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ヘンドン ホールの口コミ

3 out of 5
ヘンドン ホール
Ashley Lane Hendon, NA, London, England

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 596 件の口コミ中 275 件が非常に良い" "
評価 8 - 596 件の口コミ中 233 件が良い" "
評価 6 - 596 件の口コミ中 50 件が普通" "
評価 4 - 596 件の口コミ中 27 件が不満" "
評価 2 - 596 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

green、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
洋館宿泊体験できるホテル
交通の便は最寄りのHendon central (地下鉄)からは徒歩で20分位ですが、夜はタクシー利用をお勧めします。19時頃にはタクシー(Black Cab)は捕まえにくいです。 地下鉄2つ手前のGolders Green 駅の方がバス本数も多く、20時過ぎてもタクシーあり、大型スーパーもあって便利です。
2018 年 6 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

たくま、北海道

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
建物、内装、客室、朝食、アメニティ、何もかもが素晴らしかったです。
建物や客室は、写真で見るより綺麗で、まるでお屋敷のようでした。 いくつかのプランに入っている朝食も、コンチネンタルブレックファスト式のビュッフェから、フルブレックファスト、いくつかのスペシャルメニューまで選べます。私は朝食込みのプランにしましたが、フルブレックファストは食べきれないほどの量で、かつとても美味しかったです。 冬なので庭があまり堪能できませんでしたが、時間が合えば庭先でのアフタヌーンティー等もできるようですので、暖かい季節ならもっと堪能できると思います。 アメニティも、ティーバッグや瓶入りのミネラルウォーター、使い切りサイズのおしゃれなシャワージェル、石鹸、シャンプー、コンディショナー、ボディークリーム等充実していました。
2018 年 2 月に 4 泊滞在
Linaからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 12 日)
Dear Guest Thank you for a wonderful feedback. We look forward to see you in the summer, when our garden is in its prime.

8/10 (良い)

mimi、osaka,japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
英国を感じるホテル
設備は非常に良かった。 雑誌、水の用意された冷蔵庫、バスアメニティ等々。 エントランス、庭、ロビー、どこを見ても素敵でした。又エレベーターがあったのも助かりました。
2017 年 6 月に 1 泊滞在
Scott T McDonaldからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 31 日)
親愛なるゲスト、 あなたのレビューをありがとう。 敬具 スコット ゼネラルマネージャー

8/10 (良い)

Sato

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ロンドン中心の雑踏を離れ、広いお部屋と美しい庭のあるホテル
レセプションの方は親切で対応も素晴らしかったです。裏庭や朝食会場は雰囲気が良く、朝食もおいしかったです。お部屋もクラシカルな雰囲気を保ちながら清潔で、バスルームにもバスタブとハンドシャワーの両方が設置してあります。ホテルから駅までの送迎車があるのですが、依頼した時間通りの出発になるかどうかは、同乗の他のお客さんやドライバーさんののんびり具合で遅くなってしまう可能性があります。とは言っても駅までは車で5分程度で、渋滞は無さそうです。 ホテルの方が部屋まで荷物を運んでくださったのですが、一時的にエレベーターが故障中だったのでコンディションの評価を下げました。
2017 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel, but...
The hotel itself is comfortable and very nice. But you may have a trouble in reaching there. If you are a foreigner and taking a bus is not easy for you, you will have to walk a mile from Hendon Central underground station to the hotel, because you are very lucky if you can catch a taxi in less than 45 minutes. If it is raining late evening, walking a mile with a suitcase is not easy. That is what I experienced.

