Room is clean, people are friendly, and good service.
Juching
2024 年 6 月に 2 泊滞在
10/10
zhikun
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10
zhikun
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10
SEO JIN
2023 年 11 月に 3 泊滞在
10/10
KUNG
2023 年 7 月に 11 泊滞在
10/10
設施潔凈 服務貼心 健康中心健身房和室內泳池,及早餐餐廳都很棒
YUANLIANG
2023 年 7 月に 3 泊滞在
2/10
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Elite
10/10
CHUNHUI
2023 年 3 月に 2 泊滞在
8/10
宿泊されたお客様
2021 年 9 月に 1 泊滞在
10/10
nice environment and friendly staff. to sum up it is a great experience.