Dear ふじまる,
ibis Styles Jakarta Mangga Dua Squareにご宿泊いただき、ありがとうございました。 私たちはショッピング街に近い戦略的なロケーションがあなたの滞在をより快適にすることができることを知ってうれしく思います。 一方、カラオケやモールのクラブから来たお部屋の下からの騒音で、あなたが不満を感じていたことをお詫び申し上げます。 私たちはあなたの次の訪問のためのかなりの領域であなたの部屋の好みをメモしていた。 ibis Styles Jakarta Mangga Dua Squareの次のご滞在に、より良いサービスを提供できることを願っています。 敬具Lidiya Oktaviani、アシスタントゲストエクスペリエンスマネージャー。
Dear shiny,
Thank you for your positive review and scoring towards our property.
We agree that we are far from the Center of Jakarta, which will take around 10 KM to go to the Center of Jakarta. However, in front of our Hotel, we have already link of Jakarta Transportation system called "Trans Jakarta Bus way", which will take any passenger to the Center of Jakarta in no time, because this Bus Way has the road for itself. Regarding the cockroach that you mentioned, we really are terribly sorry for this had to happen with you during your stay. Right away, when we got this report from our House Keeping staff, we asked our Pest Control to isolate and treat your room and also treated all rooms on your corridor.
Thank you for giving us such a sincere feedback, where I believe that your feed back will give us a room for improvement in maintaining our product and service to our guests.
I hope that your next stay in our Hotel will be a very pleasant one and we will be more than happy to serve you again in the future time.,
Sincerely yours,
Ricky Coen Arifin
Hotel Manager
Dear Sir,
I would like to express my gratitude towards your response to our property. Thank you for giving us your trust and support while you stay in Jakarta.
We are very sorry with the sound problem that disturbed you during your stay. On your next visit, we will allocate you to the most calm room in our property.
Rest assure that your satisfaction is our pride and we really appreciate your sharing concern for fixing our product and service in the future.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2015 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location!!
ホテル自体綺麗で、廻りの環境も良く、短期・長期問わず滞在出来ると思います。
宿泊されたお客様
paulus karimからの返信 (投稿日 : 2015 年 8 月 1 日)
Dear 匿名;
Thank you for choosing Ibis Styles Jakarta Mangga Dua Square.
We appreciate your comments and hope to meet you for next stay with us.
Best Regards;
Paulus Karim
Hotel Manager
Dear Yohei;
Thank you for staying at Ibis Styles Jakarta Mangga Dua Square.
We appreciate your comments on hotel location, traffic and cleanliness of the room. We are looking forward for your next visit.
Best Regards;
Paulus Karim
Hotel Manager
8/10 (良い)
Aida Hasmira
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 2 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
nice place.. below hotel got family mart,indomaret n hapymart.. 2 foodcourts ànd a few restaurant like Bakmie n AnW.. RM Sederhana also nearby.. kopi kenangan n chatime n mako also! me n my kids love it.. n Dufan is 10min away only!
Aida Hasmira
2024 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Dwi
2023 年 12 月 28 日
Dwi
2023 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
LOBNA
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 12 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
LOBNA
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Alaa
2023 年 10 月 24 日
Alaa
2023 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jihee
2023 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jihee
2023 年 9 月に 9 泊滞在
8/10 (良い)
Surendran
出張
2023 年 9 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good
Very good, and excellent than whatever we expected.
Very good location with very economic rate.
Really very good hotel choice at this budgets.
Surendran
2023 年 9 月に 6 泊滞在
6/10 (普通)
HUSSAM NOMAN ALI
2023 年 9 月 17 日
HUSSAM NOMAN ALI
2023 年 9 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kuei Lan
出張
2023 年 8 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kuei Lan
2023 年 8 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Simon
2023 年 8 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
JAKARTA AUGUST 2023
Nice hotel in good location in Mangga Dua Square.
Staff were very friendly and helpful.
Room was very nice with everything I needed
Simon
2023 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
David
2023 年 3 月 28 日
David
2023 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
mohamad
家族旅行
2023 年 3 月 20 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel not bad
It was ok the carpet in the isle no good has smel
Breakfast need more choices reseption only one working
mohamad
2023 年 3 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Christina
家族旅行
2023 年 1 月 19 日
Prijs valt mee
De prijs valt mee, maar het was een best wel donkere kamer en het doucheputje was verstopt. Meerdere malen hebben we het hotelpersoneel erover verteld, maar het werd niet gefixt. Er was ook een klein kevertje in de kamer.
