レッドドアーズ プラス ニア UST マニラ

3.0つ星宿泊施設

RedDoorz Plus near UST Manila

24 時間対応フロントデスク付きのマニラのホテル

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レッドドアーズ プラス ニア UST マニラの写真ギャラリー

デラックス ルーム | デスク、ノートパソコン用作業スペース、WiFi (無料)
内装
部屋からの景観
外観
ダブルルーム | バスルーム | シャワー、バスアメニティ (無料)、タオル

口コミ

10段階中7.6
良い

人気の設備とサービス

  • 24 時間対応のフロントデスク
  • WiFi (無料)

客室のオプション

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Mod logo
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周辺地域について

地図
1008, Manila, 930 Lacson Ave, Manila

周辺情報

  • サント トーマス大学 - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • セント ルークス メディカル センター - 車で 4 分 - 3.6 km
  • リサール公園 - 車で 4 分 - 3.9 km
  • アメリカ大使館 - 車で 6 分 - 5.4 km
  • マニラ オーシャン パーク - 車で 7 分 - 5.4 km

交通案内

  • エスパーニャ駅から徒歩 8 分
  • マセダ駅から徒歩 9 分
  • ニノイ アキノ国際空港 (MNL) から車で 42 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 2 分
  • ‪Yellow Cab Pizza - ‬徒歩 1 分
  • ‪Seattle's Best Coffee - ‬徒歩 6 分
  • ‪Starbucks - ‬徒歩 5 分
  • ‪Xtreme Hobby Cafe - ‬徒歩 1 分

この施設について

レッドドアーズ プラス ニア UST マニラ

マニラ オーシャン パークの近くにあるホテル
レッドドアーズ プラス ニア UST マニラは、リサール公園の付近にあり、さまざまなお好みのサービスが用意されています。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 24 時間対応フロントデスク
客室の特長
全 100 室の客室で、ノートパソコン用作業スペースをはじめとした快適な設備・サービスに加えて、WiFi (無料)などもご利用いただけます。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 薄型テレビ (衛星放送あり)

対応言語

英語、フィリピノ語

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施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク

その他

  • 2019 年建築
  • 喫煙スペース
  • 伝統建築

客室の設備

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (衛星チャンネルあり)

その他

  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
最近の旅行履歴を示す資料 (パスポートの入国スタンプの提示など) を提供するか、健康申告書を記入するように施設から要求される場合があります。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

宿泊施設の別名

RedDoorz Plus near UST Manila Hotel
RedDoorz Plus near UST Manila Manila
RedDoorz Plus near UST Manila Hotel Manila

よくあるご質問

レッドドアーズ プラス ニア UST マニラはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

レッドドアーズ プラス ニア UST マニラのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。

レッドドアーズ プラス ニア UST マニラのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

レッドドアーズ プラス ニア UST マニラはどこにありますか ?

サンパロックに位置するこのホテルは、サント トーマス大学まで歩いてすぐの場所にあり、アメリカ大使館およびマニラ オーシャン パークから 5 km 圏内です。極東大学およびキアポ教会も 2 km 圏内です。マセダ駅まで徒歩 9 分、レルマ駅まで徒歩 11 分です。

RedDoorz Plus near UST Manilaの口コミ

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 31 件の口コミ中 12 件が非常に良い
評価 8 - 31 件の口コミ中 8 件が良い
評価 6 - 31 件の口コミ中 5 件が普通
評価 4 - 31 件の口コミ中 2 件が不満
評価 2 - 31 件の口コミ中 4 件が非常に不満

7.8/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

Jonathan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Service

Hope there is an option to use an ordinary soap
2020 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Extra fees for stains

The place was nice and clean, although some of the towels were 'makutim'. Was just a little disappointed that they charged us 2500 for a stain that got on the sheets. I'd think cleaning fees were already included in what we're paying for during our stay.
2020 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Larn、Seattle

its noisy, you can hear the people talking from the other room, hear people are walking in the hall way. soundproofing maybe?
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

GILBERT

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

For the price, it would have been great. But the following got to me: #1. I can hear from my bed the waste water from the room above mine flushed down the drain. And one can't help but imagine what that is and yuck. Luckily I was not eating at that time. I understand RedDoorz's business model, but it doesn't cost much to cover the drain pipes with sound insulation. #2. Some parts of the flooring were dirty and in need of sweeping when I first entered. #3. I tried calling the desk several times using the number they gave me. No one answered. #4. The TV is too cheap as it doesn't sound well. It's noisy. And I'm not even an audiophile that requires high quality audio, only something pleasant enough to listen to.
2019 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス
There is no coordination in their booking system. They kept on transferring me to Tayuman branch without my permission. According to them, it is because of high volumes of check-ins. Considering the fact that I already booked and paid few months ago, that is a breach of contract.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Leslie、Davao City

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was clean and comfortable as a hotel should be. Provides the comfort of home. There are fast food chains nearby, with Pizza Hut and 7/11 just beside the hotel. The rate is reasonable. To quote McArtthur, I shall return to it when in Manila. 😉 Just one thing though, I hope I don’t have to ask for my free coffee and bottled water next time. I had to ask for my supply every single day. Ive stayed for 5 days. Over all, I am a satisfied client.
2019 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Confirmation for booking took a long time
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
it is clean and staff are friendly. if your looking for a hotel near UST this is the hotel for you.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
When we arrived on Nov 9, we were told that their system did not show any booking of a room, even after we showed them the emailed booking confirmation from Expedia. We gave them 30 minutes to look for the booking but to no avail. This is the second no room available by this hotel: Two weeks before Nov 2, we received emails from Expedia advising us that our Nov 2 booking had been cancelled, We did not receive a single cancellation email from Expedia for the Nov 9 booking. 30 minutes after we left the hotel, a RedDoorz CSR called us to apologize. He told us that there was no booking from Expedia for our Nov 9 room, and they only learned of the booking when we were complaining at the front desk. Lesson learned: Use Expedia only at your peril. Two succession room bookings confirmed by Expedia turned out to be counter-productive. One was cancelled for no reason while the other did not even exist at all. Neve happened to me when I use Agoda, but unfortunately, only Expedia had those rooms "available" at those dates. Turn out that they were not actually available. Expedia is worthy of expletives.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
We had received a confirmation of our booking from Expedia a month ago. We went there on Nov 9 expecting that we had a room, only to be told that their system did not show any booking in our name or under Expedia. They told us that they would be contacting their customer service if they could find us a room in another RedDoorz property, but after waiting for 30 minutes we told them we had enough of waiting. One hour later, their CSR called us, apologized for keeping us waiting, but when we asked why we were not informed days before that there was our booking was cancelled, CSR officer said that they only learned of the situation only at the time when their front desk informed them that we were waiting at the hotel itself and asking for the confirmed room. It seems that this was Expedia's fault. Our Nov 2 confirmed booking was also cancelled with no reason given, but at least we were informed of the cancellation by email two weeks before. So now we have had two confirmed room bookings cancelled- Nov 2 and Nov 9. Lesson learned: Use Expedia at your peril.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Improve more
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good place with good price
2019 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ellan Marie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Lost confirmation

Not good! My confirmation was lost
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Grace

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Clean/Removethe stain on the bedroom floor.

2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fran、Glendale, CA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly & nice staff. Chin is very accommodating to our needs. She & the staff did everything to make our stay a pleasant one. Will stay here again next time we’re back in the Philippines. Thanks everyone!
2019 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Alessandro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I like everything in n out in the property...friendly staff..
2019 年 10 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
So very convenient...very nice staff.. see u next time..
2019 年 10 月に 2 泊滞在