屋内プール

カーサ グランデ ホテルの口コミ

4.5 out of 5
カーサ グランデ ホテル
Calle 16 No.8009, Calacoto, La Paz

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 186 件の口コミ中 138 件が非常に良い" "
評価 8 - 186 件の口コミ中 35 件が良い" "
評価 6 - 186 件の口コミ中 7 件が普通" "
評価 4 - 186 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 186 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Viviana Soliz-Asistente de Ventasからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Thank you/ Muchas Gracias

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Viviana Solizからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Thank You for you punctuation.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Viviana Solizからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Thank You for your punctuation.

10/10 (非常に良い)

kazuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ラパスで一番のホテルと言われて滞在したが、その通りだと思った。
ラパスで一番のホテルと、ラパス在住の友人に聞いて予約をしたが、間違いないと思う。
2018 年 1 月に 2 泊滞在
Viviana Soliz-Sales Assistantからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 24 日)
Dear Mr Kazuki Thank you very much for your comments, We hope you enjoyed your stay with us and that our service and infrastructure have been up to your expectations Best Regards Viviana Soliz Sales Assistant

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シーツの交換が1週間ないアメニティーが人数分そろえてくれないスリッパもないこれで5星はないでしょうコストパフォーマンスがわるい

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても5星のホテルとは思えない従業員の質及び設備食事のレベルも低すぎる宿泊費に見合っていない。 改善する点が多々ある

10/10 (非常に良い)

akio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ラパスでは威厳あるホテルかも
ラパスでは多分最高と思われるホテルかも知れない。ベルボーイはてきぱきとした仕事ぶり、フロントは結構澄まし顔のスタッフが威厳ありそうに対応していた。国際会議らしいのもやっていた。部屋は近代的で機能的。ただ1つだけ理解できないのが、シャワー室の仕切りがシャワーの口の方が開けっ放しの設計でシャワーをすると洗面所に飛び出し結構ずぶ濡れになってしまう。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for your words. We apreciate your comments, and we will share with all the team to improve our service. Regards, Viviana Pacheco

10/10 (非常に良い)

Shiro、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
飛行機の到着の関係で朝方に到着したのですが、すぐにアーリーチェックインの対応をフリーでしてくれました。スタッフ、設備ともにエクセレントです。
Casa Grande HOTELからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 29 日)
Dear Mr. Shiro, Thank you for your great comment. We hope to have your here soon. Regards, Viviana Pacheco

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適
レストランの食事が美味しいです。
Casa Grandeからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comment! We will be waiting for you. Regards, Viviana Pacheco Sales Manager CASA GRANDE HOTEL

10/10 (非常に良い)

Raul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Estimado Huésped,Mucha sgracias por sus calificaciones y por habernos brindado la oportunidad de atenderlo.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algun futuro cercano.

10/10 (非常に良い)

Armin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El personal es muy amable y atento, las instalaciones son muy cálidas y acogedoras
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Estimado Sr. Pinto,Mucha sgracias por habernos elegido una vez más y por su preferencia.Aprovecho para agradecerle tambien por sus comentarios que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y le recordamos que esta es "Su Casa".

10/10 (非常に良い)

roxana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelent staff and hotel
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Estimada Roxana,Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en La Paz y gracias por su comentario y calificaciones que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo y nos anima seguir mejorando.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de recibirla nuevamente en algún futuro cercano.

6/10 (普通)

Armin

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lamentablemente no otorgaron beneficios vip de Expedia
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Nicolle H.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Estimado Sr. Pinto, Gracias por habernos elegido para su estadía en nuestra ciudad.Comentarle que lastimosamente el upgrade de habitación se asigna segun disponibilidad y solo tenemos 7 habitaciones de categoría superior, sin embargo, no dude que haremos lo posible de otorgársela en una proxima visita suya. Por otro lado somos flexibles con los horarios de ingreso y salida para cuando lo requiera.

