会議室

ル メリディアン クアラルンプールの口コミ

5 out of 5
ル メリディアン クアラルンプール
2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 715 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 245 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 32 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Kunishige

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takashi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I would like to take this opportunity to thank all staff, especially Mr Baba and Mr Mahendrar, for their great kindness and attentive service for us over the three days. Moreover, the location of the hotel, the cleanliness of the rooms, the high quality and content of the breakfast, and the quite reasonable rate for the accommodations made us definitely want to stay here the next time I visited Kuala Lumpur. It is also worth mentioning that despite their busy schedule and hard work, they were always smiling and helpful for us. We deeply appreciate the above.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Noboru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
どこへ行くにも便利
2024 年 4 月に 4 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Noboru, warmest greetings, and thank you for writing this feedback on Expedia, we are delighted to learn that convenience plays a part during your stay in our hotel and we also hope you enjoyed other aspects of it as well! Thank you for coming over and we wish to welcome you back here again soon. Best regards, Michael Delargy, General Manager.

8/10 (良い)

Hiroyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Hiroyuki, warmest greetings and thank you for rating your stay here on Expedia. Your feedback is important for us to create better guest satisfaction. We hope you had a great stay and we look forward to welcoming you back to Le Méridien Kuala Lumpur. Best regards, Michael Delargy, General Manager.

10/10 (非常に良い)

Kenichi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最初は駅からホテルへの行き方が分かり難かったです。道ゆく人に聞いても明確な行き方を答えてもらえなかったです。ただ、一度行き方を覚えると、とても便利であることが分かりました。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Kenichi, Warmest greetings and thank you for your precious time in writing this feedback. We hope you had a great stay in our hotel and feel free to seek any assistance from our staff as well, we are more than eager to attend to your needs. We look forward to welcoming you back here again soon! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Minoru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切でした。快適に過ごせました。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Minoru, Warmest greetings and thank you for staying in Le Méridien Kuala Lumpur. We are glad that you found both comfort and great hospitality from our staff during your stay. We look forward to welcoming you back here again soon!Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Takamitsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Takamitsu, Thank you for rating your stay in Le Méridien Kuala Lumpur. We are excited to see you here again soon! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

OCHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足できるホテル
クラブルームにクアラルンプール到着日に一泊しました。空港からアクセスよく二度目の宿泊でしたので迷わず到着。カクテルタイムにクラブルームに行きましたが激込みで席がなくフライトで疲れているところしばらく待つ状態。しかし席に案内されていらはゆっくりとラウンジで食事できて良かったです。朝食も素晴らしく5つ星ホテルらしい充実感で満足でした。フロントの方には急用で次のホテルにアーリーチェックインのお願いの電話をかけていただいたり親切な対応に感謝しています。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear OCHI, Thank you for your valuable time in writing this detailed feedback about your experience, along with a rating of 10 out of 10! We are thrilled to learn that you are well attended by our staff during your stay. We do hope that you had a comfortable stay after a tiring flight to Kuala Lumpur. We can't wait to see you again soon here in Le Méridien Kuala Lumpur! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

ETSUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear ETSUKO, Warmest greetings and thank you for rating us a 10 out of 10! We hope you had a great experience here in Le Méridien Kuala Lumpur and we wish to welcome you back again soon. Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Kensuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Kensuke, Warmest greetings and thank you for rating us 5 out of 5 here on Expedia. We hope you had a great stay and we look forward to the opportunity to welcome you back here again soon!Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Koichi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本人の女性の方の 接客が良かったです。 安心して宿泊できました。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Koichi, Thank you for choosing Le Méridien Kuala Lumpur as your choice of hotel. It is great to learn that you are well-attended by our Japanese staff, which contributed to a better experience for you during your stay. We hope to welcome you back here again soon! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Sungjung

2023 年 11 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Sungjung, Warmest greetings and thank you for rating your stay a 5 out of 5! We hope you had a great stay and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards,Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

KAZUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Kazuya, Warmest greetings and thank you for rating us 10 out of 10! We are delighted to have you here and we hope you had a great time in our hotel too! Looking forward to seeing you soon. Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
次回も利用したいホテル
3泊でクラブラウンジ付きのお部屋を宿泊しました。スタッフの笑顔、サービス、クラブラウンジ、どれも素晴らしかったです。次回もこのホテルを利用したいと思います
2023 年 10 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Anonymous,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you had an enjoyable experience at our Club Lounge during your stay. Your kind compliments towards the service are sincerely appreciated. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

Tadahisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
3回目の宿泊。広い部屋にアップグレードしてくれました
2023 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Dear Tadahisa,Warmest greetings and thank you for continuously choosing to stay with us! We are delighted that you enjoyed your stay here and we look forward to welcoming you back.Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

