外観

プルマン クアラ ルンプル シティ センター ホテル & レジデンシーズの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 463 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 362 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 102 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 54 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Nobuhiko

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The first left side elevator did not stop at 14th foor. The TV remort controller was not provided in the room. The hair dryer was broken. I may not come back.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Dear Nobuhiko,Thank you for taking a moment to detail your recent experience and bringing this to our attention. We regret the shortcomings you experienced and that the overall impression of our hotel did not exceeded your expectations. Your feedback has been escalated to the housekeeping team for immediate action. Please accept our sincere apology for your room experience during your previous stay with us. We will ensure that your future stays at Pullman KLCC Hotel & residences will be a seamless and memorable one.Kind regards,Devi.CGuest Experience

6/10 (普通)

JUN

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備が少し古くなってきています。しかし、ベッドリネンは清潔です。 朝食は非常に混雑するので、卵料理を注文するのは困難です。食事の質は、このクラスの標準的な内容ですが、種類は豊富です。 マレーシアでこのクラスのホテルをオペレーションするのは、ご苦労されていることと思います。 大陸からの観光客が多かったが、生活習慣が異なるので、朝食の会場は分けて欲しい。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Dear JUN,We appreciate your candid feedback from your recent stay. Please accept our apologies that the condition of the hotel failed to meet your expectations. That said, we are glad you enjoyed your room and our breakfast. If you are in the area again, we hope you will consider revisiting us at Pullman KLCC Hotel & Residences.Kind regards,Devi.CGuestExperience

10/10 (非常に良い)

Hiroto

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Your concierge is very helpful !!
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Hiroto,Thank you for taking the time to review your most recent stay with us. We are so happy to hear all the positive feedback about our Concuerge team! We thank you for choosing Pullman KLCC Hotel & Residences. Please come back and stay with us again the next time you decide to visit our beautiful city!Kind regards,Devi.CGuest Experience

10/10 (非常に良い)

???

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Dear Valued Guest,Thank you on behalf of the entire Pullman KLCC team for your review. We are truly happy to read that you enjoyed every aspect of your stay. We look forward to welcoming you back soon to Pullman KLCC hotel & Residences.Kind regards,Devi.CGuest Experience

8/10 (良い)

Junko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Junko,I am so pleased that you had such a wonderful experience and that all aspects of your trip exceeded your expectations. We look frward to welcoming you back to Pullman KLCC Hotel & Residences.Kind regards,Devi.CGuest Experience

10/10 (非常に良い)

kazutaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very good.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Thank you for your review of your recent visit to Pullman KLCC Hotel & Residences. We aim to always provide excellent service and genuine care to our guests. It's clear our Team went above and beyond, and we will ensure to applaud them for their efforts. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Devi.CGuest Experience

6/10 (普通)

DAISAKU

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 10 日)
Dear DAISAKU,We are so sorry that our service did not match our high expectations, but we do appreciate you for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to Pullman KLCC Hotel & Residences to earn your recommendation.Kind regards,Devi.CGuest Experience

10/10 (非常に良い)

Yoshikane、kashihara

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
it is located on next to big shopping mall Pavillion.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear Yoshikane,Thank you for sharing your review.We're thrilled you enjoyed our prime location. We agree that we have the best placement in the city and we love sharing it with our treasured guests. We can't wait to see you again soon for another amazing experience!Kind regards,Devi.CGuest Experience

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear Valued Guest,I am so pleased that you had such a wonderful experience and that all aspects of your trip exceeded your expectations. We truly appreciate your five star review of our property and look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Devi.C Guest Experience

6/10 (普通)

takehiro

カップルで旅行
古さは感じられますが立地、価格も良いので機会があればまた泊まります
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 13 日)
Dear Takehiro,While our unbeatable location was a highlight of your visit, it appears that our rooms fell short of expectations. Our team will discuss your comments to ensure that our accommodations are in top-notch condition. We would love another opportunity to earn your recommendation in the near future.Kind regards,Devi.CGuest Experience

10/10 (非常に良い)

Takaaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝食が満足できました、種類の幅も広くおいしかったです。またジム施設もあり、充実した時間が過ごせました。
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Dear Takaaki,It is certainly a great reward to read such praising feedback from a valued guest, and we hope for the opportunity to host you again in the near future to create more unforgettable Pullman KLCC moments.We truly appreciate your five star review!Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience

10/10 (非常に良い)