8/10 (良い)

梅ちゃん先生、大阪

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロンドンの風情を満喫できるホテル
このホテルは、少し郊外にあり、地下鉄のヘンドンセントラル駅から歩いて20分~30分、イギリスならではのレンガの家が立ち並び、それは綺麗な街並みの中歩きます。日本にはない街並みで素晴らしい時間でした。又、その2つ手前のゴルダースグリーン駅からは2階建てバスが ホテルのすぐ近くまで何本も走っていて便利です。又早朝の出発で時間が不安な時には、前日にホテルにお願いしておけば、ヘンドンセントラル駅まで気軽に送ってくださいましたので、全く不便がありませんでした。 ホテルはこじんまりしていて、古いけれども、風情があり、清潔で、スタッフの方々も明るくとても感じが良かったです。 部屋もスタンダードとはいえ、ゆったりしていて、とても過しやすかったし、ベットの寝心地が良く、疲れがたまりませんでした。又、セーフティボックスがあり、安心でした。お風呂は水圧も高く使いやすかったですが、古いので、所々カビがありました。室温も快適でした。 サービスでついている朝食も 十分にあり、とてもおいしかった。テイクアウトのコーヒーや紅茶もあり、それも毎日利用しました。 日本はチップの習慣がないため、チップをどういう風に使えばよいかわからず、スタッフの方に失礼なことをしていまいました。申し訳なく思います。でも仕方がありません。 次回も是非是非利用したいと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お城のような素敵なホテルです。
ロンドン郊外にあります。最寄の地下鉄駅からちょっと距離がありますが、ホテルから無料のミニバスがあります。またすぐ近くにバス停もあるので、不便は感じませんでした。スタッフの皆さん、とても親切でした。評判の朝ごはん、本当に美味しかったです。5泊しましたが、とても楽しかったです。ありがとうございました!また泊まりたいと思います。
朝ごはん
お庭
お庭
お城みたい

10/10 (非常に良い)

KH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
長い歴史を感じるホテル
昔住んでいた地域で良いホテルを探していたところ発見。 ・部屋が広い ・庭があり寛げる ・比較的ロンドンに近い割には、車が無料で止められ、レンタカー利用者にはお薦め

8/10 (良い)

Tom,a go, go、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
”家庭的な雰囲気”
アンティークな感じを残してリニューアルされたところがとても良い、また庭があるのが良い、ほっとする。レストランの料理は美味しかったし、サービスが明るくとてもよかった。

10/10 (非常に良い)

ちくわ、日本, 兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
といかく朝食がいい!
今まで、3度利用しています。 朝食がおいしく、少し狭くはありますが、快適に過ごせます。 朝食はレストランとルームサービスが選択でき、メニューも指定したものを調理して出してくれるホットプレートとフルーツなどはブッフェ形式のものもあります。 ただ、GoldersGreenからバス240を15分程度乗るので、少々不便です。

8/10 (良い)

ちくわ、日本, 兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食最高!
昨年初めて利用し、朝食が気に入ったので、今回は2度目で5連泊しました。 到着初日の部屋は2室を室内ドアで仕切ったうちの1室で、室内ドアは施錠されているのですが、テレビや生活音が丸聞こえで、こちらも気を使う旨をレセプションにに伝え、2日目以降部屋を変えてもらいました。 2日目以降の部屋は静かで快適に過ごすことが出来ました。古い建物ということもあり、廊下等の軋む音は聞こえてきますが…。 私が大変気に入っているのは朝食です。 イングリッシュブレックファーストやコンチネンタル、その他のメニューも選択自由で注文後調理してくれます。その他にもフルーツなどはビュッフェテーブルにあり、朝から大満足です。 ダイニングルームでもルームサービスでも無料です。 この価格のホテルにしては、かなりいいホテルだと思います。 ホテルとBBの間のような感じなので、イギリスへ行かれたことの無い方には、イギリス感が満載なのでオススメします。
3階の部屋
朝食(ルームサービス)

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
only drawback is lack of dinner though bar snacks available that can amount to a three course meal.
2018 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ronan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Bjørn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room was much too hot on our arrival. There was almost no toilet papir and almost no shampoo etc. in the bathroom - and no Kleenex.
2018 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nick、Halifax

