Dear KOJI,Thank you for leaving us a review about your recent stay at the Fairmont Makati.We understand the importance of service excellence and guest satisfaction. Therefore, we are saddened to hear that your stay with us was not entirely pleasant. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Please rest assured that your concerns will be forwarded to the appropriate teams so that similar situations can be avoided in the future.Once again, thank you for giving us a review. Your feedback is very important to us in our continuous efforts to deliver service excellence and guest satisfaction. We hope that, despite your less than satisfactory prior stay, we will be able to welcome you back to the Fairmont Makati in the future.Sincerely,Levy ManahanGuest Experience Manager
Communications if all staffs are so grateful.
It was so comfortable staying.
Thank you m.
KOJI
2022 年 11 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Akira
2022 年 5 月 2 日
Akira
2022 年 4 月に 11 泊滞在
Alexandriaからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 30 日)
Dear Mr/Ms. Akira,
We wish to thank you for making Fairmont Makati your home away from home during your visit to the Philippines. We appreciate your time to complete our survey following your stay with us. I would greatly appreciate if you could tell us more about your stay with us. We would love to improve our service to you so that on your next visit to Fairmont Makati hotel, you will have a better and memorable stay with us.
On your next visit, if you need assistance for reservation, you may contact me.
Sincerely,
Alexandria Mallillin
Guest Relations Officer
Dear Mr. Hidenori,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Fairmont Makati. I am sorry that your experience with the pool bar did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Fairmont, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Chelvin Collado
Guest Experience Manager
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the experience you encountered. Kindly share with us in detail your experience so we can appropriately address your concern.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが皆さんよくしてくれました
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 26 日)
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us regarding your most recent stay. It is a delight to learn about your commendation regarding our colleagues. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
現地語、英語が話せないのにスタッフ一同身振り手振りで対応してくれた。スタッフの笑顔も最高だった。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 26 日)
Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Thank you very much for your rating. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 2 日
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Thank you very much for your rating. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全て満足です。
全てが五つ星でした。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Thank you very much for your rating and your positive feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
KAZUNORI
出張
2019 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KAZUNORI
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Thank you very much for your rating. We look forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
毎朝の朝食メニューが、同じものばかりで変わらない。
以前は、そうではなかったと思う。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us. We have taken note of your feedback regarding the breakfast. We will take this into consideration for further improvement of our product and services.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
Thank you very much for your rating and for your positive feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
KyeeboT、山梨県
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 9 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
湯船の栓が故障していたり、水まわりのメンテナンスが出来ていない。
KyeeboT
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear KyeeboT ,
Thank you very much for your rating. We will look into your concern regarding the bathroom fixtures for further improvement of our product and services.
Yours sincerely,
Matthieu Busschaert
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Thank you for your rating. We look forward to welcoming you again soon.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Thank you very much for rating our hotel. We look forward to welcoming you again.
4/10 (不満)
YM
カップルで旅行
2019 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
狭い部屋と道路の騒音
YM
2019 年 8 月に 2 泊滞在
MBからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear YM,
Thank you very much for your rating and your feedback regarding your stay. Hope you can further discuss in detail your comment regarding our rooms so we can address this more properly.
Thank you again for your feedback.
Sincerely,
Matthieu Busschaert
Hotel Manager
Dear S,
Thank you very much for taking the time to share your feedback and for your rating. We hope that we will have another opportunity to welcome you back again in the future.
8/10 (良い)
No
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No comment
No
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Joshua Hernandezからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 28 日)
Dear No,
Thank you for your rating our hotel. We look forward to welcoming you again soon.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 9 日
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Joshua Hernandezからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Thank you very much for your positive rating. We look forward to welcoming you again soon.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目ですが、施設は綺麗に維持されています。従業員の笑顔もよかったです。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Joshua Hernandezからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Thank you very much for rating our hotel. We look forward to the opportunity of welcoming you again soon.
Thank you very much, NORIIE, for taking the time to share your thoughts on Hotels.com following your recent stay at Fairmont Makati. We appreciate your kind compliments!