「Fint men litet rum när man är på skidsemester.
Fantastisk frukost.
Det stod att det är 4 minuters gångväg till liften men det stämmer inte. 4 minuter med bil till en dyr betalparkering. Gå tar minst 15 minuter. Nye kul med skidor och pjäxor.」
「Fint men litet rum när man är på skidsemester.
Fantastisk frukost.
Det stod att det är 4 minuters gångväg till liften men det stämmer inte. 4 minuter med bil till en dyr betalparkering. Gå tar minst 15 minuter. Nye kul med skidor och pjäxor.」
Ninna