rude behaviour. no responsibility towards customers importance
宿泊されたお客様
2021 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2021 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2021 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sambhav
2021 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sambhav
2021 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 1 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The behavior of the management is extremely bad. We have a train to catch at 7.28am we tried to check out on 7.00am. The management kept us waiting and started arguing for booking room from expedia. And for next time they told us to do bookkng from other site. In bathroom some taps were broken. And the room is not much clean and given with dirty small blanket not enough for two people.
宿泊されたお客様
2021 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Arnab、Kolkata
グループ旅行
2020 年 9 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property. Excellent Bar & Restaurant . Loved the stay
Arnab
2020 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 11 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It would be nice if you speed up your check in and check out processes. You should know the rates agreed and not get into a chat with the customer. At the moment, my credit card has been debited twice. I have to watch out for its reversal