パドマ クマラ ホテル

3.5つ星宿泊施設

Padma Kumala Hotel

Resort with free parking, near Mushroom Bay Beach

日付を選択して料金を確認

パドマ クマラ ホテルの写真ギャラリー

航空写真
デラックス ルーム プールビュー | テラス / パティオ
サンデッキ
外観
フロント
パドマ クマラ ホテルは、マッシュルーム ベイ ビーチの付近にあり、プールサイドバー、テラス、庭園を利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Sunset Restaurant」では、多国籍料理をお楽しみいただけます。室内 WiFi (無料)、ドライクリーニング / ランドリー サービスを全宿泊者が利用できます。

口コミ

10段階中7.0
良い

人気の設備とサービス

  • バー
  • 朝食あり
  • ルームサービス
  • プール
  • ランドリー
  • 客室清掃

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
2 室中 2 室を表示中

デラックス ルーム プールビュー

おすすめポイント

バルコニー
防音仕様
冷房
冷蔵庫
液晶テレビ
遮光カーテン
高級寝具
専用バスルーム
  • 60 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台またはシングルベッド 1 台

デラックス ルーム ガーデンビュー

おすすめポイント

バルコニー
防音仕様
冷房
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
液晶テレビ
遮光カーテン
高級寝具
バスローブ
  • 60 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台またはシングルベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
80716, Bali, Lembongan Island, Jungut Beach Batu

周辺情報

  • ガーラガーラ地下の家 - 車で 2 分 - 1.3 km
  • マッシュルーム ベイ ビーチ - 車で 2 分 - 1.0 km
  • ドリームビーチ - 車で 3 分 - 1.6 km
  • デビルズ ティアー - 車で 4 分 - 2.0 km
  • サンディベイビーチ - 車で 4 分 - 2.0 km

レストラン

  • ‪Lgood Bar And Grill Lembongan - ‬車で 4 分
  • ‪Dapur Kecil - ‬徒歩 17 分
  • ‪casa bambu canteen - ‬徒歩 9 分
  • ‪Ware - Ware Surf Cafe And Bungalow - ‬徒歩 5 分
  • ‪Cookies Coffee Shop And Warung - ‬車で 4 分

この施設について

パドマ クマラ ホテル

マッシュルーム ベイ ビーチの近くにあるリゾート
パドマ クマラ ホテルでは、プールサイドバー、テラス、庭園を利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Sunset Restaurant」では、多国籍料理をお楽しみいただけます。室内 WiFi (無料)、ドライクリーニング / ランドリー サービスを全宿泊者が利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 屋外プール (サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)
  • オーダー形式の朝食 (有料)、フェリーターミナルシャトルサービス (無料)、レンタル自転車
  • セーフティボックス (フロントデスク)、荷物保管サービス、コンシェルジュ サービス
客室の特長
パドマ クマラ ホテルでは、高級寝具、WiFi (無料)、冷房、バスローブなどの心配りの行き届いたサービスを全室でご利用いただけます。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 液晶テレビ (衛星放送あり)
  • コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃、デスク

対応言語

英語、インドネシア語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • フェリーターミナル シャトルサービス (無料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • オーダー形式の朝食の提供あり (有料、毎日 7:00 ~ 10:00、1 名あたり 75,000 IDR)
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所

敷地内のレストラン

  • Sunset Restaurant

現地ツアー

  • レンタル自転車
  • 屋外プール 1 か所

家族向け

  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)
  • 防音室

アメニティ

  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 営業時間限定フロントデスク
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ポーター / ベルボーイ サービス
  • 客室清掃 (毎日)

屋外

  • テラス
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 庭園

スパ

  • マッサージ

客室の設備

ベッドルーム

  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)
  • 高級寝具
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • スリッパ
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • バスローブ
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 液晶テレビ (衛星チャンネルあり)

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • セーフティボックス
  • デスク
  • 電話
  • 防音室
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 20:00
チェックインの最低年齢 : 17 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、フェリー ターミナルからの送迎をご利用いただけます。送迎を手配する場合は、到着の 72 時間前までに宿泊施設にご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
クレジットカード払いの場合、施設では 3 パーセントが課金されます
事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順をご確認ください。時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
事前に施設までご連絡のうえ、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

