セルフパーキング (1 日につき 7 EUR)

ホテル ラグナの口コミ

3 out of 5
ホテル ラグナ
Kranjceviceva 29, Zagreb

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 394 件の口コミ中 76 件が非常に良い" "
評価 8 - 394 件の口コミ中 159 件が良い" "
評価 6 - 394 件の口コミ中 77 件が普通" "
評価 4 - 394 件の口コミ中 47 件が不満" "
評価 2 - 394 件の口コミ中 35 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

6.2/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

KIDA

2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junko

2022 年 10 月に 1 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 5 日)
Dear Junko,Thank you for staying at Hotel Laguna and for sharing your experience with us.We are delighted to read your feedback. We will be looking forward to welcoming you back at our hotel.Sincerily,your team at the Hotel Laguna Zagreb

4/10 (不満)

Taimu

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
泊まれなくはないがオススメはしない
そこそこ大きなホテルで、一応街の中心エリアにあるのですが、中央駅や旧市街へ徒歩で行くには少し遠いです。 すぐ近くに小さいですがサッカースタジアムがあり、あまり治安も良くない印象です。 また、最近のホテルには珍しくパスポートをチェックイン時に預けないといけません。基本的に預けないという選択肢は無いようです。あとチェックインチェックアウトはタイミングが悪いと10分以上待ちます。それなりに大きいホテルなのにピークの時間帯でも1〜2人しか対応しないためです。チェックアウトはパスポート返却やもろもろ手続きが長い。 悪いところは結構多いですが部屋は割と普通です。少し古いですが一般的なホテルって感じです。ただケトルは無かったと思います。朝食も一般的なホテルのビュッフェです。 総合すると低評価になります。値段的にもう少しサービスもしくはアメニティがあってもいい気がしてしまいます。
2021 年 8 月に 1 泊滞在
sls mngからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 27 日)
Dear Taimu, thank you for your review of our stay at our hotel. We apologize for not being able to provide you a service that would make your stay perfect. We are serious about all your suggestions and we will make maximum efforts to improve the quality of our services even more. I have commented your comments with relevant department heads to improve our service in the future. Thank you for your feedback and hope that you will continue to be our guest. Sincerely, Željko Mandarić, Head of Sales and Marketing Hotel Laguna Zagreb

10/10 (非常に良い)

Tsuji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在
sls.mng.からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Tsuji, thank you very much for choosing the Laguna hotel Zagreb as your home far away from home. It is a great honor for us to see that we could make you that satisfied. We hope to see you again. Kind regards . Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

8/10 (良い)

YUKI、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルでは寝るだけだったので十分な設備でした。すこし昭和感のある建物です(笑) スタッフは英語で丁寧に対応してくれました!
2019 年 9 月に 3 泊滞在
sls.mng.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Yuki, thank you very much for choosing the Laguna hotel Zagreb as your home far away from home. It is a great honor for us to see that we could make you that satisfied. We hope to see you again. Kind regards . Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル
ザグレブ駅メインの反対側に位置しているものの中心地迄トロリー利用可又は少々歩くものの徒歩でも中心地迄行くことが出来る ホテルは古さが感じられるものの静かでゆったりとした感じ。料金と比較するとお得感あり
2018 年 7 月に 1 泊滞在
sls.mng.からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 16 日)
Dear Guest, thank you kindly for your review of the Laguna Hotel. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us, and we hope you will return to visit us again soon. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

ホテルメイン通りあり割りやすい
部屋が屋根裏部屋で窓が天窓しかなく満室で変えてもらえなかった 朝食は料理の種類が多く美味しかった
2018 年 7 月に 1 泊滞在
sls.mng.からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 16 日)
Dear Guest, thank you! Your answer helps us to improve our services. Kind regards . Your team at the Laguna hotel Zagreb.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗な大型シティーホテル
内装が綺麗なシティーホテル。ホテルも大きく、団体ツアーも利用している様子。 やや中心地から離れていましたが、レンタカーオフィスに近かったのでここを選びました。朝早くチェックアウトすると伝えたところ、朝食をまとめておいてくれました(サンドウィッチ、フルーツ、ヨーグルト)。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
sls.mng.からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 7 日)
Dear Guest, thank you kindly for your review of the Laguna Hotel. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us, and we hope you will return to visit us again soon. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2017 年 8 月に 2 泊滞在
hotel Laguna Zagrebからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback about your recent experience at the Laguna hotel with your rating.We really appreciate you taking the time to share this with us. I am glad to read that you have overall had a positive experience. We look forward to welcome you back to our hotel soon! Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

