"朝食の充実度が素晴らしい。1週間連泊しても飽きません。"
"Good, clean, and well located hotel. However they charge extra fees for the pool and many other conveniences. Do not ask for anything extra if you do not want to be overcharged!"
"初めて利用したが、とても良いホテルで とてもよい時間を過ごせた。"
"エレベーターが3台あるにもかかわらず、なかなか来ない。"
"ウェルカムドリンクあって、お部屋も綺麗でした。"