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Read the reviews after I booked which is unusual, found out the hotel was closing in Dec so feared the worse. Don't listen to the poor reviews about staff and facilities, it was excellent. Cheap for the area, free parking (unlike the nearby Holiday Inn £12!!) and the bed was so comfy.
2018 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Unfortunately, this unique partly nationally registered property has been sold for development. So staff is leaving, maintenance deferred, and amenities ( no evening meals in dining room, reduced breakfast options) are being reduced. A shame that the unlisted wings are to be torn down and replaced by new construction to convert the site to an aging care facility. We need more care options, although it's too bad this old gem will be sacrificed.
2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Donald

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Although the hotel was clean and warm it is sadly in need of a makeover as the reception and public areas are very drab. Although there were bar meals available a hotel of that stature should have a restaurant
2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is closing down. No restaurant at night meaning our whole plans had to change. Would have been nice to know. Also the bathroom was really bad.
2018 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Peter、Middlewich, Cheshire uk

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
room to low down and a bit small. Worth asking reception for an upgrade. razor socket a bit dodgy.
2018 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good breakfast shame it has been sold and won’t be there from January.
2018 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Grace、Dublin ireland

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Good location nice grounds. Since I last stayed at this hotel 3/4 years ago there has been a decline in standard.
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Cliff Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear Grace, thank you for your response, I am glad you enjoyed the location and the grounds, we have changed the operation in line with the hotels closure next month and apologize if this was not highlighted to you,

8/10 (良い)

Tula

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Upgraded... but given 2 single beds pushed together... not what we wanted. Room was very cold when w arrived. Electric radiator on all the time
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Cliff Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear Tula, many thanks for your review, my apologies the room was too cold, it has been hard to judge with the weather patterns, the housekeeping team are usually very good at setting the AC for arrivals. thank you again regards Cliff

4/10 (不満)

Pierre

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Besvikelse
Bodde här förra året och då var det trevligt,, bra frukost och trevligt rum. Denna gången har rummet riktigt tråkigt, frukosten hade blivit dålig och mindre och nycklar samt badrumslampan fungerade inte.
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Cliff Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Many thanks for your review, I am sorry to hear the bedroom was not to your liking, all of our rooms are very different in style and size. We have since the announcement of the hotel closure changed many of the hotel operations including the breakfast buffet, this has been really well received by the majority of our guests. Thank you again regards Cliff

6/10 (普通)

Stephen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely hotel but noisy room
The hotel, the room, the service and the food was very good. However, we were staying in Room 224 which was right next to the staff room and stairs. This meant it was very noisy, with the door banging and the staff walking up the stairs a lot. As a result we didn’t get much sleep at all. This was our 4th stay there, and it won’t put us off, but we will in the future specifically refuse room 224.
2018 年 10 月に 1 泊滞在
C Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Thank you Stephen for letting us know about your stay, I am disappointed to hear about the noise levels near to 224 I will certainly let the team know, depending on the events on in our main function suite, which will create more traffic on this corridor, thank you for your loyalty in staying with us now 4 times, I do hope you get a chance to stay before we close December 23rd this year, kind regards Cliff

10/10 (非常に良い)

John、Norfolk, England

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent choice for our family visiting London.
Our family were made most comfortable and the advantage to us was that the hotel is near our London flat. Will definitely use again.
2018 年 10 月に 3 泊滞在
C Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear John, many thanks for using the hotel, I am glad to hear it worked for you in terms of location, I do hope you get a chance to stay with us again before we close on Dec 23rd this year. kind regards Cliff

8/10 (良い)

Anne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Cliff Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear Anne, Many thanks for leaving us your review of the hotel, kind regards Cliff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good for our needs.
Both the hotel and room was pleasing on first review. Plus points, comfy bed and pretty quiet given the proximity to the A41. Breakfast was plentiful and good. Negative points, mirror positioned poorly above table so hard for my lady to use when getting ready (too high), dirty, rusty bin in the bathroom and the shower was useless. Had to pose like Spider-Man and almost press myself against the wall to enable the water to hit my body. No pressure at all!! Reception staff seemed unconcerned when I mentioned it upon checking out.
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Cliff Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear Guest, thank you for bringing this to my attention, I am glad the bed and breakfast worked for you. I am disappointed to hear your comments about water pressure and the shower as this is an area we usually score quite well. Thank you again for taking the time to let us know, kind regards Cliff

