アパートメント 1 室貸切

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイア

4.0つ星宿泊施設

Serviced Apartments Melbourne - Empire

メルボルン セントラル (徒歩 2 分) に歩いてすぐ行ける屋内プール付きのアパートメント

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中6.6

人気の設備とサービス

  • プール
  • ジム
  • キッチン
  • 冷房
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
3 室中 3 室を表示中

エグゼクティブ アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
簡易キッチン
薄型テレビ
独立したベッドルーム
専用バスルーム
  • 0 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • シティ ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

エグゼクティブ アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
簡易キッチン
薄型テレビ
2 室のベッドルーム
専用バスルーム
  • 75 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

デラックス アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立した応接スペース
防音仕様
冷房
暖房
簡易キッチン
薄型テレビ
2 室のベッドルーム
専用バスルーム
  • 85 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

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周辺地域について

地図
3000, VIC, Melbourne, 81-85 A'Beckett Street

周辺情報

  • メルボルン セントラル - 徒歩 2 分 - 0.2 km
  • RMIT 大学 - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • ビクトリア州立図書館 - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • クイーン ビクトリア マーケット - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • バーク ストリート モール - 徒歩 9 分 - 0.8 km

交通案内

  • フリンダース ストリート駅から徒歩 16 分
  • メルボルン中央駅から徒歩 4 分
  • エッセンドン空港 (MEB) から車で 19 分

レストラン

  • ‪Rose Garden BBQ - ‬徒歩 1 分
  • ‪Menya Ramen - ‬徒歩 1 分
  • ‪Zawaddi Thai Cafe & Restaurant - ‬徒歩 1 分
  • ‪Workshop - ‬徒歩 1 分
  • ‪Biáng! Biáng! 古城秦味 - ‬徒歩 1 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイア

メルボルン セントラル (徒歩 2 分) に歩いてすぐ行ける屋内プール付きのアパートメント
屋内プール、フィットネスセンター、および共用エリアでの WiFi (無料)がある禁煙のアパートメントです。 各アパートメントでは、応接スペース、薄型テレビに加えて、オーブンとコンロが備わった簡易キッチンをご利用いただけます。その他の設備とサービスには、コーヒー / ティー メーカー、シャワー、バスアメニティ (無料)などがあります。客室清掃が行われる日が限定されています。
サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアには 12 室の客室があり、冷房、コーヒー / ティーメーカー、バスアメニティ (無料)をご利用いただけます。 客室には独立した応接スペースがあります。この 4 つ星アパートメントには、コンロ、調理器具と食器を備えた簡易キッチンがあります。

バスルームにはシャワーがあります。 客室には薄型テレビがあります。電子レンジ、冷蔵庫、アイロン / アイロン台をご利用いただけます (要リクエスト)。ハウスキーピングは日にち限定で行われます。

アパートメントでは屋内プール、フィットネスセンターなどのレクリエーション設備をご利用いただけます。

類似した宿泊施設

施設の設備

プール / スパ

  • 屋内プール 1 か所

インターネット

  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 車椅子対応駐車場が利用可
  • ガレージを含む敷地内の駐車場オプション

家族向け

  • お子様は宿泊無料 (詳細を確認)

簡易キッチン

  • オーブン
  • コーヒー / ティーメーカー
  • コンロ
  • 調理器具および食器類
  • 電子レンジ
  • 冷蔵庫

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 可動式 / エキストラ ベッド : 1 日につき 50 AUD

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • 専用バスルーム 1 室

リビングスペース

  • 独立した応接スペース

エンターテインメント

  • 薄型テレビ

ランドリー設備

  • 洗濯洗剤

コンフォート

  • 暖房
  • 冷房

ペット

  • 介助動物のみ同伴可 (ペット同伴不可)

対象 / バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • エレベーターまで車椅子対応の通路
  • 客室内バリアフリー
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 高さ調節可能なシャワー
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のジム
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のフロントデスク
  • 車椅子対応の駐車場
  • 手持ち式のシャワーヘッド
  • 入り口までの道が明るい
  • 全館禁煙

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • 客室清掃 (空き状況による)

周辺情報

  • ビジネス地区に位置

アクティビティ

  • ジム

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器 (オーナーによると、施設には煙感知器があります)

一般

  • 12 ユニット
  • 防音仕様

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 23:00
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
ご到着前 24 時間以内に、チェックインの手順と鍵の受け取り方法をメールでお送りします。専用の入り口から入ることができます
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません
24 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
施設から提供された情報は、自動翻訳ツールを使用して翻訳されている場合があります

チェックイン方法

鍵の受け渡し、専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可 (介助動物は料金免除で同伴可)

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
3 歳以下のお子様は、2 名まで無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 日につき 50.0 AUDでご利用いただけます
ベビーベッドは 1 滞在につき 25.00 AUDでご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • デポジット : 1 滞在につき 300.0 AUD

