屋内プール、季節限定屋外プール、カバナ (有料)、サンラウンジャー

Mondrian Seoul Itaewonの口コミ

5 out of 5
Mondrian Seoul Itaewon
23, Jangmun-ro, Yongsan-gu, Seoul

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 777 件の口コミ中 454 件が非常に良い" "
評価 8 - 777 件の口コミ中 193 件が良い" "
評価 6 - 777 件の口コミ中 64 件が普通" "
評価 4 - 777 件の口コミ中 34 件が不満" "
評価 2 - 777 件の口コミ中 32 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

KENTA

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Kenta,Thank you for this great score, we are looking forward to meet you here again!

8/10 (良い)

Naoya

出張
良かった点 : 設備とサービス
築年数の割に、水回りが古く弱い。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
ありがとうございます。 Min Lee Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
お客様へまず私たちのモンドリアンソウル梨泰院を訪れて、大切な時間を過ごしてお客様のご滞在経験を共有していただきありがとうございます。私たちのモンドリアンソウル梨泰院は、常にお客様が満足できる最高の施設と最善のサービスを提供していただくために努力していますが、今回の宿泊でお客様の期待に及ばなかった部分について申し訳ありません。申し上げた不十分な部分は、該当部署とホテル全役職員に伝達して改善できるようにします。 お客様がいただいた大切な意見一つ一つ逃さず、私たちのモンドリアンソウル梨泰院ホテルの発展に基礎となって改善されるように最善の努力を尽くします。また、私たちが気付かなかった不足している部分がある場合は、いつでも暖かいアドバイスをお願いします。

10/10 (非常に良い)

Yumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
고객님께 Mondrian Seoul Itaewon 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다.고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다.고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 마지막으로, 새해에도 소망하시는 모든 일들이 이루어지시길 바라며 가정에 행복이 충만하시길 기원합니다.

10/10 (非常に良い)

karuna

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に清潔で居心地の良い空間でした。 スタッフの方の対応も親切です。 また泊まりたいです。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
モンドリアンソウル梨泰院に関するフィードバックをいただきありがとうございます。雰囲気とサービスに満足していただき、うれしいです。モンドリアンソウル梨泰院は、お客様に可能な限り最高の体験を提供するよう努めており、お客様にも同じことをできることを嬉しく思います。温かいお言葉ありがとうございます、またお会いできるのを楽しみにしています。次回は、フラッグシップレストラン「クレオ」やルーフトップバー「プリビレッジ」をぜひチェックしてみてくださいね。敬具、モンドリアンソウル梨泰院管理

2/10 (非常に不満)

KOJI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
・朝食があまり美味しくない ・たまたまかもしれないが、上の部屋から漏れる音楽の音がうるさくて眠れなかった。 ・ホテル内部はおしゃれ ・立地は良くはない。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
モンドリアン・ソウル梨泰院 マネージメントからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
KOJI_K様、 この度はモンドリアン・ソウル梨泰院の口コミにご協力いただき、誠にありがとうございます。 私たちはすべてのお客様に、より良い体験を提供できるよう努力しておりますので、お客様のご意見をお聞かせください。 朝食にご満足いただけなかったとのこと、申し訳ございませんでした。 モンドリアン・ソウル梨泰院では、お客様に様々なオプションをご提供できるよう努力しており、サービスとお食事の質を向上させるため、お客様のご意見を継続的に確認しています。 上の部屋からの音でご迷惑をおかけしました。 当ホテルは、お客様に静かで快適な雰囲気を提供するよう努めています。 ホテル全体の騒音レベルを常に監視し、混乱を最小限に抑えるためにあらゆる合理的な手段を講じています。 当ホテルのインテリアがスタイリッシュでファッショナブルだとお感じいただけたようで、大変嬉しく思います。 モンドリアン・ソウル梨泰院では、お客様がご自宅のようにくつろいでいただけるよう、スタイリッシュなインテリアを心がけています。 貴重なご意見ありがとうございました。 よろしくお願いします、

6/10 (普通)

Shino

良かった点 : 清潔度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
Dear Guest,Thank you for your comment. If you would like to share anything we should improve, do not hesitate to contact us directly.

