Super Küche, Top-Speise-Auswahl. Alles sehr lecker und frisch. Gute und relativ saubere Zimmer.
Teo
2020 年 8 月に 5 泊滞在
4/10 (不満)
Andrew
2019 年 8 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Andrew
2019 年 8 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
De skulle skamme sig
Ubehagelig personale
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Markus
2019 年 6 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Markus
2019 年 6 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 22 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel with a staff stealing from guests.
Hotel Tia Maria is mostly for your organised guests which is fine. Very nice and helpful reception stuff. The hotel has its best time gone but it is still decent place to stay. Good breakfast. Better then expected. We had few small issues which didn’t affect our stay however one major thing happened which ruined completely our perception of Tia Maria.
Small bits were - a leak behind a toilet every time you flashed it, towels with a massive holes in it (mind you all towels were bright white and washed - just some pretty old).
We only slept there one night. Once we check out and moved to the next destination my friend noticed that £100 and 200BGN were missing from her purse. We only left a room that day for two hours to go to the beach and staff were clearly aware where we gone and how long for as we told a cleaner lady. It is sad to know that some of Tia Maria employers take advantage and steal from guests. So if you decide to stay there watch out. You a safe or don’t leave anything valuable in your room.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Alina
2019 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alina
2019 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 6 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice Hotel! Friendly staff, delicious breakfast, modern room with fridge and balcony.
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
OLGA
2018 年 9 月 20 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
OLGA
2018 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Toni
2018 年 9 月 3 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Hintansa tuntuinen hotelli
- Siivous hotellilla oli kehnosti järjestetty. Siivoojat eivät tunteneet koputtamista ennen huoneeseen tulemista ja se oli hyvin hajanaista. Huonettamme ei siivottu käytännössä kuin kerran viikon aikana.
- Hotellin allasalue oli todella pieni mitoitettuna sen kokoon.
- Äänieristystä huoneissa ei käytännössä ollut.
- Aamupala olisi voinut olla runsaampi.
- Hotellin Wifi yhdisti muttei toiminut.
+ Hyvää hotellissa oli todella halpa hinta ja englantia puhuvan henkilökunnan ystävällisyys.
Toni
2018 年 8 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
PP、London
2018 年 8 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible experience
the hotel itself if not bad, but the reception management is terrible. When I arrived my room was given to someone else and i was supposed to be moved to `better` hotel, which was terrible. After i refused to stay there the reception manager has promised to reimburse my first night but didn`t do it. Next day i was given a room in the lux part of the hotel - which is very basic and my room was on the first floor on the busy main road of Sunny beach where was very noisy. My neighbors were drunk every night as disturbing me as well.