内装

ザ チャンスリー パビリオンの口コミ

4.5 out of 5
ザ チャンスリー パビリオン
135 Residency Road, Bengaluru, Karnataka

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 333 件の口コミ中 76 件が非常に良い" "
評価 8 - 333 件の口コミ中 124 件が良い" "
評価 6 - 333 件の口コミ中 67 件が普通" "
評価 4 - 333 件の口コミ中 36 件が不満" "
評価 2 - 333 件の口コミ中 30 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Masafumi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

4/10 (不満)

Tsuyoshi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今回の部屋が、アメニテイが初日なく電話で取り寄せた。また、部屋は黴臭く空気を入れ替えた。
2018 年 11 月に 7 泊滞在
BRからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Thank you for your feedback and hope to welcome you back

6/10 (普通)

makoto

屋外プールが良い
近くに日本料理店があり、徒歩3分くらいでした。 シャワーのお湯が、ぬるいのと浴槽のシャワーカーテンが無いのが残念でした。 プールやジムもあり快適でした。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Nikcy、バンガロール

良かった点 : スタッフとサービス
スタッフの接客がしっかりしている、リーズナブルなホテル
もう一つのトヨタが経営しているチャンセリーホテルに比べ、ホテルのスタッフさんの対応を含めきちんとトレーニングされています。朝食ビュッフェもおいしいです。近くに日本料理屋の播磨もありますので、チャンセリーホテルのMatsuriにこだわりがなければ、こちらもお勧めです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
インドクオリティのインドのホテル
部屋の掃除は行き届いていなく、シーツも匂いがキツかった。 風呂にはゴミや髪の毛が放置されてて、コンディショナーは使った形跡(半分程度になっており、蓋周辺がコンディショナーが乾燥してたもので汚れてた。 インド慣れしているからまあまあと思うところもあったが、同じ価格帯では他の国とは比べようもなくロークオリティ。 部屋が広い、良かったのはその点のみ。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 10 日)
Thank you for your valuable feedback. We apologize for the inconvenience caused to you during your stay at The Chancery Pavilion. We have briefed our housekeeping team and we will ensure better cleanliness and upkeep of the rooms in future. We have also been undergoing renovation and refurbishment throughout the property, and we expect the work to complete soon. We hope this unpleasant incident will not diminish your opinion of The Chancery Pavilion and we look forward to see you soon to enjoy an improved experience.

10/10 (非常に良い)

ranran、osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適です
部屋も清潔感があり、サービスも快適でした。あと、Residency Roadに沿いにある日本料理レストラン播磨まで歩いて3分というのが日本人にとっては一番の魅力かと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
過ごしやすい
部屋が広く、過ごしやすかった。かつ、清潔。清掃も行き届いている。レストランのディナーもよかった。 電源ジャックもいろんなタイプがあり、困らなかった。

10/10 (非常に良い)

levi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic location with excllent options to eat, drink and shop within walking distance. Rooftop bar staff is exceptional as was the IPA - best beer I've had in India!
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

AB

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

levi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing location in a great part of the city. Rooftop brewery was a plus!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

santosh kumar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Breakfast is.nice,
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a positive rating. We are happy to know that you enjoyed our food & services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

4/10 (不満)

Sharmila、Thornhill

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unable to meet commitment. Lack in communication. Was a very unhappy guest. I spent hours at the reception desk explaining a no show for one of the rooms. The diplomat checked in for a couple of hours and checked out.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is important to us and we will address these issues to ensure better communication and service in the future. Thank you for bringing this to our attention. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

10/10 (非常に良い)

Raghu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a positive rating. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

8/10 (良い)

Keith

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything good except the shower in the room was barely a trickle.
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a kind feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

8/10 (良い)

Raghu

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

2/10 (非常に不満)

Vijay

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

2/10 (非常に不満)

Vijay

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

8/10 (良い)

G W Robinson

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

8/10 (良い)

G W Robinson

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

6/10 (普通)

G W Robinson

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Dayanand Guruprasad

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Abirami Krishna

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Naveed

2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shalini

2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kamal Kishor

ペット同伴の旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ok
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anush

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Cyril

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
rooms need a lot of repairs. walls are peeling off. shower water pressure is very low. overall very ok hotel
2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sudarshan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was excellent
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a 5-star rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcoming you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

10/10 (非常に良い)

Meena

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The stay was excellent in all respects, an I would like to visit again.
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 16 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a 5-star rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,

2/10 (非常に不満)

sanjay

2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raja

2023 年 4 月に 5 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 16 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a 10/10 rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

6/10 (普通)

Tenzing

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Vamsi Krishnaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 16 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services, and we are sorry that we did not meet your expectations. We request that you visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

4/10 (不満)

Sandeep

良かった点 : スタッフとサービス
Need to re-evaluate how this is a 5-star hotel..
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Susan

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Located well for my meetings.
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Chancery Pavilionからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 3 日)
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion . Warm regards , Team Chancery Pavilion

4/10 (不満)

Kamal

2023 年 1 月に 3 泊滞在
Chancery Pavilionからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services, and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.

