan Pacific Hanoi からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Sir/Madame, We are very sorry that your experience was less than perfect. Please allow me to reiterate my sincere apologies for all the inconvenience you have been through. You may count on our team’s commitment to provide nothing else that the best possible service and facilities to you and our guests moving forward. I hope that this will not alter your trust in our hotel and you grant us a renewed opportunity to welcome you back. Sincerely, Richard Tan General Manager Pan Pacific Hanoi

10/10 (非常に良い)

YUJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Pan Pacific Hanoi からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 29 日)
Dear Sir/ Madame, Thank you for your rating. We are glad to know that you enjoyed your stay at Pan Pacific Hanoi. We hope to welcome you back soon. Sincerely Yours, Richard Tan General Manager

10/10 (非常に良い)

miura、ichiharashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
あちこち泊まった中でもここはかなり快適なホテルだと思います。個人的にはバスとシャワールームの作りがとてもよいと思いました。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Pan Pacific Hanoi からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 17 日)
Dear Sir/ Madame, Thank you for your kind words after your recent stay at our Pan Pacific Hanoi. Your invaluable comments are very important to us as they allow us to maintain the high standards of quality and service We would be more than happy to welcome you to our hotel soon again! Sincerely, Richard Tan General Manager