「Nemt med parkering og indtjekning. Dog ærgerligt at vores lejlighed var blevet dobbeltbooket, så vi måtte rykke over i en mindre lejlighed, hvor der ikke var en seng til os alle tre. Vi blev tilbudt at få morgenmaden uden beregning, så alt ok.」
「Nemt med parkering og indtjekning. Dog ærgerligt at vores lejlighed var blevet dobbeltbooket, så vi måtte rykke over i en mindre lejlighed, hvor der ikke var en seng til os alle tre. Vi blev tilbudt at få morgenmaden uden beregning, så alt ok.」
Mathilde