パートナーサイトからの口コミ
10/10 (非常に良い)
Ellen
2026 年 3 月 22 日
Prachtige locatie
Prachtige locatie aan zee met om de hoek de restaurantjes.
Inmiddels voor de 3e keer hier geweest. Ook altijd leuk om naar Castillio te wandelen. San Luis de Sanabillas is ook prima te belopen.
Het was voor ons met een middenklasse auto niet mogelijk de auto in de parkeergarage te parkeren. Gelukkig is er op straat achter het gebouw voldoende parkeergelegenheid in het voor= en naseizoen, de tijd wanneer wij er zijn.














