Friendly, professional staff, clean rooms, great amenities.
Therese H
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Keyuana
2025 年 7 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best place to stay for seeing a concert or any major event in Las Vegas. Super easy to get around and the hotel was clean and quiet. The gym was nice and clean and open 24/7. The pool was nice. The breakfast was good as well. Thank you for a great stay!
Keyuana
2025 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Gary
2025 年 7 月 23 日
Ok
Gary
2025 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Amanda
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 7 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room was spacious and clean, beds were comfortable. The pool was indoor and tiny the pool area was unkept and messy also the jacuzzi was out of service.
Amanda
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Joely
カップルで旅行
2025 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We got a king suite for the price of a queen in most hotels! We loved it!
Joely
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MIRNA
2025 年 7 月 20 日
Very clean place and
MIRNA
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Dayamy
家族旅行
2025 年 7 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing place
Dayamy
2025 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Kelly
家族旅行
2025 年 7 月 15 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Property was ok. Breakfast was very poor compared to Marriott Town Suites in same parking lot. The coffee was so bad I couldn’t drink it. The hair conditioner in shower was empty, which you don’t know until you’re in. You have to scan a QR code for parking, which wouldn’t load on our phones. We won’t stay again. Town Suites was so much better.
Kelly
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Robert C.
2025 年 7 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything.
Robert C.
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Gerardo
2025 年 7 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The lock at out room was defective it needs to be serviced or replaced.
Gerardo
2025 年 7 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Enrique
2025 年 7 月 7 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Enrique
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marc
2025 年 7 月 5 日
Marc
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mariline
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 7 月 5 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and safe area, have laundry, gym,and pool area. Only 10mins away from Vegas
Mariline
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Geovanna
家族旅行
2025 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Geovanna
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Danielle
2025 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything went smooth but I only wish they informed me they would charge a fee for parking. I didn’t kne they charge for parking until I checked out :(
Danielle
2025 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Avelino
2025 年 7 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
Avelino
2025 年 6 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Alexis
2025 年 7 月 1 日
Alexis
2025 年 5 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jean
2025 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Muy bueno
Jean
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Keolaokalani
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 6 月 25 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A zinc place With great price. Stay was very welcoming
Keolaokalani
2025 年 6 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Annett
家族旅行
2025 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was my 2nd stay at this hotel in 2 years and I was so glad to see Tofi managing the front desk again. She's the epitome of one who provides excellent customer service by greeting guests with a friendly hello and ensuring that my requests were accommodated. Having driven from Texas for 17 hours and running into a few obstacles along the way, we missed our 3pm check-in and didn't arrive until approximately 8:30am the next day. When I walked through the hotel entrance with 0 hours of sleep, Tofi was a welcoming sight and she assured me that we were checked in and thoughtfully reminded me that breakfast was still being served and to make sure that I got me something to eat before it shut down. Another example of her outstanding guest relations aptitude is when she realized my hands were full from receiving a Door Dash delivery and she offered to help and also suggested the use of a luggage cart that I totally forgot about. Her professionalism, and genuiness in wanting to make a guest feel comfortable is very apparent and appreciated. She in my opinion is a model employee and deserves to be recognized, especially during a time when receiving just good customer service is almost a lost art where employees appear miserable and despise having to help a customer as if it's an inconvenience when that's what they were hired to do. It's very refreshing to know that there are still people like Tofi who takes pride in her job and is a very positive representative.