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • ベビーベッド : 1 滞在につき 25.00 AUD
  • 可動式ベッド : 1 日につき 50.0 AUD

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
オーナーによると、施設に煙感知器があるとのことです
この施設は、専門の清掃業者が清掃しています

宿泊施設の別名

Serviced apartments Melbourne Empire Apartment
Serviced apartments Empire Apartment
Serviced apartments Melbourne Empire
Serviced apartments Empire
Serviced apartments Melbourne Empire
Serviced Apartments Melbourne - Empire Apartment
Serviced Apartments Melbourne - Empire Melbourne
Serviced Apartments Melbourne - Empire Apartment Melbourne

よくあるご質問

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋内プールがあります。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません (介助動物を除く)。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 23:00 です。レイトチェックインはご利用いただけません。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアはどこにありますか ?

メルボルン セントラル ビジネス ディストリクトに位置するこのアパートメントは、メルボルン セントラルおよびクイーン ビクトリア マーケットから徒歩 5 分圏内です。バーク ストリート モールおよびコリンズ ストリートも 15 分圏内です。 メルボルン中央駅まで徒歩わずか 4 分、フラッグスタッフ駅まで徒歩 7 分です。

サービスド アパートメンツ メルボルン - エンパイアの口コミ

口コミ

6.6
評価 10 - 200 件の口コミ中 41 件が非常に良い
評価 8 - 200 件の口コミ中 60 件が良い
評価 6 - 200 件の口コミ中 39 件が普通
評価 4 - 200 件の口コミ中 26 件が不満
評価 2 - 200 件の口コミ中 34 件が非常に不満

7.4/10

清潔度

6.0/10

スタッフとサービス

6.2/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

4/10 (不満)

e

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
チェックインの仕方がわからない
2019 年 8 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MA、JAPAN

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でした。38階だったので景色も最高でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Paul

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I followed all the protocols to get the keys and got no response from Empire Apartments. After multiple attempts to contact them I ended up having to seek alternate accommodation. I spoke with lastminute.com who were very helpful and got they me a full refund.
2023 年 4 月に 16 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joshua

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Could not access property. Accommodation was fraudulently listed and uncontactable, lastminute has been no help and will not issue refund without soeaking to the property owner, whose emails and calls are not answered for months.
2023 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Adrian

Host took my security deposit and did not respond, I had to book another property. Do not ever pay any security deposit via bank transfer.
2021 年 12 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unprofessional and unethical
2021 年 7 月に 13 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
They request a deposit but they do not refund it. Also they advertised the property with wifi but there was no wifi. I think it is bad for Wotif's reputation to have dodgy operators like this on their listings. I left the property on 29/06/21, emailed them on 2/07/21 requesting the refund and got no reply, called on 15/07/21 and spoke to Rae who took my bank details and said that I would be paid within 24 to 48 hours, I then called again today and spoke to Janty. I am not sure if that was his name because when I asked him to spell it he said he couldn't spell it and when I asked to speak to a manager he said there were none. He also said he couldn't do anything to assist with my refund today because the system was down.
2021 年 6 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Broken dishwasher and microwave. 1 pot with no handles for cooking. Furniture grubby. Apartment stayed in wasn’t the one advertised
2021 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was nothing to like as we got given the wrong key and my family slept in the foyer for the first night. Then were forced to pay $310 for a locksmith to get in the room but couldn't leave as we couldnt lock it. Still waiting on our bond and locksmith refund and i have since discovered this is a scam thats been going for sometime now and Wotif will not help resolve this for me or try to prevent it happening to anyone else
2021 年 6 月に 10 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Great location, close to city sites and lots of eateries. The apartment building had a lovely pool that the kids loved using.
2021 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
WORST APARTMENT I HAVE EVER STAYED AT!!! Customer service is non existing. From the broken oven, mattress on the floor for a bed, to a broken bathroom tap and electrical cord running across the kitchen sink to operate the fridge, just to mention a few. This apartment should not be available to hire and I will be putting in a formal complaint and asking for a full refund. This apartment is dangerous and needs some maintenance done ASAP before being available to hire. If they allow these noticeable things not to be kept maintained, what else do they let slide? WILL NEVER STAY AGAIN!!!
2021 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Beau