改装と休業

現地の規則により、ヒンドゥー教で元旦に当たる「静寂の日 (ニュピ)」当日は、午前 6 時から24 時間、宿泊施設の外に出ることができません。静寂の日は通常、3 月か 4 月です (毎年、日付は異なります)。当日はチェックインもチェックアウトもできません。また、ングラ ライ空港 (バリ国際空港) も閉鎖されます。

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 泊につき 350000.0 IDRでご利用いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 朝食 (オーダー形式の朝食) の料金 (概算) : 1 名あたり 75000 IDR
  • 可動式ベッド : 1 泊につき 350000.0 IDR
  • クレジットカードのご利用には 3% の手数料がかかります

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

その他の情報

ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Padma Kumala Luxury Resort Lembongan Island
Padma Kumala Luxury Resort
Padma Kumala Luxury Lembongan Island
Padma Kumala Luxury
Padma Kumala Hotel Resort
Padma Kumala Luxury Resort
Padma Kumala Hotel Lembongan Island
Padma Kumala Hotel Resort Lembongan Island

よくあるご質問

パドマ クマラ ホテルにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールがあります。

パドマ クマラ ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

パドマ クマラ ホテルの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

パドマ クマラ ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 20:00 です。

パドマ クマラ ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

パドマ クマラ ホテルはどこにありますか ?

ジュンガット バトゥに位置するこのリゾートは、オーガニックレンボンガンスパ、パラダイスビーチ、プンチャク・サリ寺院から 2 km 圏内です。マングローブの森およびガーラガーラ地下の家も 2 km 圏内です。

パドマ クマラ ホテルの口コミ

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 39 件の口コミ中 7 件が非常に良い
評価 8 - 39 件の口コミ中 16 件が良い
評価 6 - 39 件の口コミ中 7 件が普通
評価 4 - 39 件の口コミ中 6 件が不満
評価 2 - 39 件の口コミ中 3 件が非常に不満

6.4/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect spot to relax
2019 年 12 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Bianca

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Not in any way a “luxury resort”

Although the hotel is in a nice location near other luxury hotels and villas, this place is not luxury for several reasons and not all worth what they are trying to charge. Our room was ready almost 1 hour after check-in. We found moldy water in the kettle, the toilet seat in the bathroom was totally broken, and the TV had maybe 1-2 working channels with local news. We had to request a cleaning of the room our 2nd day, so it wasn’t done until late in the afternoon. The hotel is very poorly managed and under-staffed. We were alarmed to find the male staff members utilizing amenities - on the first morning we found them sitting on the lawn chairs smoking cigarettes, and even worse, on the second morning they were swimming in the pool in their underwear. Maybe they didn’t expect guests to be up as early as us, but still this is not appropriate!
2018 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

BENEDICTE

Bungalows confortables à 10 min de la plage

Bungalows confortables situés à 10 min de marche de la plage (descente en pente et escaliers) au calme. Un effort doit être fait au niveau de la propreté des chambres et de la piscine. Bon petit déjeuner. Staff à l'écoute et très réactif
2018 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ellie&Laura、United Kingdom

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
All of the staff were so lovely and friendly and helpful. They offer a fantastic service where you whatsapp them and they come and pick you up and drop you off when you're ready free of charge. Would recommend this hotel to anyone. The best place we've stayed in our 3 week tour of Bali and neighbouring islands.
2018 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

Comfortable for a short stay

Overall, it was a good hotel if you aren’t planning to spend much time at your hotel. Our stay at the Padma was comfortable for the price we paid. The road leading to the hotel was under construction, therefore seemed almost impossible to get through. Though this will likely be complete soon. It’s a family run business which is nice because everyone was very friendly, but lacking some professionalism. I don’t think we were expected at check in. The room was fine. Huge main room and an extra empty kitchenette/sleeping quarters. The bathroom could be scrubbed cleaner. WiFi was strong. The air conditioning was strong. The breakfast was included but only two options from the menu, lacking a little.Nobody officially works at the restaurant or pool, you have to flag someone down from the lobby each time you want towels or breakfast. It wasn’t a big deal, I can understand it from a family owned operation. The listing said free area hotel shuttle but we were charged for the taxi service at the conclusion of our stay. We brought up the misunderstanding and they did drop the taxi service charge. Very nice people! Overall, the location is okay. Close to bars on the main strip walking if you cut through another hotel. We didn’t rent motorbikes which is probably our problem and if you are comfortable doing that the location would be completely doable for any activity. Pool was good. The view from the hotel was obstructed by a new construction. They did have someone to help arrange tours.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
Chambre très spacieuse et confortable, avec accès direct à la piscine. Personnel très accueillant
2017 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lauris、Nusa lembongan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst hotel ever.

