Das war ein richtig guter Aufenthalt. Alle Wünsche wurden einem erfüllt. Top Personal. Super Lage. Hervorragendes Essen. Super Swimming Pool für die Kinder.
Stefan
2025 年 2 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
lars
グループ旅行
2025 年 2 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Professional high standard
Only thing that needs to be upgraded is their old internet system
lars
2025 年 2 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Vira
2024 年 4 月 9 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Vira
2024 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sarina
2023 年 12 月 17 日
Sarina
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Katharina
2023 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Arosa Kulm
Sehr freundliches Personal. Immer zuvorkommend. Sehr sauber. Das Frühstücksbuffet ist klasse. Wenn ich in Arosa bin werde ich nur noch dort nächtigen
Katharina
2023 年 1 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Philippe und Britta
2022 年 3 月 21 日
Philippe und Britta
2022 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marianne
2022 年 3 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Marianne
2022 年 2 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Alexander、London
家族旅行
2022 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a fantastic time at Arosa Kulm and enjoyed the great friendly service.
Alexander
2022 年 2 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Neff
2022 年 2 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Neff
2022 年 1 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jürg、Effingen
2022 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Jürg
2022 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tamara
2021 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Das Kulm ist ein super Berghotel, hervorzuheben sind insbesondere die tollen Behandlungen im Spa.
Tamara
2021 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
ELGIN HERO
カップルで旅行
2021 年 12 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff are friendly and helpful, the hotel has a nice, cozy lobby. The hotel is near the ski rental and lift.
ELGIN HERO
2021 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Per
家族旅行
2021 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely winter wonderland
Fantastic place and we had a wonderful stay!
Per
2020 年 12 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張, カップルで旅行
2021 年 4 月 17 日
良かった点 : 清潔度
Das Frühstück war sehr gut! Die Zimmer sollten renoviert werden. Die Matratze war u.a. total durchgelegen.
Der „runde“ Geburtstag, den ich hatte, wurde vom Hotel/Personal komplett ignoriert.....
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Marco
2021 年 4 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Marco
2021 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2021 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2021 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2021 年 3 月 1 日
宿泊されたお客様
2021 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Amine
家族旅行
2021 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amine
2021 年 2 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2021 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Sehr freundliche Leute. Dank der Freundlichkeit, werden viele Mängel im Service kompensiert. Doch diese sind für das Preisniveau nicht akzeptabel und sollte schnellstmöglichst behoben werden. Zu viele falsche Gerichte und Getränke , falscher Zeitpunkt des Weins, vergessene Bestellungen und somit enorme Wartezeiten, falsche Rechnungen. Die Häufigkeit ist viel zu hoch und hinterlässt trotz aller Freundlichkeit einen mittelmäßigen Eindruck, auch wenn sich das Personal immer wieder sehr nett entschuldigt hat.
宿泊されたお客様
2020 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Krzysztof
家族旅行
2020 年 12 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Krzysztof
2020 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Peter
家族旅行
2020 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic hotel in Arosa
Second time we visited the hotel and at least as good as last year. Tip top family vacation. Everything superb from arrival to departure. I was there with three kids and we loved every second of it. Highly recommended for a family ski trip!
Peter
2020 年 2 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Gareth
2020 年 2 月 21 日
気になった点 : スタッフとサービス
Cancelled my reservation and refused to refund
We booked a double room with balcony at the Arosa Kulm at a cost of over $800 per night - we pre-paid for the room in full. We chose the hotel because a group of friends had agreed to stay at the hotel and ski in Arosa for the weekend. We also chose the hotel because we have a 3 month old daughter and the facilities for children looked great - including a child's spa.
Thus we were exceptionally disappointed to receive an email from the Arosa Kulm while driving to the resort to inform us that they had cancelled our reservation and moved us to another hotel. The second hotel was not a 5 star hotel and more importantly it meant we would not be staying in the same location as the friends we were travelling with.
Considering that they had cancelled our booking without prior approval from me I asked for a refund instead. I was informed that my room reservation was non-refundable and that there was nothing I could do. I found this a completely unacceptable response.
Whilst I did not end up staying at the hotel my impression of the staff was that they were very arrogant and service quality was not at the level I would expect from a hotel in the price category.
We did join our friends to eat there on the Saturday night (in their family Italian restaurant) and whilst the food was good the decor of the restaurant felt very dated.
I would not book with this hotel again as I would have no confidence that my reservation would be honored.
Gareth
2020 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 1 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Schade waren die Betten mit nur 90cm für ein 5-Sterne Hotel sehr schmal