8/10 (良い)

kimikimi、Edogawa,Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食のおいしいリーズナブルなホテル
旅行目的の立地とお値段で選びましたが、朝食がとても充実していて、嬉しかったです。 パン数種類とサラダやハム・チーズ、ヨーグルトなどの他、温野菜や卵料理、ソーセージなど温かい食事の用意もありました。 また、帰りは200クーナで空港まで送ってくれました。 タクシーは100クーナ台だそうなので、特別安くはないかもしれません。 わたしの利用した部屋は、冷蔵庫はありませんでしたが、12月でしたので、窓とカーテンの間で飲み物は冷やせました。 湯沸しなどもありませんでしたが、お湯はレストランでもらえました。 湯船があったのは嬉しかったですね。熱いシャワーの出もよく、設備面に問題はありません。 同じ目的でまた行くことがあったら、また利用すると思います。
sales managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 21 日)
Dear Kimikimi, thank you for sharing your feedback about your recent experience at the Laguna hotel.I am glad to read that you have overall had a positive experience. We look forward to welcome you back to our hotel soon! Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

普通のビジネスホテル
sales managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 18 日)
Dear Guest, I regret for the delayed response . I am glad to read that you have overall had a positive experience and thank you for sharing your comments. I have discussed your comments with the relevant department heads to improve this for the future. We take particular pride in ensuring that even the smallest details are taken care of. Thank you so much for your feedback, and we look forward to hosting you again. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

10/10 (非常に良い)

MASATO、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンスが良い
トラム駅から徒歩5分程度 その駅にスーパーもあります wifiはやや遅いですが、清潔快適な部屋でした また朝食は 種類も多く満足しました コストパフォーマンスの優れたHotelだと思います

6/10 (普通)

MIWA、TOKYO

まぁまぁなホテル
バスステーションからはトラムを乗り継いで行けます(2番→9番)電車の駅からは9番だけで行ける。 古くて大きいホテルでメンテナンスは行き届いてない印象。バスルームの排水溝が詰まっていて洪水状態→部屋の変更もスムーズではなくイライラしました。 WIFIも複数回線があるのにどれも遅いし、一定時間経つとログインし直すが必要あり面倒。 壁が薄いのか子供の団体客がうるさかった。 唯一良かったのは朝食。サラダなど充実の内容でどれも美味しかったです。 スーパーもトラムの近くにあるしそこそこ便利。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
繁華街から遠いですが
可もなく不可もないホテル。ちかくにお店があまりないのが残念なくらい。朝飯はチーズやハムの種類も多く美味しかっです。

4/10 (不満)

CB、Tokyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Modest hotel
Bad access from the airport bus terminal and the city center. Corridor is dark, room is modest. However, the quality of breakfast was good and free wifi is available. To whom wants to save money, this hotel may be not bad.
Managementからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 18 日)
Dear CB, I regret for the delayed response . I am glad to read that you have overall had a positive experience and thank you for sharing your comments. I have discussed your comments with the relevant department heads to improve this for the future. We take particular pride in ensuring that even the smallest details are taken care of, which we unfortunately did not achieve during your stay. We do apologize that we haven't provided you with a service that would make your stay a perfect one. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

10/10 (非常に良い)

yasu、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安全、安い、ちょっと遠い
市街地からはちょっと遠いが、街全体が安全なので、深夜にホテル周辺を歩いていても安全、暗いけど スーパーが近くになかったのも少しマイナス 200クーナで空港まで送ってくれる。運転手は良い人
hotelからの返信 (投稿日 : 2014 年 11 月 15 日)
Dear Yasu, Thank you kindly for your review of the Laguna Hotel. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us, and we hope you will return to visit us again soon. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing

8/10 (良い)

もんてぃ、千葉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋により設備が違う
2泊しましたが、それぞれ違う部屋でした。1泊目は上階の近代的な部屋で薄型テレビやコンセントもたくさんありました。2泊目は2階でドアもオートロックではなく開け閉めに鍵を使い、ブラウン管テレビでコンセントは1カ所しかありません。 両方の部屋に共通していたのは、浴槽の水を流すと排水口から逆流して洗面所が水浸しになってしまうことでした。浴槽が深く出る時にバランスをくずしそうになるので注意が必要です。 朝食はパンやコーヒー、ジュースの他に、サラダ、ピクルス、シリアル、4種類のパン、数種類のチーズ、5種類のハム、ソーセージ、スクランブルエッグ、ゆで卵、温野菜、プリン、クッキーなどありました。 ホットミルクがあるので、カフェ・オ・レやココアも作れました。 フルーツもかごに山盛りあり朝から豊かな気持ちになれました。

8/10 (良い)

モンティ、千葉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋により差がある
5月下旬に日をあけて2泊したが、1日目と2日目が違うタイプの部屋だった。1日目はカードキー。コンセントがたくさんあり、薄型テレビもあり使い勝手がよかった。2日目はドアが鍵で開け閉めするタイプで、オートロックでもなく、さらにコンセントは一カ所でテレビはブラウン管。浴室の排水が両部屋とも悪く、浴槽に水を溜めて流すと排水口から逆流する。浴槽は深すぎるくらいなので、出る時に気をつけないとよろけそうになる。 朝食はサラダ、ピクルス、ハム、ウィンナー、ゆで卵、スクランブルエッグ、温野菜、果物、チーズ、ヨーグルト、シリアル、数種類のパン、コーヒー、紅茶、ホットミルクなど充実している。 一泊8000円と考えるならコストパフォーマンスは良いと思う。

8/10 (良い)

Yuta、日本, 埼玉県さいたま市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
感想
場所は少し不便。 駅からは歩いて30分、バスターミナルからは1時間くらい。 中心部までも歩いて30分くらい。 部屋については可もなく不可もなく。 FreeWiFi付き。

6/10 (普通)

Dagmar

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Die Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Für 1,5 Std. früher einchecken muss man zahlen. Alles ist abgewohnt und unpraktisch. Diverse Dinge defekt, schade
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

John

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
It’s a cheap hotel and you get what pay for. The bathroom had mold in the bath/shower. The front desk was super helpful. The restaurant breakfast met the minimum… but was good. The location is ok but it’s a mile walk to the square.
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sabahudin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient, Transortation
2024 年 1 月に 1 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Sabahudin,Thank you for highlighting the convenient transportation aspect of our hotel. We take pride in providing easy access to various modes of transportation, ensuring that our guests can explore the city effortlessly.Whether you're heading to business meetings, tourist attractions, or local hotspots, our strategic location makes it a breeze to get around. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back soon.Warm regards,Hotel Laguna Zagreb

8/10 (良い)

Eleonore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I didn't like that the oven heating has not worked in the right way!
2024 年 1 月に 3 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Eleonore,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the heating issue. Our maintenance team will promptly investigate and address this matter to ensure a better experience for our guests.We appreciate your patience and hope to welcome you back in the future.Warm regards,Hotel Laguna Zagreb

10/10 (非常に良い)

Sudipta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay at Laguna
We had a great stay at Laguna. This hotel is underrated. We had booked the suite during the New Year week, and loved the staff and amenities. Keep up the great work Laguna team
2023 年 12 月に 4 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Sudipta, Thank you for staying at Hotel Laguna and taking the time to share your experience with us. We are delighted to read your feedback. The team will be thrilled to hear these kind words. It's truly our pleasure to be of service to all of you. The entire team will be looking forward to welcoming you back at our hotel. Sincerely, your team at the Hotel Laguna Zagreb.