KAORI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルはスタッフも親切でとても良かった。 部屋に置いてあるお菓子に蟻がたくさんついていたのが残念だった。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear KAORI,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you were well attended by the associates during your stay here, you kind compliments are sincerely appreciated. On another note, I humbly apologize for your experience with the ants in the room, and this is definitely not our usual standard. Since receiving your review, I have highlighted this to the respective team to have the issue rectified immediately. We strive to provide the best services to all our guests. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back.Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Anonymous,Warmest greetings and thank you for the rating. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

Nobuhiro

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
早朝に到着し、午前中にチェックインができ、休憩が取れて助かりました。買い物、交通には困りません。部屋は広くて綺麗ですが、空調使用時、ホコリが出たのか、咳き込みました。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Nobuhiro,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are delighted that you had an enjoyable experience here, especially when you were able to check-in early to your room. Your kind compliments towards your assigned room are sincerely appreciated. On another note, I have highlighted your comment shared towards the air-conditioner to the respective team for future improvements. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインからチェックアウトまでパーフェクト
チェックイン時の丁寧な対応、部屋も綺麗で角部屋をアレンジしてくれました。朝食も多くのメニューがあり、3日間とも飽きずに食べれました。チェックアウトも迅速に行ってくれてとても良かったです。次回もここに泊まりたいですね。ありがとうございました。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Anonymous,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you had an excellent stay here. Your kind compliments towards our service at check-in and check-out, room, as well as buffet breakfast are sincerely appreciated. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshikatsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
早めのチェエクインの神対応
朝早く着くフライトで、セントラルの両替所も開いていなかったため、早めにホテルに行ったところ、追加料金なしでチェックインができ、非常に助かりました。 お陰で両替所のオープンまで部屋でゆっくり休憩し、観光に出掛けることができました、 本当にありがとうございました。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Yoshikatsu,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you had an enjoyable experience with us, especially when you were able to check-in early to your room while waiting for the Money Changer at KL Sentral to open. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

MANAMI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
カードキーの接触が悪くてイライラしたこと以外は、朝食のビュッフェの内容も満足で良かったです。 ただクラブラウンジへなかなかカードキーの接触不良のためあまり利用出来なかったのが残念でした。(どういうわけかスイートで予約したのが娘の名前になってたからかな⁈) クアラルンプール駅に直結して非常に便利でした。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear MANAMI,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are delighted that you enjoyed the buffet breakfast and our strategic location at KL Sentral during your stay here. On another note, I humbly apologize for the miscommunication on the Club Lounge Access and since receiving your review, I have shared your feedback with the respective department to ensure that this does not happen again. The hotel will also be commencing a re-training initiative for the associates to emphasize on this. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Mitsuyuki

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Accessing from the terminal station was so confortable. Restaurant LATEST RACIPE was very good for us.
2023 年 8 月に 6 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear Mitsuyuki,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are delighted that you enjoyed our strategic location at KL Sentral, and your kind compliments towards Latest Recipe are sincerely appreciated. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

Kazuhiro、Hachikuji City Ishikawa m

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
Dear Kazuhiro,Warmest greetings and thank you for rating your experience here 5 stars! It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back.Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

UENO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
空港からのアクセスもよく、駅からも歩いて数分なのでスーツケースをひいて歩くのも苦ではなくとても便利でした。お部屋も綺麗で快適でした。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
Dear UENO,Warmest greetings and thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are delighted that you enjoyed our strategic location at KL Sentral and hope you managed to explore many interesting places around the city. Your kind compliments towards our clean and comfortable room are sincerely appreciated. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

chiharu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear chiharu,Warmest greetings and thank you for rating your experience here 10 out of 10! It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back.Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Kensuke

2023 年 5 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 29 日)
Dear Kensuke,Warmest greetings and thank you for rating your experience here 5 stars! It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yasumasa

2023 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Dear Yasumasa,Warmest greetings and thank you for rating your experience here 5 out of 5! Rest assured, we will continue to do our best as we look forward to welcoming you back.Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

Yuya

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく、プールが広く、ウォータースライダーもあり、サウナ設備も充実していて、大変快適だった。
2023 年 1 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 31 日)
Dear Yuya,Warmest greetings and thank you for sharing your feedback on Expedia. We are glad that you enjoyed the convenient location, pool and sauna during your stay. Rest assured, we will continue to do our best as we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

YUUKO

2023 年 1 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 16 日)
Dear YUUKO,Warmest greetings and thank you for the rating. We are pleased that you had an enjoyable stay here. Rest assured, we will continue to do our best and we look forward to welcoming you back!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

MIKI

2022 年 12 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Dear MIKI, Thank you for rating your experience with us and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

takehiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
長期滞在でしたが快適に過ごせました。 朝食が特に良かったです。 またマレーシアへ来るときは泊まりたいと思います。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Dear takehiro, Warmest greetings and thank you for sharing your kind feedback. The pleasure is ours to be of your service and we are glad that you enjoyed the breakfast selections. The team aims to always put our guests first and we will continue to strive to offer the best hospitality in Kuala Lumpur. See you again soon. Best regards, Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yasumasa