MASARU

2023 年 4 月に 7 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear MASARU,Our amazing staff works hard to ensure all our guests have an enjoyable visit and will be proud you appreciated their exceptional service. We look forward to hosting you again at Pullman KLCC Hotel & Residences.WE appreciate your 5 star rating!Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience

10/10 (非常に良い)

KAZUTO

2023 年 4 月に 4 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 3 日)
Dear KAZUTO,I am so pleased that you had such a wonderful experience and that all aspects of your trip exceeded your expectations.Thank you for the five star rating!We look forward to hosting you again soon.Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的清潔で、備品管理も行き届いていました。
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 21 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review your most recent stay with us. We are so happy to hear all the positive feedback! We thank you for choosing Pullman KLCC hotel & Residences. Please come back and stay with us again the next time you decide to visit our beautiful city!Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience

8/10 (良い)

Yuji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プルマンは東南アジアでは秀逸なホテルグループ
レセプションの方の対応も良し。部屋も清潔感十分で満足な滞在でした。欲を言えば朝食のブッフェ、日本食の内容には若干の不満を感じました。白飯も温かく無く、味噌汁も無かった。
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 5 日)
Dear Yuji,Thank you for taking the time to review your most recent stay with us. We appreciate your comments in regards to the Japanese breakfast options as it will help us to continually improve our guests experience. Thank you for all the positive comments about our hotel.Thank you for choosing Pullman KLCC Hotel & Residences. We do hope you choose to come and visit us again in the future.Kind regards,Devi ChandrtasegaranGuest Experience

6/10 (普通)

Tomoko

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
喫煙部屋があります。 冷蔵庫がとにかく冷えません。 フルーツを買って朝あけたらとんでもない匂いになっていました。 それ以外は立地も良いですし、スタッフも良いです。 湯船のある部屋がありますというアピールしている海外のホテルの中では、毎日ちゃんと掃除されている湯船を提供してくれます。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 2 日)
Dear Tomoko,Thank you for staying with us at Pullman KLCC Hotel & Residences. Thank you for your feedback on your overall experience. Though we are glad that you enjoyed almost every aspect of your stay such as our location and service provided by our staff, know that we will provide your feedback about the room to the maintenance and housekeeping teams for immediate action.Thank you for bringing this to our attention. We look forward to welcoming you back soon for a more positive stay.Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

普通
場所はよいです。後は5スタートは思えませんが宿泊料金が安いので良いと思います。今度は他のところに泊まります。
2022 年 11 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We want to apologize again for the service hiccups that you may have encountered during your last stay.Again, we value your feedback as this only improves our operations. We look forward to exceeding your expectations, should you consider staying with us again.Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience Specialist

2/10 (非常に不満)

Mika

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
housekeeping needs help
housekeeping service needs help. A man came into our room insisting that he needed to check something and suddenly opened the shower room while my daughter was taking shower. Obviously, I complained but the manager said that the housekeeper did not have any bad intentions. Very simple just keep your door locked and don't let housekeepers into your room even if they insist that they need to check something. Will never stay here again.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 26 日)
Dear Mika,Thanks for taking the time to leave us your review. We are so sorry you had a 2 star review experience with us. We take our guest feedback seriously and we have shared this feedback with our team members and leadership to prevent issues like this in the future.Kind regards,Devi ChandrasegaranGuest Experience Specialist

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
丁寧な対応!
シャワーの水圧と水温は最高でした! 都心での駐車場無料は本当にありがたかったですが、駐車場と客室のアクセスはあまり良くありませんでした。 コンシェルジュや受付の対応は良かったです。
2022 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

TAKIZAWA

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MItsuru

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your most recent stay with us. We are so happy to know that you had an excellent stay with us. We thank you for choosing Pullman KLCC. Please come back and stay with us again the next time your decide to visit our beautiful city! Warm regards, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 5 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your recent visit with us. We are thrilled that you had a pleasant overall stay with us. We hope to welcome you back in future. Warm regards, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay with us and providing your feedback. We are happy to know that you had an wonderful expectations with us at Pullman KLCC.. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to provide feedback regarding your stay. I am happy to hear that you enjoyed your overall stay with us. We strive to deliver exceptional guest service and I am happy that we were able to meet your expectations. I hope we will get a chance to welcome you back in the future. Warm regards, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