4/10 (不満)

Sherri

グループ旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Room was old needed painting. Mattress was as hard as a rock.
2023 年 1 月に 3 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 30 日)
Dear Guest , We regret that your experience did not meet your expectations . Please allow us to express our sincere apologies . At the chancery pavilion we strive to provide a superior experience to every guest . Therefore your feed back is really important to us . Please rest assured that we are taking appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Warm regards , Team The Chancery Pavilion

6/10 (普通)

Babu

2023 年 1 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion . Warm regards , Team Chancery Hotels

2/10 (非常に不満)

Tejasvi

2023 年 1 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Guest , Thank you for your feedback , We regret that your experience did not meet your expectation . Please allow us to express sincere apologies . It is our hope that you give us an opportunity to better serve you in the near future .Warm regards , Team Chancery Hotels

10/10 (非常に良い)

Sandeep

2022 年 10 月に 2 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion .Warm regards , Team Chancery Hotels

10/10 (非常に良い)

deepak、Ketchikan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was helpful n friendly.. the property needs a little revamping
2022 年 10 月に 5 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Guest , Thank you for your response . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion .Warm regards , Team Chancery Pavilion

10/10 (非常に良い)

Arjun

2022 年 10 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit to The Chancery Pavilion Bangalore and sharing your valuable feedback. It was a great pleasure having you with us during your recent visit to Bangalore. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to The Chancery Pavilion.

2/10 (非常に不満)

Archana

2022 年 9 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 3 日)
Dear Guest, Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore! Thank you for patronizing The Chancery Hotel and taking out time to share your experience on this social platform. Please accept our sincere apologies for the inconvenience faced by you in the hotel. Your feedback has been discussed with the concerned team to ensure that corrective action is taken. Thank you once again for your stay and feedback and looking forward to welcome you back. Kind Regards

10/10 (非常に良い)

ANTIPAS IV

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel in Bangalore
Great value for money. Clean room, great food and ery restaurant staff. The front desk staff though seems not friendly and approachable.
2022 年 9 月に 2 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 29 日)
Dear Guest, Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore! Thank you for patronizing The Chancery Hotel and taking out time to share your experience on this social platform. Please accept our sincere apologies for the inconvenience faced by you in the hotel. Your feedback has been discussed with the concerned team to ensure that corrective action is taken. Thank you once again for your stay and feedback and looking forward to welcome you back. Kind Regards

6/10 (普通)

Sairam

2022 年 6 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit to The Chancery Pavilion Bangalore and sharing your valuable feedback. It was a great pleasure having you with us during your recent visit to Bangalore. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to The Chancery Pavilion.

8/10 (良い)

Shameel

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall was a good stay
2022 年 6 月に 2 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit to The Chancery Pavilion Bangalore and sharing your valuable feedback. It was a great pleasure having you with us during your recent visit to Bangalore. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to The Chancery Pavilion.

2/10 (非常に不満)

DILIP K

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very poor quality beds Airport transfer not provided I didn’t use restaurant
2022 年 6 月に 1 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 21 日)
Dear Guest, Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore! Thanks for sharing your feedback on the online forum. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better. We would love to make things right if you give us another chance. Looking forward for your continued support. Warm Regards

2/10 (非常に不満)

Ashique

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 3 泊滞在
The Chancery Pavilion からの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 4 日)
Dear Guest Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore. Thank you for sharing your response. we would like to know more about the inconvenience caused to avoid any future occurrence . You may please share the insights on rev.mgr@chanceryhotels.com

2/10 (非常に不満)

Robert

2022 年 3 月に 2 泊滞在
The Chancery Pavilion Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thanks for sharing your feedback on the online forum. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better. We would love to make things right if you give us another chance. Looking forward for your continued support. Warm Regards

2/10 (非常に不満)

Chakrapani

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Location
2021 年 11 月に 3 泊滞在
The Chancery Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 4 日)
Dear guest Thank you for your feedback in regards to your recent stay. we hope to see you back whenever travel bring you back Kind Regards

4/10 (不満)

Mihir

出張
Need revamping the rooms.
Rooms are dull ( very less light), no tv channels active( only free ones available). Bathrooms smells. Breakfast was very good though.
2021 年 10 月に 1 泊滞在