ロビー

ウォルドーフ・アストリア ビバリー ヒルズの口コミ

5 out of 5
ウォルドーフ・アストリア ビバリー ヒルズ
9850 Wilshire Boulevard, Beverly Hills, CA

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 245 件の口コミ中 199 件が非常に良い" "
評価 8 - 245 件の口コミ中 18 件が良い" "
評価 6 - 245 件の口コミ中 10 件が普通" "
評価 4 - 245 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 245 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.8/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大満足で何も言うことはありません。快適すぎなほてるでした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
Vanessa W.からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Thank you!

10/10 (非常に良い)

Masa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ロサンジェルス観光の拠点として4泊しました。とても清潔で部屋からの景色も良く、スタッフのサービスも素晴らしかったです。uberを使えばハリウッド、サンタモニカへのアクセスも良くて快適でした。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Vanessa W.からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Masa, Thank you for the wonderful review. We're glad to hear that you enjoyed the service from our staff. We hope you return again soon.

2/10 (非常に不満)

mick、東京

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
設備新しい
3マイル以内なら高級車で送迎してくれ快適でした。展望も良く、ビバリーヒルズ全体見渡せ、遠くにハリウッドサインも見えます。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Peter Bowlingからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 7 日)
Dear Mick, Thank you so much for staying with us! We look forward to seeing you again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Damian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alessia

2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Amanda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is so Beautiful and clean. Amazing food. Amazing service. Will definitely stay again.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Johannes

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
lovin it
2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shannon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location! Comfortable beds and beautiful rooms.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

wang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything is so good
2024 年 2 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Mandeep

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
We stayed here for 3 nights. The first 2 nights, we had intermittent sleep because of a loud buzzing noise that would wake us up repeatedly atleast 3 dozen times and the noise would stay on for sometimes 15 minutes. After the first night we let the front desk know and they sent engineers up and they spent 30 minutes trying to fix the noise at 10pm. They said it was fixed, but then an hour later is started again and we didn’t sleep that night either. On the 3rd night they gave us a new room and the manager didn’t once apologize for offer anything for the 2 nights of missed sleep. We are platinum members and have never had service this horrible at a Waldorf property. We usually feel like we are royalty but this property made us feel like we were staying at a Best Western. The front desk does not pick up the phone either. The phone would ring for 5-6 minutes plus with no success. The iPad in the room didn’t work either which is where the in room menu is. It’s a long list of issues for a 5 star property. It’s unfortunate.
2024 年 2 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Nichole

2024 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Nichole

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I have stayed at this hotel routinely since it opened about ten years ago. I will never stay here again. I had issues before I arrived. During previous stays we got a suite with a rollaway. Then suddenly due to fire codes we can no longer have a rollaway in a suite, so during this trip we get a double queen room and request a rollaway as advertised as being available when we prepaid on Expedia. I message the hotel the day of our arrival and suddenly we cannot have a rollaway in a double queen due to fire safety but we can have it in the suite we were previously told we could not. Mind you all of these conversations are saved in the app chat with the hotel over the years. We arrive and pay the incidental fee for the two nights. The next day capital 1 is notifying me Waldorf is attempting to charge my card, I then get a text from woman Victoria stating I needed to pay another incidental fee for 400. Mind you we already had paid. We ordered room service and did not receive what we ordered. It took almost an hour for my son to receive the corrected order. I have never in my life received since sub par service, especially for what we paid. I don’t want an apology from this hotel and I certainly don’t want a generic response from this hotel asking me to call or email them about what happened. If the hotel and property manager Maykel are truly remorseful about what happened then refund us for our stay. This was by far and honestly the worst birthday trip I have experienced.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

JESUS L

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
El peor hotel de Beverly Hills
Fue una pésima experiencia, tenía pensado estar 7 días y solo me quedé 2, el hotel me hizo un hold excesivo, al momento de llegar y cuando pagué el total de la estancia, lo hice con otra tarjeta, después de irme me hicieron un cargo de 300% (9,000 dls mas) de lo que fué mi estancia. Hable para reclamar y su respuesta fue (nuestro sistema es de los noventas) es un abuso, después de 13 días aún no liberan el hold de la primer tarjeta que no se uso ni un centavo.
2023 年 12 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Leora