We had an awfull time at this hotel. It started with the scooter rental. They rented us a scooter that was broken. After a while the brake blocked and my girlfriend fell. The front office responsible said he was very sorry for his error. The supervisor took us with his car to center and gave us the front office number so we could call him when we wanted to be picked up. Also he said we needed to keep the scooter key until issues where resolved. unfortunatly we couldn't reach the hotel front office because he didn't have network conection so we needed to walk the entire end back. Again he was sorry. That night we got back from dinner and noticed that people went through our stuff (bags in our room). We notitied the front office Again and he was aware that three people have been through our bags looking for the key. (which the supervisor told us to hold on for now.) He appologiesed for the miscommunication. When we told him we got sick of all the excuses, he immidiately threatened us to call the Police. Besides all this we have also been scammed with boat ticket prices (after confronting them they returned the money we paid too much) and we got sick from the food at the restaurant. The rooms are filthy. Reasons enough to choose a different hotel.
2017 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Katia

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス

8/10 (良い)

Dione、Sydney, Australia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Friendly staff & great view

Staff were friendly & accommodating. Offered the use of their scooter for a small fee. The hotel is a short walking distance from main beach & has a great view

10/10 (非常に良い)

Liz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great air conditioning,strong wifi,friendly staff.

Stayed here for 3 nights and found it very good and would happily stay again. Strong air conditioner and fast wifi which is hard to find in Lembongan. The staff were very friendly and helpful. Food was very good with excellent views over the bay and beach.

8/10 (良い)

Natalie、Central Coast

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Resort with a view!!

We really enjoyed our stay at the Padma Kumala, the staff were all lovely & very helpful. Allowed us to stay in the room till our transfer picked us up, hours after check out, which was much appreciated.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Völlig überteuert, schlecht gelegen

Alles nur kein Luxus. Gute Klimaanlage, gute Betten. Sollte mal geputzt werden. Instandhaltung mangelhaft. Organisation, Service und Frühstück wie in ganz einfacher Unterkunft vor 20 Jahren. Wurde von der Relocation dorthin umgebucht. Sehr schlechte Zugangsstraße oder steiler Fussweg. Kann mir nicht vorstellen, dass jemand tatsächlich bereit ist, die angegebenen Preise zu bezahlen.

8/10 (良い)

WAI KIN

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度

8/10 (良い)

John、Sydney

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very comfortable

4/10 (不満)

jeayoung、서울

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

제발 가지마세요....

이 호텔에서 묵은 하룻밤은 지금까지 가장 끔직한 경험이었음. 넓기만한 방. 구석구석 페인트가 벗겨진 벽. 오래된 가구. 낡은 화장실. 앉기도 꺼려지는 변기시트. 샤워실 쪽 전구는 불이 들어오지도 않고... 물도 잘 안내려가서 샤워하고 한참이 지나도록 물이 가득차서... 거품이 둥둥.. 밤이 되니까 검은색 모기가 천정에 수백마리쯤 달라붙어있는데,,, 흰색벽과 대비돼서, 지카바이러스 염려와 함께 공포심을 불러일으키고. 액체 모기향을 껴앉다시피하고 챙겨간 모기기피제를 들이붓고 잤음. 체크아웃하면서 프론데스크에 얘기했더니 에어컨 켜놓으면 상관없는데... 이런소리만 들었음. 바다까지 내려가는길도 너무 멀고 외져서 스쿠터가 없이는 숙박이 불가능하고 있더라도 저녁에는 혼자 다니기 무서움. 레스토랑 음식은 맛없고 양이 적었으며 손님이 없어서 스산하기까지함. 밥 먹다가 휴대폰 충전하러 잠깐 방에 들렸더니 호텔직원이 방을 닦고 있었음. 저녁시간에 고객한테 묻지도 않고 문열고 들어와서 청소하는 호텔은 난생 처음임... 굳이 장점을 찾아보자면, 직원들이 가드닝을 참 부지런히 열심히 한다는점. 그리고 덕분에 수영장이랑 정원은 꽤 잘 관리되어 있다는 점.