2021 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mouldy kitcken utensils, fire/smoke detector covered in plastic bag. Pubic hairs in the shower. Filthy floors, unit not clean, it looks like it hasn't for a long time. Chipped crokery with limited cutlery for 2 people. Dishwasher full of stinky stagnant water. Not working. Fridge leaks and washing machine floods. No in house service. In the 15 days of stay no return email and calls. Building is good but this owner of this apartment couldn't care as long as you have paid the money then you get the key to unit not fit for humans to stay in. I just wish I could display the photos I took of this unit. It would make you sick in the stomach.
2021 年 5 月に 15 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Apartment was filthy and completely unacceptable. We arrived late in the evening and had no choice but to stay the night. We called the next morning and after complaining they moved us to another apartment at Eporo which was great. No wifi in either apartments however which was frustrating. Would recommend Eporo. Empire apartment had no working fridge, stank of cigarette smoke, gaps in windows made the room freezing, broken bed frame in one room so the mattress was on the floor. There were burn marks on the comforter and sheets and the dining table and they reeked of cigarette smoke. I could go on, but that was the main bit. They stated they fired the cleaner after being notified by us of how bad it was, but how any other guest stayed there without complaining is a mystery. Overall the customer service representative was helpful, and the rest of the stay at Eporo was good.
2021 年 5 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The condition of the property was terrible... there was a fridge in the hallway on a trolley ready to be moved out, a broken television screen on the floor, the bedding was dirty, kitchen tap did not work, the dishwasher was making a beeping sound all night, heavily damaged walls, disgusting shower, old printers and rubbish on the balcony... the list goes on. It was late by the time I checked in so there was no option but to stay here, however it was most definitely the worst hotel/apartment that I have ever stayed in & the pictures online were not even remotely close to what I encountered. Would never recommend.
2021 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Condition of apartment was appalling. Walls had patch marks, couch had huge water stain marks, table was wobbly. Furniture looked like it came out of hard rubbish. Comforter layer was too small for bed. No antenna cable or internet on tv making it useless. Stained sheets were the last straw, we left without staying the night.
2021 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

S B

2021 年 4 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度
The apartment was close to shopping and public transport .Right in the centre of the CBD. There was plenty of room for our family of 4. Didn't like: the dishwasher was broken and was full of stagnant water and dirty dishes, the bedding 1 double bed only had a single quilt there we're no covers on the quilts and they were paper thin, A cutting board had been left in the cupboard with mould all over it, and for a family of 4 there was only 2 forks in the cutlery draw. Communication was all but non-existing emails went un-answered and phone calls constantly went to message bank. The Wi-Fi didn't work and the washing machine leaked all over the bathroom floor. Finally there was a plastic bag covering the smoke detector in the living room.
2021 年 4 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Deanne

家族旅行
気になった点 : 清潔度、客室の快適度

A nightmare to deal with & NOT clean

At the very last minute Empire changed my booking to another 1 of their properties at 108 Australia. The operator on the phone was most rude while swearing at me. They were difficult to deal with, the accommodation they sent us to was filthy dirty with hairs in the bed, no cord to the wifi modem and NO pots to cook with.
2021 年 4 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Avinash

出張
気になった点 : 清潔度

Unhygienic Apartment

There was no communication at all. Bed linen was really dirty and stained (refer to pic attached) There were lights bulbs missing (refer attached). No internet provided.
Bed linen has a damp patch in the middle
Dirty linen
2021 年 4 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

S B

出張
気になった点 : 清潔度

Not very clean “serviced” apartment

Although the name mentions that it’s a service apartment, there is no service whatsoever. I booked for 7 days but the description tells us that the service would only be provided when booked for more than 7 days. There were not enough toiletries proved for even 2 days. Since there was no communication from the reception, we had to get our own. Also there was no internet provided. The room was not in a very clean condition- there were crumps still in the floor. Please save your money and book elsewhere!!
2021 年 4 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
The property was ok but clearly not loved. The walls had been touched with an in matching paint so it looked scruffy. The furniture was cheap and scruffy. We had no wifi which meant we couldn’t use the tv at all (not even free to air) despite numerous emails, which were never answered and phone calls where they said they would send someone and never did. They changed my hotel on me which I only found out about after receiving an email thanking me for my stay days before we were due to check in. We couldn’t use the amenities because of covid. Car parking cost me a fortune because all my answers I received were very vague. There was only 1 fork and no bowls in the room. Luckily I didn’t pay much otherwise I would have been furious
2021 年 4 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I found this experience very difficult in regards to communicating when I needed directions. There is no assistance at all when you call the number provided unless you are interested in leaving a message if you want to purchase an apartment I will not be using Wotif again.
2021 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
DO NOT BOOK THIS APARTMENT. We thought we had booked it for the Easter long weekend but were told on arrival that the apartment had been vandalised by the previous guest and that we would be moved to a alternative apartment with similar specifications. Upon arriving at the alternative apartment, the Eporo, we found the place to be FILTHY with disgarded tissues and band-aid wrappers in drawers, and dark brown and red stains on the carpets in several rooms. When we contacted the apartment owner we found ourselves connected to a booking agent based in South Africa who could not organise cleaning or for any alternative apartment. We have raised this issue with Expedia and are waiting on our refund. DO NOT BOOK HERE. They are using 'bait and switch' tactics to leave you stranded upon arrival.
2021 年 4 月に 5 泊滞在