2/10 (非常に不満)

Akmal

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Are you looking to have a good sleep? Then DONT book here. The mattresses are about 10 years old. I could feel ALL the metal springs sticking out. Very old inside the room as well. The shower is also terrible. Don't do it.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Akmal,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We apologize for the inconveniences you encountered during your visit. Your comments are invaluable as we continuously strive to enhance our guests' experience.We regret that the mattresses did not meet your expectations. Your description of the metal springs is concerning, and we will promptly address this issue.We appreciate your honesty and hope you'll consider giving us another chance in the future.Warm regards,Hotel Management Laguna Zagreb

4/10 (不満)

Adilson Jose

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Decepção
Este hotel aparece com 3 estrelas. Na verdade nerece 1 só. Extremamente antigo e mau cuidado. Café da manhã não tem quase nada. Hall de entrada e localização muito boas.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Adilson Jose,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your candid feedback, as it helps us improve our services.We apologize that your stay did not meet your expectations. While we aim to provide a comfortable and pleasant experience for all our guests, it appears that we fell short in several areas during your visit.Kind regards, Hotel Laguna Zagreb

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel muito ruim
Foi péssima, camas muito baixas, recepcionista do check in mal educada, café da manhã muuuito ruim. Não limparam o quarto.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
PRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Guest,We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your stay. Your feedback is invaluable as we continuously strive to improve our services. Allow us to address your concerns:We regret that the bed height did not meet your expectations. Our team will review this aspect to ensure greater comfort for our guests in the future.Also, for any rudeness you encountered during check-in. Hospitality is our priority, and we will address this with our reception team.  We're sorry that the breakfast did not meet your standards. Our culinary team has already reevaluated the offerings and enhanced the dining experience.Thank you for sharing your insights. We hope you'll consider giving us another chance in the future. Please feel free to reach out to our management team directly if you have any further concerns.Warm regards,Hotel Laguna Zagreb

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 8 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sinisa

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

Michael

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anjana Kumari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jongo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
A hotel that is not in the city center but is satisfactory for the price.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Megan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible noise - very unpeaceful stay
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ante

2023 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

KEOUNG SOO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
구식건물로 냉장고와 드라이어등 기본적 서비스가 매우 부족함 티브도 옛날 12인치로 성능안좋음
2023 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Mitesh

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Milijana、Sacramento

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am staying in this hotel every time I am in Zagreb. Good price, clean and close to downtown. Excellent service.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin、mead

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff and nice rooms.
2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LUIS

2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marc

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cet hôtel devrait être retiré de votre site, très malpropre, personnel pas accueillant, air climatisé non-fonctionnel et le déjeuner à éviter
2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Helena

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
War alles super
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

JOSE IGNACIO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

INP

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No no no
Absolument un hôtel à fuire, pas secure, la climatisation ne fonctionne pas dans tous l’établissement, le papy de la réception n’est pas aimable. Le décore n’est pas au goût du jour. Je dors à l’hôtel toute l’année et partout dans le monde mais c’est vraiment la première fois que je suis tomber sur un tel établissement. Je ne vois même pas pourquoi hôtel.com le propose.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Giancarlo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This is "a kind ADVICE" for future customers at this Hotel. I had a "very bad experience"; I was robbed of my wallet "in my hotel room"... There are not "safety cameras" installed in all the hotel, even at the reception. The Police confirmed me that my case was the fourth case at the same hotel in two weeks in this August. In my opinion it is a really dangerous place where to stay. Thanks and Best Regards
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marie-Noelle

2023 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Seyda

2023 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rijan

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Puzzo da fa paura dal corridoio fino in camera non si respirava sono dovuto uscire è prenotare un altro hotel vi consiglio mai prenotare qui hotel laguna deve chiudere
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Motena

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Das Hotelpersonal war nett und hilfsbereit. Hotel liegt in der Nähe des Zentrums.
2023 年 8 月に 2 泊滞在