10/10 (非常に良い)

Chitose

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝の8時半なのにチェックインさせて貰えて感激した。
2022 年 11 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Dear Chitose, Warmest greetings and thank you for sharing your kind compliments on Expedia. We are glad that the team ensured that you have a comfortable stay and rest assured, we will continue to strive to always provide the best to all our guests. It has been a pleasure having you here. See you again soon. Best regards, Michael DelargyGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KLセントラル駅直結です
KLセントラル駅から直結ですので、雨天時でも濡れずに行き来可能です。 nuセントラルでの食事にも大変便利です
2022 年 11 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 5 日)
Thank you for sharing your feedback with us. We are glad that you explored places around the hotel such as the shopping mall (NU Sentral) and in the city. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back soon. Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

8/10 (良い)

TAKAHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
サービス、交通の便利さは最高。バスルームのシャワーヘッド、コンディショナーが壊れていた。
2022 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 10 日)
Dear TAKAHIRO, Warmest greetings and thank you for sharing your feedback on Expedia. We sincerely apologize for the experience and rest assured, an action plan has been set to improve where we have fallen short. It has been a pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back. Best regards,Michael DelargyGeneral Manager

4/10 (不満)

Noriaki

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

TATSUYA

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても良かったです
ラウンジは快適、朝食も美味しい、お部屋も綺麗、サービスも良い、のんびり出来て良かったです。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and look forward to welcoming you back soon! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

Naoki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nobuhiro

2020 年 7 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 28 日)
Dear Nobuhiro, Thank you for sharing your feedback with us and we look forward to welcoming you back. Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Thank you for the kind rating. We hope you enjoyed staying at Le Méridien Kuala Lumpur, and we look forward to having you back. Best regards, Michael Delargy General Manager

8/10 (良い)

may、TOKYO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフの方々は 笑顔を絶やさず親切でした。シングルルームはバスタブが無く、部屋の移動をお願いしましたら 眼下に景観があるバスルームに変えてくださいました。開放感が有って寛げました。クラブラウンジ、5Fの食事はは毎日献立が変わり、工夫されて美味しく頂きました。ありがとうございました。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Warmest greetings and thank you for the genuine compliments. It is our aim to ensure we provide quality service delivery during your stay. We look forward to welcoming you back here again soon! Best regards, Michael Delargy General Manager

8/10 (良い)

Keitaro

2020 年 2 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 28 日)
Dear Keitaro, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to seeing you again soon. Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Thank you for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Thank you for rating your experience here 10 out of 10! It has been great having you here and we look forward to welcoming you back. Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

TAKAYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフが最高
スタッフの対応が最高です。 すれ違う時に皆が必ず声を掛けてくれます。 フロントで帰国は夜便だと伝えると、チェックアウトを午後4時にしてくれました。 コストパフォーマンスもよいので、クアラルンプールに行く時はまた泊まります。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear TAKAYUKI, Warmest greetings and thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear that you had a wonderful stay and the team will continue to ensure that all our guests are well taken care while they stay with us. It has been a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地もサービスも最高でした
朝食のブッフェは品数が豊富でとても良かったです。スタッフのサービスも迅速でとても満足出来ました。クラブルームに泊まりましたが、クラブラウンジの雰囲気も良かったです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Warmest greetings and thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to hear that you enjoyed your experience here and we look forward to welcoming you back! Best regards, Michael Delargy General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KLセントラル駅直結のホテルの五つ星ホテルで、便利かもと思い宿泊した。 チェックインよりかなり早く着いたが、部屋に入ることができた。フロントを通るたびにスタッフが全員挨拶を必ずしてくれる。 コンシェルジュの対応も素晴らしかった。 部屋も清潔で、ありがちな隣の部屋の騒音はなかった。交換して欲しい使用済みタオルをかけたまま出かけてしまったが、交換がされていた。 3泊したが、最高のスティになった。また泊まりたいと思う。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Thank you for staying with us for the past 3 days, and we are pleased that you had a wonderful experience here. It is our aim to provide the best for you during your stay and we look forward to welcoming you back for another memorable stay. Best regards, Michael Delargy General Manager

8/10 (良い)

Hiroshi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
点数は平均以上!
事前に到着時間を連絡していなかった為、部屋に入るまで少しまたされた。朝食のバラエティーの多さは有難い。 味も平均以上。時間が無くてショッピングは出来なかったが、直ぐ近くにモールがあるようだ。多分また泊まると思う。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Le Méridien Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Hiroshi, Warmest greetings and thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear that you had an overall pleasant experience, especially during breakfast. It was a pleasure having you here and we look forward to welcoming you back. Best regards, Michael Delargy General Manager