10/10 (非常に良い)

iwai

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地は抜群
ブルマン系は初めて宿泊しましたが、東南アジアのホテルらしく、ロビーはゴージャスで高級感があります。 立地もよく、パビリオンの裏にあり、ペトロナスタワーにも徒歩圏で行けます。 排水も水圧も問題ありません。 近くのレストラン「客家」はスチームボートが有名で美味しかったです。 またクアラルンプールに行った時は宿泊したいと思います。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear iwai, Thank you for taking the time to review your most recent stay with us. We are so happy to hear that you enjoyed yoyr overall stay! We thank you for choosing Pullman KLCC. Please come back and stay with us again the next time your decide to visit our beautiful city! Warm regards, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

6/10 (普通)

YOYO、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的にすごく良い! 立地もよくバス停とパビリオンも徒歩5分圏内。 ツインタワー迄も遊歩道?があり徒歩で行ける。 喫煙部屋が1日RM30で変更できた。 お気に入りのマグネット付き栓抜きを冷蔵庫にくっつけていたのが、何故か無くなっていたのが残念でした。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Devi Chandrasegaranからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear YOYO, Thank you taking thr time to review your recent stay with us at Pullman KLCC. I am happy to know that you enjoyed our ideal location. There is a smoking surcharge added to the bill as this is a Government backed initiative to minimize smoking within buildings in our country. We are complying to the law set by the Malaysian Government.. I was sorry to hear of your missing fridge magnet. Perhaps, you could call the hotel to find out if the item was found by the house keeping team after you checked out. We thank you for your comments and hope to welcome you back in the not too distant future. Sincerely, Devi Chandrasegaran Guest Experience Specialist

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

KOTARO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
400 RM was required as deposit when I checked in. It is too expensive as deposit.
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く清潔で快適でした。シャワーの出は良すぎるほど。エアコンの温度調整の方法が分からず結局切ってしまったが結果オーライ(聞いた方が早いと思う)。眺望の良い高層階でしたがエレベーターで待たされることもなし。隣室の音も気にならず静かに過ごせました。10Fにフィットネスジムあり、広くて用具・機械も割と充実、しかも空いてたが良かった、しっかり汗をかくことができます。朝食ですがメニューは充実していて様々な品揃えがあって楽しめます。ただ時間によっては若干混むタイミングがあり少し待ちます(8時頃?)。チェックアウト後に荷物を預けたが問題なし、タクシーもこちらの希望に合わせて色々手段を考えてくれました(たまたま良いベルに当たった可能性もありますが)。特に不快な思いもせず快適な4日間でした。
2019 年 11 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
チェックアウト時にスタッフが一人しかおらず、長時間待たされました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Morgane Borrelからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Kuala Lumpur City Centre - Hotel & Residences. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Morgane Borrel Guest Experience Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食のバイキングが美味しかった。 部屋のお風呂の水がすぐに抜けてしまった。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Morgane Borrelからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Kuala Lumpur City Centre - Hotel & Residences. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Morgane Borrel Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパのいいホテル
お湯の出、シャワーの出も良かったです。アメニティーの質も良かったです。部屋の綺麗さ、清潔感もあり気持ちいい滞在になりました。パビリオンまでも歩いてすぐでベビーカーでも苦になることがなくすんなり行けました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
Morgane Borrelからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Kuala Lumpur City Centre - Hotel & Residences. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Morgane Borrel Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

YUKIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

球磨

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
喫煙ルーム希望したけど変更するならシングルルームと金請求されました。スタッフは英語対応しか出来ない感じでした。プルマン系のホテルと思うと名前だけで別のホテルの感じでした。残念です。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Morgane Borrelからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Kuala Lumpur City Centre - Hotel & Residences. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Morgane Borrel Guest Experience Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Morgane Borrelからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Kuala Lumpur City Centre - Hotel & Residences. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Morgane Borrel Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

自由人、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ほとんど寝るだけだったけれど部屋もそこそこ広くて清潔感のある良いホテルでした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Y、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

IU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
急遽決めたホテルでしたが、コスパの良いホテルでした。パビリオンも近く旅には過ごしやすい立地です!
2019 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
繰り返し利用させて頂いております。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
2ベッドルームアパートメント利用
今回はレジデンス側のアパートメントスペースを活用させてもらいました。 お部屋は整頓されてて、ベッドも寝心地が良くて抜群。 チェックイン時に対応してくれたスタッフの対応も丁寧でありがたかったです。 立地もパビリオンが目前のため便利でした。 ただ一点。 宿泊した2日間ともにキッチンに小型のゴキブリが出ました。 さすがにちょっと落ち着かなかったです。 ホテル棟ならそういう心配もないのかな? とてもいいホテルだと思うだけに残念です。
2019 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

M、大阪

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全ての面で良かった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在