6/10 (普通)

TERUHITO

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
なぜこのホテルに泊まって、自分の中で腹落ちしない所があるのか考えた。 入ると大音量の音楽が流れ、おしゃれなエントランスと絵画やエレベーターの大画面ディスプレーなど“映える”要素は満載。 ただ、私の選択ミスなのだが、清潔は求めていたがおしゃれは求めていなかった。次回のホテル選びの勉強になった。 気になったのはシャワールームと洗面所の段差がないので、シャワーん浴びると洗面所が水浸しになる事と、フロントスタッフは丁寧だが上から物を言ってくる印象を受けた。 たしか日本語にも対応していると書いてあった様な気がしたが、実際に通じるのは1人だけだったし、トラブルでヘトヘトになってチェックインの20分前に着いても、時間まで待たされた。金がかかってもアーリーチェックインは利用できなかったのか? 総じて自分の感性に合わなかった。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
お客様、コメントありがとうございます。一つ一つ検討させていただきます。 近いうちに当ホテルでお会いできることを楽しみにしています。よろしくお願いします、

10/10 (非常に良い)

Minako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てが、素晴らしかった。とてもラグジュアリーな時間を過ごさせてもらいました。5Fのアウトドアプールは最高!そして、チェックアウト後のタクシー予約手配やスタッフの対応も完璧でした。仕事柄、いつも明洞に泊まっていましたが、仕事を終えたら今後はこちらに移動して泊まりたいと思うようになりました。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Mondrian Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
ミナコ様モンドリアン・ソウル梨泰院での素敵なご体験をお聞かせくださり、誠にありがとうございます。 ラグジュアリーな空間でのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、またスタッフのサービスや5階の屋外プールにご満足いただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 モンドリアン・ソウル梨泰院では、すべてのお客様にパーソナライズされた贅沢なひとときをお過ごしいただけるよう努めています。 お仕事の後、当ホテルにご宿泊いただけることになり、大変嬉しく思っております! またすぐにお会いできることを楽しみにしています。

8/10 (良い)

Miyako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Happy to see that your stay was almost perfect. But Sad see that we missed something in our delivery. Happy Modnrian!

10/10 (非常に良い)

Ami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff are friendly and having good smile
2023 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

??

2023 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

yuko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
プール・ジム・入浴施設の清掃は行き届いて快適だったが、 部屋の窓が1ミリも開閉出来ず空気の入れ替えが出来ない点とトイレに換気扇が無い点が残念!!
2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

nao

2023 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Miho

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
こじんまりとして快適
ホテルは近くにバス停があり交通量も多い道が近くにあるのでタクシーも拾いやすく、地下にはコンビニがあるのでアクセスは良いと感じました。スタッフの皆様は感じがよく、部屋はコンパクトな作りですが快適に過ごしました。 気になったのは、バスローブに広範囲にわたってファンデーションのようなものが染み付いていたこととシーツに擦り切れたような穴が空いていたことです。どちらも洗ってあるようでしたので交換は依頼しませんでしたが、少し残念な気分でした。
2022 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

HIROKI

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス

10/10 (非常に良い)

CHIEMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度
サウナなど利用時間が、もう少し遅くまで営業していたら良いなあと思った。
2022 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yuri

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hirohito

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コストパフォーマンスが良い。 ソウルをよく知る人なら場所の良さがわかると思う。 海外からの旅行者よりも韓国国内在住の人にオススメ。
2022 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Samuel、Northridge

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms are nice but small. Shower door design is bad and water spills out into the bathroom floor. Be careful! You might slipp
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Samuel,We are very sorry to hear about different issues occurred during your stay. We will take all your comments one by one and take action to not have this phenomenon happened again.

8/10 (良い)

KA MAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
An artistic hotel, 10-12 minutes walk to the subway, not much restaurant nearby.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Ka Man,Thank you for your recent comment, as much as there is not too much restaurant in the vicinity, we do have in house over 9 restaurants that can cater all taste buds!

10/10 (非常に良い)

Jacob

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall a pleasant experience. A 5-10mins walk to the heart of itaewon
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Jacob,Thank you for this amazing comment. We are in the quiet place of Itaewon, the best place for fun!

8/10 (良い)

Qilin、Suita

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Guest,Thank you for this comment! We are looking forward to welcome you here very soon!

8/10 (良い)

Min

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Min,Thanks for this kind rating. On your next visit, please tell us how we can get a full score next time.

10/10 (非常に良い)

abdulaziz

2024 年 4 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Abdulaziz,We are glad to receive this type of recognition. We look forward to seeing you very soon back!

10/10 (非常に良い)

Alexandra

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A fantastic stay in such a gorgeous hotel. The location is perfect for those who are able to walk 10 minutes to the nearest metro but also appreciate being a little bit further from the noise and excitement of Itaewon main street. The service from the reception and staff at the front of the hotel was excellent. The standard of the housekeeping and cleaning was also impressive. The facilities, although we didn’t use them to our advantage, are very impressive and clean. The rooms were much more spacious than anticipated, especially after reading reviews for this hotel and others similar in the area. We had such a fantastic stay here and would not hesitate to book again on return.
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Alexandra, Thank you very much for taking the time to share your experience from your recent stay at Mondrian Seoul Itaewon. We are delighted to hear that you had a fantastic stay with us and that you enjoyed the gorgeous hotel, perfect location, and the spacious rooms. At Mondrian Seoul Itaewon, we take pride in providing excellent service, and it is rewarding to know that you found the service from the reception and staff to be excellent. Our housekeeping team works diligently to maintain high standards of cleanliness, and we are glad that you found it impressive. Regarding the facilities, we are pleased that you found them impressive and clean, even though you did not have the opportunity to use them extensively. Your feedback motivates us to continue delivering exceptional experiences to all our guests. We hope you tried our Roof Top Bar Privilege and our Special dining Cleo. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back on your next visit. Warm regards,