6/10 (普通)

Caroline、Gloucesershire

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Faded elegance
I had booked to attend a family event in North London. The best feature is the convenient location and ample free parking. The stafff were unfailingly polite and helpful. The room was disappointing in that the carpet was dingy. The mattress had a big ridge down the middle and Ive had better at Premier Inn. Overcame this with an extra duvet to lie in and one over the top. The rooms have the usual non-feminine friendly layout in that there is NOWHERE with a socket one can use for a hairdryer close to a mirror so you can wash and blowdry your own hair, or use tongs for that matter. Usual facilities for gents shaving in bathroom is of course, standard. No hairdryer in room. The wall lights are too high to be suitable for reading in bed. The sockets are close to the TV and DVD player, but not the miror. This doesnt help because the control is rubbish and unworkable- maybe check the batteries occasionally or get different ones. Sadly the management have decide to end room service. In the past this was one of the advantages of this hotel. Snacks out of hours have to be collected from the bar. Not the same as ordering pudding or an Irish coffee while watching TV. The breakfast is nice enough with all the usual goodies.
2018 年 9 月に 1 泊滞在
C Owens (General Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear Caroline, thank you for taking the time to let us know about your stay and your experience in the room, we really appreciate your valid comments. I know that many of the Handpicked Hotels that have been or are going through renovations are adding in more electric sockets, my apologies there was no hairdryer, this is a standard product and should have been in one of the drawers, our Duty manger team would have been happy to bring one up to you . I am sorry that our Restaurant and Room Service operations is no longer, we had to make some changes based on both demand and a reduced team in light of the hotel closing on December 23rd of this year.The team do try there best to deliver where time permits. Thank you again Cliff Owens

4/10 (不満)

Dean

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Free parking is it’s only plus point..
The bar food (menu) is disgusting, breakfasts are ok though. Some staff are very ignorant and not at all welcoming. The room was average but clean
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Cliff Owensからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Dean, thanks for taking the time to let us know about your stay, I am disappointed to hear your comments about breakfast, some of the staff and the bar food and will of course share with the team, we have changed the operation slightly since the closure of the hotel was announced earlier in the year with relatively positive feedback, thanks again Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful time spent. Wish I stayed longer. Staff quite helpful.
2018 年 9 月に 7 泊滞在
Cliff Owensからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Guest, thanks for your review, we appreciate your comments and feedback, many thanks Cliff (General Manager)

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel mit Stil
Wir haben das Hotel als Abschluss eines zweiwöchigen Urlaubs in Cornwall und Wales für einen Blitzbesuch in London genutzt.
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Cliffからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Guest, Many thanks for your review, I am glad the location worked for you on your mini trip to London whilst on holiday, Many thanks Cliff Owens (General Manager)

6/10 (普通)

John

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good stay but the old lady was tired!
Stay at Hendon Hall was good value but property is definitely at the end of useful life. That said the beds were good and the breakfast staff friendly and professional.
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Cliff Owens からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear John, thanks for your review and comments, it will of course be sad to see the hotel close at Christmas after so long, I know the team will be pleased to read your review, many thanks Cliff (General Manager)

10/10 (非常に良い)