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Siddhartha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is a good property with good amenities and no doubt a quality 5 star hotel. The problem is that when I was staying there this time there was a hotel workers strike. So the quality of service and housekeeping were well below par. For half of my stay there hotel staff picketing outside the hotel and each time I entered and left the picketers were yelling at me for crossing the picket line during the strike. The hotel did nothing to compensate me for this extreme inconvenience. At 7 am there were pickets using horns and drums that would wake me up and they would aggressively picket at the hotel entrance for 5 straight days from 7AM to 9 PM. Hotel management did nothing to compensate. I paid a lot of money for my hotel room and I am troubled that management is not fairly sharing that money with the staff. If the hotel had informed me of the strike in advance I would have gladly cancelled and stayed at any hotel without labor issues. Half of trip was ruined and hotel charged me full price, like strike inconvenience never happened.
2023 年 7 月に 14 泊滞在

6/10 (普通)

K

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JOHN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Outstanding property!
This is a great hotel if it fits your budget because it is very pricey. The service we received was superior and the staff met all expectations. Highly recommend!
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Macy、Burlingame

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel
2023 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Antonio

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
El manager del front desk de nombre Moiz no tiene vocación de servicio fue muy descortés por decir lo menos. Muy rudo diría yo , por otro lado no es posible que un hotel en el que pague 11,500 dólares no cuente con una ducha apropiada la presión de esta era insuficiente muy baja imposible tomar una buena ducha
2023 年 6 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best hotel in LA
2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

selim、Barrington

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Outstanding hotel. I would stay there again
2023 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

stephen

2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael、Columbus

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Such an elegant stay. Staff was amazing and the rooms were exquisite.
2023 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

VALERIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely gorgeous property and truly accommodating/awesome personnel at every level of staffing. I felt SPECIAL every day and in every way. Most memorable birthday getaway ever!
2023 年 3 月に 3 泊滞在
In House Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 10 日)
Greetings Ms. Bernard,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us during your birthday getaway and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 (非常に良い)

Shirley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
In House Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 10 日)
Greetings Ms. Xing,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 (非常に良い)

Michele

2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

JEN-MIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything is very good except the quality of the mattress.
2023 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nicholas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place

10/10 (非常に良い)

Adeeb Zuheir

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente servicio y atención

10/10 (非常に良い)

Norvan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing

10/10 (非常に良い)

Mauricio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente hotel , muy bien ubicado y gran servicio
2022 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Georgia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
First class experience!
This hotel is first class all the way! Expensive but worth it for a special occasion. Most beautiful place we have ever stayed. We even got a ride in the WA white Rolls Royce to our nearby event. Out of the ordinary service. Friendly staff. Thrilled with the experience!
2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hans-christian bodker

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
-
2022 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Netisha

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel exceeded my expectations. Amazing helpful staff. Great food at both restaurants. Really enjoyed my stay there and will definitely recommend and return!
2022 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abrahem

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best hotel
Best hotel period.
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MICHAEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing service and facilities
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vahid

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Angus

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nick

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was excellent about this property!
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ling

2022 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Marc

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sarabmeet、Clovis

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It was great
2022 年 7 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

JEFF

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Dirty and very poor condition carpet. Didn’t clean up the room until called two times and after we finished the dinner and still hadn’t completed the cleaning. We had to wait in the lobby for another 30 minutes. Food tasted very poor. I spent $3900 for two days but didn’t get the services and a cleaned carpets we expected. This hotel is not worth for the money, it should be $150 per day and 4 star only. Definitely is not a 5 star hotel.
2022 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Shu Chi

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hair in bathtub, take forever to have the bell boy pick up luggage. Calls the room even when given specific instructions with privacy sign on in the room not to disturb when package arrive
2022 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Kenny

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Only bad thing was I guess I lucked out and the day I decide to stay there is the day they decide to test the fire alarms over and over early morning. So much for sleeping in!
2022 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Bridget

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Room excellent however the restaurant seating was poor when we first arrived and could not eat at hotel due to lack of seating for guests.
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rong

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service and location!
2022 年 4 月に 2 泊滞在