Hotel was comfortable and staff were very helpful and friendly. Good connections to everything on Tromso via the bus stop immediately outside, and having the Narvessen in the foyer was useful too!
We were on the 12th floor in one of the corner rooms which meant we had two fantastic window views looking south/east over Tromso and to the mountains beyond. Quite a view to wake up to on our first morning!
David
2025 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ronny
2025 年 3 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Helt greit hotell.
Ronny
2025 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Petri
家族旅行
2025 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Petri
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tobias
2025 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
entspannter Stadturlaub
Das Hotel ist trotz seiner Nähe zum Universitätskrankenhaus ruhig gelegen, die Innenstadt war dank des sehr guten Bussystems gut erreichbar.
Vom Zimmer hatten wir einen guten Blick über die Stadt und konnten sogar die Polarlichter bewundern.
Tobias
2025 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Annfrid
2025 年 3 月 26 日
Annfrid
2025 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jannick
2025 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Jannick
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Martina
2025 年 3 月 24 日
Martina
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Marius
出張
2025 年 3 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Marius
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Petri
2025 年 3 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Petri
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Lars
出張
2025 年 3 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Praktisk og rent
Rent, pent og enkelt hotell.
Hyggelig betjening og grei frokost.
Sentralt for alle som skal til universitetet eller sykehuset.
Lars
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
cecilie
2025 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
cecilie
2025 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ulla
家族旅行
2025 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ulla
2025 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
liv-marit
2025 年 2 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
liv-marit
2025 年 2 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Efe
2025 年 2 月 9 日
気になった点 : 設備とサービス
I was very surprised to see that this hotel actually shares a building and main entrance with a general HOSPITAL. You walk in through the front threshold and there are plenty of sick people coughing and waiting for treatment. It’s a heavy sight to see and then to know that you’re exposed all these sick people as you walk further in to navigate to the hotel desk is an experience. I would not have booked it if I knew that the Hotel is really an annex of the hospital. It’s very creative and I’m sure a great way to generate additional revenue for the hospital, but it was a little deceptive for unsuspecting customers. I would not have booked it had I known this. I also found the food to be very expensive and not very tasty.