8/10 (良い)

Pay

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Not walkable distance to subway station, but buses to the prominent places like Myeongdong, Gangnam, Gyeongbukgong areas are available. Dental kit needs to pay, service wasn’t up to 5 star. Bedside socket wasnt working, they insist it was, at least they provided me their chargers insisting it was my charger that wasnt compatible. Housekeeping standards differ each time a different attendant cleans the room. Bellman not attentive to assist but at least helped to load bags upon arrival of taxi.
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Pay, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay at Mondrian Seoul Itaewon. Due to government regulations, our hotel policy includes providing dental kits has to be with a fee, and we regret if this was not clearly communicated to you.As for the service standards, we strive to deliver a 5-star experience to all our guests, and we are sorry to hear that we fell short of your expectations. Rest assured, we will address the issues you mentioned with our team to ensure a consistent level of service. It is disappointing to hear about the inconvenience with the bedside socket and the misunderstanding with the chargers. We will investigate this matter further to prevent any future occurrences. Your comments regarding the housekeeping and bellman service have been noted, and we will work on improving the consistency and attentiveness of our staff. We appreciate your valuable feedback as it helps us enhance the overall guest experience. Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Luz

2024 年 3 月に 7 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Luz,We hope to see you back very soon, for another Mondrian Experience!

10/10 (非常に良い)

Deborah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel, wonderful, professional staff. Close to Itaewon restaurants and shopping.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Guest,It's always nice to receive positive reviews from customers. Your feedback will be shared with all team members and will be a great support in boosting the morale of all employees as they strive to continuously provide a high level of service.Thank you again for letting us know your thoughts. We hope to provide better service in the future. Lastly, I hope that all your wishes come true and that your family be filled with happiness. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

JAEEUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Dear GuestThank you very much for participating in the Mondrian Seoul Itaewon usage history survey. It's always nice to receive positive reviews from customers.Your feedback will be shared with all team members and will be a great support in boosting the morale of all employees as they strive to continuously provide a high level of service.Thank you again for letting us know your thoughts. We hope to provide better service in the future. Lastly, I hope that all your wishes come true and that your family be filled with happiness.Sincerely,

4/10 (不満)

Dianne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
The hotel is way over designed when they should have focused on things like sound proofing. Walls are so thin being woken up by neighbouring guests having sex then blaring music from their hotel room is not my idea of a leisurely Sunday morning. The idea of breakfast finishing at 10am and then being able to sit til 10.30am is absurd. The amount of people feverishly grabbing food is so wasteful. Extend the breakfast service and reduce the waste. The hotel room was 25 degrees and we could not adjust it, whilst zero outside, it was so uncomfortably hot it was impossible to sleep properly, The building site next door started at 7am on Friday morning, again not idea when on holidays. Would not recommend. The concierge were really helpful and lovely, reception however didn’t seem to care about the noise issues.
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Dear, DianneFirst of all, thank you for visiting Mondrian Seoul Itaewon and taking the time to share your experience.We at Mondrian Seoul Itaewon always strive to provide the best facilities and best service for your satisfaction, but we are sorry that your stay this time did not meet your expectations.I will forward your feedback to relevant departments to make improvements. Once again, we apologize for not being able to provide you with a satisfactory experience. Lastly, if you give us the opportunity to visit again, we promise to do our best to leave you with good memories.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Thomas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good service and fantastic pool
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear, Thomas Thank you very much for participating in the Mondrian Seoul Itaewon usage history survey. It's always nice to receive positive reviews from customers.Your feedback will be shared with all team members and will be a great support in boosting the morale of all employees as they strive to continuously provide a high level of service.We hope also you tried our restaurant Cleo and Privilege our roof top bar!

8/10 (良い)

EUN HEE

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
고객님께 Mondrian Seoul Itaewon 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다.고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다.고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 마지막으로, 새해에도 소망하시는 모든 일들이 이루어지시길 바라며 가정에 행복이 충만하시길 기원합니다. 감사합니다.Min LeeDuty Manager

10/10 (非常に良い)

DONGJOO

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Dongjoo,Thank you for your great ratings. We hope you will be back with us to try not only our beds but also Cleo our restaurant and Privilege our wonderful bar!