6/10 (普通)

uk couple 、uk

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Quiet location with great views

All the staff here were all lovely and would help you with any problems. The hotel itself is nice enough, quiet location with a great view. Walking distance to other restaurants within 5/10 mins. You are high up so have to tackle 133 steps however so might not be suitable for some. The hotel arranged a scooter for us which was perfect for getting round the island so wasn't an issue for us. The bed was very comfy and clean however considering the hotel is only 2 years old it did seem a little run down, but this is indo so this is the case most mid range hotels. Eg.. Tiles were missing on the sides of the pool. The basin, toilet & shower looked dirty, they just needed some bleach to clean it up. it would'nt stop me from staying here again, just don't expect the place to be spotless when booking. Breakfast was good

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Disappointment

The staff was very friendly. The hotel was a disappointment. The shower did not work, nor did a couple of the light fixtures. Would like to see some improved cleanliness in rooms and pool. Breakfast was sub-par but unfortunately that was not a surprise. This place has potential but needs some TLC!!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great place to stay

Great place to stay, close to everything. Walk down to the deck bar and waterfront easily. Staff great. Nice and quiet.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備

Overpriced

Overpriced and too far from the beach. Can find cheaper hotels right on the water. Only stayed one night here and then moved hotels.

8/10 (良い)

Viktoria、Stockholm

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Prisvärt

Bra hotell, skulle kanske inte kalla det lyx, som i namnet på hotellet. Men ett bra och prisvärt 3 stjärnigt hotell. Bra service, trevlig personal och hjälpsamma. Rena rum, det enda att klaga på var handfatet där vattnet inte rann ner ordentligt och duschen som var klen stråle och inget varmvatten, men över lag ett bra hotell!

8/10 (良い)

Julie、Australia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Lovely & Quiet

Stayed here for 2 nights , Would stay here again , Rooms were clean and comfortable , Pool and Gardens were very well maintained.

6/10 (普通)

Mette、København

良かった点 : 客室の快適度

Langt til stranden, men fin udsigt

Hotellet er spritnyt - kun et år gammelt. På badeværelset var der dog allerede fugt i krogene. Der var virkelig langt til en strand og man skal gå af en farligt skrånende sti for at komme dertil. Hotellet er sådan lidt som gennemsnittet - der er ikke noget særligt over det, hverken udseendesmæssigt eller indretningsmæssigt. Det var ikke engang særlig balinesisk. Det er pænt og nydeligt og lidt kedeligt. Det var lavsæson og derfor var vi de eneste på hotellet - det kunne mærkes på personalet, som var søde, men vist kedede sig lidt.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Families adjoining rooms do not mean adjoining!!

We booked an adjoining room (to accommodation myself, husband and son (14)) which the website (wotif/hotel) sold as 'adjoining - ie main room and small attached room or alternatively 2 rooms with internal door between) however upon arrival and check-in at the hotel, we discovered that no such thing existed within the complex and the hotel had booked us two completely (2) separate rooms and had charged us for both rooms. Obviously not what we had booked (as we had been lead to believe) as travelling with a child, you do not expect them to be in a completely separate hotel room a couple on other side of hotel. When attempting to discuss this issue with hotel and to be fair, whilst the staff tried very hard to understand , their solution and outcome was putting a mattress on the floor of our room with the other unit remaining empty (although we had already paid for it). Furthermore and according upon further inspection of the hotel, there was no such accommodation as 'adjoining'. Due to the false advertising/sales of accommodation/room configuration, we were forced to locate and book into a hotel that could accommodation two adults and one child (adjoining room) and had to pay in excess due to the short timeframe. We are now attempting to get a full refund for this booking on the basis of false advertising and the out of pocket expense we had to pay due to the rooms we had paid for non existence.

6/10 (普通)

Anna、Uppsala

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度

Helt ok hotell

Rymligt rum som var helt ok, stort badrum men i behov av renovering. Fräsch pool, trevlig personal. Läget var svårframkomligt, att ha moped var en fördel.