This hotel doesn't even deserve 3 stars. It doesn't really smell good, the sheets and pillows are dirty. The rooms smell really bad, however the reception staff are friendly. I do not recommend this establishment. I was in a hurry to leave him.
elimane
2024 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Gouri
出張
2023 年 12 月 29 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
smelling too much
smelling too much
Gouri
2023 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Harsha
2023 年 12 月 8 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Harsha
2023 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Babu
2023 年 10 月 26 日
Babu
2023 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
youlrhee
家族旅行
2023 年 10 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
youlrhee
2023 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Claudia
2023 年 9 月 6 日
Claudia
2023 年 9 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Prasanna
家族旅行
2023 年 8 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am writing to express my extreme disappointment and concern regarding the condition of my room, in your 4-star establishment. The lack of cleanliness and ventilation has created an environment that is not only uncomfortable but also potentially hazardous to health, particularly considering the current global health situation.
The room's uncleanliness is evident, with dirt, grime, and dust present throughout. Equally concerning is the lack of proper ventilation, leading to stagnant and uncomfortable air quality. This compromises both comfort and safety, potentially facilitating the spread of infections.
I implore you to take immediate action to address these issues. A thorough cleaning and improvement of ventilation are essential. The well-being of your guests is at stake, and I urge your team to prioritize their health and safety.
I will strongly not recommend this hotel to any new customers.
Prasanna
2023 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
prasanna
グループ旅行
2023 年 6 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
prasanna
2023 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jagdish
出張
2023 年 5 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jagdish
2023 年 5 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Haritabh
2023 年 3 月 13 日
Haritabh
2023 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
ajeetha
家族旅行
2022 年 8 月 7 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Disappointed
ajeetha
2022 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Narendra、PLANO
家族旅行
2022 年 7 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Showers don't drain; beds smell like vomit and alcohol, narrow bathrooms, tasteless food and I can keep going on...
Narendra
2022 年 7 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ashok
2022 年 7 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ashok
2022 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 12 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing stay
宿泊されたお客様
2021 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
RAVINDRANATH
出張
2019 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RAVINDRANATH
2019 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 13 日
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Seenivasan
2019 年 12 月 6 日
Seenivasan
2019 年 11 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Rohan
2019 年 9 月 26 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Rooms specifically Bathrooms are not maintained very well. No Hot Water in early morning.
Rohan
2019 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Aafaq
2019 年 8 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Low Maintained Propoerty
Hotel is well constructed but proper maintenance is missing.