8/10 (良い)

William

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wish they would honor the VIP perks. I was charged for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Nicolle H.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 (良い)

William

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Nicolle H.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 (良い)

William

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check-in, and no upgrade was offered. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela coming in and saving the day. She is a fantastic host and always trying to better our stay here
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nicolle H.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 (良い)

Katrice

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The swimming pool was the best. I loved the fact it was heated. Unfortunately, I we woke up in the morning to a bathroom filled with tiny ants that were all over the bathroom sink. I did make them aware but the staff did not seem to care. My husband and I celebrated our 21st anniversary and they are the most expensive. We have stayed at Ritz Apart, the Atix, and a couple others. I just feel this place was a bit too pricey. But my husband told me not to compare it to the US hotels. I think I should since they ask for US money. Anyway, other than the ants and the strong smell of Lysol in the elevator everything thing else was ok. The pool was the best but not enough to return. The salad made my husband sick and we only received a partial refund for that. I wish the staff could stay at an American hotel for just one night. We travel alot because if work so maybe I am being to hard on this hotel. We gave them 4 stars because it was super clean minus the ants
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Nicolle H.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Mrs. Edwards,Thank you very much for giving us the opportunity to host and serve you. We also appreciate you sharing your feedback about your experience at our hotel. We deeply regret the incident with the ants that occasionally appear, especially around the interior planters of our hotel. We understand the inconvenience they cause, and we have taken measures to address this issue. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards.

10/10 (非常に良い)

James D Lites

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very unique building design. Staff was very helpful and attentive. Design with all of the glass made it a bit warm in the hotel during the day, but very nice rooms.
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear James,Thank you very much for your ratings and feedback, which inspire us to continue working and improving. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and hope you will give us the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 (非常に良い)

JOEL ROSENDO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Estimado Sr. Rosendo, muchas gracias por sus calificaciones que sin duda nos animan a seguir trabajando y mejorando. Le recuerdo que esta es "su casa" y esperamos volver a recibirlo pronto.

10/10 (非常に良い)

maria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente y el restaurante delicioso
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Estimada Maria, Muchas gracias por sus calificaciones.Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos nos brinde la oportunidad de volver a recibirla pronto.

10/10 (非常に良い)

JOEL ROSENDO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Buena experiencia en un buen hotel.
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Estimado Sr. Rosendo,Muchas gracias por sus calificaciones y comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros y esperamos volver a recibirlo pronto.

8/10 (良い)

Rubens

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Custo x benefício questionável.
Tudo ok.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Estimado Rubens,Gracias por dejarnos sus calificaciones y comentario, que nos ayudan a identificar los factores en que debemos mejorar.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algún futuro cercano.

10/10 (非常に良い)

Larry

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Dear Mr. Ribbeklint,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable evaluation, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.We hope to see you again in the very near future.

10/10 (非常に良い)

CAROLA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My personal experience at first wasn’t the greatest at first upon check in, however the manager at the end turned the situation around. The staff in general was cordial and helpful. Hotel is in a great location in the southern portion of La Paz.
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating and your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 (非常に良い)

stamenka

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 (非常に良い)

Drazen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best hotel in La Paz
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Dear Guest,Thank you very much for your comment, we are very glad that you enjoyed your stay. Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

10/10 (非常に良い)

Luis javier

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 25 日)
Estimado huésped,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su calificación.Lo esperamos en un futuro cercano en su Casa...Saludos cordiales

8/10 (良い)

William

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 12 日)
Dear Mr. Ortiz,Thank you very much for taking the time to leave us your qualification.Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

8/10 (良い)

William

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed in this hotel constantly with my daughters. I live in La Paz, and there are no pools that we know of so we rent a room and stay there quite often. It is April 12 and I’ve stayed in this hotel about four times this year alone. They never want to upgrade you the room which is very disappointing, especially considering as much time as we spend there and money. I’m a Gold member with Expedia and I also stay there quite frequent and they still will not upgrade my room. This particular time I stayed there on a Monday, which is the least busy time in la Paz and I still couldn’t get them to give me an upgrade. I am a great tipper, I eat at the restaurant, I get room service, I’ve gotten spa service, and I still can’t get them to give me a room upgrade. That to me is absolutely ridiculous. All in all it’s a nice hotel I just can’t see why they can’t twist their arm a little bit and give me that upgrade, but some people are just too petty. So sad.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear Mr. Ortiz,We appreciate you taking the time to leave your comments.On this occasion you reserved a Double Executive room (two beds) of which we do not have a superior room with two beds.We have only 7 Deluxe King Room which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Pilar de los

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es el mejor hotel de La Paz, el servicio es excelente, el desayuno buffet muy bueno, las instalaciones en excelente estado también.
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Estimada Maria del Pilar,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su comentario, nos llena de mucha alegria saber que disfruto cada uno de nuestros servicios y que se haya sentido como en casa.La esperamos pronto en su Casa...Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Jiwon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 17 日)
Dear Mrs. Park,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.We hope to see you again in the very near future.Regards,

10/10 (非常に良い)

Mary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed in the Casa Grande for six days and found everything to be of the highest caliber. The best! We were able to walk all over Calacoto to visit friends, take the teleferico to the city center and easily catch a cab for other destinations. The staff was helpful, the waiters excellent, and food delicious. We plan to return.
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 17 日)
Dear Mary,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable comments, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.Once again, Mary, thank for your preference and we hope to see you again in the very near future.