Christina
2023 年 1 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2022 年 12 月 22 日
気になった点 : 清潔度
宿泊されたお客様
2022 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2022 年 12 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Quiet
Hotel was nice but mall was bit quiet
宿泊されたお客様
2022 年 12 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Redy
家族旅行
2022 年 10 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス
The place is good surrounding by the mall and near to down town of Jakarta but the room floor need to be clean more often
Redy
2022 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
JEAN
カップルで旅行
2022 年 10 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel
JEAN
2022 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
CHUL JUN
2022 年 9 月 19 日
CHUL JUN
2022 年 9 月に 6 泊滞在
6/10 (普通)
Ping Shung
出張
2022 年 9 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room is spacious and clean. But the toilet is very very small. Bathroom doors, shower head in need of fixing and the shower gel was not topped up at all during the stay.
Breakfast selection is very limited and not appetising with the egg station and fruit section being the saving grace.
Staff is friendly but they keep getting all the guest to sign up and Accor account resulting in long queue at check in.
Ping Shung
2022 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ZUHER
出張
2022 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ZUHER
2022 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
GÜNDÜZ
出張
2022 年 8 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel and nice area
The Hotel is in a very good location and easy to go everywhere. The checkin and Checkout was quick and professional. Room was very new and nice decorated. Breakfast has lots of international cuisine choices. All the staff were helpful and friendly. Definitely will stay again.
GÜNDÜZ
2022 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
HSINYU、Huatang
2022 年 8 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ibis style here is always my first choice, price and space, cleaness are all over is value personally. Shower space is very good.
HSINYU
2022 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
H
2022 年 5 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
H
2022 年 5 月に 11 泊滞在
10/10 (非常に良い)
sudarsono
2022 年 3 月 28 日
sudarsono
2022 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Divina
家族旅行
2021 年 12 月 28 日
Pleasant Staycation
We checked in at the hotel for 3 nights and was informed that we had to move to Novotel which is just adjacent and part of the same hotel group for technical reasons. The room we had at Ibis was clean and nice and the hotel was just above the mall. We were already fine with our room at Ibis until we moved, which was actually was an unexpected upgrade and we were very delighted to know that we got a bigger room as regards to the previous room we had. The move was seamless and hassle free.
The room was clean and the service staff were pleasant and accommodating. The pool was clean and big.
Breakfast spread was adequate and enjoyed breakfast each time. Our overall stay was very pleasant and we highly recommend this hotel for a cozy and relaxing staying in the heart of Jakarta.
Divina
2021 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Minsoo
家族旅行, グループ旅行
2021 年 12 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The front counter needs to be more detail about overall staying. Such as free parking for people who stay in the hotel.
Minsoo
2021 年 11 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Seman
2020 年 12 月 8 日
Seman
2020 年 11 月に 7 泊滞在
Natashanoahからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 26 日)
Dear Seman,
Thank you for visiting Novotel Jakarta Mangga Dua Square and gave us a rating. From your overall score, we regret to know that your experience did not meet your expectation. We would share your rating with all of our team as an encouragement to improve our quality and service. It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again soon.
Sincerely,
Nathasya Koesman
Asst.Guest Experience Manager
10/10 (非常に良い)
Brady
2020 年 7 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Brady
2020 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Faiza
出張, 家族旅行, グループ旅行
2020 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Faiza
2020 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sim Moh
出張
2019 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice place for biz trip
Good location, eatery is easily available around and inside the mall.
Sim Moh
2019 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 12 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
There is a strange odor in the hallway and rooms. Like the carpet got wet and not dried properly. Otherwise everything was fine
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Anni
家族旅行
2019 年 12 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
乾淨。舒服。地點好
Anni
2019 年 11 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sae Hyun
出張
2019 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sae Hyun
2019 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 9 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Viktoria
2019 年 9 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kein Pool Achtung Achtung
Achtung!! Kein Pool Im Hotel nur im 50 Meter Entfernung darf Novo Hotel der Pool genutzt werden aber sind viel Miskito daher nicht zum ausruhen und für jeden Weg zur Toilette muss eine Hotelangestellter die Tür zum Pool wieder öffnen
Viktoria
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Nathaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Dear Kein Pool Achtung,
Thank you for visiting ibis styles Jakarta mangga dua square and share your experience with us.
We regret to know that your stay didn't met your expectations.
We are pleased to inform you that we shared the pool with Novotel Mangga dua square and our guest could have access easily to the level 5th directly from our elevator.
We have the staff in charge who are going to assist you to get to the pool. In regards of mosquito, We are very sorry for all the inconveniences you have encountered during your stay and please accept our apologies regarding all that matters.
We hope we could get a chance to serve you better in the future and create more great experience for you in the future.
Sincerely,
Nathasya,
Guest Services Supervisor
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All is good, location is great. Service is good. However just not a fan of the hotel’s toilet layout.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Personnel is excelent
Breakfast is asian oriented (no normal croissants :-( ect.)
Its ok what u get for that price :-)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
riyaz
2019 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unusual setup but one of the cleanest.only problem was restaurant has poor quality food for dinner