Andrea、Birmingham

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely hotel with friendly and helpful staff.
We booked Hendon Hall Hotel when searching for a hotel that was near to Wembley. Although only 4 miles from Wembley to get the tube we would have had to have a 20 minute walk and catch a tube into central London and then a tube back out to Wembley Park. We therefore decided to just get a taxi which actually defeated the whole point of staying here as we wanted to make the trip to Wembley as cheap as possible, The hotel itself though was lovely, the staff were really friendly and helpful. It stated on a couple of other sites that the hotel had a swimming pool but this has not been updated as there is no pool so this was quite misleading information which the receptionist was going to amend. Overall a lovely hotel but would not choose to stay here again in the future due to the location.
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Cliff Owensからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Andrea, many thanks for your review, appreciate your comments about Wembley and the pool, it is always best to use the Handpicked Website as this will have the most relevant and up to date information as we continually review and amend, there was a pool however this was back in the 60's, again thank you for your review, regards Cliff Owens (General Manager)

8/10 (良い)

roseka、london

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice quiet hotel
Stayed for 2 nights rooms comfortable nice gardens
2018 年 9 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Roseka, many thanks for your review I am glad to see you enjoyed your stay, regards Cliff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

Old hotel in suburban London
Interesting old building with garden and terrace in suburban area of North London. Room was fairly compact and a little bit tired, but clean and adequate. Mood choice at breakfast. Helpful staff.
2018 年 9 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, many thanks for your review of our Hotel, do check with the team as we have a number of different sized rooms and based on availability the team will always try to accommodate, again thank you for your comments, regards Cliff

8/10 (良い)

keith

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Could be better
Booking in slow, desk empty at 7pm. Check out similar, without much interaction. Burger bun was microwaved so like a rock. Room was clean and in excellent order. Bar staff were extremely pleasant and helpful. Great location, ample parking and a good price. Overall a 'good'
2018 年 9 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Keith, thanks for letting us know bout your stay, my apologies for the shortfall in service at reception, it is always covered however they may get called away from the desk to support a guest in house or need a comfort break. I will certainly follow-up with the kitchen regarding the buns, they are a Pretzel Dough Bun which is traditionally a little firmer than the traditional bun. Thanks again for your comments, regards Cliff Owens

8/10 (良い)

Abrams

does what it says on the tin!
all as before.
2018 年 9 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Mr Abram's, thank you for your review of the hotel, we appreciate your comments, kind regards Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

Carol

Emergency booking
Booked in at the last minute
2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
Hotel in London
Hotel has been sold and is closing before Christmas. The staff were lovely and friendly and welcoming. The place feels sad and needs a lot of money spending on it to bring it up to 21st century standards. It has a fascinating history. It is a shame it is no longer going to be operating. Still, it was busy despite this. The building itself is striking - the frontage is iconic. We got upgraded to a better room which was a nice touch. It was memorable - in a good way.
2018 年 8 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, thank you for your review of the hotel, I know the team will be pleased to read your comments. We are very proud of the remaining team here at Hendon appreciate some service elements of the hotel have been scaled back, based on demand and the team, thanks again for your comments , regards Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

Lisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A good choice
Very comfortable, excellent service & friendly staff
2018 年 8 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Lisa, thank you so much for your review the team I know will be pleased to read your comments, regards Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

Elle、Manchester

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful experience at Hendon Hall Hotel
The staff were exceptionally helpful both in Reception every day so different staff, in the bar, and at breakfast. Every staff member we came into contact with was helpful and kind, . Our room was spacious and clean and really comfortable. We had a lovely stay and.look forward to next time.
2018 年 8 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Elle, thank you for your review of the hotel and the team here at Hendon, they will I know be really pleased to see your comments, I am glad you enjoyed your stay, if you are looking to return, please bar in mind that we will close prior to Christmas as the hotel has been sold and will no longer operate as a hotel in the future, kind regards Cliff Owens

8/10 (良い)

Julie

Enjoy it while it's there
It is very unfortunate that Hendon Hall is about to close as it has been an excellent hotel. It is quiet, spacious, clean and atmospheric and the staff are helpful and friendly..
2018 年 8 月に 7 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Julie, thank you for your comments I know the team will be really happy to read your review. It is a very sad time for the hotel, its long standing and returning guests and of course the team who we are really proud of. kind regards Cliff Owens