6/10 (普通)

William

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
2023 年 1 月に 7 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 2 日)
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

6/10 (普通)

William

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
2023 年 1 月に 5 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 2 日)
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Alfredo

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
Dear Alfredo,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 (非常に良い)

Daniel

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
Dear Daniel,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

8/10 (良い)

Ivan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was a good experience
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
Dear Ivan,Thank you for sharing your experience.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 (非常に良い)

Wendy

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Nicolleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Estimada Wendy, muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos volver a recibirla en algún futuro cercano.

10/10 (非常に良い)

Claudia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 23 日)
Estimada Claudia,Muchas gracias por su calificación, nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadia.La estaremos esperando siempre en su Casa...

6/10 (普通)

Jose

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel is overall good but the magnetic card system to access the rooms is terrible, it is completely outdated, I had to ask for new keys every day sometimes more than once, at a time we counted 8 cards that didn’t work. This was a big frustration during the trip. Also, to access the parking using the elevator, hotel personnel need to activate access to the lower floor with physical key although the elevator allows magnetic card use for access for the upper floor and there is a security guard at the parking level at all times, another frustrating way the hotel is managed. Food was medium quality.
Maribel M.からの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 23 日)
Estimado Sr.Jofre,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejar su comentario.Lamentamos mucho lo sucedido con las llaves, trabajaremos en mejorar nuestros servicios.Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Juan Carlos

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 2 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 16 日)
Estimado Juan Carlos, muchas gracias por su calificación que sin duda es un aliciente para todo nuestro equipo. Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente en algún futuro cercano.Le recordamos que esta es su casa.Atte.Nicolle H.

10/10 (非常に良い)

Roland

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very friendly and accommodating staff.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Maribel Mamaniからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
Dear Ronald,We are very happy to know that you enjoyed your stay and that the service was up to your expectations.We hope to receive you again in your Home....Kind regards

10/10 (非常に良い)

Eduardo

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Estimado Sr. Wichtel, fue un gusto recibirlo y atenderlo en Casa Grande. En esta oportunidad deseo agradecerle por sus calificaciones que sin duda son un aliciente para continuar trabajando y mejorando. Nos alegra saber que disfruto de su estadía en nuestro hotel y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente.

10/10 (非常に良い)

Luke A

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Estimado Luke, gracias por sus calificaciones que nos motivan y animan a seguir trabajando para brindar nuestros mejores servicios.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

10/10 (非常に良い)

Francisco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Nicolle.からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Gracias Francisco por sus calificaciones que nos animan a seguir adelante.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

2/10 (非常に不満)

Hector

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
People be aware. We had booked this hotel for about a week but my mom got sick and we couldn’t travel. They didn’t give us back not even a dollar back. This is unheard of in this industry. We have reserved 2 rooms and they didn’t care about working with us. More than 2800$ gone.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marcela

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A quiet and clean oasis after a few weeks of adventures in remote places... I only stayed one night so I can not say more. The restaurant is nice.
2022 年 5 月に 2 泊滞在
Maribel Mamaniからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 1 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay and the restaurant service. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Warren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was great except for the lack of an upgrade.
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Maribel Mamaniからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 1 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay, we are sorry if we couldn't give you an upgrade. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Robert

2022 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Armin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
El hotel y las instalaciones siempre agradables e impecables, sin embargo se nota la perdida de calidad en el desayuno y la atención del personal del restaurant deja mucho que desear, el personal de recepción no fue nada cordial al momento del check in.
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Viviana Pacheco - Jefe de Ventasからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 29 日)
Estimado Sr. Pînto, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me encantaría hablar con usted para poder hablar un poco más sobre su experiencia con nuestro desayuno. Por lo demás vamos a tomar previsiones para que no sienta una atención no cordial en ningún momento. Esperamos vuelva a visitarnos pronto. Saludos cordiales