10/10 (非常に良い)

Abrahim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
omg I love it here I will be back again
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Abrahim,Thank you very much for participating in the Mondrian Seoul Itaewon usage history survey. It's always nice to receive positive reviews from customers.Your feedback will be shared with all team members and will be a great support in boosting the morale of all employees as they strive to continuously provide a high level of service.I hope you tried our bar Privilege and our restaurant Cleo!Thank you again for letting us know your thoughts. We hope to provide better service in the future. Lastly, I hope that all your wishes come true in the new year and that your family be filled with happiness.Sincerely,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for your comment. We hope you could help us to give more details on the ratings. We have surely missed the ball, and this is not in line with our values.

8/10 (良い)

Joonsang

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Joonsang,Thank you for your comment. We hope you could help us to give more details on how to reach a 10 :)

10/10 (非常に良い)

Alvin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing place!
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear Alvin,Thank you for your kind review! We appreciate your positive feedback. Should you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. We hope to welcome you back to Mondrian Seoul Itaewon in the near future.We hope you tried Cleo our Signature restaurant and Privilege our rooftop bar above Seoul,Warm regards,Mondrian Seoul Itaewon

10/10 (非常に良い)

Eun Seon

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

helen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for your comments; we hope to see you at our hotel soon! I hope you tried our Mediterranean restaurant Cleo or our Roof top Bar Privilege!Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Jungo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
모두 다 좋았습니다.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Young jun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DOYOUNG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christian

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Mondrian Seoul Itaewonからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for your comments; we hope to see you at our hotel soon! I hope you tried our Mediterranean restaurant Cleo or our Roof top Bar Privilege!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Young jun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
몬드리안 서울 이태원 매니지먼트からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
몬드리안 서울 이태원에 대한 피드백을 보내주셔서 감사합니다. 분위기와 서비스에 만족하셨다니 정말 기쁩니다. 몬드리안 서울 이태원은 고객에게 최상의 경험을 제공하기 위해 노력하고 있으며, 여러분께도 그렇게 할 수 있게 되어 기쁘게 생각합니다. 친절한 말씀에 감사드리며 곧 다시 찾아뵙기를 기대하겠습니다.다음에는 플래그십 레스토랑인 클레오(Cleo)나 루프탑 바 프리빌리지(Privilege)를 꼭 드셔보세요!따뜻한 안부 전해드립니다,

10/10 (非常に良い)

Manuela Eudes、Quincy

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Mondrian Seoul Itaewon Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Thank you for your feedback on Mondrian Seoul Itaewon. We are thrilled that you liked the ambiance and service. Mondrian Seoul Itaewon strives to provide the best experience for our guests, and we are pleased to be able to do the same for you. Thank you for your kind words, and we look forward to seeing you again soon.Next time, try the flagship restaurant Cléo or the rooftop bar Privilège!Greetings,

10/10 (非常に良い)

Trisha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Trisha,Great ratings! Many thanks for the team. We hope you tried our roof top bar and our restaurant Cleo!

10/10 (非常に良い)

Young jun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
몬드리안 서울 이태원에 대한 피드백을 보내주셔서 감사합니다. 분위기와 서비스에 만족하셨다니 정말 기쁩니다. 몬드리안 서울 이태원은 고객에게 최상의 경험을 제공하기 위해 노력하고 있으며, 여러분께 도 그렇게 할 수 있게 되어 기쁘게 생각합니다. 친절한 말씀에 감사드리며 곧 다시 찾아뵙기를 기대하겠습니다.다음에는 바 프리빌리지(Privilege)를 꼭 드셔보세요!따뜻한 안부 전해드립니다,몬드리안 서울 이태원 매니지먼트

8/10 (良い)

yeojin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
몬드리안 서울 이태원에 대한 피드백을 보내주셔서 감사합니다. 분위기와 서비스에 만족하셨다니 정말 기쁩니다. 몬드리안 서울 이태원은 고객에게 최상의 경험을 제공하기 위해 노력하고 있으며, 여러분께도 그렇게 할 수 있게 되어 기쁘게 생각합니다. 친절한 말씀에 감사드리며 곧 다시 찾아뵙기를 기대하겠습니다. 몬드리안 서울 이태원 매니지먼트

10/10 (非常に良い)

JungCheol

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
몬드리안 서울 이태원에 대한 피드백을 보내주셔서 감사합니다. 분위기와 서비스에 만족하셨다니 정말 기쁩니다. 몬드리안 서울 이태원은 고객에게 최상의 경험을 제공하기 위해 노력하고 있으며, 여러분께도 그렇게 할 수 있게 되어 기쁘게 생각합니다. 친절한 말씀에 감사드리며 곧 다시 찾아뵙기를 기대하겠습니다.다음에는 플래그십 레스토랑인 클레오(Cleo)나 루프탑 바 프리빌리지(Privilege)를 꼭 드셔보세요!따뜻한 안부 전해드립니다, 몬드리안 서울 이태원 매니지먼트