4/10 (不満)

Isaac

The air condition in room 406 did not work at all for the complete 6 days, the hotel stuff tried to fix but failed
2018 年 8 月に 6 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, thank you for letting us know about your stay, and the AC unit in your room, we did experience an issue with this particular unit which has now been rectified, my apologies that this was not completed during your stay. kind regards Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My visit to the hotel was very satisfying. The hotel was very beautiful,and so was the room (albeit it was a tad small). It gave off a nice homey feeling, especially when you consider the lovely view from the room and the garden. The staff were very friendly and helpful, the room was kept clean and there wasn't any noise that disturbed me. Unfortunately the restaurant for lunch got closed before my arrival so I can't comment on it, but they're still serving breakfast (which was tasty) and you can order food as room service for lunch (and afterwards) in the lounge diner. Overall I was very happy and I'd definitely consider staying there again next time I'd be in London.
2018 年 8 月に 3 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Guest, thank you for your review of the hotel and your kind comments, I know the team will be really pleased to see your response, kind regards Cliff Owens

10/10 (非常に良い)

maureen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Cliff Owensからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Many thanks for your review, kind regards Cliff (General Manager)

8/10 (良い)

Lisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice stay
Stayed here for one night, didn’t check in while 8.45pm as we had been shopping and drinking in London with family. The only disappointment was that we were hoping for food but they didn’t have anything open so we had to resort to ordering a pizza. Room was nice and clean. Breakfast was a good selection of cereal, pastries and hot food. Would definitely stay again
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Cliffからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Hi Lisa, thanks for your review and so glad you enjoyed your stay, my apologies regarding the food offering after 8pm we have amended some of our operations based on the hotel closing in December, details are on the Handpicked Website, thanks again for your review, regards Cliff (General Manager)

6/10 (普通)

Nathan、Israel

Room service needs to be improved. Towels or bed sheets are not changed every day. Used towels and bed sheets should be replaced by clean and white ones.
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Cliffからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Thanks Nathan for your review, appreciate your comments and my apologies for the shortfall in service, we have made changes to our operational services based on the reduced demand and the closure of the hotel in December, however this should not have impacted our cleaning standards. Kind regards Cliff Owens (General Manager)

6/10 (普通)

Marianna、Den Helder

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
vergane glorie
Super mooie buitenkant, karaktervolle binnenkant. Hotel verkeert in een slecht onderhouden staat. Kamers waren stoffig en in de badkamer was schimmel te vinden. Eind dit jaar gaat dit hotel sluiten om een nieuwe bestemming te krijgen. Dat is wel jammer want de sfeer van het hotel ademt historie.
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Cliffからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Guest, thanks for your review of the hotel, my apologies for the shortfall in standards, we are committed to maintaining the hotel until the closure and ensure our cleanliness standards are maintained thank you for bringing this to our attention, kind regards Cliff Owens (General Manager)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
First staff encountered was not professional. The rest of the team including the manager and Expedia helped me but after I got stressed out in the first night. She checked-me-in the in the wrong room, because people in the hotel decided to extend their stay last minute, while I was waiting in the reception to be checked-in. Priority should be for the person booked long time ago (me) not for the person decide last minute( the one staying in the room I am supposed to be checked-in). She also checked-in other people came after me while I was waiting, she said they are "frequent costumers". more important than me. She said they have important matter, a wedding. but when I shared that I had a serious health condition, she laugh and rolled her eyes suggesting that the wedding is more important than my health condition. I had to accept the wrong room because it was getting late and I needed to be in the hospital early morning. I was tired, stressed mentally and physically by the treatment and the results of this staff. The other hotel staff are wonderful including the manager and Expedia too. They helped me move my room in another day. The hotel facility and staff are very nice, except one person.
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Cliffからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Guest, thank you for letting us know about your stay and your experience and apologies for any shortcoming in behaviour, this is certainly not the standard we strive to achieve, thank you Cliff Owens (General Manager)